Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • škoda. Lidé přispěli na KS proto, protože chtějí remake, tj. starou hru jen s vylepšenou grafikou, ovládáním atd. Nikdo nestojí o nějaké zlepšování a vlastní invence. Divím se, že toto jim nebylo jasné od počátku.
    • Kampan meli dobrou, demo bylo super, projekt jsem podporil (nastesti jen 30$ I kdyz to byla srdcovka). Kampan skoncila a dlouho bylo ticho - "makame na vertical slice". Pote prislo video z unreal verze ktere vypadalo jak studentska prace. Neco co se da zplacat za par veceru... par vicemene revidovanych artworku a nic. Rikam sakra tady neco smrdi... Dalsi updaty, reportaz z vystavy, par pocmaranych papiru atd. Kdyz to sectu ve vysledku nula nula nic. Paradoxne nejvic me potesil vanocni a lednovy update. Uz jsem sice vedel ze se hra vydala trochu jinym smerem ale zverejnene materialy ve me vzbuzovaly vidinu kvalitne odvedene prace. Ten design se me vazne libil. Jiste nebyla to na prvni pohled citadel station tak jak ji zname ale davalo mi to smysl. Ja si taky nedovedu predstavit ze pri dnesnich standartech bude vypadat reaktor citadel station jako par oranzovych kvadru naskladanych na sebe (tak jak je to v puvodni hre). Proste zacal jsem verit tomu ze se konecne odpichli ze stojate vody. O to vetsi prekvapeni byl posledni update, fakt studena sprcha! Cist mezi radky - nic nemame, prachy dosly, vydavatele jsme nesehnali. Davame si pauzu dokud nekoho nesezenem... pripadne to nechame vysumet. Komunikace z jejich strany je fakt tristni. No nic nezbyva mi jen doufat ze to jednou mozna nejak dokonci... I kdyz po tehle zkusenostech bych byla asi radeji kdyby mel licenci k dispozici nekdo jiny :-/ A to to na zacatku vypadalo fakt slibne... pry 25% done, pche *16*
  • Drizzt dole má naprostou pravdu. Jsem backer, podpořil jsem REMAKE hry, která se mi hodně líbila, když mi bylo nějakých 18. Nejsem zvědavý na nové vize - kvůli nim si kupuji ostatní, nové hry (a to i v podobném žánru - viz Prey).

    Budu autorům vděčný, když udělají to, co původně slíbili. Na System Shock jsem se docela těšil. Na to, že už jsem někde vyplňoval adresu, kam mi mají poslat fyzickou kopii, je to solidní propadák.
    • Taky jsem byl backer. A teď jen pláču. Stick your new vision to the ass. I wanted remake...
    • Co těšil. Já se na něj klepu od data oznámení. Demo hraju pořád dokola a nyní toto. Když přišla zpráva, že si to chtějí udělat po svém a trochu jinak než systemácky tak se mi udělalo normálně mdlo a nyní toto. *16*
  • je to trapna vyhovorka, mali sa drzat rozpoctu vedeli kolko vybrali a hlavne na co to vybrali nemali experimentovat, a nove napady si mali nechat na novu hru, na ktoru mohli urobit kampan na KS po dokonceni remaku SS. Takto je to uboha vyhorka peniaze sme rozdr...li na lepsiu hru ale nevyslo nam tak si davame pauzu, za mna je to zlodejina a uz ich nikdy nepodporim
  • Že by další zpronevěra na obzoru?
    • Neřekl bych. Pokud je mi známo, práce bylo na hře odvedeno opravdu mnoho a určitě nic ve smyslu "udělejte rychle nějaký obrázky, ať máme co ukazovat, a můžeme zmizet." Podle mě se autoři spíše udusili vlastními ambicemi a neustálým nabalováním dalších a dalších nápadů, až to přestalo dávat smysl i jim samotným. Sám moc dobře vím, jak může být taková situace demotivující a frustrující.
      • V prvom rade mali urobit to co naslubovali a to na co vybrali prachy a potom mohli robit nejeke nove experimenty. takto je to len odrb.
  • Coffin.Corner
    Jsem velký milovník obou System Shocků, ale upřímně, první díl na pouhou modernizaci do lepšího střihu prostě nemá. Došlo mi to ve chvíli, kdy zveřejnili první snímky zombíka evidentně věrně a se snahou přepracovaného do moderního kabátku, který ale ve výsledku vypadal jako by utekl z Plants vs Zombies.
    Podobně by to podle mě dopadlo s přenesením designu jednotlivých úrovní, kde mapy s ohledem na tehdejší technické možnosti jsou jen shlukem na sebe nalepených prostor oddělených slaboučkými stěnami z papundeklu. Přeneste tohle věrně, v poměru 1:1 do moderního enginu a budete mít další parodii na herní design, která by nejspíš ovlivnila i hratelnost.
    Proto se tvůrci zřejmě snažili jít trošku jinou cestou, až se jim to vysmeklo z rukou. Ale kdo ví...
  • Jinými slovy: "Na sliby jsme kašlali, různými způsoby jsme promrhali peníze a teď, když došli peníze, s tím končíme. Čau!"

    Vůbec bych se nedivil, kdyby za pár měsiců/let přišel nějaký "vývojář" se zpovědí, že to celé skončilo jen jako další tunel na prachy.
  • Nejlepsi System Shock je pro me dvojka. A s vytunenou grafikou diky modum vypada nadherne i dnes. Jednicka je legenda, ale dvojka je mnohem lepe hratelna a pritom si zachovala vse, co delalo system shock system shockem. Podle me velmi nedocenena hra.
    • Co do grafiky a stylizace se mi líbila mnohem více jednička. Dvojka byla sušší, velmi podobně jako new vision rebootu. Leveldesign pasáží těsně před finálem mě ve dvojce taky dvakrát neoslovil. RPG prvky samozřejmě špica, ty dělaly pokračování pokračováním. Snad se v dalším díle dočkáme i příběhové variability.
  • Robotron3
    Typický neúspěch takových projektů. Moc velký voči. Stejně si myslim, že když by si někdo chtěl zahrát starou hru, ať už z nostalgie, nebo jako studium herní historie, nejlepší způsob je pustit si ten originál.

    Každopádně si myslim, že na Kickstarteru mají vývojáři v první řadě povinnost dotáhnout to, na co jim lidi dali peníze. Pokud to neudělají a hned začnou vymýšlet něco jiného, co stejně nedokončí, je to v podstatě tunel.
    • origos jednicka uz je hodne stara a malo kdo by na to mel jeste nervy, kdysi jsem to zkousel a neslo to ;]
      • Já jsem jedničku hrál poprvé asi před 4 týdny a jako chytla mě víc než jsem čekal. Ale je pravda, že jsem hrál tu enhanced verzi, takže to ovládání bylo úplně v poho. To ji měli zrovna na gogu spolu s SS2 za 6 euro, tak jsem do toho šel. Dokonce mě bavila víc než SS2.
        • Take me bavila jednicka vzdy vice (Ty moznosti, hrat hry uvnitr hry :), ruznorodejsi puzzle, cyberspace co mel vetsi smysl - i kdyz vypadal hodne spartansky), Dvojka je take skvela ale sve kouzlo ma nekde jinde...
          • Ještě bych k těm věcem, které jsou na jedničce také super přidal i soundtrack, který byl ve dvojce takovej....sice dobrej, ale na jedničku to prostě nemá :D Ono jsem hrál oba díly hned po sobě, takže jsem se tomu srovnávání ani ubránit nemohl. Ale přesně jak píšeš, 2 má kouzlo v něčem úplně jiném. Sakra, už aby ukázali SS3, jsem zvědavej jakým směrem posunou děj, když to má navazovat na 2, která končila celkem dost otevřeně :)
            • Přesně a to vyšla asi rok po prvním doomovi? Šílený
            • Jedna z her vyuzivajici naplno nelinearni design
            • Rovnou se omlouvám za časté použití slova super :D
            • Obě videa moc pěkný. Přesně, pocit bezpečí. Něco jako když hraješ resident evil, kde v safe roomu taky hraje taková "bezpečná" hudba. Jo přesně, ono je super, že každá úroveň má svoji skladbu(alespoň tedy myslím, že každá) a že všechny jsou prostě super. Že prostě nejde říct "tahle je nic moc", ale že opravdu jsou všechny super a líbí se. A ještě je dobrý, jak to není úplně lineární ve smyslu "jdi pořád do další a další úrovně" jako tomu bylo v Doomovi, ale že tady jdeš po úrovních a pak se musíš vracet pro předměty, plácnu, v úrovni 4 aby jsi je mohl použít v úrovni 7 nebo asi jsi něco opravil v úrovni 3 aby jsi mohl pokračovat v ději dál...Sakra, chtěl jsem počkat tak 2 měsíce než se k SS1 vrátím, ale asi to udělám už dnes, protože je to prostě super hra :D
            • A tohle je neskutecna pecka https://www.youtube.com/watch?v=pHg-E1JMKiQ *3* Fanousky to proste stale inspiruje...
            • Naprosty souhlas hudba vSS1 je na svoji dobu uzasna! Vytahova hudba je legendarni o tom zadna... Proste ve vytahu to zamerne melo pusobit jako utociste kdy clovek alespon na chvilku utece od vsech tech hruz a alespon na chvili se citi v "bezpeci". Uzasny designovy prvek. Vsichni ale vime co se stalo pri prijezdu do research levelu *1* Prvne jsem si malem ucurnul *7* A tohle je povedeny remix https://www.youtube.com/watch?v=sqbqbUrIWjw enjoy
            • Jasný jasný :D :D
            • Právě ve dvou nám to moc nešlo, ale pro jednoho byly ty košaté možnosti ovládání celkem šok. Myslím, že chybělo už jen koulení očima :)
            • Ta výtahová hudba byla skvělá :D Přesně, všude kolem kusy těl, mutanti, vražední kyborgové a najednou vlezeš do výtahu, kde hraje znělka, která do toho co se děje vůbec nezapadá. Ještě se mi hrozně líbila ta znělka co hrála v té cyberspace části(teď si nejsem jistej jestli tam hrála jen jedna nebo víc, ale mám za to že jedna). To musela být sranda :D Jak vám to šlo takhle ve dvou? :D
            • Třeba hudba ve výtahu v jedničce je pro mne zcela nezapomenutelná :) Vždy jsem se po vstupu musel usmát té veselé až rozjuchané výtahové melodii, v porovnání s tím hororem, co se odehrával venku.

              Pochopitelně je to zkušenost až z SVGA CD verze z hypermarketu v Rakousku a na Pentiu 100 a SB Pro. Prvotní zkušenost byla s disketovou verzí na 486 40 MHz a PC Speakrem, tzn. bez zvuku a ve VGA a ani v té to moc rychle nejelo, a v tom jsme ještě s kámošem ve dvou bloudili, jeden obsluhoval klávesnici a druhý myš :)
  • Jen aby jednotkou onoho "dočasně" nebyl "jeden furt"...
    • myslim ze ono to docsane je furt, len take zaobalene aby ludia nezacali ziadat vratenie prispevku na KS. takto to docasne budu drzat roky kym sa nezabudene ... sprosto oje..li ludi
  • Hanzales
    Víceméně hurá no. Radši si počkám na původní vizi, která se mi v tom unity líbila úplně extrémně (včetně zachování designu levelu) a to i kdyby zase dlouho. Klidně ať to vyjde se SS3, nebo potom.
    Radši dva různě pojaté světy SS, než něco nového a něco nového, jiného, s menším rozpočtem (počítám).
    V tom co ukazovali posledně jsem atmosféru prvního dílu nedokázal nasát ani s představou, že to vypadá zatím tak napůl.
    Blejskavý engine na to není dobrý. Leda poslední UE, ale s hodně kumštem a citem pro použití.
    S tím unity a decentně pixelovatým stylem to nějak trefili. Ale dělat něco dost jiného i když s naroubovaným shodanem v dost odlišném stylu, to radši počkat na SS3 a doufat, že Nightdive ten remake dodělají ve správném směru, i když později.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit