Přejít na výpis diskuzí
Test Drive: Ferrari Racing Legends - recenze
10.1.2013 | Ondřej Švára
51 příspěvků
-
Špatná, špatná hra!
Frustrující, nudná, nepoutavá, nedodělaná a Ferrari urážející.
Hrá má bavit. Tohle jsou muka. Mnohem větší zábavu (pomalu i grafiku) jsem si užil na Xboxu ve Forze 4 s Fiatem Punto. Z tohodle má člověk po delším hraní spíš jen deprese. -
Grand Prix Legends nikdy nebude historie.
-
No tak som sa zasmial tato recenzia je uplne o nicom.Hru vlastnim a je celkom prijemna.
Nekupil som si ju preto ze som ocakaval nieco PECKOVE ale pretoze sa mi ferrari pacia.
Vobec som neulutoval , modely aut su velmi pekne aj z vnutra aj z vonka.Trate ma uz tak netrapia , fyzika je taka prijemna arkadova , nie je to simulator ale to meno TEST DRIVE hovori o niecom , ze? Asi to nebude znacka simulatorov.Hre by som dal 7/10.Kazdopadne potrebujete minimum gamepad , najlepsie volant.Kto tu vychvaluje iRacing a keca o inej lige ako CARS je absolutny uboziak a nikdy auto (zavodne) v realnom zivote nezazil,nejazdil. iRacing je totalny humbuk ala USA , marketingovy tahak ako vytiahnut z ludi peniaze. Ano je to celkom realisticke az na ubohe vynimky typu Mazda MX5 ktora je v reale uplna bestia a zo zakrut nevyletis len tak ako v tejto po*ranej hre iRacing.Kde je uplne bezne ze s MX5-kou lietas ako vol.Hra je to uplne mizerne vybalancovana,niektore auta maju dobru fyziku a niektore uplne na hov*o! Kto to mysli so simulatormi vazne nech sa poobzera po rFactor2,Assetto Corsa,Richard Burns Rally ci CARS. The rest is history... -
Znám, mám a mám naježděno. *2*
Nicméně bavíme se o dvou rozdílných věcech. Ty máš na mysli GTL, tedy GT Legends od SimBinu, z roku 2005.
Já mluvím o GPL, tedy Grand Prix Legends, od Papyrusu, z roku 1998. To je podle mě dodnes nepřekonané v simulaci mechanického gripu. Jediný problém je slavná ride-height kauza. -
GPL nema jizdi model buhvijak dobry. Pokud si fanda starsich vozů jako ja, pak Ti rozhodne doporucuji GTTC historic mod pro rFactor. Najdes tam temer vsechny vozy z GPL, dokonce i graficky mirne vylepseny, mnoho dalsich a jizdni model je o tridu vyse. Chce to akorat dobre nastavit volant.
http://historicgt.8.forumer.com/viewtopic.php?t=69 -
Jak pisu nize. Je to o principu jizdniho modelu. Rally Masters ho mel na svou dobu velice dobry, byla to snad prvni hra kde u zadohrabů fungovala pretacivost a Rally Trophy byla snad dokonce prvni hra ktera simulovala kazde kolo zvlast. Nicmene nebylo to moc dotazeny auta strasne plavali.
Dnes temer vsechny zavodni hry krome simulatoru pouzivaji princip auta tazeneho na zelezne tyci. CARS delsi dobu nesleduji ale obavam se ze cely princip jejich tzv simulace spociva ze ta tyc je hodne kratka takze chovani se blizi skutecnym vozum s prednim nahonem. Simulace to ale nebude nikdy to by do engine museli implementovat jiny jizdni model. -
Tak jiz z principu zakladu jizdniho modelu neni mozne delat hry s prepinacem arkada/simulace. Arkadove hry pouzivaly kdysi princip vznasedla. Simuloval se jenom pohyb sasi a kola jenom opticky drzeli u vozovky. Dnes je pouzivan princip auta tazeneho na zelezne tyci. Ovladate zacatek te tyce a auto se chova podobne jako skutecne auto ale bez nahonu a brzd. Pokud jej chcete dostat do smyku musite jej tou tyci vtahnout rychleji do zatacky. Tento jizdni model rozpoznate podle toho ze neumi roztocit auto na miste a nehrozi ze plynem auto v zatacce pretocite. Tento princip pouzivaji rovnez hry tvarici se jako radobysimulace nebo jak pisou recenzenti na pomezi arkady a simulace. Napriklad Dirt, Shift a obavam se ze podobne funguje i CARS.
Skutecna simulace vychazi primo od kol. Otocte volant na plny rejd, dupnete na plyn a vuz se zacne tocit na miste. Tady se da mluvit o simulacnim jizdnim modelu. -
Kluci SMS jdou myslím správným směrem, iRacing z toho asi nebude (to je ale jiná liga, co si budem povídat, tam se točí větší peníze=možnosti), ale poslední updaty ukázaly, že je na čem stavět. Konečně se dostali k ladění těch fyzikálních věcí a posun od podzimu je solidní. Pořád to má mouchy, ale jezdění baví.
-
Souhlasím, asi proto se "Andrej Švagr" nepodepisuje svým pravým jménem...
Ale to už je tady folklór, takže proč to řešit. -
tesim se na project cars
-
Možná trochu jo, ale nebyl bych si úplně jistý, že je možné takhle generalizovat.
-
No ale tí z Bimley sú tí neschopnejší, pretože tí schopný čo robili GTR, potom pracovali na GTR Legends a GTR2 a ostali v SimBin a pracujú ja RaceRoomRacing Experience.
-
Ano, já jsem mluvil o tom prvním *5*
Ne, vážně, pokud se někde v potají nechystá druhý engine, tak se z toho nějakými parametrickými změnami HC sim udělat nedá. Pokud jsem správně pochopil materiály, je zde příliš zjednodušený model setrvačných sil (na to jsou ve Slightly Mad Studios experti), než aby se tomu dalo říkat 100% simulace. Dobrý model aerodynamiky, podvozku a pneumatik z toho ovšem dělají celkem rozuzmnou hru. Realistickou hru, ne simulaci. -
Měly by tam být obě možnosti. Jak HC sim, tak konzolový styl.
-
Ta poslední NFS podle mě spadají do stejné kategorie, jako Outrun. Jak jsem už někde poznamenal, je tam přítmona fyzika dřevěného kačera taženého provázkem.
-
No a jezdi to nebo jen ukazuje jak se otevira nadrz?
-
a o fyzice u v podstatě arkády mi přijde trochu zcestné mluvit :) Líbí se mi jak zde lidi nadávají na fyziku TDF, přitom NFS nemá fyziku žádnou :) a pokud ano tak určitě nemá nic společného s auty .) To je prostě jen čistokrevný výplach malých bezbranných dětiček :)
Také bych se nezlobil, pakliže se k tomu nemáte pozvěte si nějakého simracera ať vám udělá semtam recenzi, preview nějakého pořádného simu a že jich není málo které se zrovna připravují... Dnešní svět arkádového ježdění je k smíchu, už ani není z čeho vybírat. Mě např. TDF příjemně potešilo vzhledem, pohledy z kokpitu... Jen fyzika náročnějšího člověka nudí ale to už je pak otázka volby :)
Nicméně svět závodních her není jen svět laciných arkád posledních let, které jsou jedinné o kterých se tu dovíte..... -
nj.. z mého pohledu je to opravdu srovnání čistě retardované zábavy VS automobilové závody nechající vás (i když casual formou) řídit... Načež retardovaná zábava vyjde v hodnocení lépe. To o ledacčem vypovídá. Bohužel.
-
A nejsi sám.
-
Nerikam ze me to nejak nadchlo, ale pokud tohle ma 4. tak vsem NFS poslednim bych zacal davat max 2.
.)