Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hm, pomalu abych chtěl vrátit příspěvek... posílal jsem peníze na remake System Shocku, ne na nějakou jejich "vizi"...
  • Tak z toho odstraňte to jméno System Shock, když to s tím opět nemá nic společného. To je jako když Bethesda nám představila svojí vizi Fallouta, který s tím původním taky nemá nic moc společného.
  • Vizualizace je to jistě moderní a level design bude taky určitě propracovanější, ale to herní prostředí mi nějak nevoní :(

    U System Shocku očekávám, že se budu pohybovat po úrovních zdevastované, apokaliptické, vesmírné lodi allá "Horizont událostí" a bude mě tlačit pocit absolutního a kurevsky hororovýho odloučení od zbytku civilizace, jako třeba v béčkovym Apollu 18.

    ......ale běhat po lodi plný svítících neonů.......fakt je nutný z toho dělat Stodolní? leskne se to jak psí kulky a těch pár krvavejch šmouh po stěnách na tom nic nezmění.

    Warren neměl možnosti, jak hráči naplno zprostředkovat temná zákoutí - tehdy to grafický engine neumožňoval. Dnes to jde a oni místo toho, aby toho využili a udělali z toho správně potemnělou loď, kde je všechno vyzkratovaný, všude smrdí tlející maso.....tak oni z toho udělají přepálenou diskotéku.....kde teda, dobře připouštím, asi bude smrdět tlející maso.... *7*
    • Hanzales
      Jo přesně tak jsem to taky myslel :) Já pořád doufám, že výsledek bude jiný, to ofiko video na stránkách už aspoň trochu tu atmosféru navozuje, přeci jen je to pre-alpha. Na druhou stranu to demo na tom unity bylo pre-alpha taky a líbilo se mi to 10x více, nehledě na to že to bylo více věrné předloze.
      Pokud tu stanici "zatuchnou", tak to bude fajn. Klidně i mohli udělat větší prostory i mapy, ale nějak mi na tom novém engine chybí jistý feeling, architektura možná... I když odhlédnu od možnosti, že to ve finále tak vyblýskané a vyleštěné a přebarvené nebude. Osobně bych uvítal namodralý ambient s nádechy zatuchlé zelené, poblikávající, či nesvítící světla a jen sem tam nějakou oranžovou v maintenance šachtách :) Ale hlavně cyborgy, roboty, mutanty a sem tam náznak živáčka, nebo jeho mazanice. A neustálý pocit, že Shodan je všude a pořád se dívá a něco kuje.
  • Osobně mě víc zajímá SS3, než tohle. Už jen že na tom dělá Spector. :)
  • Hanzales
    Za mně jsem zklamaný :/ Něco výrazněji jiného a nového jsem očekával od SS3. Na ten remake jsem se těšil prostě jako na "Remaster SS1" a ten unity engine a atmosféra se mi u toho prvního dema zamlouvala mnohem více. Teď mi to přijde takové SystemShockovsky neosobní, moc nablýskané, vyleštěné, uklizené, jako nové...
    Doufám že je to díky rozpracovanému stavu a výsledek bude mnohem "zatuchlejší".
    Jako určitě to bude super, možná i lepší, ale mně hodně bude chybět ta klasická předělávka a vzpomínky na lokace, situace a vůbec celý klíčový gameplay prvního SS.
  • To je taková škoda. Demo bylo naprosto parádní, nechápu důvod, proč cokoliv měnit. Stačilo vylepšovat. Tohle vypadá jako Alien: Isolation přes kopírák (nic proti A:I). Hrozná, hrozná škoda. Pokud bych přispěl, byl bych teď dost nas...
  • Hrál jsem System Shock Pre-Alpha Demo, který je prakticky věrným převedením počátku hry původního System Shocku. Video u článku je úplně něco jiného a System Shock bych v tom poznal max. podle oné trubky. Co má ta hra mít společného s Doomem či Wolfem, vždyť System Shocky byly spíše RPG než FPS, resp. na každém bylo zábavné úplně něco jiného.
    Pokud by Pre-Aplha demo bylo stejné jako to ve videu, byl bych velmi zvědavý, kolik by vybrali.
    • kulhy_parici_spici
      V článku nikde není napsáno že to bude FPS jako Wolf nebo Doom, ale že se vývojáři snaží na System Shock podívat trochu nově a přitom zachovat jeho stavební kameny, což byl přístup vývojářů nových Wolfensteinů i nového Dooma.

      Za mě je to jednoznačně dobře, SS1 byl dokonalý celek obsah i forma a nemá cenu ho přepapouškovat jedna k jedné. Ta hranice mezi remaster, remake a nová hra nemusí být úplně zřetelná a backery to může štvát, ale já se těším, že to přinese nový zážitek. A SS3 jen houšť. :)
      • Však také nikdo neříká, že to bude jako Doom nebo Wolf. Šlo mi spíše o to, že by se měli věnovat aspektům System Shocků a ne tomu, kolika způsoby a na kolik kousků můžeme rozložit zombíka, to mi tam nikdy nechybělo, na druhou stranu pro takového Dooma je to podstatná věc.

        Na začátku videa je zmíněno Reboot, což je něco jiného než Remaster, který navodilo demo. Že to bude úplně 1k1 nikdo nečekal, na druhou stranu ovšem ani nebyl očekáván zásadní odklon. Pro mě osobně je top dvojka, prostor pro úpravy v jedničce je, tak jsem byl zvědav jak se s tím poperou.
        Kreativita byla očekávána spíše u System Shocku III.

        Je zajímavé, že toto má být reboot, přitom System Shock III podle čísla asi bude navazovat na původní dva díly. Ledaže by v rámci rebootu ještě dali i tu dvojku.
  • skaven
    vybrali peniaze na remake, a urobia z toho strielacku..este ze som neprispel, lebo by ma to poriadne karalo teraz
  • Vybavuju si, jak mi rodičové koupili počítač (cca přes dvacet let zpět, možná i více) a system shock byla snad první hra, kterou jsem na něm hrál. Neuměl jsem ani bla anglicky, ale pařil jsem to jak o život *1*

    Já jsem to na KS podpořil a zas tak moc mi nevadí, kterým směrem to vedou, spíše se těším až si zahraju původní system a s tímhle "remakem" to srovnám. Nemyslím si, že to bude čistá střílečka, spíše rozšíří možnosti, jak řešit různé situace. Otázkou ovšem zůstává, jestli by vybrali tolik peněz, kdyby s touhle vizí přišli na začátku kampaně. Nemyslím si, že to byla prvoplánová změna, asi to přišlo průběžně s dalšími nápady, komentáři a změnou enginu.
  • Snad dojde i na System Shock II, ale jen grafiku a modely postav vylepšit. Příběh, level design, RPG prvky, zbraně a zbytek je klenot.

    Nechápu proč oba System Shocky dávno někdo schopný nepřevedl na plátna kin. Byly by to super sci-fi thrillery.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit