Přejít na výpis diskuzí
SW: The Old Republic můžete začít hrát už za 4 dny
9.12.2011 | Aleš Smutný
244 příspěvků
-
Ukaz mi jedinou onlinovku u ktery se prumerne inteligentni clovek nenauci poradne ovladat svuj char maximalne do mesice po vymaxovani lvlu. :-) Me proste jen bavi vic neco budovat nez sedet na hromadce virtualnich uspechu a honit si ego tim ze mam čuprkůl vybavu a kazdej raid jsem absolvoval 100x. Jednou staci. I v obrovitanskym EQ2 nemam po tech sedmi letech, nebo jak dlouho to vlastne uz bezi, co delat krome opakovani jiz udelaneho. K cemu? Abych dokazal jinejm ze "umim ovladat svyho chara"? Radsi pomuzu kamosum a guilde, radsi zorganizuju nakou akci pro low-lvly, nebo si pustim nejaky singleplayer. To jsem ale lama... :-P
-
Dik za pochopeni
-
Co kdyby jsme vsichni zacali remcat az kdyz to vyjde?Tohle je akorat zbytecny flame.
-
půl roku? to bych si musel hodit mašli jinak bych se zbláznil
-
sice to tak možná nevypadá, ale tohle nepatřilo se, srry :)
-
cos to udělal, Pepiku ? *1*
-
Ty jsi hrál čoveče uplně jinou hru, jak se ti to stalo? kdo ti to udělal?
-
Stěžujte si na PVP jak chcete, ale nejhorší PVP je v LOTRO. Zahrajte si ho a už nikdy nebudete kritizovat jiné PVP. *1*
-
*1* *1* *1* Naopak, zkusil toho hodně a to je pro mě dostatečné oprávnění k tomu, aby psal na fora. Jeho názor je pro mě daleko podstatnější než tvůj názor. To on má větší zkušenosti, když toho zkusil tolik. To jeho názor je relevantnější.
-
Kdyby v GW vynechali ty pokémony a celkový asijský styl, možná. Znám dost lidí včetně mě, kteří tenhle styl nemusí. Já GW vůbec nevěřím, ale stejně tak nevěřím SWTOR. Na můj vkus ta hra je až příliš současná a podle mě nezaloží novou tradici, jaká byla a je třeba u WOW (které se mi mimochodem taky nelíbí). To třeba Age of Conan měl aspoň na MMO výbornou grafiku, i když zase měl spoustu jiných nedostatků. Kdyby tak existovalo něco na způsob Skyrimu ale MMO, nemělo by to chybu. *4*
-
Cítíš se teď lépe, uspokojil jsi své ego a předsudky o malých dětech a flamerech? Zkus si přečíst víc komentářů od Brambice a možná zjistíš, že se Nám omlouvá za jeho češtinu, protože je Polák. Zkus něco napsat naopak polsky ty, ať se tomu může zasmát...Návíc nevidím na jeho komentáři nic hloupého, takto to běžne fungovalo ve WoW, například Stranghleton Vale *3*
-
2 Cahir ano , talent je jeden díl skladacky. Otazka je "jak podstatny" v danem pripade. To uz pak u MMO zalezi na vyvazeni PvP. Pokud nejsilnejsi vahu bude mit gear (napriklad - postava ma 1000HP a gearem si muze pridat +5000HP). pak byt dobry v PvP zakonite znamena investovat ten cas nezbytny pro ziskani toho gearu.
Cele je to velmi krehka rovnice a proto gear v kazdem MMO rychle devalvuje. Prodejce (zde Bioware) chce zaprve udrzet stavajici hrace - tedy aby ti hraci videli ze to ze uz hraji rok a plati za to jim dava proti novackum vyhodu - a na druhou stranu nalakat nove dojne ovecky. Takze musi dat sanci novym dohnat ty veterany. A to je jen PvP. dal si chteji udrzet RP hrace ale nenastvat sankcemi ty co je RP nebavi. Pak si chteji udrzet PvE hrace a vylozene socializujici se typy. Kazdy chce neco jineho, kazdy chce svuj specificky novy content. Zatim neni MMo ktere by dokazalo kvalitne pokryt vsechny tyto komunity.
Soucasne SWTor z toho co jsem odehral ja je zatim nejvice zamerene hlavne na PvE, ale to nebrani tomu aby se dalsimi updaty vyprofilovalo uplne jinam.
Stejne jako jinde ale muze dojit k tomu ze zrovna tebe ty updaty otravi protoze prinesou zmenu smeru jinam nez chces. Nebo naopak te nadchnou jeste vic protoze to posunou smerem ktery se libi tobe. A to plati pro kazdeho individualne. Zmeny pres patche prijdou a cast lidi je bude chvalit a cast nesnaset. -
Nehodnotim uroven hry za 2 roky po 10 patchich. Nehodnotim ani uroven PvP ktere jsem v Bete ani nehral. Hodnotim soucasny koncept PvE hry, ktery proste hardcore neni a nemyslim si ze nekdy bude. Tato hra je zamerena na MASOVOU komunitu. Jejim cilem je evidentne konkurovat WOW. A z toho logicky vyplyva ze to musi byt hra kterou dokaze hrat a bavit se u ni kazdej. Tedy ze ta hra nemuze byt tezka aby byla vyzvou jen pro "hornich 10tis" a ostatni by z ni s brekem utekli ze jim ta potvora udelala bebinko a oni musi zase 2 mesice vydelavat na rozbitou lodicku.
Hardcore MMORPG proste nemuze byt masovka. Kdyz neberu boje, ale RolePlaying tak Hardcore RP server nemuze mit pravidla jaka nastavil BW (tedy ze nebudou kontrolovat a postihovat hrace kteri se chovaji OOC a kazi tim RP zazitek ostatnim).
SWTOR v tomhle proste nevybocuje z konceptu tuctovych MMORPG. Jen kopiruje stejne jako korejska MMO. Ma vyhodu silneho universa, silneho zkuseneho studia a vyvarovava se zasadnich chyb. Proto bude uspesny - ale HardCore nebude ani po stovce patchu - protoze hardcore ani byt nema. Ma byt co nejmasivnejsi a vydelat co nejvice penez a sesadit WOW z trunu.
Tedy pokud si pod pojmem HardCore nepredstavujete "tezkeho bose z WOWka, kterej vam da instant" -
Yep, ale když talentovaný a méně talentovaný tenista trénují oba desítky hodin týdně, tak je časem ten méně talentovaný nutně převálcován.
-
Ty kráso, ty jsi dobře mimo. Snad bude lepší nasednou zpět do autobusu a vyrazit směr Lázně Kroměříš, nemyslíš?
-
Byt schopnejsi ale v pripade MMO znamena:
Lepsi gear - tedy straveny delsi cas v danem MMO
Vice zkusenosti s danou hrou, treninky s guildou... - vedet co na co je vhodnejsi pouzit, co znamena kdyz se kolem soupere rozsviti takovy svetylka atd.. opet tedy delsi straveny cas
Lepsi ping a technicka uroven vybaveni hrace - kdyz mas kvuli slabemu pripojeni lagy jak ... nebo stroj s 10 snimky za vterinu a souper je nema tak jsi jasnej
Vyssi skill
Ale to je tak vsude. Muzes byt sebevic talentovany tenista ale pokud misto treninku chodis chlastat do hospy s kamarady, tak te mene talentovany co do toho dava desitky hodin tydne proste prevalcuje.
Na to aby ses citil jako Geroj mas single player hry. Tam jsi vzdy nejlepsi a kdyz ne byva tam save/load. Na to byt TOP v multiplayeru vzdy znamena obetovat tomu spoustu casu. A pak je to na kazdem zda mu to za to stoji. -
Recenzi by mohl treba opet napsat pan Dan Vavra a vyzdvihnout vsechny ty novinky, co do zanru MMORPG SW Tor prinesl :-). Mozna by na tom dokonalem produktu nasel i par malinkatych chybicek, ktere nasel i na Skyrimu.
-
Tu mas sasku vasku, stacilo se podivat na swtor stranky.
http://www.swtor.com/awards
Dobrej seznam co. -
,Protoze napr. ja si projdu pribeh za jedie a bountera + mozna jeste nekoho jineho, zkusim nejake operace abych se utvrdil, ze jeste nejsem takova lama a sbohem.,,
to je sice pekne, ale ten pribeh bude postupne s ruznymi patchi pokracovat...takze je mozne, ze az si odehrajes ty sve 3 pribehy a odehrajes nejake to PvE, ze Bioware vyda patch s dalsim pokracovani...a tak porad dokola
btw. zrovna PvP je faze, kdy clovek u te hry nemusi sedet X hodin denne a muze byt dobry, takze tvoje prirovnani moc nesedi -
A co treba komentar, ze nekdo se zvladne naucit pvp rychlej nez nekdo jinej? Ja hraju wowko (asi 2,5 roku, nijak to ale nehrotim, ze bych u toho sedel 12 hodin denne a podobne) a na pvp jsem uplne levej - ucil jsem se sice taktiky, ale pri boji strasne zmatkuju a vetsinou zapominam v tom zmatku co mam delat:) Tim padem muze byt lepsi i nekdo kdo se tomu venuje treba jen pul roku.