Přejít na výpis diskuzí
SW: The Old Republic můžete začít hrát už za 4 dny
9.12.2011 | Aleš Smutný
244 příspěvků
-
Pro všechny, co tady plkaj, že hra nemá endgame a tudíž to bude propadák. Nevim, kolik jste toho z endgamu mohli vidět v betě, kterou jste hráli dva dny a dostali jste se na lvl 13, tyvole. Pokud si budete zjišťovat info na kvalitních webech z normálních článků (ne z komntářů na tiscaligames), tak budete vědět, že endgame bude mít jenom do začátku 7 HC flaspointů a 3 operace, kde bude možný nastavit si několik obtížnostních módů. Nejlehčí půjde dát víceméně hned a nejtěžší (nightmare mod) bude obtížný položit i s nejlepšim equipem ve hře, takže bude nabízet challange pro HC guildy. Z toho vyplývá, že soutěživosti bude v endgame dost. Už teď jsou připravený stránky s bodováním progressu, který sestavěj žebříček nejlepších guild, podle World first, EU/US first a realm first killů. A to je jenom PVE endgame, v PVP jsou Warzony a openworld PVP, do budoucna pravděpodobně přibyde nějakej systém arén. Komu by se to zdálo málo, tak věřte, že do několika měsíců výjde patch s novym obsahem, takže BW vám nehodlá dát moc času na nudění se. Tolik asi ke kecům o slabym endgame a o tom, že po vyexpení se bude hráč nudit.
-
-
Já se těším až Ty se jednoho dne probudíš, a přestaneš tu snít :-)
-
-
Já se těšim až ty a tobě podobní začnou používat internet i na získávání pravdivejch informací a na jejich následný používání, místo trollingu *3*
-
-
To že ty jsi přesvědčený o tom že to co říkáš je pravda z toho jen pravdu nedělá. Jen jednoho zaslepeného člověka na světě navíc :-)
-
-
Víš, většina tvých informací je založená na doměnkách, "později to tak budě, později to přidají, říkali že to tak bude" "nevěřím že si BW nechá líbit tohle, nevěřím že stím BW nic neudělá" "do budoucna se to změní" "někde psali že to tak bude", ale je podívej se a zeptej se sám sebe je to tak teď? Jestli ne, tak to tam prostě nebude.
Až to oficialně vydaj budou mít minimálně rok plno práce s laděním bugů, dohlazováním herních logik, balancováním. A do té doby se může trh dost změnit, hráči otrávit, zbyde tam jen hrstka hráčů a EA do toho nebude chtít cpát další peníze. Druhá možnost je že to tam opravdu přidají, ale v datadiskách a nechaj si za to znova zaplatit.
Takže prosím koukej na tu hru ve stavu v jakém je, a nech si své předpovědi růžové budoucnosti z dokonalého světa. -
Tyvole přestaň mlejt h*vna a najdi si to info na webech podporovanejch biowarem. Pak možná uvěříš. Nebo možná ne, protože jsi obyčejnej hater, žejo..
-
-
-
-
shrnul bych to asi takto: pokud to znamená, že tyto věčně nespokojené a dopředu vševědoucí v TORUu nepotkám, jsem spokojen *3*
-
-
Potkáš jako všude :D
-
to jsme dva :)
-
-
+1
-
-
Je smutné, jak tady spousta lidí hodnotí SWTOR předtím, než ho vůbec zkusili....:(
Je pravda, že osobně jsem se na něj netěšil a viděl v něm jen další řadové MMO, ale po zážitcích z bety jsem naprosto otočil - je to skvělá hra, která si pro jednou zaslouží vysoká hodnocení. Je dobře zpracovaná, má skvělé podání příběhu, člověk ji klidně může hrát jako singleplayer a stále je velmi zábavná. Osobně bych ji spíš nazval (opakuji se po sté) "Singleplayerová hra s možnostmi kooperace v MMO světě"...
Jiná MMO jako WoW, Perfect World, Lineage II, Ragnarok... nebo dokonce EVE online... mě nikdy moc dlouho nebavily - vydržel jsem u nich pár hodin a pak jsem je smazal - i po opětovných pokusech... ale SWTOR si mě dokázal svým příběhem, herním stylem a atmosférou udržet mnohem déle a skutečně mě natěšil na celou hru. Poprvé jsem v onlineovce měl pocit, že má postava je součástí daného světa... -
-
Taky to tak vidim,ale zaroven mam obavy jak bude hra zabavna,az dohrajes vsecky ty pribehove mise. Sice tam jsou nejake "raidy" ale z videi se mi nezdaly byt az tak super a to same plati o "dungeonech". V bete jsem hral teda jen jeden ale bosove tam prakticky nemeli zadne specialni schopnosti az na jedi bosnici ktera delala nejake AoE.
At je hra jaka chce,tak nevidim duvod k takove nenavisti k ni,jak tu nekteri hraci prezentujou. -
-
Z mého pohledu hra nemusí být zábavná i poté, co dohraju příběhové mise. Protože potom, co dohraju příběh jsou dokončil to, co je pro mě hlavní. Všechno to co můžu dělat po dohrání příběhu - raidy, pvp atd. Jsou prostě dobrý bonus k hraní...
Stěžovat si, že hra je o ničem potom, co dohraješ příběh, je jako stěžovat si, že hra skončila potom, cos ji dohrál... -
-
To co popisujes je vicemene normalni hra co ma multiplayer.
To co vychvalujes jako "dobry bonus k hrani" neni zadny bonus. Je to predplacena sluzba a mela by mit uroven odpovidajici cene. U normalni hry me nikdo nenuti abych pribehovou linii dohral za mesic nebo budu muset platit dalsi penize. Ostatni tedy logicky zajima, pokud do hry zainvestuji 5 mesicu poplatku aby se dostali do "endgame" a za ty pribehovky zaplatili to co za 3 obyc hry na poplatcich, jestli ta investice do vyvoje postavy a hrani pribehu bude mit stejne kvalitni i ty dalsi slozky "potom".
MMO je hlavne socialni hra, guilda, kamaradi atd. Vetsinu lidi by po pul roce MMO uz ani tak nebavilo kdyby z toho nemeli castecne placeny graficky chat s kamarady. Jen k tomu chatu chteji za ty penize i nejakou uroven.
To ze ty jsi tak trosku vyjimka a hrajes to vicemene jako "coop pribehovou singlovku" a nevadi ti za ni platit pravidelne mesicni poplatky, kdyz se treba za rok rozhodnes zahrat si toho singla znova je druha vec :). -
no nevím, ale tohle opravdu sedí spíš na SP než na MMO koncept, v MMO stylu je důležitý obsáhnout pro každého něco - pro hráče jako jsi ty, pro hráče který chtěj hrát endgame(zaměření na obsah co je po konci příběhové linie - raidy a podobně) atd - myslím že to dělalo WOW doposud nejoblíbenějším MMO - doufám že TOR to změní ale když čekají že jim budeš platit měsíční poplatky za hraní (doufám že stím počítáš a uvědomuješ si to) tak snad čekáš že tě stále před tou obrazovkou bude něco držet a bude co dělat i po dohrání příběhovky, jinak toto MMO nepřežije.
-
-
Endgame SWTOR ma 3 raidy na 3 moznych obtiaznostiach, 7 HC dungeonov na dvoch obtiaznostiach a 3 BG. WoW na launchi malo jeden endgame raid a to bolo Scholomance. Go figure.
-
-
Já nemám žádný obavy, já to hrát nebudu, protože nemůžu SW universum ani cítit (včetně filmů) *1* . Říkám pouze jakej na mě dělaj dojem odezvy známejch z bety a samozřejmě PR.
-
Ukazuje to to ze SWTOR je z celej historie MMO s najvacsim poctom endgame contentu na launchi, nechapem preco by si mal mat obavy o to ze tam teda endgame nebude/bude ho malo.
-
Jo, jo, tohle už jsi psal pár příspěvků dozadu. A jako co? Mám za to, že SW:TOR se mají začít hrát za pár dní, ne před sedmi lety. Jestli se chtějí vedle WoW uchytit, musí bejt jejich nabídka srovnatelná s tím, jak to vypadá u konkurence teď.
-
-
-
Člověče je fakt vidět, že s MMO nemáš moc zkušeností *3*
-
-
A to jako proc? Pribeh neni snad s vyjimkou LOTRA v zadne MMORPG solidne udelany(respektive ve vetsine prakticky vubec neni). Takze pribeh je fajn,ale utahnout hru to podle me nemuze.
Mozna se budes divit,ale je dost hracu,kteri se nejvice bavi ''cestou na vrchol''. Ne vsichni touzi mit hned max lvl a raidovat stale dokola vicemene povinne raidy,nebo travit cas v PvP. -
-
Poslouchej, tys to vzal nějak osobně *1*
Samozřejmě, ať si každej dělá co ho baví. Říkám jenom, o čem jsem přesvědčenej, že platí pro většinu (po x letech strávenejch ve WoW). Objednej si masáž ramen, nebo tak něco, ať se při pátku trochu uvolníš *3* -
2kostej-Proc bych se nekoho ptal? Krome toho ze takove lidi znam,tak k nim sam patrim. Co vy vylevelujete za mesic nebo dva,nam trva treba rok. A pokud budu mluvit za sebe,me naprosta vetsina tzv END GAME obsahu nezajima a nic mi nerika. Pokud me hra bavi i po roce hrani ,proste si zalozim dalsi postavu. A to samozrejme nevylucuje obcasne raidy nebo akce s guildou s max lvl postavou. A pokud me uz pak hra nebavi? Kde je psani ze musim hrat jednu hru 5 let? proste jdu o dum dal.
Jenom pro upresneni-vetsinou mi MMORPG vydrzi tak rok. Ale mam par kousku,kde jsem vydrzel i dele. LOTRO 3 roky(,EVE 5 let (EVE stale hraji).
Proste prekousni ze nekdo si hru uziva i jinak nez ty. Neni nutne se hned usklibat. *7* -
Eheh. He. Heh.
Zeptej se jakýhokoliv dlouhohrajícího hráče, proč mu to vydrželo tak dlouho? (shodneme se, že úspěch hry se měří počtem hráčů, že ano?)
Nápověda: kvůli levelovací fázi to určitě nebude. Nepopírám, že je "cesta na vrchol" baví; mě taky bavila a nijak jsem nespěchal, ale jednou tam prostě dojdeš. A je to kvalita v první řadě endgame obsahu a v druhý řadě komunity, která rozhodne, jestli u tý hry zůstaneš, nebo ne. -
Jinymi slovy-spise to vypada,ze s MMORPG nemas zkusenosti ty,ne on. *3*
-
-
-
presne tak ako hovoríš. Ľudia si podla mna mylne myslia, že MMO je nekonečná hra, ale ja to vidím naopak. Je to obrovská hra s vela vela vela možnostami, ale ako náhle dohráš príbehovú kampaň, pochodíš raidy a dungeony tak si tú hru proste prešiel... Potom už nastáva iba NEZMYSELNY grind kde hrači chodia mesiac zbierať nejake dementne hríby aby mali lepšiu reputáciu v nejakej dedine a mohli mať o 2% lepší meč ako ostatný... toto považujem za uplnu kravinu a skôr závyslosť.
Takže suma sumárum ? V swotr si človek môže zahrať epický príbeh nadštandardnej dĺžky s kamarátmi, čo mu v iných hrách zatial umožnené nebolo (aspom v takejto miere)
-
-
-
-
Dle mého názoru a zkušeností z bety, je SWTOR zatím nejlpépe udělané MMO, které si dalo za úkol alespoň trochu pozlobit Blizz. Oproti AoC, Warhammeru, Aionu atp je výš o několik úrovní, bugy jsou mnohem v menší míře než oproti výše zmíněným hrám. Hratelnost vynikající, extrémní fanouškovská základna, chytře zvolená grafická stylizace zajistí,že vizuálně hra nebude stárnout až tak rychle.. Myslím, že jsou docela dobře připraveni i na nápor hráčů takže i logovací fronty nebudou taková tragédie. SW má našlápnuto fakt nechutně hodně dobře. A já jdu po novém roce taky do toho! :))
-
-
Propracovanejsi verze wowka - poucili se z chyb ostatnich, okopirovali odladeny a velmi jednoduchy koncept WOW, pridali silny pribeh na bazi prvnich 20 levelu AOC, pridali dabing, nepousteli se do zadnych experimentu, pouzili znamy svet, znamou zavedenou herni znacku, pridali znacku zavedeneho studia a dali na to scifi textury.
Dobre zvladnuta taktika pro mainstream garantujici dostatecne vysoke zisky. Dobre zvladnuty mainstream projekt neznamena automaticky vysoukou kvalitu a propracovanost produktu. BW proste obetoval inovace a novy revolucni koncept ve prospech jistoty.
SWTor je kopie wow ve scifi svete. Bere si ze soucasnych mmo osvedcene principy a v zasade nepridava do zanru nic noveho - jen par malickosti co uz se vyskytuji ve vetsine singlovek.
Bude mit uspech, minimalne prvni rok, pak se uvidi, jak budou zvladat prodavat zajimavy content (penez na to budou mit dost). Hodne jim pomuze silna fanouskovska zakladna.
Pro mne je velkym zklamanim tragicke graficke zpracovani a prave zkopirovany system wow (soubojovy system, spawny, ...). Z pohledu vydavatele je to bezpecna cesta k zisku, sazka na jistotu. Grafika ktera mne neskutecne irituje je urcite z dlouhodobeho hlediska levnejsi na rozsirovani o datadisky a nova prostredi jinych planet nez snaha o nejake realisticke zpracovani vyssi kvality. Navic pobezi mozna i na tabletech a mobilech za par let - dobry tah a velky trh do budoucna. O penize se postara i velka fanouskovska komunita SW co to proste koupi. Kde neni konkurence neni potreba vyvoje a inovaci - lidi koupi to nejlepsi co je k dispozici. A to zrejme bude SW Tor.
Pro mne je to zklamani. Graficka stylizace je oskliva, nic noveho, co uz nemam k dispozici jinde to nenabizi, a mesicni poplatky do byť dobre odladene kopie scifiwowka investovat nechci - to bych byl ochotny u hry co prinese do zanru novy vitr.
S tvym nazorem souhlasim, jen davam pohled z "druhe strany mince" Pro mne vetsina veci co beres ty jako vyhody jsou to co mne od koupe hry odradilo.
Vysledek je ale stejny - diky nedostatku konkurence je to v soucasnosti nejzhavejsi kandidat na MMO co bude funet wowku na zada a ma sanci ho v cilove rovince predbehnout.
-
-
vetsi bandu trollu a flameru nikde jinde nez v komentarich na SWTOR,BF3 a MW3 nenajdete
-
-
Spis bych rekl tro(t)lu. Me docela rozesmiva to jejich "Je to fail protoze to nema endgame" kdyz endgame nevideli a mozna ani betu nehrali. Jinak Pvp bohuzel fail je, hral jsem lvl 10 a bylo to o tom ze se vsichni sebehnou a spamuje se ta nejsilnejsi abilita, chtelo by to nejaky systemy rotace. Na videu Bounty huntera na lvlu cca 40 to bylo prakticky to samy, coz me trochu mrzi, zajimavych abilit tam bylo hodne.
-
Este diskusie konzoli vs pc *5*
-
-
zapomels na skyrim, tam bylo 4000 prispevku tohle ma jen trapnych 178. podle toho taky vidíš že to nikoho nezajima
-
-
Tvoje máma nikoho nezajímá. *3*
-
-
-
-
LOL, LOL. Cist tyhle diskuze je fakt vtipny. Dovolte abych pridal svuj subjektivni (coz verejne priznavam) nazor. Po odehrani bety a pri zkusenostech z EQ2, Vanguardu, LOTRO, WARu, WOW, DDO a par freecek musim rict ze me SWTOR prekvapil prijemne. Mozna i proto ze oficialni informace, ktere jsem posledni rok a kus sledoval me naplnovaly desem z toho ze to bude WOW klon. Opravdu si nemyslim ze je. Libi se mi i provedeni, ktere z obrazku vypadalo desive, ale v pohybu to je dobre, libi se mi styl vypraveni pribehu, dialogove moznosti by mohly byt "normalnejsi", ale presto se mi celkove hralo dobre, ba lepe nez u jinych MMO. Soubojovy system dava velmi prijemny prostor pro strategii a kombinace povolani. Nekdy to zaskripe, kazdy system ma sve slabe stranky. Aby bylo jasnejsi pro koho je tato informace relevantni - jsem PVEckar, nez abych delal endgame raidy a honil gear, radeji zacnu hrat novou postavu a projdu co jsem neprosel.
-
-
pokud jsi zkusil vsechny tyto mmo tak to zabal a nehraj tenhle zanr, vsude jsi akorat lama ktera nikde nevydrzi nastalo takze se nenauci poradne hru a nekodaze poradne ovladat svuj char, takovi nejvic placaj nesmysly na forech.. a takovi jsou tady skoro vsichni lol tahnete do haje lampy jedny, ja si koupim TOR a budu ho hrat 40 let, a budu hrat a ne spamovat diskuse hownama :)))
-
-
Ukaz mi jedinou onlinovku u ktery se prumerne inteligentni clovek nenauci poradne ovladat svuj char maximalne do mesice po vymaxovani lvlu. :-) Me proste jen bavi vic neco budovat nez sedet na hromadce virtualnich uspechu a honit si ego tim ze mam čuprkůl vybavu a kazdej raid jsem absolvoval 100x. Jednou staci. I v obrovitanskym EQ2 nemam po tech sedmi letech, nebo jak dlouho to vlastne uz bezi, co delat krome opakovani jiz udelaneho. K cemu? Abych dokazal jinejm ze "umim ovladat svyho chara"? Radsi pomuzu kamosum a guilde, radsi zorganizuju nakou akci pro low-lvly, nebo si pustim nejaky singleplayer. To jsem ale lama... :-P
-
*1* *1* *1* Naopak, zkusil toho hodně a to je pro mě dostatečné oprávnění k tomu, aby psal na fora. Jeho názor je pro mě daleko podstatnější než tvůj názor. To on má větší zkušenosti, když toho zkusil tolik. To jeho názor je relevantnější.
-
Vis troliku,prave to delas. Spamujes diskuzi ''hownama''.
-
no vidíš, proto hraju trvale pouze Navyfield a jsem řekl bych už kolem 5ti let oporou v nejúspěšnější flotile(pro nechápavé-klan...jsou to lodě, proto flotila...), která na US serverech Navyfieldu působí a taky nejúspěšnější ne-asijsky hovořící flotile vůbec(japíci a korejci mají svoje servery, na ktere se nedá normálně dostat a hlavně ma celkem dost rozdílnej systém a nastavení hry od evropanů a američanů)
-
-
-
Osobne se povazuju za protreleho harcovnika mmorpg, hraju je aktivne (pro rejpaly i 12 hodin denne) uz bratru 10 let, takze me jen tak neco neprekvapi. Nicmene na SWTOR jsem se jako fanda hvezdnych valek docela tesil, dokonce do te miry, ze jsem si jako jeden z mala zajel hru (diky limitovane pozvance) zahrat na nedavny GamesCom (A samozrejme take pozdeji beta pro ty kteri budou namitat "ze jsem to hral jen chvilku")
To ceho se mi nakonec dostalo bych neoznacil za vylozene spatne, naopak hralo se to prijemne a vsechny funkce a featury byly tak povedome z jinych mmo. A to je prave ten problem. SWTOR pobralo ze vsech uspesnych her (resp z 90% WoWka) co se dalo a navleklo to SW kabatku. Na druhou stranu nenabizi NIC co bychom uz tu v nejake forme davno nemeli. Ale to co bych zkousl pred peti lety uz by ve hre pro rok 2012 byt nemelo (zvlaste kdyz se prezentuje jako next gen).
Grafika je neuveritelne zastarala (ano jiste grafika neni vsechno a vim ja vim ovsem za ty miliardy to mohlo byt lepsi), animace otresne. Na druhou stranu musim uznat ze i s tim co meli k dispozici vykouzlili casto opravdu hezke SW scenerie. Bojovy system je k uzoufani staticky se vsemi znamymi chybami a nelogicnostmi jak je zname z jinych her, skilly jsou provedene nemastne neslane, jeden efekt nepoznate od druheho. Pribeh? Hmm budiz je to fajn zpestreni, ale nehrajeme singlovku, ale mmo coz v BioWare jaksi nepochopili a nacpali do hry prvky ktere mmo zazitek doslova ruinujou, jako napr spolecniky kteri muzou zastoupit zive hrace. Co se tyce samotneho pribehu a questu jsem nenarazil na nic vylozene zajimaveho, ovsem tezko soudit co si scenariste prichystali na pozdeji. Nicmene od BioWare jsem cekal trochu vic po Mass Effectu. Co me skutecne dorazilo bylo uzivatelske rozhrani. Nic tak graficky odporneho a neprehledne provedeno jsem nevidel uz dlouha leta, ovsem to uz jiste doladi addony, takze neni treba zase tak zoufat.
Na GamesComu jsem od SW odchazel docela zklaman a premyslejic zda ma vubec cenu se o SW zajimat dal jsem bezcilne bloumal vystavistem az jsem narazil na roh s Guild Wars 2. Ze zoufalstvi jsem jsi stoupnul do fronty a brzy zasedl k PC. To co me pristich 40 minut cekalo (jakoz i po zbytek vystavy protoze jsem je stravil ve fronte na dalsi zahrani) me i po tech deseti letech stravenych v mmo prikovalo k zidli a ja s upadlou celisti v dokonale extazi prozival svuj asi nejlepsi mmo zazitek vubec. Skvela grafika, animace i scenerie, dynamicky bojovy system, zabavne pvp, zabavne pve (po letech grindu jsem jsi nemyslel ze neco takoveho jeste nekdy vubec vyslovim) paradni UI, vsechno prehledne, intuitivni a zabavne.. A tak bych mohl pokracovat jeste hodne dlouho. Od GW2 jsem dostal presne to co se SWTOR ani neodvazil nabidnout, navdavkem spoustu neotrelych principu. Toto je pratele skutecna Next Gen.
Vysledek pro mne je takovy ze SWTOR minimalne zkusim a urcite to bude ze zacatku stejne chytlave jako WoWko, urcite nicim neurazi, ale ani neprekvapi. Ovsem az vyjde GW2 pujde lightsaber nekompromisne do skrine. -
-
12 hodin denně? Proboha žiješ vůbec? Promiň mi, ale takový člověk jako ty, no fajn znalosti z MMO, ale co ten zbytek? Pochopil bych 5-6 hodin, aby jsi chodil do práce či školy+spánek+přátelé. Ale přijde mi, že ty žiješ v tom virtuálním světě. A grafiku nepovažuji za zastaralou, víceméně za průměrnou, co dnes je nabízena. Takový nový LOTR má mnohem horší grafickou stránku(Jako LoTR je myšlena poslední hra, nikoliv MMO)
-
-
Napsal jsem i 12 hodin, pochopitelne pres tyden po praci 4-5 max. Nemejte peci pratel, spanku, sexu i rodiny mam vice nez dostatek:-)
-
-
tak swtor se chlubi hlavne pribehem a verim, ze vetsinu KOTOR hracu ten pribeh zajima nejvice - co v tomto ohledu nabizi GW2? (jen se ptam , nic o tom nevim)..
-
-
GW2 klade na pribeh minimalne stejny duraz jako SWTOR s tim rozdilem, ze zatimco SWTOR sazi na pribeh vpodstate vylucne jako na singlovou zalezitost, GW2 se ji naopak snazi co nejvice propojit ostatnimi hraci. Pribeh se tam navic pro kazdeho vyviji uplne jinak (jen startovnich kombinaci pribehu je pres 14 000)
Pokud hledate nejake komplexni informace, tak napr tady jsem nasel moc pekny clanek:
http://guild-hall.cz/index.php/guild-wars-2-game-info -
-
Ten kto hovori ze Star Wars je super uzasny a GW 2 je krok spet je jednoznacne neobjektivny...
SW som hral a je to hra so 7 (alebo viac?) rokov starym principom, ktore som sa uz mam dost.
a ano sorry mal som napisat vesmirne wowko .. ale tak odpad a wowko sa mi zacina v poslednej dobe mylit -
@Sarin : ano odrazujem ho lebo tento spor medzi GW2 a SWTOR na tiscali sledujem uz nejaky ten cas... a ked ti chyba trinity system a pvp ti pride strasne a je to krok dozadu tak neviem kto je tu "troll"
P.S. henten web o GW2 je uplne slaby a neaktualizovany. Ak chcete niekto precitat omnoho viac informacii tak skuste www.guildwars2.cz -
Morpheus: Takže jestli tomu správně rozumím, tak ti co mají rádi GW2 jsou objektivní lidé, ti co mají rádi SWTOR, jsou jen neobjektivní fanboyové. Hlavně že si v další větě nemůžeš odpustit označení "vesmírný odpad", viď ty objektivito. *11*
-
@ Morpheus: Konecne sa tu niekto zacne spravat ako clovek, zada nejake validne argumenty a povie svoj vlastny nazor podporeny aj nejakymi faktami, a prve co uplne nahodny forum troll spravy je ze ho od tejto veci odradzuje, dobra praca chlape. *7*
Ja za clanok dakujem, nieje tak sice nic co by som uz nevedel ale aspon mam link kde je to pekne pohromade a navyse v cestine. Sam sa na GW2 nechystam, chybal by mi tam trinity system a ten combat mi pride strasny. Nehovorim ze to ludi nechyti ani ze to nebude zabava, ale podla mna je to krok dozadu vo vyvoji MMO. -
Kamo, to je zbytocne tu nieco pisat, na tomto webe objektivnych ludi velmi nenajdes. Jednoducho su tu sami fanboyi ktori vyrastli na wowku SW filmoch a pre nich teda ina kvalitna MMO ako SWTOR neexistuje. Uz len to tvrdenie ze Guild Wars ma nanic pribeh je uplne ubohe. Ja osobne som o GW este pred polrokom nic nevedel. Ale ked som uvidel tu hru tak priblizne do minuty som vedel, ze toto nie je len nejaka tuctova blbost a este v ten den som si pozistoval o tej hre vsetky informacie. Bol som z toho uplne v prdeli.. nikdy ma nenapadlo ze taku MMO niekedy naozaj urobia.
Naozaj nema vyznam ich tu presvedcovat. Ked hra vyjde tak urcite nebude mat taky mega start ako tento vesmirny odpad ale casom ked vyjdu objektivne recenzie a gameplaye tak tych arogantnych kritickych iracionalnych ludi mozme ocakavat v hre.
-
-
To je právě ten problém. Lore GW2 nikdo, kromě hráčů GW1 (jestli v tý sérii nějakej lore vůbec je), nezná. Pokud neni lore, tak k čemu budu zabíjet nějakýho bosse ve světě, kterej je mi víceméně ukradenej, protože je nepropracovanej? A pokud je propracovanej, tak je nepopulární. Narozdíl od SW, což je univerzum známý napříč generacema..
-
-
No právě že Ty jsi samé pokud, jednou, možná...
-
avp8: Kde jsem prosimtě napsal, že tam neni. Napsal jsem "POKUD tam neni.." a následně jsem dodal "Pokud je propracovanej.." neboli "Pokud tam je..". LTFR
-
Zajímavé....když Ty ho neznáš tak tam není, takový přístup se mi líbí :-D
-
To je pravda. Osobne za nejlepsi lore povazuju svet Warhammeru (at uz fantasy nebo 40k), ktery taky zna velmi malo lidi. vsechno je to o reklame. GW2 ma take kvalitni lore, podporene knihami (bohuzel jen v anglictine).
-
-
kurna, mela byt reakce na prvni prispevek sry
-
-
To pak palec nahoru:)To se omlouvám. Protože bohužel znám lidi, co mají 12 hodin, ale celý týden a bál jsem se, že je to i Váš případ.
-
-
Kdysi tomu u me tak bylo, ovsem jak pribyvaji leta, tak prichazeji i jine veci:-) Nicmene i tak jsou hry hlavni naplni meho volneho casu. Rozhodne to povazuju za lepsi nez vysedavani po hospodach:-)
-
-
-
-
příprav se na flame od fanboyů
-
-
Jediný, kdo se tu snaží rozjet flame jsi ty, ty šášku.
-
-
začni žít nebo ti život proteče mezi klavesy, když to hraješ opravdu 10 let 12 hodin denne. z toho bych zešílel
-
jinými slovy: GW2 fanboy (primárně PVP hra) na diskusi o SWTOR (primárně PVE hra)...všechno jenom otázka preferencí a vkusu :)
-
-
typicka ukázka ignorantskeho prispevku, ktery si ani neprecetl na co reaguje a když tak se ani nezamyslel co ten, na koho reaguje napsal
-
-
To bych neřekl. Přečetl jsem celý článek a přesto musím říct, že ve spoustě bodů jsem byl proti. Betu jsem samozřejmě hrál. Jinak bych nemohl na článek ani reagovat, že? *1*
-
No když myslíte *1*
-
-
-
"Grafika je neuveritelne zastarala..." lol, dál už jsem to nečetl, to je zbytečný *1*
-
-
Co kdyby jsme vsichni zacali remcat az kdyz to vyjde?Tohle je akorat zbytecny flame.
-
Stěžujte si na PVP jak chcete, ale nejhorší PVP je v LOTRO. Zahrajte si ho a už nikdy nebudete kritizovat jiné PVP. *1*
-
Dojmy z bety bych hodnotil na 8/10. A to je u BioWare her pro mě málo. U jejich her bych nikdy nešel pod 9 nebo 10. Kromě DC universe mě ty MMO nějak neuchvátily. S SW:TOR by mohl být nadupaný Jedi Knight, ale dali přednost radši MMORPG.
-
-
9/10 ? zase bych to tak nepřeháněl, mají skvělé hry ale jsou to jen lidi jako všichni a samé 10 hry nikdo dělat nebude nechť je tomu dragon age 2 důkazem, SWTOR se jim moc povedl a já už se na něj moc těším :)
-
-
Dragon Age 2 mě bavil. Epic story, zbroj Sira Isaaca Clarka nemá konrurenci. A recenzenti taky v tehle hře nešli pod 90%. Neříkám, že se SWTOR nepovedl. Jenže je to MMO kdyby to byl Jedi Knight nebo Kotor potěšilo by mě to daleko víc.
-
-
Neminim vest flame o kvalitach Bioware her,ale DA2 a epic story? To ma byt vtip?
A recenze na tuto hru meli kolem 7-8(70-80%). 90% byly spise vyjimky. -
-
Příběh, propracované postavy, dialogy, dabing. Všechno na výbornou. Jestli chceš proti tomu nějak argumentovat, tak se třeba přesvědč v recenzích. Nechce se mi to rozebírat a ani hledat statisky kolik přesně to dostalo na jiných herních webech. Z toho co si pamatuju tak IGN 90. CZ- Games 90,zing 90, hrej 80.
-
-
Hm,tak to mame dost jiny vkus. DA2 je jedna z nejhorsich her od BIOWARE. Mozna nejhorsi vubec. Kolik to dostalo neni vlastne vubec dulezite,jen jsem chtel upresnit tve statistiky. Ja jsem sledoval CZ herni servery a tam sedi tech 70-80%
A prosim nevyzyvej me at proti tomu argumentuji. Flame na temna DA2 uz bylo dost. *2*
-
-
-
Rozumím ti ale já myslím že fanoušek her + sw musí být rád i za tohle ne? :)
-
-
Ok. Ja sem fanda Star Wars proto sem zminoval i The Force Unshlead.
-
-
-
-
Ale za pokus by to stalo, ak sa ti pacili KoTORy. Hra sa da vlastne zahrat ako single player, len sem tam vidis inych hracov. Taktiez kvalita dialogov isla trochu dole, co sa da pripisat rozmerom hry. Navyse jedna kapitola trva cca 20 hodin, kapitoli su try, takze je to o dost dlhsie ako normalna sp hra. A ked dohras za Jedi Knighta tak hned mozes hupsnut na jednu z dalsich siedmich classov *1*
-
jop, single SW jedi hry byly daleko lepsi nez vsechny MMO, skoda ze se dneska moc nehrajou
-
-
Ještě nedávno sem drtil multipalyer v Jedi Academy s holí a skinem DarthaMaula. Hraje se to pořád. I když už vyšli ty nové serié se Starkillerem, ale ten nemá MP. A jo je jasné, že single v Jedi Knight už se tak nehraje jako kdysi. Taky už je to dnes legendární titul.
-
-
o pseudomlatickach se starkillerem mi nemluv. Od te doby co jsem prisel na to ze se o jednou nabite XP uz nikdy neprijdes a rancor jde dostat spravnym postupem z bezpecne vzdalenosti ...........
-
-
-
-
Zatim to vypada vcelku slibne, v bete to nechali vyzkouset polovinu vsech mmohracu, krabice k dostani 5 dni pred launchem, preorderi navic 7-5 dni hrani zdarma. Navic mi chodej v predstihu maily o situaci (a to i v dobe kdy jsem jeste nemel pre-order). I tu betu jsem mel stabilni bez lagu (a trvala az do uterka). Za me teda celkem zatim palec nahoru, elegantne zvladnuty launch... i kdyz jeste se uvidi. Co se samotne hry tyka, tam mi par veci nesedlo.. pribeh tak strhujici (jako treba ME) nebyl a uvital bych lepsi optimalizaci.. tam kde mi skyrim na high neklesne pod 50fps, jsem tady mel slabych 7-20fps..
-
-
jj to s FPS bolo priserne, ale jeden dev pisal na twitter ze to bol neziaduci efekt toho ze tu "public" betu osekali len na to najnutnejsie.
-