Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak vim, ze jste si to vyzkouseli, ale hlavne vim jak dopadne clooney. Dik moc ty vole
  • když natáčíš video, aspoň si utři zbytky toho koksu ze stolu
    • Luke
      Ten je zažranej, nenadělám nic.
  • Inteligentní diskuse v sekci komentářů na games.cz
    Já snad nevěřím svým očím!
  • DeDy
    Jeden z 50 vývojářů co se dostali za zavřené dveře.
    http://frontiers.prophpbb.com/topic680.html
    • a dostali se k čemu? to není oculus - ani nový prototyp (Crystal) ani nic, na čem by dělal Palmer, ne? je to něco, na čem maká samo Valve? pokud sjem to pochopil správně..
      • wenceslaus
        Jo, ale na veřejnost se to nedostalo a prý to ani neplánují vydat. Budou zatím spíš podporovat Oculus. Proč to teda dělali a proč to nechtěj prodat, když je to údajně lepší než OR jsem se nikde nedočetl.
        • Ještě to rozvedu. Po tom, co jsem četl prezentaci ze SteamDevDays ohledně VR, jsem přesvědčený, že celá aktivita kolem SteamOS, Steam Machines a ovladače, je připravit půdu pro zlomový herní VR titul (kterým bude s největší pravděpodobností Half-Life 3).
        • Protože Half-Life.
  • Ten spoiler na film gravity jste si ve videu mohli odpustit :-(
  • Problém s kinetózou asi nebude ještě hodně dlouho vyřešen, tedy do tý doby, než k HUDu bude i nějakej exoskeleton nebo sytém umožňující pohyb hráče, přenášející tento na pohyb hlavní postavy.

    Nicémě na nějaký ty erotický hry typu Real Kanoyo či Premium Play Darkness si OculusRift dovedu docela dobře představit. Za těch pár minut se jistě jednomu nestihně udělat špatně. Naopak se mu (=si ;)) udělá velice dobře ;)
  • zkoušejte dále.. prozatím jste se vyhnuli tomu ejlepšímu co na Riftu je: RedFrame, Dreadhalls, Dont let go, Lunar flight, Blocked in, Vr Cinema, Budha Clubotron, Delta draconis...
  • Měl jsem taky možnost Rift vyzkoušet a musím říct, že jsem byl trochu zklamaný. Zaprvé z velikosti pixelů a všudypřítomné mřížky, kvůli které mě už po chvíli bolely oči.
    Zadruhé mi pak přišlo, že mě Rift od hry spíš odrthl, než aby mě do ní více vtáhl. Bylo pro mě nepříjemné, že se můžu volně rozhlížet, ale nemůžu s prostředím interagovat jinak než WASDem…
    Možná to je jen z nezvyku, ale takovéhle reakce asi nebudou vzácné a jsem zvědavý, jak to Occulus technologicky a marketingově ošetří. Přece jen asi není dobré, aby z prvního setkání s Riftem byli potenciální zákazníci v rozpacích.
    • Ghost47
      Mřížku by měli do finální verze vyřešit, první verze měla rozlišení 1280x800, teď už se pro finální uvažuje i o 4K, pokud se povede sehnat panel za rozumné peníze.
      Zážitek ze hry bude hodně záležet na tom, co a na čem se hraje - u FPS na klávesnici s myší může nastat to, co popisujete, v případě závodního simulátoru na kvalitním volantu to bude něco trošku jiného (a něco mi říká, že pokud by se finálním Riftem nahradila obrazovka u tohohle http://www.301.cz/ , tak to bude neskutečná bomba *4*)
  • Podle me by to bylo super i na filmy. Priznam se ze nemam predstavu jak to udelat, ale treba snimat scenu z prostredku, pripadne z hlavy hlavnich protagonistu a promitat to zkrz OC. Stat v koloseu a cumet jak se tri metry odeme porcuji gladiatori a me od toho strika krev do xichtu. Nebo treba sedet uprostred vylodeni v normandii a cumet kolem sebe jak tam valci a rvou vojaci. Byt s vesmirnymi marinaky na LV426 . No proste akcni a trikove sceny by na to byly jak delane. Milovnici psychotrileru by si treba uzili roli blazna v ustavu z vlastniho pohledu se vsemi temi doktory a dalsimi blazny kolem atd - kazdemu podle gusta:-) Osobne bych si to koupil radeji na tohle, nez na hry.
    • V tom, určitě neni problém. 3D filmy už se točej, technologie je stejná, jen během zpracování se nebude výslednej obraz skládat do klasickýho 3D (anaglyph, prokládaný řádky nebo střídání celejch snímků) a prostě to bude klasicky "split image" tak jak to sbaští OR. Ale s podporou 360° scény si asi eště počkáme, pár panoramatických videí jsem viděl, ale to jsou spíš jen takový hračky, ve vyšších rozlišeních (HD, FullHD, o 4K se nebavím, to je těžká hudba budoucnosti úplně ve všech ohledech, jakkoli se nám spousta firem a jejich marketing snaží namluvit opak) si asi ještě hodně dlouho počkáme. Je to obrovská hromada dat ke zpracování a to nejen při natáčení a střihu, ale i při přehrávání.

      P.S.: hlavní protagonista je kdo? Protagonista = hlavní představitel. Tedy hlavní protagonista = hlavní hlavní představitel? :DDDDDDDDDDDDDDDDD
    • Při té stříkající krvi mě tak napadlo, že by jednoho dne mohl mít oculus dotykovou plochu vepředu jako má třeba vita nebo dualshock 4. Stříkne ti něco do očí, musíš si je otřít apod. *4*
      • jo a pri zimnich sportech se ti budou furt mlzit brejle a co teprv pri potapeni *1*
  • Oculus + Star Citizen = ubleju se xmrti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit