Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Co bys chtěl vracet ? *8* až to dodělaj tak ti daj hru. Jinak Kickstarter vrací peníze... jestli je tak ok.
  • Pravda. Pokud od samotného počátku bylo Robertovým cílem prodávat (zatím) neexistující lodě do (zatím) neexistující hry, tak to byl vskutku povedený business model.
  • Vedoucí projektu si prý koupil menší vilu, takže bych řekl, že peníze jsou pryč *3*
  • Klobasor
    A ty penize z KS uz propalili nebo to budou vracet backerum?
  • Jack1947
    To byl teda dlouhej překlik lol :D
  • Co do grafiky a stylizace se mi líbila mnohem více jednička. Dvojka byla sušší, velmi podobně jako new vision rebootu. Leveldesign pasáží těsně před finálem mě ve dvojce taky dvakrát neoslovil. RPG prvky samozřejmě špica, ty dělaly pokračování pokračováním. Snad se v dalším díle dočkáme i příběhové variability.
  • Uřízli si větší kus, než dokázali pobrat. Underworld, System Shock a System Shock 3 - obvzlášť ten posledně jmenovaný ambicemi otesánek. S novou vizí jsem neměl problém, byť se z pohledu stylizace dala označit za nevýraznou, slibované přepracování úrovní ve mě budilo nadšení. Držím palce, snad se to nebude dále komplikovat.
  • Pozitivum je, že fanouškům/fanatikům ještě v mezičaste stihnou prodat další lodě a další pozemky, takže vydání bych spíš odhadoval tak na 2022
  • ^ Sry, špatný comment. Překliknul jsem se a napsal jsem příspěvek do špatného okna.
  • Je vidět, že jste tu hru vůbec nepochopil, když mluvíte o "nedokončeném paskvilu". Právě že takhle by ta hra měla přesně vypadat dle "správní rady Konami" !!!
  • nejdřív v roce 2020, i když hardcore (slepí) fanoušci budou tvrdit, že už je to prakticky za dveřmi navzdory realitě.
  • To jednoduse resi Enhanced Edition na Stemu (puvodni krabicovku mam uz dlouho a stejne jsem si ji koupil).
  • - výborně vymyšlený příběh se točí kolem cestování v čase, navštěvování různých období tak úspěšně zabraňuje stereotypu.
    - boje se neodehrávají na separátních obrazovkách (takže není hráč neustále vytrháván z dění) a většina jich není náhodných a na hlavní mapě hráče nikdo nepřepadá (trénovat se ovšem stále dá)
    - postav je rozumné množství a člověk tak využije všechny (už kvůli tomu, že mají odlišné speciální útoky), různé kombinace postav v partě navíc umožňují používat různé speciální útoky, na kterých se podílí dvě nebo tři postavy současně.
    - hra obsahuje asi 14 možných konců, navíc hlavního záporáka je možné porazit na několika různých místech a dostat se k němu lze různými postupy, s dobře vytrénovanou partou tak lze vyhrát asi po dohrání 10 % hry
    - NG+
  • Nejlepsi System Shock je pro me dvojka. A s vytunenou grafikou diky modum vypada nadherne i dnes. Jednicka je legenda, ale dvojka je mnohem lepe hratelna a pritom si zachovala vse, co delalo system shock system shockem. Podle me velmi nedocenena hra.
  • Ach.... A jak je na tom s progresem ten ..ehmmm Space cosi citizen co taky jen tak nevyjde ?
  • Taky jsem byl backer. A teď jen pláču. Stick your new vision to the ass. I wanted remake...
  • Jack1947
    No cant do, sir *7*
  • Budu to teda muset dojet. Xenogears jsou super, tam se mi celkem líbila i hratelnost (ty comba atd.).
  • Harshday
    Ano, tady Do'Urden to vystihl. Dnes těžko tady někdo z mladších ví co to vůbec system shock je nebo spíše byl. Já jsem si zahrál akorát znovu dvojku, jednička je na mě už moc velké retro, tehdy jsem to hrál, ale dnes už opravdu ne, ani nevím zda-li by se mi z krabicovky (pokud bych ji ještě našel) podařil vůbec nainstalovat.
  • Přesně a to vyšla asi rok po prvním doomovi? Šílený

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit