Stronghold Crusader: Definitive Edition – recenze nostalgického obléhání
-
porad se motas v kruhu a v tomto postu ti chyby tech dvacet otazniku a aspon 4 nadavky 😉
-
Jako hrace me mnohem vic trapi ignorace technickeho stavu a spolehani se na patch, nez ze v budoucnu vyjde DLC, ktere si kupovat nemusim...
-
Co ti jako mám na tvoji stupidní otázku napsat??? Na hloupou otázku dostaneš hloupou odpověd.
Odpověď je: Tu moji otazku "Odkdy je součástí recenze i obsah, který ve hře NENÍ?" ignoruješ schválně?
Zakázané nic není. Ale většina hráčů čte recenze, aby se dozvěděli něco o tom, jaká ta hra je.
Jestli ty chceš, aby součástí recenze bylo věštění z věštecké koule "Vydavatel možná někdy v budoucnu vydá nějaká placená DLC, která rozšíří herní obsah" , tak to je tvůj osobní problém. Není žádný důvod hned plakat "Proboha, co to je za recenzi. Není tam informace, co bych si přál. Buhuhu."
-
to prvni otazku ignorujes schvalne?
-
Musím říct, že mě tahle recenze docela zklamala. Ne snad kvůli výslednému hodnocení, ale spíš kvůli tomu, jak povrchně se věnuje tomu, co vlastně Stronghold: Crusader – Definitive Edition přináší.Zmiňuje se o tradičních bolístkách jako slabý pathfinding nebo primitivní AI, ale chybí hlubší kontext – co je stejné jako ve staré hře? Co se zlepšilo? Jaké dopady má nový co-op režim, sandbox, nebo přidané kampaně? Tohle všechno buď nezazní, nebo jen letmo.Novinky jako „Sands of Time“, dvě historické kampaně nebo UI úpravy jsou odbyté jednou větou, přitom to jsou zásadní přídavky, které reálně zvyšují znovuhratelnost a přidávají hře hodnotu.Celkově mi ta recenze tady přijde spíš jako nostalgický povzdech než skutečná analýza remasteru. A to mi přijde škoda – Definitive Edition není jen znovuvydání staré hry, ale opravdu obsahem i funkčně rozšířená verze, která by si zasloužila serióznější přístup.
-
Mě se ta recenze také nelíbí. Spoustu věcí v ní chybí. Je to taková dost odflaknutá recenze.
-
"kde je v herni branzi Definitive Edition finalni verze hry, protože to nikdo nedela" ????
TROLOLOL. To trollování ti moc nejde. Jen tak nějaké příklady:
Dying Light Definitive Edition má všechny DLC, Total War: Medieval 2 taky, Middle Earth: Shadow of War taky, Anno 1800 taky, Mortal Kombat taky, W40k Inquisitor - Martyr taky, W40k Dawn of War taky, Pillars of Eternity taky, Guitar Hero: World Tour taky, Sleeping Dogs taky, atd. atd. atd. atd. atd.
Já nepsal, že to je nějaké absolutní pravidlo vytesané v kameni, ale že to tak "obvykle" je.
-
Patch je jedna věc. Placené DLC je úplně něco jiného.
-
zminit informace je zakazane? psal jsem nekde hodnotit hru za budouci obsah?
a prosim ukaz mi, kde je v herni branzi Definitive Edition finalni verze hry, protoze to nikdo nedela 😂
-
Asi od ty doby co se v recenzich bere v potaz, ze vyjde nejakej patch a hru opravi :)
-
"ten stronghold je DE a neni to remake, takze vycitat chyby enginu je fakt hloupe."
Proč by recenze nemohla vyčítat chyby enginu? Chyby tam jsou a tak je potřeba je zmínit. Tečka. Píše se rok 2025 a některé stupidnosti ve hrách jsou prostě nepřijatelné. Ten kdo si to chce zahrát v původní verzi (2002) se všemi chybami, tak si to v klidu může i dnes koupit.
"Ze v dlc pridaji dalsi kampane, ai, ai editor, coop trialy."
To si děláš srandu? Jsi spadl na hlavu???? Od kdy je součástí recenze herní obsah, který ve hře není?!!! Hra se vždycky hodnotí v takovém stavu, v jakém je. To, že vývojář/vydavatel něco "plánuje", ještě nutně neznamená, že to ve skutečnosti vydá. Ta DLC můžou, ale taky nemusí vyjít.
Navíc je v herní branži běžné, že "Definitive Edition" obvykle už obsahuje všechna DLC. "Definitive Edition", která v sobě nemá veškerý obsah a musíš ho ještě dokoupit, je trapas.
-
zijeme v uspechane dobe, kdyz mas pak sekund, kouknes na cislo, kdyz mas par minut, kouknes na shrnuti a kdyz mas ctvr hodinky, prectes si celou recenzi
nebo zacnes cislem a jak vidis 5 z 10 tak vis, ze nemusis cist dal
to ze tady na games nemaji ale zadny system bodovani a kazda 7 ma u jineho recenzenta jinou vahu, je vec druha
-
dnes od 16:45 a je sleva do 29.7. na 18€
-
20 euro, podle jejich FAQ (zdroj).
-
Hra stále nieje dostupná na steame a teda ani netuším aká je cena tejto definitive edition.
-
Ked cislo nemame riesit, tak to cislo nema existovat. Ci co myslis, ze to cislo plni aku konkretnu funkciu? Ja tipujem, ze informacnu pre citatela.
A to, ze recenzenta to z akehokolvek dovodu bavilo/nebavilo alebo sa libilo/nelibilo je predsa obsahom recenzie, nie?
Podla toho co si napisal, je recenzia vlastne zbytocne dielo a ma sa tu uverejnovat len popis produktu zo zadnej strany balenia?
Ty sa tu proste pozastavujes nad tym, ze niekto iny sa pozastavuje nad niecim inym, to je ironia😁
-
Už ani nevím, kdy jsem něco komentoval. Dávno? Ale asi jsem měl moc náročný den, takže mám nějak snížený práh na filtrování blbostí.
Co máte tady tolik z vás pořád nějaký problém s čísly? Recenze je žánr subjektivního hodnocení. Řešit číslo na konci článku mi připadá stejně natvrdlé jako řešit hodnocení komentáře na Redditu nebo palečky na sockách.
Vždyť je to úplně fuk. Recenzenta to mohlo z jakéhokoliv důvodu bavit nebo nebavit, líbit nelibit a proto tomu on dal nějaké číslo v nějaké škále.
Chodíte takhle kontrolovat i recenzenty hudebních alb nebo filmů? Šmarjápano, řešit číslo 1-5 z pěti – u recenze! Hustý jako.
-
Navíc je otázka, jestli by se neměla hodnocení remaků/remasterů/definitive edicí nějak oddělit od hodnocení nových her, třeba dávat čísla jen u nových. Tohle ani v rámci vašeho "jak hodnotíme" nedává smysl.
-
proboha, co je to zase za recenzi? ten stronghold je DE a neni to remake, takze vycitat chyby enginu je fakt hloupe.
a taky dat tu recenzi do rukou nekoho, kdy z textu vyzniva jako hater.
co jako informace, ze mapy jsou ted 4x vetsi a i se navysil limit jednotek na mape, ze tam pridali ficury z prvni DE hry, ze funguje multiplayer a podpora steam workshopu, coop mise se daji hrat i solo s ai dle vyberu, moznost modifikovat hru (neznicitelne zdi, extreme, atd).
ze v dlc pridaji dalsi kampane, ai, ai editor, coop trialy.
jen takovy tip redaktore, rychlost ve hre se da menit...