Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mě to přijde strašně nudný a přitom blbý neohrabaný ovládání a nevím co mám dělat.
  • Ehm lol ... v souvislosti se svym predchozim postem ... porovnejte toto a Subnautica ... jeste nevysla, je to "predbeznej pristup". Nejaky chybky tam sou, ale radove min. Vypada to ... proste paradne a ... Voiala, chteji za to 20Ecek, ktezto za tuhle zabugovanou hruzu 25 ... nehoraznost ze?

    A to nemluvim o obsahu, principielne to funguje stejne, ale obsahu je v tom vodnim svete nasobne vic. Dokonce to vypada, ze to ma nejakej pribeh ...
    • Mně u Subnautici strašně vadí jak moc malý je herní svět.

      Jinak srovnání asi není ideální. Přecijenom v moři je toho holt více než na pustém Marsu. A i Subnautica má slušné technické problémy.
    • Nesrovatelné, uplně jiné hry, Mars asi o chlup lepší
      • Nj, Chocholosek zrovna rikal ze ti musi zkratit spagat ze dosahnes na klavesnici ...
        • Na vecnú reakciu zareaguješ ako naprostý .....? Čo si pre boha zač? Naozaj porovnávaš neporovnateľné. Mám obe hry a tieto hry NEMOZES porovnávať. Subnauticu môžeš porovnávať napríklad s Osiris:New dawn. Take on Mars je zameraný dosť na realitu. Úplne iná forma stavania (detailnejšia, podrobnejšia) atď atď.
  • Páně Grygarovy recenze mám moc rád, má vytříbený psací styl a ví, co říct, teda napsat :).

    Ale jestli tahle nudná recenze, naprosto de facto nezmiňující nic moc o gameplayi a naopak jen se hemžící výrazy "tamto je nuda, tohleto taky a támhle to jakbysmet", odráží skutečnou nudu samotné hry, tak to potěš Flashpoint. Tak ještě že tak, na hru jsem měl taky políčeno. Škoda :(.

    Možná, když se budu nudit a bud mít pocit, že bych se chtěl nudit ještě víc, tak asi jedině ve slevě.
    • Hra má výborný dej. Ja som si ju užil poriadne. A potom som si ešte odohral niekoľko pridaných scenárov (misií).
  • Udělali oni někdy nějakou hru která by se dala hrát? Možná první Flashpoint s odřenýma ušima... Jinak sbírka nedodělků bez herního obsahu.

    A to píšu jako člověk který jim tu frustrační kompozici přestal žrát až u Army 2.
    • Kdepak, prvni flashpoint se dal dohrat az po roce patchovani, do ty doby tam byly bugy pres ktery ses proste nehnul dal. Jenze tenkrat se to bralo jako prvotina a celkovej koncept hry byl paradni, takze se to vicemene odpoustelo (a starali se, takze to dodelali), jenze oni nasledne v exaktne stejnym stavu vydavali i vsechny nasledovniky. S exaktne stejnyma bugama.

      Takze tank kterej se ve flashpointu zarazil o zahradni miniplutek jako o zelezebetonovou zed, se stejne zarazil i v Arme I i ve II ... a (s mirnou modifikaci) i ve III. Stejne tak odjakziva plati, ze tvoji NPC spolubojovnici jsou nejlepsi mrtvi - aspon se ti nepletou do cesty. A odjakziva taky plati, ze jakmile vystrelis, byt na kilometry pripadne s tlumicem, tak AI kolem naprosto presne vi kde ses, a klidne i na ty dva kilaky te trefuje naprosto presne kdejakej nouma s pistolkou v ruce.
      • Jack1947
        Přátelská ai je hodně dementníí, nebojí se vlézt před hlaven. Tank neprojede plůtkem a fyzka nehraje roli :D spíš jsou to úsměvné bugy i po letech HA ARMA4 bude parádní sice novej engine ale zase stejné bugy. IOperace flashpoint už měla bugy jo ?? aha hmm... jenže jak řikáš tehdá se to ještě tak nebralo kdo kdy by čekal že se to stane pravidelným standartem *12*
      • Tank v Armě plůtkem vždycky projede, i skrz stromy a baráky, lol, hrál si to vůbec?
    • Arma 2, Arma 3 jedou uplně v klidu
  • Bohemia Interactive. To je neuvěřitelná firma. Celou dobu mají stejné bugy a stejně blbou fyziku. Nejsou schopni to vyřešit a klidně na tom jejich historickém enginu který do nedávna nepodporoval 64bit dělají další a další zabugované hry.....

    To je firma *15*
    • Jack1947
      Když to furt někdo kupuje, tak se nediv lidi jsou prostě nepoučitelní... *12*
      • Je to divné.
        U náročného publika které hraje armu bych čekal že to bude vadit.
        Blbé animace, fyzika...to není dobré u realistické vojenské hry
        • Jack1947
          Bohužel by to nemohlo být studio jako Bohemia aby se její hry neprodávali tak dobře ( nedodělané).
    • a přes to jsou stále tady a prosperují už 20 let, zatímco jiné světoznáme herní firmy padají jako hrušky, jak krutý je tento svět *1*
      • Paulcz
        Dokud budou čerpat dotace špatně se mít nebudou.. :)
        • jaké dotace?

          Často když má nějaká firma úspěch, svádí se to na dotace. Štve mě to číst. Přitom u řady firem vůbec dotace nehrají roli, nebo je mají všichni v daném oboru. Příklad Regiojet/Student Agency, Space X.
          • Paulcz
            Stačí použít google a pro líné bytosti jsem to doplnil :)
            • Jestli za ně vyrobili ARMU, jsou dobře využité
            • Prostě prachy do kanálu. Čekistán style. Někdo je snad překvapen? ;)
            • Jack1947
              Jinejm nadějnem tvůrcům českejm který by mohli udělat něco lepšího se nedá... *7*
            • Tos měl napsat hned. ;)

              Hnus no. Destíky mega soukromé firmě z peněz EU a tedy i nás všech? Na to jaký hry dělaj, je to teda dost zoufalý, že jim někdo dá dotace.
          • Paulcz
            Dotace hrají velkou roli, je to přerozdělování peněz a získání určité výhody nehledě na to jestli je někdo úspěšný nebo ne.

            http://www.fondyeu.eu/prijemce-dotace/76495-bohemia-interactive-a-s
            • Jak neni? To že dostaneš od EU na něco prachy je právě jedna z těch mála dobrých věcí, co členství v unii přináší *1*
            • Paulcz
              Spíše na nich není nic dobrého, ale pokud má někdo zhovadilé komunistické myšlení tak mu to zřejmě vyhovuje :)
            • No a? Však si o ně můžeš zažádat taky, stačí nebejt línej a blbej. Na dotacích neni nic špatnýho
            • Já se ptal, jaké dotace dostávají.

              "Dotace hrají velkou roli..." Záleží kde a kdy. Někdy nehrají vůbec žádnou roli.
            • jaký dotace a od koho dostává bohemia int?
      • To teda. Horší vyhraje *15*
  • Jak uz sem zminoval u starsiho clanku ... lidstvo umi vytisknou auto ... ale neumi vyrobit trubku ...

    Ty bugy sou hlasika u vsech jejich her, u vsech stejny, a za 20 let se na tom nezmenilo vubec nic. Nechapu jak si nekdo muze koupit naprosto cokoli od nich, maximalne tak za kilo nekde ve frcu.

    Navic to i neskutecne hnusne vypada, musel sem povypinat polovinu vsemoznych frikulinskych rozpatlavacich funknci, aby se na to dalo aspon trochu divat, a i pres tu pustinu kolem, je dohled tragickej. 20m od lode je lod rozmazana? lol ... oni soudruzi nevedi, ze atmosfera na Marsu skoro zadna neni ...
  • U her Bohemky je to jak pres kopirak. Az prilis velke ambice a naproti tomu omezene moznosti. Jaksi chybi schopnost najit kompromis. Parta ambicioznich amateru se snazi postavit monopost F1. Nebylo by lepsi pokusit se postavit kvalitni golfovy vozik? Zivot techto projektu zachranuje modovani, to je ziva voda produkce Bohemky. Jenom nevim jestli zrovna tato tema bude pro modare dost atraktivni.
    • Pravda
    • Johnny
      prej amaretu tvl xD :D :D :D
      • bohuzel vysledky tak vypadaji.. studio s tolika letou praxí by mělo vypouštět jinou kvalitu
        • A přes to jsou jejich hry a série neuvěřitelně populární, viz ARMA, taky je zajímavé, že podobnou hru ještě nikdo nedokázal udělat líp, asi to zas tak easy nebude
        • Arma nemá konkurenci. Podívejte se, jak skončil poslední Flashpoint...
  • Jack1947
    Je vůbec nějakej novej vesmírnej survival kterej funguje tak jak má ? *7*
    • prečo máš potrebu napísať čokoľvek ku každemu článku?
      • Tiez by ma to zaujmalo :D
  • Lukáš to popsal naprosto přesně. Já jsem velký nadšenec do vesmíru, ale Take on Mars bohužel má přesně ty neduhy, o kterých Lukáš psal.

    No škoda no. Podle mě měli zůstat u automatických sond - tedy u té první a starší části hry a vychytávat chyby a optimalizovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit