Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • U her Bohemky je to jak pres kopirak. Az prilis velke ambice a naproti tomu omezene moznosti. Jaksi chybi schopnost najit kompromis. Parta ambicioznich amateru se snazi postavit monopost F1. Nebylo by lepsi pokusit se postavit kvalitni golfovy vozik? Zivot techto projektu zachranuje modovani, to je ziva voda produkce Bohemky. Jenom nevim jestli zrovna tato tema bude pro modare dost atraktivni.
    • Pravda
    • Johnny
      prej amaretu tvl xD :D :D :D
      • bohuzel vysledky tak vypadaji.. studio s tolika letou praxí by mělo vypouštět jinou kvalitu
        • A přes to jsou jejich hry a série neuvěřitelně populární, viz ARMA, taky je zajímavé, že podobnou hru ještě nikdo nedokázal udělat líp, asi to zas tak easy nebude
        • Arma nemá konkurenci. Podívejte se, jak skončil poslední Flashpoint...
  • Jak uz sem zminoval u starsiho clanku ... lidstvo umi vytisknou auto ... ale neumi vyrobit trubku ...

    Ty bugy sou hlasika u vsech jejich her, u vsech stejny, a za 20 let se na tom nezmenilo vubec nic. Nechapu jak si nekdo muze koupit naprosto cokoli od nich, maximalne tak za kilo nekde ve frcu.

    Navic to i neskutecne hnusne vypada, musel sem povypinat polovinu vsemoznych frikulinskych rozpatlavacich funknci, aby se na to dalo aspon trochu divat, a i pres tu pustinu kolem, je dohled tragickej. 20m od lode je lod rozmazana? lol ... oni soudruzi nevedi, ze atmosfera na Marsu skoro zadna neni ...
  • Bohemia Interactive. To je neuvěřitelná firma. Celou dobu mají stejné bugy a stejně blbou fyziku. Nejsou schopni to vyřešit a klidně na tom jejich historickém enginu který do nedávna nepodporoval 64bit dělají další a další zabugované hry.....

    To je firma *15*
    • Jack1947
      Když to furt někdo kupuje, tak se nediv lidi jsou prostě nepoučitelní... *12*
      • Je to divné.
        U náročného publika které hraje armu bych čekal že to bude vadit.
        Blbé animace, fyzika...to není dobré u realistické vojenské hry
        • Jack1947
          Bohužel by to nemohlo být studio jako Bohemia aby se její hry neprodávali tak dobře ( nedodělané).
    • a přes to jsou stále tady a prosperují už 20 let, zatímco jiné světoznáme herní firmy padají jako hrušky, jak krutý je tento svět *1*
      • Paulcz
        Dokud budou čerpat dotace špatně se mít nebudou.. :)
        • jaké dotace?

          Často když má nějaká firma úspěch, svádí se to na dotace. Štve mě to číst. Přitom u řady firem vůbec dotace nehrají roli, nebo je mají všichni v daném oboru. Příklad Regiojet/Student Agency, Space X.
          • Paulcz
            Stačí použít google a pro líné bytosti jsem to doplnil :)
            • Jestli za ně vyrobili ARMU, jsou dobře využité
            • Prostě prachy do kanálu. Čekistán style. Někdo je snad překvapen? ;)
            • Jack1947
              Jinejm nadějnem tvůrcům českejm který by mohli udělat něco lepšího se nedá... *7*
            • Tos měl napsat hned. ;)

              Hnus no. Destíky mega soukromé firmě z peněz EU a tedy i nás všech? Na to jaký hry dělaj, je to teda dost zoufalý, že jim někdo dá dotace.
          • Paulcz
            Dotace hrají velkou roli, je to přerozdělování peněz a získání určité výhody nehledě na to jestli je někdo úspěšný nebo ne.

            http://www.fondyeu.eu/prijemce-dotace/76495-bohemia-interactive-a-s
            • Jak neni? To že dostaneš od EU na něco prachy je právě jedna z těch mála dobrých věcí, co členství v unii přináší *1*
            • Paulcz
              Spíše na nich není nic dobrého, ale pokud má někdo zhovadilé komunistické myšlení tak mu to zřejmě vyhovuje :)
            • No a? Však si o ně můžeš zažádat taky, stačí nebejt línej a blbej. Na dotacích neni nic špatnýho
            • Já se ptal, jaké dotace dostávají.

              "Dotace hrají velkou roli..." Záleží kde a kdy. Někdy nehrají vůbec žádnou roli.
            • jaký dotace a od koho dostává bohemia int?
      • To teda. Horší vyhraje *15*
  • tahle hra náhodou podle mě výborně ukazuje fakt, že život pro první osadníky na Marsu bude naprosté peklo *1*
  • Coffin.Corner
    Nad pořízením téhle hry uvažuju pokaždé, když je ve slevě, takže díky za recenzi a za ušetřené peníze.
    • Za seba môžem povedať, že som si tento survival poriadne užil. Survivaly mám rád a ako bonus je toto na Marse. Takže ja by som tomu dal minimálne 8/10. (8 preto, lebo to má trošku chybičky, ale nič dramatického)
      • já se u toho taky dobře bavil
  • Johnny
    Jako velkej fanoušek vesmiru a survival her musím říct že recenze sedí. Pro mě to bylo sklamání. Ovládání příšerný, interface také, grafická stránka na dnesni dobu opravdu strašná... Nuda :/
  • Na marsu je potencionálně možný život pro osadníky pouze v jeskyních, která je teoreticky ochrání před zničujícím kosmických zářením. Mars již bohužel nemá aktivní tekuté jádro, které by produkovalo kolem planety ochraný elektromagnetický štít.
    • "pouze v jeskyních" bych neřekl. Přistávací moduly a veškerá infrastruktura bude bude jednou na nějaké té planině. Ukrývat taková zařízení kdesi v jeskyni je extrémně riskantní. Samozřejmě v nějaké vzdálené budoucnosti by snad připadalo v úvahu ukrývat základný pod marskovský povrch. Nikoli ovšem do jeskyň. To je příliš velké riziko.
    • jamar28
      No a nebo mu vytvořit vlastní elektromagnetické pole. Zrovna nedávno jsem o tom někde četl. Ale to je hudba hooodně vzdálené budoucnosti. Vyžadovalo by to stavbu ohromně výkonných elektráren.

      Třeba jednou... *4*
      • No řekl bych docela zbytečná činnost. Stačí budovat základny s dostatečnou ochranou proti "radiaci".

        Snažit se na Marsu vysázet stromy a udělat z něj druhou Zemi je podle mě nesmysl. Efektivnější jsou uzavřené ekosystémy v obřích základnách.
        • jamar28
          Co si budem povídat, druhá Země se časem šikne. *5* Ale tak či tak to bude běh na dlouhou trať, jehož počátků se s pořádnou náloží štěstí dožijí možná tak naše vnoučata. Co se teraformace týče, teoreticky to máme pokud vím ošéfované celkem dobře - kromě vytvoření elmag. pole pomocí masivních kdovíčeho a spousty elektřiny by spočívala v bombardování povrchu nejlépe kometami, aby se na Mars dostalo více vody a zvířený prach podpořil skleníkový efekt + obří zrcadla zaměřená na póly, aby se rozpustily ledovce a voda zaplavila část planety.

          Zajímalo by mě, kdo to zacvaká...
          • Myslím si, že ani teoreticky to nemáme dobře ošéfované.

            Schazovat na Mars komety mi příjde jako nesmysl. Si vem, jak se rychle komety pohybují v prostoru. Zachytit či spíše odklonit kometu správným směrem, to samo o sobě je velká výzva. A aby to mělo nějaký efekt, muselo by se na Mars "hodit" více komet.

            Kdybychom teda už fakt ty komety na Mars hodili, vyvoláme globální katastrofu na celém Marsu. Trvalo by stovky až tisíce let, než by se Mars stabilizoval. Navíc pořád musíme myslet na to, že Mars ještě stále může hostit život a ten bychom mohli ohrozit, což je podle mě zcela nepřijatelné.

            No a pak jsou tu ty problémy s vytvořením ozonové vrstvy, s udržením vody na povrchu Marsu a v atmosféře a samozřejmě s magnetickým polem. To se prostě nevyplatí. Je to sice hezký sen, ale podle mě je to mimořádně neekonomické a zbytečné. Lepší je tam jednou ve vzdálené budoucnosti stavit základny klidně i v podobě obřích skleníků s umělým biotopem. Díky menší gravitaci, malému odporu větru a minimálnímu zemětřesení bychom mohli na Marsu stavět mnohem větší stavby než na Zemi. Mohli bychom tedy stavět i tak velké skleníky, že by dobře posloužily jako umělé biotopy. Problém by snad mohl být jen s rozdílem tlaků.

            Zrcadla zaměřená na poly Marsu - to taky prostě ne. Jen si představ, jaká by to musela být soustava zrcadel. Navíc se ti voda teda teoreticky rozleje a co pak? Zamrzne ti. Leda bychom osvítili celý Mars a to je zase naprosto neuvěřitelně nákladné a zcela mimo realitu. A sám prach je velmi špatný pohlcovač tepla. Potřebovali bychom skleníkové plyny - ty na Marsu jsou zmrzlé, takže ty snad by šlo využít. Tak či onak já v tom nevidím budoucnost. Raději uzavřená města...
    • V Take on Mars to máš tak napůl, jsou tam eventy se zvýšenou radiací, ale jen občas. Je třeba možné, že za těch nějakých 100-150 let, až se dostaneme na technologickou úroveň jako v ToM, tak budou už materiály, co to lépe odstíní, ne 100%, ale tak aby lidi mohli být venku aspoň pár hodin a tolik jim to neuškodilo?
      • Na Měsíci lidi taky skákali mimo loď. Po nějakou omezenou dobu to nebude problém ani na Marsu. Navíc i na Marsu bývá někdy noc, že jo. ;)

        Jako docela reálné mi příjde vozítko, které bude sloužit jako pojízdná základna, která nabídne dostatečnou ochranu před radiací.
  • škoda
  • Lukáš to popsal naprosto přesně. Já jsem velký nadšenec do vesmíru, ale Take on Mars bohužel má přesně ty neduhy, o kterých Lukáš psal.

    No škoda no. Podle mě měli zůstat u automatických sond - tedy u té první a starší části hry a vychytávat chyby a optimalizovat.
  • Jack1947
    Je vůbec nějakej novej vesmírnej survival kterej funguje tak jak má ? *7*
    • prečo máš potrebu napísať čokoľvek ku každemu článku?
      • Tiez by ma to zaujmalo :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit