Přejít na výpis diskuzí
SW: The Old Republic mohl být MMO Hrou o trůny
22.12.2011 | Aleš Smutný
31 příspěvků
-
Mě se to teda rozhodně líbí víc než jakákoliv jiná MMO co jsem hrál... A to jsem jich hrál hodně pač je miluji... To je vždycky zvláštní jak lidé řikají o hře že je to sra*ka když ta hra je úspěšná... To jako že ji lidé hrajou nic neznamená? To má názor nějakýho zatvrdlýho čecha větší váhu než miliony předplatitelů? Mno já měl pocit že úspěch je pokud se to líbí hodně lidem, je z toho hodně peněz a vytvoří se základna, potažmo se stane hra kultovní... A to se SWTORu stát může... Ale asi podle ostatích závisí úspěch na tom jestli to potbrdí nějakej expert v komentářích na games.cz
-
Nemusí neznamená nemůže... Žádná hra nemusí fungovat tak, jak si to vývojáři/hráči přejí. A to s těmi nadšenými čtenáři... Nebýt seriálu, tak jsem se o knížkách nikdy nedozvěděl. Seriál zaujal spoustu lidí, a tak se teď pouští do knížek, je na tom něco špatného?
-
Ma pravdu ten chlapec. Bioware uz neni to co byval,ted je to jenom dalsi zlatej dul EA.
-
tak Mass Effect byl snad od zacatku akcni hra s par rpg prvky? (navic by snad bylo TPS oznaceni vhodnejsi) ...jo DA2 se imho vubec nepoved
-
To je to samý, jak říkáš, jako v Pánu Prstenů, taky se to ve hrách hemží samými kouzelníky, prostě hnus velebnosti.
-
Vyšel seriál a najednou se internet hemží nadšenými čtenáři, a nevím co ještě, Písně ledu a ohně...typické. Každopádně si uvědom, že to co dobře funguje na papíře nemusí nutně fungovat ve hře, tím spíše v MMORPG.
-
Nez se zas do mne pusti SWOW fanatics. Neni to mysleno tak, ze SWTor levnej smejd z Tesca - jen je proste udelany tak, aby dostal tomu, proc byl vyroben - tedy maximalni zisk dosazeny maximalnim poctem zakazniku. Mozna lepsi porovnani by bylo ze skupiny fotaku. SW Tor je v soucasne dobe nejkvalitnejsi digitalni fotoaparat ve skupine kompaktu. Velmi jednoduse se ovlada, chytis ho do ruky a fotis a poskytuje 95% uzivatelu dostacujici kvalitni fotky. Jiste, moznosti nastaveni, kvalita snimku (zejmena barevnost *1*) a sirka zaberu diky pouzitemu konceptu cilenemu na co nejvetsi jednoduchost ovladani a pochopeni cileny na mainstream nedokaze konkurovat profesionalmin zrcadlovkam ale to ani nebylo zamerem. V soucasne nabidce kompaktu (tedy wow-clone MMO) je to nejlepsi model, navic diky silne spolecnosti za zady s velkou sanci ze nove firmware (patche) obcasne mouchy vychytaji. Zbylych 5% populace kteri vzhledem k investicim a reklame cekali profesionalni zrcadlovku s takrka neomezenym nastavenim mohou citit jiste zklamani, ktere ale nic nemeni na tom, ze mame v rukou vynikajici a zrejme v dnesni dobe bezkonkurencni kousek ve sve kategorii WOW CLone Compacts *2*.
- Nemyslim to jako ironii - ale jako muj pohled. Slo to udelat jinak, slo to udelat lepe, vice StarWars, pro starsi "publikum", v lepsi grafice, s vice moznostmi, zas by to pak hodne lidi nehralo protoze pro radu lidi "co nepochopis do 10 minut je kravina co se neda hrat." A samozrejme vice moznosti = vice prace , vetsi riziko chyb. -
Ja nevim, tady si stale vasi velke % lidi mysli ze Bioware je Jezisek. Chapu, je pred Vanoci.
Bioware je komercni spolecnost jejimz ucelem je vydelat penize aby byli spokojeni akcionari. Logicky tedy vybrali SW, a zvolili styl MMO typu clon WOW, aby maximalizovali svou sanci na zisk.
Verim tomu, ze kdyby vyvojari mohli udelat "hru svych predstav bez ohledu na financni aspekty" vypadala by uplne jinak. Tlak penez je neuprosny a hra pokud ma mit obri rozpocet a zejmena ma vydelavat mnozstvim pravidelne platicich ucastniku proste musi pokryt co nejsirsi spektrum zakazniku a udrzet je spokojene a platici, co nejdele s co nejnizsimi naklady. TZN vysledkem je vzdy produkt pro mainstream. Minorita se holt musi smirit s malymi menerozpoctovymi tituly a nebo platit vic, aby se vyplatily vyrabet. Kdyz je nekdo gurman a chce luxusni vino tak ho taky nekoupite jako krabicovku za 29 v Tescu. -
A co má podle tebe být Mass Effect? Super Hard Core RPG?
-
A medialni masaz ohledne teto MMO sra*ky pokracuje ... no jo ovce si to udajne preji, tak jim naservirujeme kazdou hov*dinu byt jen okrajove spojenou
-
Nic takovýho se ale v lotru neděje, to netuším, s čím si to pleteš...
-
Po tom co z Mass Effectu udělaly FPS a následně se nebáli vydat Dragon Age 2 jsou mi ukradení.
-
Na epický příběh Temné věže a Rolanda z Gileadu, ať raději nikdo z producentů (jak herních tak filmových) ani nešahá. Dlouhé dny a příjemné noci Vám všem ;)
-
To si zde snad všichni myslí, že je Bioware samospásné studio, co zachrání RPG svět ?
-
Oprava, 330 stránek .D
-
muž v černém utíkal přes poušť a pistolník mu byl v patách
-
No dobře, není to asi pro každého... ale stejně tak SW, nebo jakýkoli jiný svět, kdyby se vyprávělo od počátků, historie a příběhy několika národů, písma, báje a pod, v cca 200 stránkách. Ta kniha není o té důslednosti, jako klasický příběh, ten dělal tohle, pak tohle... jsou to jen takové útržky "lidových pověstí", a slouží k rozpoutání fantazie, spíš takový nástin dějin. Je jasný, že pro hru by se to muselo hoodně předělat, ale na druhou stranu to nabízí obrovské množství příběhů, národů, lokací, prostě všeho.
-
Nevím proč ho mínuskujete, vždyť má víceméně pravdu. Silmarillion má sice i konkrétnější a výpravnější části (O Berenovi a Lúthien, Děti Húrinovy atd.), ale fakt je, že jich je pomálu a jsou hlavně ke konci knihy, ke kterýmu už se spousta lidí pro ten doslova encyklopedickej začátek nedostane.
MMO určitě nedělat.
EDIT: Aby nedošlo k mýlce, já Silmarillion miluju *14* , ale to na věci nic nemění. -
Vždyť je to úplně jedno, vývoj MMO her je bohužel tragickej :) Nudný statický a uzavřený světy, stále stejnej vývoj postavy, classy, trapný PVP, instance a hromada další ptákovin. Pořádný kontinuální RPG s dynamickým světem a normálníma věcma tady nebude ani za 10 let, jelikož se dělaj tupý MM0 hry pro miliony hráčů
-
Že by době těchto úvah ještě nebyl na světě Mass Effect ? Každopádně udělali dobře s volbou Star Warsů.