Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Uz to hraji od vydani. Bohuzel MP blbne ale to se da vyresit. Hra je velice obtizna a to mnoho lidi odradi. Moc lidi to nehraje i kdyz bylo pres 1000 fanousku. SP je bohuzel spatny protoze vasi AI kolegove jsou tam jen do poctu a nepratele vas nekdy vidi a slysi drive nez vy je. Trefi se na prvni dobrou ale nekdy jsou fakt mimo a koukaji na vas nebo nekam jinam. Je ale dobre ze neco takoveho vyslo. CoD hry jsou porad stejne a tohle je opravdu jine.
    Cim vic lidi tam bude tim lepsi hra to bude.
    Sledujte CZ videa a recenzi na youtube!
  • Hoši je to v troubě. Mrknětě tady:
    http://www.youtube.com/watch?v=1I0VUK8bgDg

    *10*
    Škoda, vypadalo to slibně.
    • to zosmiešnovanie je hodne trápne. Najviac ma bavia gameplaye kde usmrkanci nadávajú, že ich hra neťahá za ručičku a neukazuje kam majú ísť a že chuderky zomierajú príliš často.

      Inak odohral som prvú misiu, limit je nastavený až moc štedro, nerozumiem čo tam môže niekto robiť hodinu (?!) ja som ju prešiel za asi 15 minút. AI je pomerne predvídatelná a napriek kecom autorov často stojí na tých istých miestach. Oproti prvým r6 a swatom to nie je nijak extra obtiažne.
    • USER47
      Ono to není až tak dramatický. Musej fixnout ten nefunkční server browser, některý podivnosti v uživatelským rozhraní (do značný míry působený integrací ve steamu) a trochu poladit umělou inteligenci. Pak to bude celkem v pohodě.

      Ono už teď je to celkem normálně hratelný, pokud se člověk připojuje přímo přes konzolu a nikoli přes server browser, případně v singlu (kterej je trochu jalovej).

      Je to poněkud kostrbatý a občas se to nechová tak, jak by mělo, ale není to zase nějaká absolutní příšernost, jakou z toho dělá kolektivní vědomí internetu. Pořád je to ta nejbližší věc k Rainbow Six za asi tak deset let.
  • Jack1947
    I na Pomery Budget je to zalostne, kdyz pominu absenci "kampane", dementnost spolubojovniku, ai obstarozni grafiku, zadnou fyziku., to ze zbrane kopou trochu je alespon jedno plus, jako freeware pocin bych to jeste pochopil. Ale ne jako hru ktera stoji, jako vetsina her to teda ne. Zklamani celkem dost. Mecekal jsem ani to cilemni, na mp a hlavne coop ale budiz.
  • TumaPetr
    A PS3 verze?
    • USER47
      Výhledově možná, zatím jen PC a X360. X360 verze je o pár tejdnů pozdržená kvůli nějakýmu bugu...
      • Jack1947
        Aspon tam to vydaj , uz v cajku jenze , jestli o to bude jeste nekdo stat.
  • nevadi mi grafika, nevadi mi animacia postav, vadi mi uplne slaby SP kde neexistuje moznost davat prikazy AI vasim, iba Hold/Fall in, a Aggressive/Quiet, to je vsetko, velmi slabe, na SP sa ziadna taktika teda nekona, na multi COOP moze byt uz nieco ine, nastastie dvere sa otvaraju iba na jednu stranu, to bol velky fail pri SWAT4, tam boli lietacky vsade
    • v 15 rokov starom R6 som mohol naplánovať celú misiu a iba sa pozerať na to ako ju jednotlivé tými plnia na moje príkazy, pričom som ich zdialky mohol podporvať trebárs odstrelovačkou *1*

      Najhoršie je, že mladšie ročníky ktorí tieto hry nehrali považujú takedown za HC taktickú hru a vôbec netušia, že v minulosti mali hráči k dispozícii omnoho väčšie taktické možnosti.
      • Ruku na srdce, ona ta AI měla jak v R6 tak SWATech dost slabý chvilky. Ale i tak je daleko vysypělejší, než co předvádí dnešní hry.
        • Keby AI pred 10-15 rokmi nemala slabé chvílky tak to by bolo divné, nie ? :) Ale dobrú AI mal swat 3, omnoho lepšiu ako neskôr raven shield.

          Dnešná AI by mohla byť úplne super keby nebola kryplená pre casualov. V last of us AI nevidí vašich parťákov ani ked im idú pod nosom a zorné pole majú tak malé, že môžeš im stáť po pravici a neuvidia ťa. Hrozne smutný pohľad. Keby nebola takto odrbaná bola by to jedna z naj AI.
          • USER47
            SWAT 3 jsem zrovna zase hrál a ta AI je tam dost šílená:). Čtyřka se SSF modem je úplně jinde...

            Ale on Takedown ani neměl v singlu nabízet možnosti SWATu a Rainbow Six, je to primárně coop hra, jako třeba L4D apod. Už před vydáním bylo známý, že možnosti velení či plánování budou takový jaký budou (tedy téměř žádný). Problém je, že ani ten coop pořádně nefunguje a hra je prolezlá spoustou nedodělků, počínaje hlavní nabídkou a konče problémama s připojením.
            • teraz ked som si to pozrel na ostro tak ti dávam za pravdu, nie je to čistý klon, niekde poposúvali poličky, vetráky a zmenili aj farbu *1* Inak keď som videl, čo dokážu outsourcery z číny pracujúci "za vrecko ryže" na rôznych veľkých projektoch tak niekolkí z nich by dali Biolab dokopy za 2 týždne s prehľadom a ešte by si pár dní mohli hrať Mahjong *1*
            • USER47
              Ty mapy jsou podle mě udělaný naopak velmi pěkně. To, že několik poschodí pod sebou vypadá podobně, je celkem logickej důsledek toho, že mapy jsou designovaný tak, aby dávaly smysl a působily jako věrohodnej prostor sloužící k nějakýmu účelu.

              Ale rozhodně bych neřekl, že je to lajdácky naklonovaný a pár brigádníků by to za dva tejdny rozhodně dohromady nedalo...
            • pozrel som si nejaké tie gameplaye a tu sa veru na peniaze všetko zvalovať nedá. Keď mám mapu ktorú ti pár brigádnikov zmatlá za 2 týždne kde jednoducho vzali poschodie a naklonovali ho 3x pod seba bez zmeny tak, že všetko vyzerá rovnako je čistý oj*b. Zmena aspoň farby pár textúr je otázkou minút, to nie je niečo kde by hrali peniaze rolu. Nevidím tam žiadnu veľkú snahu, niečo čo by bolo robené s aspoň nejakou tou vášňou a láskpu k žánru.
            • USER47
              Což o to, tvůrci ambice určitě měli a schopnosti se svejma zkušenostma asi taky...problém je spíš v penězích. Na kickstarteru to horko těžko přelezlo přes základní goal, kterej by sám o sobě na vývoj celý hry zdaleka nestačil. Pak sice dostali prachy od publishera a možná pár soukromejch investorů, ale asi to taky nebyla závratná částka, když jim to pokrylo roční vývoj v pár lidech a museli takhle spěchat s vydáním.

              Kdyby měli rozpočet srovnatelnej se SWAT či R6 hrama, tak by si samozřejmě mohli dovolit větší tým/delší vývoj/lepší technologie a taky to mohlo vypadat jinak.
            • Jack1947
              Ja vim, ale vis porad ze to je budget hra a ne AAA, nerikam ze to neudelaji patche vyjdou, jen mozna se na to nebude tolik brat zretel jako na plnohodnotnou hru. *3*
            • Každopádne obe hry sú výborné a nič podobné neexistuje a ani sa nič lepšie tak skoro neobjaví. Stále verím, že sa na kickstartery ukáže niekto s väčšími ambíciami a schopnosťami a urobí skutočného nasledovníka swatu... pretože Takedown im napriek rečiam autorov rozhodne nie je.
            • tak som hral asi inú hru, ja mám omnoho viac negatívnych skúsenosti hlavne v čistení miestností s AI vo štvorke. V trojke ma AI potrápila viacej. Spomýnam si keď som hral štvorku prvý krát a neveril som ako ľahko postupujem. SSF mod som neskúšal.
            • USER47
              Tohle má nejblíž asi k multiplayerový části Raven Shieldu, bez plánování tras a dalších pokročilejších SP funkcí. Je tam pár dobře udělanejch věcí, třeba zpracování bullet penetration v závislosti na materiálu/tloušťce překážky a kalibru munice. I ty mapy jsou pohledný a relativně komplexní.

              Chce to ovšem přinejmenším fixnout UI, AI a server browser, aby se to dalo pořádně hrát. O další obsah by se mohli částečně postarat modeři či datadisky, pokud to úplně neumře.
            • Jack1947
              Takticke akce, jsou dneska nedostatkove, nebo spise uplne nulove zbozi, coz je skoda , SWAT4 byl ukazkou prave toho, tehdy bavil a dneska hoodne nejaka podobna akce chybi, tohle tedy neni nic co by swat ci r6, zdanlive byt jen pripominalo coz je skoda.
            • USER47
              Prostor pokrejvali celkem slušně, ale čištění místností byl pěknej opruz a pokud byl uvnitř agresivní nepřítel, tak obvykle neměli šanci. A to člověk musel sám házet flashbangy, protože AI je téměř pokaždý házela sobě pod nohy.

              Ve čtyřce taky AI střílí přes dveře, stěny tam průstřelný myslím nejsou. Čištění místností je tam řešený mnohem lépe a především se SSF modem se umělá inteligence chová nesrovnatelně s trojkou.
            • vieš o lepšej AI v CQC taktickej hre ? to akým spôsobom, pomocou vyklánania preskúmavali priestor nebolo ani vo Swat 4, tam ti panáci vbehli(alebo skôr nahopkali) do miestnosti so sklopenými zbraňami a bez vyklánania. V trojke bola jedna z mála AI ktorá väčšinou nenabiehala ako na porážku ale skôr sa niekde zašila alebo npc prišiel k rohu steny, vyklonil sa a pekne si počkal na niekoho kto mu nabehne pred hlaveň. Vedeli tiež využiť to, že dvere alebo rohy stien bolo možné prestreliť, neviem či niečo také bolo v štvorke. Tú som moc nehrával.
            • Jinak ale čest starým hrám. Než vyjde GTAV pro PC, rozjel jsem si dnes Deus EX a System Shock 2, kdbyste měl někdo zájem, vypíšu jaký mody hru dneska pěkně obohatí.
            • 4 je bez SSF taky ohledně AI taky marná. Vzdává se, jen když ji překvapíš zezadu, jinak nereaguje ani na zasažení do ruky, nohy.

              Kde se dá dneska sehnat samostatně SSF? Mám zrovna SWAT4 nainstalovaný a AI mě od dohrání odradila.
          • Shoříš v pekle za to, že nadáváš na The Last of Us. To je totiž bezchybná hra desetiletí.
    • Ona asi tohle bude spíše multiplayerovka, nevím, jestli s warez verzí pochodíte.
  • LionelHutz
    Chtělo by to pokračování SWATu.....ten si zahraju čas od času dodnes a pořád mě neomrzel.

    Když to tu čtu, že ani nejde zatýkat tak nevím nevím, a to jsem se na tuhle hru původně dost těšil
    *9*
    • Obvykle je mi grafika nekde, ale je ostudne, ze ve hre, ktera si hraje na realismus, je grafika daleko odpornejsi, nez ve hre z roku 2004 (nebo kdy vysel SWAT 4) *6*
      • XXDarthVaderXX
        Pokud jde o Swat 4, tak ten dostal v recenzích za grafiku sem tam i trošku zabrat :-)))
      • USER47
        No, zase bych nepřeháněl...Možná by sis to měl opět někdy zahrát.
    • XXDarthVaderXX
      Jo Swat byl fajn, jen na pokračování se momentálně nepracuje a v plánu(asi) to také není.
    • PreidaQ
      Tak to nesmíš srovnávat se SWATem, ale s Rainbow Six, kde se odjakživa s teroristy nevyjednává. *4*
    • Teroristi se v normalnim svete nezatykaji s pomoci peprove paintball pusky, ale rovnou strileji. *9*
  • Xcomik
    Mě by zajímalo proč to furt přiřazují ke Swatum vždyť Swaty jsou naprosto odlišnou hrou od třeba Rainbow Six a od jakékoliv hry nesoucí se v podobném duchu. Je to až urážkou Swatu ta hra má prostě odlišný koncept i myšlení tak bych byl rád kdyby se to s tím pořád nespojovalo!
    • Nieco bolo odlisne ale nieco bolo rovnake. Je to tak 50 / 50.
  • Pilgrim66
    http://www.youtube.com/watch?v=_TJYIHZ4bKM

    Total Biscuit říká nekupovat v současném stavu.
    • Koho zajima nejaky biscuit.
      • Rekl bych ze ty miliony lidi co koukaj na jeho videa asi jo hele.
      • Třeba lidi, co by si to koupili a pak by byly naštvaný, že to pořádně nefunguje? *7*
  • To vypada uplne jako starej Raven Shield a to bohuzel i vcetne grafiky :D
  • Lawliet
    Adam Homola mlátí přesčasy? *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit