Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hľadám niekoho, kto hrá alebo dohral PC adventuru Syberia 3. Potrebujem pomoc pri drtičoch.
    Ďakujem
    Dáša /jozef.janovický@gmail.com/
  • Teď jsem narazil na ten puzzle, kdy podle textu mám přijít na správné pořadí čísel u toho modelu lodi. No nebýt toho, že jsem si na netu přečetl originál anglický text, tak bych na to doteď nepřišel. To kdo to tak slušně řečeno špatně přeložil...
  • FansLunacy
    Jsem jeden z těch šťastlivců, co počkali na recenzi a jsem na to taky patřičně hrdý ...

    Dokážu umřít s tim, že mi současný herní průmysl doj*bal Assasins Creed, Far Cry, Fallout, Dragon Age a spoustu dalších legendárních titulů ...

    S tímhle bych umřít fakt nedokázal ...
  • škoda
  • Ahoj, máte chuť zúčastnit se psychologického výzkumu? Myslíte si, že někdy strávíte online více času, než sami chcete? Pokud ano, pak budeme moc rádi, když nám zodpovíte pár otázek na http://ivdmr.fss.muni.cz/dotazniky/index.php?id=263. Výzkum probíhá online, je anonymní a nezabere vám déle než 10 minut. Podmínkami pro účast je minimální věk 18 let a schopnost přečíst anglický text (nic náročného). Snažíme se zjistit, jak na vás působí doba strávená online, která může mít pozitivní ale i negativní vliv, záleží jen na vás, jak to vnímáte. Nakonec bych vás chtěl také požádat, jakmile jednou dotazník začnete vyplňovat, tak ho prosím dokončete, případně když víte, že na něj nemáte čas, tak se do něj ani nepouštějte. Jo a omlouvám se za spam, Jakub Brojáč, psychologie FSS MUNI.
  • Bugy zamrzí, ale to je už tak nějak krédo dnešní doby vydávat nedodělaný hry (viz Armikrog). Ale co se týče příběhu a konce... chcete slyšet pravdu, vážení? Jednička i dvojka stály taky za vyližzadek, jenže v tý době jste byli děti a neměli jste rozum - všechno vám přišlo skvělý, i ty největší shity. Zkuste si to zahrát dneska a buďte férový a odhoďte tu roušku nostalgie a dětský naivity. Psaní Benoita Sokala není žádný terno, to že se to hodně lidem líbí jen dokazuje jak jsou hry po příběhový a dramaturgický stránce stále na začátku. Benoit to zkoušel na poli komiksu a neuspěl, proč asi? Ten pán není vypravěč ale ilustrátor, výtvarník, to je celý problém. Stejně jako třeba David Cage neumí vyprávět příběh. Ale jelikož v herním průmyslu není nic lepšího, tak ho budeme oslavovat jako boha *11*
    • x_ander
      Shodou okolností jsem si první dva díly cca před půl rokem zopakoval. Poprvé jsem se hrál v době, kdy vyšly, podruhé teď. A rozhodně to shity nejsou, ty hry v podstatě nezestárly.

      Ale pozor, rozhodně nejsem žádný fanatický vyznavač Syberií s růžovýma brýlema. Oba díly mám rád, jsou to skvělé hry i po letech, ale to neznamená, že bych neviděl chyby, které tam byly (pokud se budeme bavit o vyprávění, tak např. smysl dějové linky detektiva ze dvojky jsem absolutně nepochopil, protože to vyšumělo do ztracena a proč to tam bylo, dodnes nechápu). Sokal má ve vyprávění slabiny, ale minimálně z prvních dvou dílů i přes chybky dokázal vykřesat velmi dobré hry. Říct o Syberiích, že je to shit, je mimo.
    • Ono to ale aj je tak spravene, ze Hans si chce splnit decky sen. No suhlasim, ze to je to priemerna zapletka. Ak ale v jednotke citas proste tie denniky a taketo veci, zrazu to dostane celkom slusny pohlad do minulosti, ktory robi jednotka podla mna super, nehovoriac o atmosfere. Osobne ale jednotku hodnotim lepsie. Dvojka uz tahala od polovice za kratsi koniec. Ovela radsej by som uvital navrat do architektury a rodinneho kruhu Voralbergovcov ako tento divny pribeh v trojke... .
    • mikezz
      Je fajn, že tie ilustrácie dokázal Sokal pretaviť do hry, aj keď za tým stojja už ďalší grafici z tímu. Rozprávanie prostredím, ktoré vytvoril, bol pre mňa najsilnejší moment Syberie I a II, obe hry stáli hlavne na geniálnom atmosferickom zasadení. Príbeh bol vždy lepší priemer. Nemal som pocit, že by niekto Sokala oslavoval ako boha. Len taká poznámka na okraj - nikdy nepochopím, ako môže človek s aspoň nejakým minimom výtvarného cítenia do svojho projektu nasadiť Comic Sans ako hlavný font...
  • Tak jestli jsou zabugovany rebusy, tak to je konec. To nemělo získá statut Final a mělo to být dále ještě ve vývoji. Ať se vrátí léta 2004 - 2007 to byl dobrý věk her.
  • Ono vyhoda je ze syberia 1 a 2 ma viacmenej uzavrety pribeh a vdaka fenixprodabing si hru mozte uzit s caskym dabingom! Trojka je viacmenej dalsi pribeh z toho univerza aj ked uvod cca nadvazuje na koniec 2ky je to proste dalsi pribeh a miesto mamutov tu mame obrych vtakov a chobotnice :) ta postava generala je vycucana z prsta a vobec sa tam nehodi a je tam len preto aby vznikla 4ka uplne zbytocne a hru to kategorizuje do F tvorby.
  • Prve dva diely som si velmi uzil. Syberia bola v pvom rade dlha adventura s nadhernou kreslenou grafikou, kde vas vtiahla miestna architektura budov, rozmanitost prirody, uveritelne zvuky, roboti (skvely napad proste ) a hladanie Hansa, ktory je pravoplatny dedic velkotovarne. Dobry normalny inventar, mobil a kate walkerova sa dala hlavne ovladat mysou. Syberia III bola katastrofa, neuveritelne bugy, silny FPS drop, nzaujimave prostredia, nic moc pribeh. Kde su vsetky tie zahadne carovne momenty?? Rozhovory nic moc... nedaju sa preskakovat, lebo to nefungovalo. Hra sa nedala manualne ulozit, no nervy. Hned som pohladal este zo stareho LEVELU Syberiu 1 a zazitok vacsi ako pred rokmi. Proste jurney ako zo super knihy a je na co pozerat. Tato hra sklamanie a to skore je plne zasluzene..
  • Hra je to vcelku dobrá, tá technická stránka se postupem času vyladí. Recenzant se mohl slitovat a počkat.
    • Zlutovat ? Nad tym zaverom hry? Akoze fakt? Technicke chyby a grafikami nevadi a prve dva diely milujem ale tento zaver 3ky je pre mna proste smrt! To uz nieje epic ale legendary fail! Zial hra bude mat slabepredaje aby vznikol dalsi diel a tak dufam ze vydaju aspon bezplatne dlc s normalnym koncom a nedostatky opatchuju
      • Pokud se ti nelibi, nekupuj. Ale chci aby jsi si jenom udelal vlastni nazor: napr. https://www.youtube.com/watch?v=9LTONZ-70u0. B. Sokal planoval 4. diel. Pokud se ti hra nelibi, tak ji alespon nepomluvej. At ma sanci na pokracovani...
        • Po 13 rokoch nazor na celu tu serii se mozna vyvinul pro mnohe lidi. Mne se jenom nezda ze Syberia 1/2 boli az tak moc jine nez 3 co se tyka story.
          • Syberia 1 alebo 2 mali dobre spracovany zaver. Pri trojke sa mi nepacil, ale kludne napis vlastnu recku alebo tvoj nazor na pribeh a zaver hry, rad si to precitam. Mne sa napr na trojke paci uvod hry az po vylodenie.
            • Myslim, ze pribeh je to vcelku pekny, o nic horsi nez Syberia 1/2 i kdyz napr. Posel Smrti je temnejsi adventurou od zacatku. No a ten konec je proste jenom kompromisem medzi happy endingem a bezhlavou tragedii. Jenze pokud chceme videt Syberiu 4 (nebo treba nejake to DLC) tak musime tu hru brat za to co to je (technicke problemy si nezaslouzi 4/10), ne za to co to opravdu ani nikdy byt nemelo. To je muj problem. Ano ta adventura mohla byt mnohem lepsi. Jenze je vydet napr. snaha zachovat puvodni atmosferu, ma to peknou hudbu, no a to se alespon ceni. Plus je to hlavne hra, ne interaktivni film jak je dneska zvykem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit