Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Špatná, špatná hra!
    Frustrující, nudná, nepoutavá, nedodělaná a Ferrari urážející.
    Hrá má bavit. Tohle jsou muka. Mnohem větší zábavu (pomalu i grafiku) jsem si užil na Xboxu ve Forze 4 s Fiatem Punto. Z tohodle má člověk po delším hraní spíš jen deprese.
  • No tak som sa zasmial tato recenzia je uplne o nicom.Hru vlastnim a je celkom prijemna.
    Nekupil som si ju preto ze som ocakaval nieco PECKOVE ale pretoze sa mi ferrari pacia.
    Vobec som neulutoval , modely aut su velmi pekne aj z vnutra aj z vonka.Trate ma uz tak netrapia , fyzika je taka prijemna arkadova , nie je to simulator ale to meno TEST DRIVE hovori o niecom , ze? Asi to nebude znacka simulatorov.Hre by som dal 7/10.Kazdopadne potrebujete minimum gamepad , najlepsie volant.Kto tu vychvaluje iRacing a keca o inej lige ako CARS je absolutny uboziak a nikdy auto (zavodne) v realnom zivote nezazil,nejazdil. iRacing je totalny humbuk ala USA , marketingovy tahak ako vytiahnut z ludi peniaze. Ano je to celkom realisticke az na ubohe vynimky typu Mazda MX5 ktora je v reale uplna bestia a zo zakrut nevyletis len tak ako v tejto po*ranej hre iRacing.Kde je uplne bezne ze s MX5-kou lietas ako vol.Hra je to uplne mizerne vybalancovana,niektore auta maju dobru fyziku a niektore uplne na hov*o! Kto to mysli so simulatormi vazne nech sa poobzera po rFactor2,Assetto Corsa,Richard Burns Rally ci CARS. The rest is history...
    • Grand Prix Legends nikdy nebude historie.
  • tesim se na project cars
  • Nerikam ze me to nejak nadchlo, ale pokud tohle ma 4. tak vsem NFS poslednim bych zacal davat max 2.

    .)
    • Wyder
      Souhlasím, asi proto se "Andrej Švagr" nepodepisuje svým pravým jménem...

      Ale to už je tady folklór, takže proč to řešit.
    • A nejsi sám.
      • nj.. z mého pohledu je to opravdu srovnání čistě retardované zábavy VS automobilové závody nechající vás (i když casual formou) řídit... Načež retardovaná zábava vyjde v hodnocení lépe. To o ledacčem vypovídá. Bohužel.
        • a o fyzice u v podstatě arkády mi přijde trochu zcestné mluvit :) Líbí se mi jak zde lidi nadávají na fyziku TDF, přitom NFS nemá fyziku žádnou :) a pokud ano tak určitě nemá nic společného s auty .) To je prostě jen čistokrevný výplach malých bezbranných dětiček :)
          Také bych se nezlobil, pakliže se k tomu nemáte pozvěte si nějakého simracera ať vám udělá semtam recenzi, preview nějakého pořádného simu a že jich není málo které se zrovna připravují... Dnešní svět arkádového ježdění je k smíchu, už ani není z čeho vybírat. Mě např. TDF příjemně potešilo vzhledem, pohledy z kokpitu... Jen fyzika náročnějšího člověka nudí ale to už je pak otázka volby :)
          Nicméně svět závodních her není jen svět laciných arkád posledních let, které jsou jedinné o kterých se tu dovíte.....
          • Ta poslední NFS podle mě spadají do stejné kategorie, jako Outrun. Jak jsem už někde poznamenal, je tam přítmona fyzika dřevěného kačera taženého provázkem.
  • kubi-wan
    Pamatuju, jako by to bylo včera, kdy jsem smažil do zblbnutí Test Drive 5. To byla gameska. "Nýdy" byly sice tenkrát pořád lepší, ale jen tak na tu hru se skvělym soundtrackem nezapomenu.

    http://www.youtube.com/watch?v=OXPFYz8G21k
    • Mně se víc líblo TD6, kde byli Fear Factory / Gary Numan, to intro jsem si pouštěl pořád dokola *1* Na druhou stranu, ta hudba byla asi jediná dobrá věc na té hře *1*
  • Zajmavy, ze v recenzi neni moc zminovany jizdni model, ktery k** tuhle hru ze vseho nejvic. Cert vem spatnou AI a grafiku, ale kdyz se auta opet tak podivne smykaji jako v Shiftech, tak je to proste napresdrzku.
    • Já bych se nedivil. Tak se asi prostě dneska závodní hry (a v jiném smyslu nejen ty) recenzují. Jízdní model tu asi není priorita a to samé si myslí i producenti. To je tragický nedostatek soudnosti, pro mě je fyzika jediný opravdu důležité kritérium.
      • Tak pokud chce člověk dobrou fyziku, tak by se měl zaměřit spíše na simulátory jako iRacing, rFactor, Live For Speed apod. Kolem března / dubna by měla vyjít Asseto Corsa, což podle předpokladů bude absolutní pecka a zároveň asi první simulátor s opravdu nadupanou grafikou, ale o takových hrách není na Games.cz ani písmenko... Tady máš malou návnadu: http://www.youtube.com/watch?v=LzSpK4sZvGA
        • Vím, simuluju (říct "hraju" se mi příčí) a Asseto Corsa očekávám, stejně jako rF2. *4*
          Ale říkat, že pro dobrou fyziku se člověk musí dívat jen na simulátory, je zhoubné. Proč dříve šlo, aby i skoro všechny arkády alespoň vzdáleně připomínaly svým chováním auta, a dnes už většinou to nejde? Já nechci, aby všechny hry byly simulace, chraň bůh. Taky si občas třeba na notebooku něco chci zahrát na šípkách jednou rukou. Ale když už je ve hře auto, mohlo by se alespoň trochu jako auto chovat.
          Tyhle shiftovské rádoby polosimulace jsou tragické. Vznikají tak, že se vezmou slušné modely kontaktu pneumatik s povrchem a pružných elemntů v podvozku, zlinearizují se (v horším případě se některé věci udělají dokonce konstantní), a naroubují se na nepochopitelně vypatlaný model inerciality s tisícem zbytečných ústupků. To už je kolikrát lepší udělat to fenomenologicky, alespoň si ten model potom neprotiřečí.
          P.S. Mě grafika vůbec nezajímá. Proto taky stále holduju GPL.
          • GPL nema jizdi model buhvijak dobry. Pokud si fanda starsich vozů jako ja, pak Ti rozhodne doporucuji GTTC historic mod pro rFactor. Najdes tam temer vsechny vozy z GPL, dokonce i graficky mirne vylepseny, mnoho dalsich a jizdni model je o tridu vyse. Chce to akorat dobre nastavit volant.
            http://historicgt.8.forumer.com/viewtopic.php?t=69
            • Znám, mám a mám naježděno. *2*
              Nicméně bavíme se o dvou rozdílných věcech. Ty máš na mysli GTL, tedy GT Legends od SimBinu, z roku 2005.
              Já mluvím o GPL, tedy Grand Prix Legends, od Papyrusu, z roku 1998. To je podle mě dodnes nepřekonané v simulaci mechanického gripu. Jediný problém je slavná ride-height kauza.
          • Tak jiz z principu zakladu jizdniho modelu neni mozne delat hry s prepinacem arkada/simulace. Arkadove hry pouzivaly kdysi princip vznasedla. Simuloval se jenom pohyb sasi a kola jenom opticky drzeli u vozovky. Dnes je pouzivan princip auta tazeneho na zelezne tyci. Ovladate zacatek te tyce a auto se chova podobne jako skutecne auto ale bez nahonu a brzd. Pokud jej chcete dostat do smyku musite jej tou tyci vtahnout rychleji do zatacky. Tento jizdni model rozpoznate podle toho ze neumi roztocit auto na miste a nehrozi ze plynem auto v zatacce pretocite. Tento princip pouzivaji rovnez hry tvarici se jako radobysimulace nebo jak pisou recenzenti na pomezi arkady a simulace. Napriklad Dirt, Shift a obavam se ze podobne funguje i CARS.
            Skutecna simulace vychazi primo od kol. Otocte volant na plny rejd, dupnete na plyn a vuz se zacne tocit na miste. Tady se da mluvit o simulacnim jizdnim modelu.
          • Je fakt ze posledni arkada co me bavila byl Grid (ale ten me bavil dost).

            Vubec netusim jak bych to videl dnes kdyz mam nakrouzino v iRacingu...
          • Jo, tak v tom s tebou souhlasím, velmi dobré kompromisy mezi arkádou a simulátorem byly třeba TOCA2, Rally Masters nebo Rally Trophy, tam prostě chování vozidel dávalo smysl. V Shiftu je opravdu prapodivná fyzika, stačí zkusit otočku pomocí ruční brzdy = impossible *1*
            • Jak pisu nize. Je to o principu jizdniho modelu. Rally Masters ho mel na svou dobu velice dobry, byla to snad prvni hra kde u zadohrabů fungovala pretacivost a Rally Trophy byla snad dokonce prvni hra ktera simulovala kazde kolo zvlast. Nicmene nebylo to moc dotazeny auta strasne plavali.
              Dnes temer vsechny zavodni hry krome simulatoru pouzivaji princip auta tazeneho na zelezne tyci. CARS delsi dobu nesleduji ale obavam se ze cely princip jejich tzv simulace spociva ze ta tyc je hodne kratka takze chovani se blizi skutecnym vozum s prednim nahonem. Simulace to ale nebude nikdy to by do engine museli implementovat jiny jizdni model.
        • JJ to vypada moc pekne. Ja jen pevne doufam ze dobre dopadnou CARS a neskonci to jako TDFRL.
          • Tak u CARS bych se nebál, že dopadnou špatně. Už teď je ta hra na dost dobré úrovni po všech stránkách, na každém Buildu je poznat, jak moc na tom makají a věřím, že až to výjde, tak už nikdo nebude smutný, že Gran Turismo je jen na Playstation *3*
          • pCARS nebudou čistokrevný simulátor. Bude to spíš něco na úrovni Forzy a Gran Turisma, tzn. docela realistické.
            • Kluci SMS jdou myslím správným směrem, iRacing z toho asi nebude (to je ale jiná liga, co si budem povídat, tam se točí větší peníze=možnosti), ale poslední updaty ukázaly, že je na čem stavět. Konečně se dostali k ladění těch fyzikálních věcí a posun od podzimu je solidní. Pořád to má mouchy, ale jezdění baví.
            • Ano, já jsem mluvil o tom prvním *5*
              Ne, vážně, pokud se někde v potají nechystá druhý engine, tak se z toho nějakými parametrickými změnami HC sim udělat nedá. Pokud jsem správně pochopil materiály, je zde příliš zjednodušený model setrvačných sil (na to jsou ve Slightly Mad Studios experti), než aby se tomu dalo říkat 100% simulace. Dobrý model aerodynamiky, podvozku a pneumatik z toho ovšem dělají celkem rozuzmnou hru. Realistickou hru, ne simulaci.
            • Měly by tam být obě možnosti. Jak HC sim, tak konzolový styl.
  • tata slibil že k 16. dostanu ferrari
    • FeebeEWN
      ve verzi Burago 1:50
      • Jediné slovo začínající na dvě "b", a ty to tak zazdíš. *1*
  • Konečně známka, která Test Drive patří stejně tak, jako by měla patřit např. TDU 1 i 2. *11*
    • TDU1 předběhla dobu a snad jediná Forza:Horizon jí předčila.
  • Kein
    Ve skutečnosti si myslím, ž je hra je ještě horší, ale to je možná tím, že jsem měl ve hře všechny stromy hranaté obdelníky... *1*

    Škoda, kdyby se tomu trochu víc věnovali mohla to být pecka, ale jezdit dokola na okruzích s auty co vypadají jako z plastiku a s AI co...vlastně není AI, není opravdu zábava...přitom...fyzikální model není zase úplně nejhorší.
  • Přesně tak. Poršáci jsou nedostižní.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit