Test Elden Ring na PC. Jde opravdu o tak zpackaný PC port?
-
nVidie a Intel.
AMD posunulo CPU výkon za poslední roky o násobky.
6c CPU mám roky za 3,5k, nikoli Intelí HEDT za 30k.... Resp. podívej se, co dnes AMD nabízí za 30k proti Intelímu 6c HEDT...
-
Od kdy byl systém "postav si sám" bezproblémový??
Naopak to bylo vždycky plné problémů. Ale na druhou stranu člověk má relativní svobodu v tom, že si většinu věcí upraví dle svých preferencí.
V případě her se stačí podívat třeba na rozdíl v moderské scéně na konzolích vs. PC. Na tom prvním téměř neexistuje. Sem a tam se objeví pár vyjímek, hry které vyjímečně mody na konzolích dovolí. Ale modování na konzolích je většinou těžší než na PC, takže moderská komunita se nikdy pořádně nerozrostla.
-
Ať žije to bezproblémové hraní na PC :-D
-
Dropy FPS žádný nemám, velký problém je to, že bojuju proti neviditelným entitám. Zhruba 90% nepřátel je v otevřeném světě neviditelných, velký monstra jsou v pohodě, ale jinak je to strašnej voser. V dungeonech tenhle problém není, ale v otevřeném světe má prioritu vykreslování okolí a nepřátelé jsou neviditelní. Je to prostě strašný, nedá se to hrát, přitom grafiku mám 1 a půl roku starou.
-
Naprosto nepřizpůsobené ovládání klávesnicí a myší, obtížnost způsobená chybami v ovládání, zobrazení, vadných texturách a věřím, že v zájmu prodloužení herní doby mě ta hra zabíjela schválně. Prostě to švindluje, někdy se nedá smrti vyhnout. Je to jednodušší než obtížnost důkladně vybalancovat. Namco to má ve všech hrách a nedohrál jsem žádnou.
-
Jak přijedeš do Ostravy, tak se klidně stav. :D
-
Byly doby, kdy se výkon grafiky a procesorů zdvojnásobil každé 2 roky. V té době byly ale výrobci hardware ještě naivní a skutečně se honili za co nejvyšším výkonem. Zlatá éra, kdy se nVidia a Ati (AMD) předháněli.
Pak se ale změnila doba. Přišli manažeři, co řekli, že není potřeba inženýry tolik honit a stačí zpomalit, ať v klidu může firma pojídat marži ze zastaralé techniky.
V momentální situaci je člověk rád, jestli se dočká výkonostního nárůstu o 10% co dva roky. A ve většině případů je to ještě dost neefektivní nárůst, kdy toho 10% navýšení výkonu dosáhli za cenu zvýšení spotřeby o 10-20% 🤮
-
Na to jak ta grafika vypadá zastarale, tak to až nepříjemně často kolíká a propadá se výkon...
-
Přesně, naštěstí už je na to mod, který to odstraní.
-
můžu se na to přijít někam podívat?🙂 Ta hra za běhu kompiluje shadery,už proto není možný aby to jelo bez jedinýho záškubu...
-
Tak to je spis vypoved o tom jak nas nvidie a amd tahaji za pacesy a vlastne nezvedaji vubec vykon...
-
Ono by se to dalo všechno i nějak odpustit, kdyby tak hra alespoň dobře vypadala.
-
Další, který to zkousne. Ta hra by na těch parametrech měla jet naprosto v pořádku....Navíc je to jenom "reskin" X let zastaralého enginu.
-
i5 5th gen, 16GB RAM, RTX 2060... Vše na high bez jediného dropu nebo záškubu. Při texturách úplně na max to občas kolísá, ale nic, co by se nedalo zkousnout.
-
Tak je snad jedno, jak se ta kolonka v menu jmenuje.
Ze screenshotů přiložených k článku i z videí na youtube je zřejmý, že ta hra vypadá na low dost podobně jako na max a pokud kvůli hraní na 8 let starý kartě, jak píše kolega, musím omezit pár stínů a vegetace se mi nebude renderovat tak daleko, přijde mi to teda dost v pohodě :)
-
mě neběžel ani ps4 ani xbox, hru jsem vrátil
-
Na 8 let staré kartě? Dovolím si oponovat, jakožto hráč co pamatuje doby kdybych tohle považoval za zázrak
-
"...vše na low". No tak to tedy rozhodně není úplně v pohodě😀
-
gtx970 uplne v pohode hratelny full hd vse na low
-
mas si to uzivat, vsade to pisu