Přejít na výpis diskuzí
Taktická akce Takedown: Red Sabre dnes vyšla na Steamu
20.9.2013 | Adam Homola
67 příspěvků
-
Uz to hraji od vydani. Bohuzel MP blbne ale to se da vyresit. Hra je velice obtizna a to mnoho lidi odradi. Moc lidi to nehraje i kdyz bylo pres 1000 fanousku. SP je bohuzel spatny protoze vasi AI kolegove jsou tam jen do poctu a nepratele vas nekdy vidi a slysi drive nez vy je. Trefi se na prvni dobrou ale nekdy jsou fakt mimo a koukaji na vas nebo nekam jinam. Je ale dobre ze neco takoveho vyslo. CoD hry jsou porad stejne a tohle je opravdu jine.
Cim vic lidi tam bude tim lepsi hra to bude.
Sledujte CZ videa a recenzi na youtube! -
Nestálo by za hřích kdyby ARMA potkala SWAT. Bohemka by na to měla. Ten trailer je fakt strašný :)
-
teraz ked som si to pozrel na ostro tak ti dávam za pravdu, nie je to čistý klon, niekde poposúvali poličky, vetráky a zmenili aj farbu *1* Inak keď som videl, čo dokážu outsourcery z číny pracujúci "za vrecko ryže" na rôznych veľkých projektoch tak niekolkí z nich by dali Biolab dokopy za 2 týždne s prehľadom a ešte by si pár dní mohli hrať Mahjong *1*
-
ja bych po pravde radsi poseckal, nez to fixnou. tolik bugu, ze to ani nejde rozumne hrat. pripadne pred/po fixu. pomalu bych se bal, ze by to mohlo zabit obnovu zanru :((.
-
to zosmiešnovanie je hodne trápne. Najviac ma bavia gameplaye kde usmrkanci nadávajú, že ich hra neťahá za ručičku a neukazuje kam majú ísť a že chuderky zomierajú príliš často.
Inak odohral som prvú misiu, limit je nastavený až moc štedro, nerozumiem čo tam môže niekto robiť hodinu (?!) ja som ju prešiel za asi 15 minút. AI je pomerne predvídatelná a napriek kecom autorov často stojí na tých istých miestach. Oproti prvým r6 a swatom to nie je nijak extra obtiažne. -
Ono to není až tak dramatický. Musej fixnout ten nefunkční server browser, některý podivnosti v uživatelským rozhraní (do značný míry působený integrací ve steamu) a trochu poladit umělou inteligenci. Pak to bude celkem v pohodě.
Ono už teď je to celkem normálně hratelný, pokud se člověk připojuje přímo přes konzolu a nikoli přes server browser, případně v singlu (kterej je trochu jalovej).
Je to poněkud kostrbatý a občas se to nechová tak, jak by mělo, ale není to zase nějaká absolutní příšernost, jakou z toho dělá kolektivní vědomí internetu. Pořád je to ta nejbližší věc k Rainbow Six za asi tak deset let. -
Ty mapy jsou podle mě udělaný naopak velmi pěkně. To, že několik poschodí pod sebou vypadá podobně, je celkem logickej důsledek toho, že mapy jsou designovaný tak, aby dávaly smysl a působily jako věrohodnej prostor sloužící k nějakýmu účelu.
Ale rozhodně bych neřekl, že je to lajdácky naklonovaný a pár brigádníků by to za dva tejdny rozhodně dohromady nedalo... -
pozrel som si nejaké tie gameplaye a tu sa veru na peniaze všetko zvalovať nedá. Keď mám mapu ktorú ti pár brigádnikov zmatlá za 2 týždne kde jednoducho vzali poschodie a naklonovali ho 3x pod seba bez zmeny tak, že všetko vyzerá rovnako je čistý oj*b. Zmena aspoň farby pár textúr je otázkou minút, to nie je niečo kde by hrali peniaze rolu. Nevidím tam žiadnu veľkú snahu, niečo čo by bolo robené s aspoň nejakou tou vášňou a láskpu k žánru.
-
Pokud jde o Swat 4, tak ten dostal v recenzích za grafiku sem tam i trošku zabrat :-)))
-
Hoši je to v troubě. Mrknětě tady:
http://www.youtube.com/watch?v=1I0VUK8bgDg
*10*
Škoda, vypadalo to slibně. -
No, zase bych nepřeháněl...Možná by sis to měl opět někdy zahrát.
-
Obvykle je mi grafika nekde, ale je ostudne, ze ve hre, ktera si hraje na realismus, je grafika daleko odpornejsi, nez ve hre z roku 2004 (nebo kdy vysel SWAT 4) *6*
-
Jo Swat byl fajn, jen na pokračování se momentálně nepracuje a v plánu(asi) to také není.
-
Což o to, tvůrci ambice určitě měli a schopnosti se svejma zkušenostma asi taky...problém je spíš v penězích. Na kickstarteru to horko těžko přelezlo přes základní goal, kterej by sám o sobě na vývoj celý hry zdaleka nestačil. Pak sice dostali prachy od publishera a možná pár soukromejch investorů, ale asi to taky nebyla závratná částka, když jim to pokrylo roční vývoj v pár lidech a museli takhle spěchat s vydáním.
Kdyby měli rozpočet srovnatelnej se SWAT či R6 hrama, tak by si samozřejmě mohli dovolit větší tým/delší vývoj/lepší technologie a taky to mohlo vypadat jinak. -
Aspon tam to vydaj , uz v cajku jenze , jestli o to bude jeste nekdo stat.
-
Výhledově možná, zatím jen PC a X360. X360 verze je o pár tejdnů pozdržená kvůli nějakýmu bugu...
-
I na Pomery Budget je to zalostne, kdyz pominu absenci "kampane", dementnost spolubojovniku, ai obstarozni grafiku, zadnou fyziku., to ze zbrane kopou trochu je alespon jedno plus, jako freeware pocin bych to jeste pochopil. Ale ne jako hru ktera stoji, jako vetsina her to teda ne. Zklamani celkem dost. Mecekal jsem ani to cilemni, na mp a hlavne coop ale budiz.
-
A PS3 verze?
-
Všimni si, že jsem nikde neřekl, že TotalBiscuit svůj názor někomu vnucuje. Dokonce jsem podotkl, že sám Biscuit říká, že lidi nemají dát jen na něj. A přesto se najdou tuny lidí, co jsou kam TotalBiscuit, tam plášť.
Ano, první dojimy jsou přesně to, co jsem myslel pod tím "pseudorecenze".
Že WTF mají smysl pro tebe neznamená, že mají pro každého. -
Total Biscuit svuj nazor nikomu nevnucuje a hlavne to, o cem mluvi nazorne ukaze na gameplay, kterej hraje pri tom.
Ja herni scenu sleduju pomerne pozorne a TBho WTF is... videa jsou cennym zdrojem informaci. Navic mel bys vedet, ze TB nedela pseudorecenze, ale first impressions (prvni dojmy).