Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Vědci" z FSS . . . dále jsem nečetl.
  • TheGGG
    Ej tak som to vyplnil a myslím že se teď budou pořádat na hráče pogromy.
  • Za tohle berou prachy rádoby vědci co dělají jako výzkum kdyby si dali námahu třeba na pár dní lognout wowko ,diablo, a další a nebo se podívat na weby kde sou české guildy nebo klany ... aha ale to by neměli co prokázat že něco řeší a za to by nebyli prachy s všelijakých fondů stejný jako hodně firem u nás který schválně píšou inzeráty i když mají plné stavy jenom aby byli prachy za vytváření pracovních míst
    • Ty nemáš asi nejmenší tušení, jak se dělá takový kvantitativní výzkum, co?
      • TheGGG
        tvorba kvanitativního výzkumu se brala už na SŠ, nedělej prosímtě chytrýho.
  • uz vidim tech 150 masovich vrahu v nasi guilde :D
  • To je ale parta vědců at ukážou co mají za sebou ...celkově dotazník a rada pro pány a dámy vědce nejlépe to poznáte když budete hrát bude to pro vás test v terénu vědátoři *16*
  • tak jsem ten test zkoušel vyplnit. I když jsem předtím už vyplnoval, tak jsem zadal, že vyplnuji poprvé, a lhal jsem uplne ve všem. Na konci na mě ale vyskočila záludnost, taková tvář ošklivý cikánky, která se na mě šklebila a měl jsem rozpoznat její emoci. Proč bych to měl dělat? Mě jsou emoce nějaký cikánky ukradený - vidím cikána a automaticky jen přemýšlím jako se mu vyhnout, takže nějaká fáze sociálního kontaktu jménem empatie se vůbec nezapne.Mimochodem už se těším na závěry, že "hráči online her v čr jsou dissociální osobnosti s poruchou rozpoznání reality, s řadou emociálních poruch, se sníženým společenským uplatněním a tak podobně. Jen bych pak ještě prosil udělat podobný výzkum na stejném vzorku cyklistů, aby to bylo aspon o něčem vypovídající.
    • Střel se do hlavy plz
    • Cocra
      Aby to melo alespon nejaky zajimavejsi smysl, musel by ten dotaznik byt povinny ve vsech online hrach pred hranim, tak aby jej vyplnil kazdy, kdo si onlinovku koupi. Reprezentativni vzorek je sice uzitecna vec, ale v tomhle pripade nikdy neobsahne vsechno a urcite se s nim vsichni neztotozni. Tohle by melo smysl mozna tak pro marketing, pro jine ucely mi nejaka snaha o skatulkovani hracu opravdu nedava smysl. Kazdy jsme jiny, nekdy ani netusime, ceho jsme sami schopni, snazime se to nejak zkonkretizovat a zesrozumitelnit, ale to proste nejde, na to jsme moc sloziti. Smysl a vaha tohoto vyzkumu bude u kazdeho lehce zpochybnitelna , tudiz bych to uzavrel takhle- v ramci studia, za ucelem semestralni ci BC prace atd. ano, ale ze by v tom clovek mohl hledat neco hlubsiho, ci to snad brat jako dogma, to urcite ne.
      • ty jsi dobře naivní. Ten výzkum má prokázat/vyvrátit škodlivost mmo her na psychiku mladých lidí.Je ovšem koncipovaný tak, že respondenta v podstatě vede, aby se přiznal, že je dissociální osobnost, takže pro mě má nulovou výpovědní hodnotu. Fakt nevím proč se na takový kraviny vypisujou granty. Navíc co je komu do toho, jestli to má nebo nemá škodlivé účinky? To může zajímat jenom pacienty z Fakulty sociálně-komunistického inženýrství.
        • Cocra
          Nevim, co je na mem nazoru naivniho. Vpodstate se shodneme na tom, ze v tom clovek zadnou vypovidajici hodnotu hledat nemuze, abys me spravne chapal. Akorat ty se na to divas z jine stranky a hodnotis konkretni vec, ale ja ten dotaznik ani nevidel, jelikoz nazor na takove veci mam od jiste doby jasny a tak to beru v globalu, nic jineho.
  • Rozhodně si to projedu takovému projektu vždy rád pomohu *3* Bylo by super kdyby každý kdo nehraje hry v nich neviděl jen úchylnou ubohost pro masové vrahy *1* Vždyť je to taky jen druh zábavy nebo koníčku *3*
  • Otázky byly docela tendenční, ale dotazník jsem vyplnil. Nechám na "vědátorech", ať data nějak relevantně zhodnotí. *4*
    • Tendenční/netendenční, jak se to vezme. Je naprosto standardní, že se v kvantitativním výzkumu operuje s nějakou hypotézou a teď je na nich, aby "změřili", jestli se potvrdila anebo ne.
      Připadá mi, že si to někteří čtenáři berou moc k tělu. Jako by svou agresivitou mířenou na tento dotazník chtěli dát celému světu najevo: "jsem normální". No a víte jak bývá s tou potrefenou husou. Stejně se domnívám, že jim pak žádný ucelený závěr, který by jim jasně potvrdil, "jste zrůdy, které neumějí prožívat emoce", nevyleze. Rozsáhlá datová matice však není nikdy na škodu a třeba jí ještě někdo využije ve výzkumu jiném.
      • Jack1947
        Mohli by konecne nekdy zjistit ze hry nepusobi nasilne na povahu hrace a nevytvari z nich vrahy ze to je hluboko zakorenene a spise vlozene nebo ovlivnene faktory a ne hrami. Vim ze se to asi nestane nikdy snazsi je odsoudit hru a vrah se preci polepsi... *7*
  • Jack1947
    Tak jo, maj to tam... tak doufam ze jsem nejak zasadne prispel k teto dulezite studii. *4*
    • Cocra
      Ty jsi hodně silný vzorek Jacky, takže určitě ano ;-)
  • Nič zlom ale takéto dotazníky sú len strata času... z cca 100-200 ľudí tu o týždeň budem počuť že 98% českých hráčov hrá WoW, majú 65 rokov a veľa peňazí ale už som aj väčšie kraviny u podobných projektov počul ako nedávny výskum Oxfordu ktorí zistili a objavili teplú vodu tým že dali hrať upravený HL2 bez nepriateľov a Hl2 na hard obtiažnosti dvom skupinám respondentov... o týždne "výskumu" zistili že hráči čo hrali pôvodný hl mali väčšie sklony k agresivite.. apropo pointa toho bola zistiť či hráči sú agresívny pri hraní hier *15* no thx
    • Výzkum běží už rok, toto je 3. vlna. V první bylo přes 6800 respondentů a v druhé 4800. Globálně je to co do počtu docela úspěšné. Nebyl bych tak skeptický :). I psychologie, věda, granty a výzkumy jsou součásti lidstva. Uvidíme, co z toho vyskočí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit