Přejít na výpis diskuzí
Tankové bitvy v Armored Warfare nabídnou i kooperativní boj proti AI
6.10.2014 | Aleš Smutný
32 příspěvků
-
NEMYSLI, nech to na druhých.....
-
Kdyz sme u toho, rek bych, ze pokud neni technologickej problem, trebas ve WT, aby letadla litala nad mapou 100x100km (i vic) a tim je defakto temer eliminovan pocit omezeneho prostoru, pricemz se po zemi muzou pohybovat desitky, mozna stovky AI masin, tak proc kua se na stejnym prostoru nemuzou pohybovat hraci? Klidne by jich na takovy mape mohlo hrat nekolik set, klidne par hodin, mohlo by fungovat zasobovani, ochrana konvoju ... pri danych omezenych rychlostech (a dojezdu) tech stroju by stejne nehrozilo, ze se vsichni premisti na jednu hromadu nekam. Takze realne by v dohledu pozemnich jednotek bylo max par desitek jednotek.
A je spokojenosti opravdu nepotrebuju, aby strom mel million polygonu. Jen bych chtel konecne videt komplexi online bojiste, s minimem omezeni a maximem moznosti. -
Neblazni $$$$ ... proste WG vydelava love, a ostatni se chtej prizivit, takze minimalne nejblizsich 5 let budou vychaze kopie wowka jak na bezicim pasu.
-
co to meleš?
-
asi hraješ jinou hru..... jen nahlaš ty internetový hrdino
-
právě..tohle mi tam chybí :(( a zapoměl jsi na rozbité převodovky! :)
-
OK, v tom pripade bych ti (v ramci rozmeru hry) pridal odpovidajici vlastnosti = kazdych 20m by ti na minutu nefungoval podvozek, a proti tobe by stalo minimalne 10x vic T-34. A pochopitelne, palivo by ti stacilo tak do 1/2 mapy.
-
To nevadí. Díky.
-
Jenomže on nemůže jakkoliv argumentovat proti tvému vkusu, jelikož ty žádný vkus nemáš.
-
Zrovna ty si nemáš s nedostatkem argumentů co vyčítat, když se snižuješ k ad hominem.
-
Kľudne pokračuj, ja som narátal len 3 podstatné rozdiely a to model poškodenia, ktorý je častokrát totálne zabugovaný. Druhým rozdielom je možnosť hrať to ako kvázi simulátor a tretí rozdiel sú o troška väčšie mapy, ale tam tie rozdiely končia, možno tak ešte ten kvalitnejší herný engine, ktorý na rozdiel od wot dokáže využívať naplno sli. Vo war thunder gh mám nahratých niečo cez 100 hodín, vo wot okolo 30 alebo aj menej, takže viem ti celkom jasne určiť, ako sa tie dve hry od seba líšia, prestaň prosím ťa trollovať, nadávať a byť diskriminačný voči mojej národnosti, lebo budem zlý a nahlásim ťa internetovej polícií.
-
nejsi ty ten znamy paranoik, s panickou hruzou z "trollu"? *3*
-
damage model, x druhů munice, téměř bez prototypů, letadla s tanky, realistické chování vozidla, jiný systém posádky, mód simulátor, protiletecké zbraně, budoucí polopásy, kulomety, realistické údaje!, větší mapy, bez vozidlových artyn a mohl bych pokračovat dál... jsi asi mutant jesli máš víc prstů... Tyhle paka jako ty, jsou nejlepší, argumentujou jen hov*ama. Jsi jen slepý a tupý ignorant
-
Najdi si parťáka *4*
-
steel fury maju stale tu: http://www.gamersgate.com/DD-SFURY/steel-fury-kharkov-1942
len mam dojem ze cena sa od vydania nemeni:)) -
Aha tak. Potom chapem. V tom pripade mozem odporucit uz spominane steel fury 1942 s modmi pripadne trosku modernejsie tanky steel armor blaze of war. Aj ked aj to je uz pomerne dost hardcore ale nie az tak ako steel beasts. Alebo mozno combined arms od dcs, tam to s tou realitou neprehanaju a je fajn ze sa to integruje s ostatnymi modulmi od nich takze sa da hrat multiplayer za nejaku sam jednotky a pekne zostrelovat protihracov:)
-
a me zas World of Tanks bavi vic, nez kdy predtim. A ted prosim napis radoby chytrej komentar utocici na muj vkus.
-
Tak sa ospravdlňujem, ale fakt mi to pripadalo ako pokus o trolling, lebo steel beasts mi príde fakt ako už hardcore simulácia, mal som na mysli trebárs niečo ako tanky v red orchestra.
-
Ďalší troll? Dneska sa tu s nimi roztrhlo vrece. Tých rozdielov medzi ground forces a wot či armored warfare je tak málo, že sa dajú spočítať na prstoch jednej ruky. A podstatný rozdiel medzi týmito hrami ani nenájdeš.A tým dodatkom si mal na mysli, že sa mám vrátiť späť do nemecka?
-
naprosto nesmyslně? když se mi ten tak líbí a je to prostě srdcovka, proč bych s ním nehrál?