Přejít na výpis diskuzí
Taktická akce Takedown: Red Sabre dnes vyšla na Steamu
20.9.2013 | Adam Homola
67 příspěvků
-
radsi si zahrajte swat4 je to porad pecka.
-
Chtělo by to pokračování SWATu.....ten si zahraju čas od času dodnes a pořád mě neomrzel.
Když to tu čtu, že ani nejde zatýkat tak nevím nevím, a to jsem se na tuhle hru původně dost těšil
*9* -
-
Obvykle je mi grafika nekde, ale je ostudne, ze ve hre, ktera si hraje na realismus, je grafika daleko odpornejsi, nez ve hre z roku 2004 (nebo kdy vysel SWAT 4) *6*
-
-
Pokud jde o Swat 4, tak ten dostal v recenzích za grafiku sem tam i trošku zabrat :-)))
-
No, zase bych nepřeháněl...Možná by sis to měl opět někdy zahrát.
-
-
Jo Swat byl fajn, jen na pokračování se momentálně nepracuje a v plánu(asi) to také není.
-
Tak to nesmíš srovnávat se SWATem, ale s Rainbow Six, kde se odjakživa s teroristy nevyjednává. *4*
-
Teroristi se v normalnim svete nezatykaji s pomoci peprove paintball pusky, ale rovnou strileji. *9*
-
-
Doporučuju s koupí počkat na pár patchů, zatím je to v mnoha ohledech dost prasácký...:/
-
-
V čem například? O této hře jsem uvažoval. Protivníky tam střílíš jako v Rainbow Six tedy není to jako Swat kde je zatýkáš.
-
-
Problémy v menu, neukládání nastavení či loadoutů, v některejch částech funguje klávesnice, jinde ne, ve hře je poněkud problematická AI jak partnerů tak nepřátel, u coopu a MP zase problémy s připojením, nefunkční server browser apod...Spousta věcí napříč hrou nefunguje tak, jak by měla.
-
-
Prece jenom "Budget" ale kdyz neco, nejede tak jak ma to uz je vice nez podezrele...
-
-
-
-
Mě by zajímalo proč to furt přiřazují ke Swatum vždyť Swaty jsou naprosto odlišnou hrou od třeba Rainbow Six a od jakékoliv hry nesoucí se v podobném duchu. Je to až urážkou Swatu ta hra má prostě odlišný koncept i myšlení tak bych byl rád kdyby se to s tím pořád nespojovalo!
-
-
Nieco bolo odlisne ale nieco bolo rovnake. Je to tak 50 / 50.
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=_TJYIHZ4bKM
Total Biscuit říká nekupovat v současném stavu. -
-
Koho zajima nejaky biscuit.
-
-
Rekl bych ze ty miliony lidi co koukaj na jeho videa asi jo hele.
-
Třeba lidi, co by si to koupili a pak by byly naštvaný, že to pořádně nefunguje? *7*
-
-
-
nevadi mi grafika, nevadi mi animacia postav, vadi mi uplne slaby SP kde neexistuje moznost davat prikazy AI vasim, iba Hold/Fall in, a Aggressive/Quiet, to je vsetko, velmi slabe, na SP sa ziadna taktika teda nekona, na multi COOP moze byt uz nieco ine, nastastie dvere sa otvaraju iba na jednu stranu, to bol velky fail pri SWAT4, tam boli lietacky vsade
-
-
v 15 rokov starom R6 som mohol naplánovať celú misiu a iba sa pozerať na to ako ju jednotlivé tými plnia na moje príkazy, pričom som ich zdialky mohol podporvať trebárs odstrelovačkou *1*
Najhoršie je, že mladšie ročníky ktorí tieto hry nehrali považujú takedown za HC taktickú hru a vôbec netušia, že v minulosti mali hráči k dispozícii omnoho väčšie taktické možnosti. -
-
Ruku na srdce, ona ta AI měla jak v R6 tak SWATech dost slabý chvilky. Ale i tak je daleko vysypělejší, než co předvádí dnešní hry.
-
-
Keby AI pred 10-15 rokmi nemala slabé chvílky tak to by bolo divné, nie ? :) Ale dobrú AI mal swat 3, omnoho lepšiu ako neskôr raven shield.
Dnešná AI by mohla byť úplne super keby nebola kryplená pre casualov. V last of us AI nevidí vašich parťákov ani ked im idú pod nosom a zorné pole majú tak malé, že môžeš im stáť po pravici a neuvidia ťa. Hrozne smutný pohľad. Keby nebola takto odrbaná bola by to jedna z naj AI. -
-
SWAT 3 jsem zrovna zase hrál a ta AI je tam dost šílená:). Čtyřka se SSF modem je úplně jinde...
Ale on Takedown ani neměl v singlu nabízet možnosti SWATu a Rainbow Six, je to primárně coop hra, jako třeba L4D apod. Už před vydáním bylo známý, že možnosti velení či plánování budou takový jaký budou (tedy téměř žádný). Problém je, že ani ten coop pořádně nefunguje a hra je prolezlá spoustou nedodělků, počínaje hlavní nabídkou a konče problémama s připojením. -
-
teraz ked som si to pozrel na ostro tak ti dávam za pravdu, nie je to čistý klon, niekde poposúvali poličky, vetráky a zmenili aj farbu *1* Inak keď som videl, čo dokážu outsourcery z číny pracujúci "za vrecko ryže" na rôznych veľkých projektoch tak niekolkí z nich by dali Biolab dokopy za 2 týždne s prehľadom a ešte by si pár dní mohli hrať Mahjong *1*
-
Ty mapy jsou podle mě udělaný naopak velmi pěkně. To, že několik poschodí pod sebou vypadá podobně, je celkem logickej důsledek toho, že mapy jsou designovaný tak, aby dávaly smysl a působily jako věrohodnej prostor sloužící k nějakýmu účelu.
Ale rozhodně bych neřekl, že je to lajdácky naklonovaný a pár brigádníků by to za dva tejdny rozhodně dohromady nedalo... -
pozrel som si nejaké tie gameplaye a tu sa veru na peniaze všetko zvalovať nedá. Keď mám mapu ktorú ti pár brigádnikov zmatlá za 2 týždne kde jednoducho vzali poschodie a naklonovali ho 3x pod seba bez zmeny tak, že všetko vyzerá rovnako je čistý oj*b. Zmena aspoň farby pár textúr je otázkou minút, to nie je niečo kde by hrali peniaze rolu. Nevidím tam žiadnu veľkú snahu, niečo čo by bolo robené s aspoň nejakou tou vášňou a láskpu k žánru.
-
Což o to, tvůrci ambice určitě měli a schopnosti se svejma zkušenostma asi taky...problém je spíš v penězích. Na kickstarteru to horko těžko přelezlo přes základní goal, kterej by sám o sobě na vývoj celý hry zdaleka nestačil. Pak sice dostali prachy od publishera a možná pár soukromejch investorů, ale asi to taky nebyla závratná částka, když jim to pokrylo roční vývoj v pár lidech a museli takhle spěchat s vydáním.
Kdyby měli rozpočet srovnatelnej se SWAT či R6 hrama, tak by si samozřejmě mohli dovolit větší tým/delší vývoj/lepší technologie a taky to mohlo vypadat jinak. -
Ja vim, ale vis porad ze to je budget hra a ne AAA, nerikam ze to neudelaji patche vyjdou, jen mozna se na to nebude tolik brat zretel jako na plnohodnotnou hru. *3*
-
Každopádne obe hry sú výborné a nič podobné neexistuje a ani sa nič lepšie tak skoro neobjaví. Stále verím, že sa na kickstartery ukáže niekto s väčšími ambíciami a schopnosťami a urobí skutočného nasledovníka swatu... pretože Takedown im napriek rečiam autorov rozhodne nie je.
-
tak som hral asi inú hru, ja mám omnoho viac negatívnych skúsenosti hlavne v čistení miestností s AI vo štvorke. V trojke ma AI potrápila viacej. Spomýnam si keď som hral štvorku prvý krát a neveril som ako ľahko postupujem. SSF mod som neskúšal.
-
Tohle má nejblíž asi k multiplayerový části Raven Shieldu, bez plánování tras a dalších pokročilejších SP funkcí. Je tam pár dobře udělanejch věcí, třeba zpracování bullet penetration v závislosti na materiálu/tloušťce překážky a kalibru munice. I ty mapy jsou pohledný a relativně komplexní.
Chce to ovšem přinejmenším fixnout UI, AI a server browser, aby se to dalo pořádně hrát. O další obsah by se mohli částečně postarat modeři či datadisky, pokud to úplně neumře. -
Takticke akce, jsou dneska nedostatkove, nebo spise uplne nulove zbozi, coz je skoda , SWAT4 byl ukazkou prave toho, tehdy bavil a dneska hoodne nejaka podobna akce chybi, tohle tedy neni nic co by swat ci r6, zdanlive byt jen pripominalo coz je skoda.
-
Prostor pokrejvali celkem slušně, ale čištění místností byl pěknej opruz a pokud byl uvnitř agresivní nepřítel, tak obvykle neměli šanci. A to člověk musel sám házet flashbangy, protože AI je téměř pokaždý házela sobě pod nohy.
Ve čtyřce taky AI střílí přes dveře, stěny tam průstřelný myslím nejsou. Čištění místností je tam řešený mnohem lépe a především se SSF modem se umělá inteligence chová nesrovnatelně s trojkou. -
vieš o lepšej AI v CQC taktickej hre ? to akým spôsobom, pomocou vyklánania preskúmavali priestor nebolo ani vo Swat 4, tam ti panáci vbehli(alebo skôr nahopkali) do miestnosti so sklopenými zbraňami a bez vyklánania. V trojke bola jedna z mála AI ktorá väčšinou nenabiehala ako na porážku ale skôr sa niekde zašila alebo npc prišiel k rohu steny, vyklonil sa a pekne si počkal na niekoho kto mu nabehne pred hlaveň. Vedeli tiež využiť to, že dvere alebo rohy stien bolo možné prestreliť, neviem či niečo také bolo v štvorke. Tú som moc nehrával.
-
Jinak ale čest starým hrám. Než vyjde GTAV pro PC, rozjel jsem si dnes Deus EX a System Shock 2, kdbyste měl někdo zájem, vypíšu jaký mody hru dneska pěkně obohatí.
-
4 je bez SSF taky ohledně AI taky marná. Vzdává se, jen když ji překvapíš zezadu, jinak nereaguje ani na zasažení do ruky, nohy.
Kde se dá dneska sehnat samostatně SSF? Mám zrovna SWAT4 nainstalovaný a AI mě od dohrání odradila.
-
-
Shoříš v pekle za to, že nadáváš na The Last of Us. To je totiž bezchybná hra desetiletí.
-
-
-
-
Ona asi tohle bude spíše multiplayerovka, nevím, jestli s warez verzí pochodíte.
-
-
I na Pomery Budget je to zalostne, kdyz pominu absenci "kampane", dementnost spolubojovniku, ai obstarozni grafiku, zadnou fyziku., to ze zbrane kopou trochu je alespon jedno plus, jako freeware pocin bych to jeste pochopil. Ale ne jako hru ktera stoji, jako vetsina her to teda ne. Zklamani celkem dost. Mecekal jsem ani to cilemni, na mp a hlavne coop ale budiz.
-
To vypada uplne jako starej Raven Shield a to bohuzel i vcetne grafiky :D
-
Ty animace jsou strašný
-
mňa to čo som videl sklamalo, mám pocit, že slubovali viac ako čo predviedli a to neustále zdôrazňovanie slova "realistická" je trochu smiešne. Je to taká osekaná kombinácia swat3 a R6 bez akéhokoľvek plánovanie, grafika miestami pripomína 14 rokov starý swat 3 a o animáciách nemá zmysel hovoriť. Ak to chce skúsiť súčasný hráč a nehral swat3-4 alebo R6 RS tak by si mal kúpiť radšej tieto staré hry sú dnes skoro zadara a sú k nim výborné mody.