Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • v každém žánru jsou stereotypy a archeotypy a military scifi má svou porci postav schopných i neschopných nadřízených, ostatně jako tomu bylo v armádách v reálu (charismatický prošedivělý legendární velitel je snad stejné klišé jako kancelářský neschopný karierista). Že jsou politici vykreslení jako dacani a hlavně ti liberální pramení z toho, že tento skvělý žánr původně psali pravicově orientovaní spisovatelé, nebo často i váleční veteráni, no a to vyobrazení není tak daleko od pravdy. A armáda je samozřejmě gumárna, takže yes sir no sir je základ.

    Za mě rozhodně lepší, než dnešní hipsta rebelští růžovovlasí teenageři ve hrách co ječí hlášky typu "cool bro lets kick some ass and sheet hihihi". To jar jar binks je vedle toho ještě zlatej....

  • Derp_1337

    Ok, díky. Vyzkouším to.

  • Derp_1337

    Hele, nemáš vůbec žádný validní argument k tématu, a tak to otočíš na osobní útok?? 

    Tohle doslova spadá do standartního chování trolla. Sám jsi nám odpověděl, co v téhle diskuzi děláš.

  • KrPa

    to me tu rika ten pravy troll ze? ...

  • Derp_1337

    Já teda taky mám rád military scifi, ale někdy mám těch přihlouplých cliché už dost. 

    V tomhle žánru je to doslova žánrový stereotyp, když nadřízení vydávají nevhodné rozkazy a politici jsou úplní nýmandi, kteří vůbec netuší, která bije, a všechno to obvykle ještě zhorší. A celé to pak musí napravit hlavní postava.

    A na začátku knihy/filmu/hry je doslova přehršel těch "yes, sir" , kde postavy potvrzujou kdejakou blbost , aby to vypadalo "autenticky". Ale pak v průběhu díla toho postupně ubývá, aby to nepůsobilo trapně a aby to diváky/čtenáře/hráče neotravovalo.


    PS: jinak samozřejmě taky nemusím koukatn a ty rádoby vtipné edgy teenagery. Problém je v tom, že tvůrci daného díla si odškrtávají různé demografické skupiny, a přidávají tam postavy, které se mohli líbit třeba současným náctiletým teenagerům. A nedej bože když přidají trapně "komické" postavy pro malé děcka (Doufám, že scénarista, co vymyslel Jar Jar Binkse shoří v pekle).

  • Tesat do kamene! 

  • to co tady herní novináři často tak neuctivě označují za horay vojenské hloupé kecy, kde se jen poslouchají rozkazy je pro někoho jako já kdo miluje military scifi naprostým požehnáním. Vojáci co se chovají jako vojáci a působí dojmem organizované síly? Hurá, jsem unaven z dnešních her a hloupých postav hip swagerských edgy přidrzlých MTV teenagerů s hloupými fórky a snarky/kinky charakterem, které se většinou chovají naprosto hrozně nesnesitelně a rádoby anarchisticky.
    Pokud v kampani armáda působí jako armáda, mohla by to zase po čase být hra za kterou mě nebude trapně.

  • Derp_1337

    Trololol

    Když subjektivně hodnotíš "kvalitu", tak to si pak můžeš stěžovat na ÚPLNĚ JAKOUKOLIV HRU, že nemá adekvátní poměr cena/kvalita. Trollům se nezavděčíš leda by to bylo zadarmo.

    Běž trolovat někam jinam.

  • J.V.Stalin

    To už bych zase tak moc neřešil. Tahle značka je v takovým dně, že je vlastně úplně jedno na co to navazuje. Od T2 nikdo žádnýho dobrýho Terminatora nenantočil...

  • KrPa

    S TOU KVALITOU A OBSAHEM JSOU DRAZI ZA NIC

  • Derp_1337

    Tak nějak nechápu, co máš proti cenové politice TW? Ty hry mají úplně normální ceny.

    Minulý rok vyšlo TW: Pharaoh , které je o dost menší a s méně možnostmi než předchozí masivní Warhammer 2 & 3 , ale taky se to prodává jenom za 40$.

    Jestli se ti ta cenovka nezdá, tak to už si klidně můžeš stěžovat na úplně jakoukoliv hru, že mají moc "drahou" cenovou politiku.

  • lansingcz

    Teda dal jsem první dvě mise a strašně z toho cítím World in conflict, který pokládám za opomenutý klenot. Mikromanagement jednotek je tak akorát složitý, aby z toho nebyl MoW:AS ale zároveň měl hráč na výběr dostatek různých mechanik. Milovníky Starcraftů a C&C to asi moc nenadchne, ale kdo má rád taktičtější pomalé strategie, ten bude milé překvapen. 

  • KrPa

    TW se  svoji cenovou politikou muzou jit do zadele

  • KrPa

    no nevim, prave se chysta dost dobrych strategii, snad nezklamou, zlata era to asi nebude ale rozhodne to vypada na silne roky 24 a 25:

    Global Conflagration ; Godsworn ; Tempest Rising ; ZeroSpace ; Homeworld 3 ; Barkhan ; Stormgate ; Frostpunk 2 ; Falling Frontier ; D.O.R.F. Real-Time Strategic Conflict

  • erasser

    No... To jsem hrál. Na starých hrách mě fascinovalo technické zpracování, které často přinášelo něco nového a v tom spočívala jejich jedinečnost, což byla právě ta původní myšlenka, ke které jsem chtěl přitakat.

  • honcka

    Moje srdcovka bylo W40k Dawn of War

  • Dík za připomenutí, Z pamatuju, ale nijak jsem nehrál moc.

  • jurb83

    da sa aj proti AI botom, ktorych skill sa da nastavit.

  • Sjee

    Tím že to navazuje na ten poslední hroznej film,.mě to dost odrazuje...

  • Warcraft 1-3 mi vzdy pripadal strasne akcny a rychly, aj ked jeho lore celkom mozem (vid roky vo WOW aj ked ano, je to vykradanie inych nivers ,vid Old gods  cisty Lovecraft.....). C&C nebol po mojej chuti vobec, pesie jednotky tak prtave s takym strasnym sposobom pohybu az to posobilo komicky, ale je fajn ze to malo nejake zaklady z DUNE 2 (aneb dlazdit a opevnovat, horsie som bral mechaniku kradnutia budov a ich naslednym predavanim ... Ako tak ma na flhsiu dobu drzalo Len Tiberian Sun (RED Alert som ani neskusal, vedel som ze to nie je uplne moja salka kavy).

    Spomina sa tu aj Total Anhilation, to som mal kedysi v 1997 pozicane na kratku dobu, ale neoslovilo. To skor EARTH 2150 neskor (viem ze je aj 2140 a 2160 ale hral som len 2150), to malo svojho dobu celkom real time ficuru minania municie, fajn :)

    Mojou srdcovkou bolo vzdy AoE 1 pak 2, 3ka uz moc ne (4ku mam akurat tak vo wishliste), proste mal som vzd yrad histiru stroceku, cize tam ta 1ka mi ucarovala +okrem dvoch surovin si zbieral 4 (kov,zlato/silver, drevo, potrava) + vacsie pocty jednotiek, v 2ke obrana bola fajn zvladnuta, kedze rozne veze, valy a pak brany.

    A co sa tyka Total War to uz moc ako klasicku RTS neberem, jednu som skusil a hned zahodil (tusim TT2 ), proste tam slo najma o taktyku mnozstva legii  a jendotiek co nie je uplne pre mna. Ated postupom rokov som sa k RTS uz ani nevratil .

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit