Přejít na výpis diskuzí
Středověká rubanice Chivalry sází na souboje z blízka
13.7.2012 | Adam Homola
60 příspěvků
-
Je legrační, že to píšeš, když sám jsi schopnej napsat "mě" ve 3. pádu. *15* *15*
-
Věř mi, že s helmou si rád, když vidíš na 180 stupnu, otáčení hlavy je k ničemu, s helmou je otáčení hlavy téměř nulová záležitost... podle mě 1st person víc zvýraznuje skilly protože si furt musíš krýt záda apod. 3rd to všechno dělá za tebe a vidíš všude, to není skill...
-
jeste nejake porovnani jablek a hrusek by si tam nemel?
-
Vychází to z multiplayerovýho source modu, takže o nějaký kariéře celkem pochybuju. Podle mě to bude takový trochu naleštěný Age of Chivalry.
-
Zajímalo by mě, jestli tam bude i nějaká jiná činnost, než bitvy, zabíjení civilistů a vypalování domů...Jasně, mam na mysli něco z Mount a Blade, ale ono se to srovnání prostě nabízí:) Já bych třeba oželel obchodování a neustálé přesouvání po mapě sem a tam, ale rád bych v té hře viděl nějaký kariérní postup, vylepšování postavy, možnost po čase bojovat pod vlastním erbem s vlastními vojáky (na vlastních hradech:)... Pokud to tam bude, tak kupuju.
-
Mě zase příde srandovní tvoje čeština.
-
Mount and Blade...
-
A kam ji chceš implementovat? Do XBOXe nebo PS3? Já jsem na hru docela zvědavý, protože středověkých mlátiček nebo podobných her (se souboji na blízko s chladnými zbraněmi) je kolem jako hnoje a téměř všechny jsou z pohledu 3. osoby. Tohle je po dlouhé době opět trochu oživení žánru. A když chceš reailtu, tak si pusť ARMu na nejvyšší obtížnost.
-
Doufam, že u toho bude editor aby nějakej makáč udělal realný historický bitvy nebo hrady, to by byla krása :)) .....jediný co mi tam chybí je jízda, bude divný když tam do sebe budou všichni v chumlu sekat, chce to i nějakou taktiku, formace apod. ale to od týhle hry asi čekat nemůžu :-D
-
- to ti verím, ja mám radšej v hre sťaženú pozíciu ako pozíciu ktorá hráčovi hru uľahčuje tým, že vidí aj to či by v realite nemohol. Hra je tak aspoň väčšia výzva.
- 360 dáš kedykolvek, veď iba otáčaním očí bez pohybu hlavy a trupu dáš 270, ak k tomu pridáš hlavu máš nad 360 ak aj trup tak máš nejakých 700+, tu nie je vôbec čo riešiť. Stres s tým nemá absolútne nič spoločné, skôr naopak človek má v strese napnuté reflexy a jeho pohyby sú rýchlejšie.
- nahradí úplne vpohode, pohybom hlavy kontroluješ situáciu v najbližšom okolí, a to myš vďaka rýchlemu pohybu vykompenzuje kedykolvek. Gamepad už trochu ťažšie a o TrackIR som nenapísal ani slovo.
- pre človeka je vždy prirodzenejší pohľad z vlastných očí :) 3rd pohlad naopak nie je prirodzený ale uľahčuje hru tým, že má človek lepší prehlad o svojom najbližšom okolí. -
- ano mají a prto mi přijde výhodnější 3rd person pro boj na blízko
- 360° člověk v běhu ve stresu nedá- ale kmitnout si lehce hlavou doleva kmitnout do leva očima těch 270° dá
- nenahrazuje protože točí celým tělem- avatr se tak nekryje štítem ve směru ve kterém by hráč chtěl (nehledě na to, že pohyb do stran bývá ve hrách, pochopitelně, pomalejší) Mimochodem TrackIR není páčka gamepadu ;)
- x
- to určitě, ale dokazuje to, že pro boj zblízka je 3rd person pohled přirozenější -
Děkuji, ale ty zkušenosti mám (hlavně i s kroužkovou kuklou). Kvůli tomu píšu 270° a ne 360°.
A mé zbylé negace k pohledu první osoby viz Cahir -
Zrovna v plátovejch zbrojích jsou vojáci poměrně pohyblivý, ve srovnání třeba s nějakejma kroužkovkama...A běhat se v tom samozřejmě dá, dnešní vojáci maj výzbroj a výstroj dost možná ještě těžší a taky se dokážou pohnout.
-
Pravda, na pohybech by měli vývojáři ještě pořádně zapracovat, párkrát to vypadá opravdu šíleně...
Jinak docela zajímavý nápad... -
fuck reality, ja se na to tesim.
-
Internet vznikl na základě sítě vytvořené organizací DARPA a sloužil pro udržení komunikace v případě jaderné války a to výhradně pro vojenské účely. Teprve později se k síti dostali univerzity a síť se začala šířit celosvětově a našla si nové uplatnění - předávání informací. V současnosti bych řekl, že je tato úloha na ústupu a prim přebírá komerce a zábava.
-
Tahle diskuze není o tom, jestli máš na palici naraženej pytel od brambor, nebo ne. V reálu prostě dovedeš vnímat svoje tělo jako celek - máš přehled 1) o prostoru, ve kterém se nacházíš 2) o vlastním těle jako součásti tohoto prostoru 3) o vlastním těle o sobě. A podle mého názoru a očividně i Tikova je tohle všechno v 1st person hře zkreslené. Přičemž ona zkreslenost či spíš redukce nevadí při střílečkách, ale při taktických arénovkách už ano...
-
Píšeš tu dobrý hlody. Přál bych ti zkusit si alespon na rok vojnu a na tu tvojí kebuly narazit obyčejnej blembák, abys sis dokázal představit v praxi těch tvejch 270 stupnů zornýho pole
-
Podle článku jsem čekal něco opravdu převratného, video teda dost zklamalo. S real soubojem to nemá nic společného ani za mák...a ty opravdu propracované výpady s kopím...ale je v celku jasné, že do PC hry se realita prostě tímhle způsobem implementovat nedá.
-
- všetko je to otázkou spracovania, obe pohlady majú svoje plusy a mínusy, vo firstperson nevnímaš niektoré pohyby, v 3rd si zase zaclánaš a vidíš aj to čo by si inak v žiadnom prípade nevidel. Je to otázkou osobných preferencií.
- v tom prípade napíš rovno 360°
- nahrazuje, pretože na kontrolu situácie ti stačí krátky pohyb myšou do strán a okamžite sa vraciaš do východzej polohy, samozrejme sa páčkami gamepadu je to trochu pomalšie :)
- mne nevadí, že neviem čo delá avatar, pre mňa je skôr dôležíté čo robím ja :)
- určite lepšie ako celý čas nadávať, že tú možnosť nemá.