-
ty smyčce jedou, ty smyčce jedou! *1*
-
Přijde mi, že ta holka (sorry, nevím, kdo to je) si to hraní víc užívá. Pavel jen trošku hýbe hlavou, jakoby ty brýle vůbec nepotřeboval, kdežto ona tou hlavou přirozeně otáčí a rozhlíží se ve hře.
Pěkný video. -
Nakonec budou mít PC hráči i pěknou fyzičku *1*
http://www.youtube.com/watch?v=j3vHv4lNvg4 -
-
A co budou dělat tlusté děti?
-
-
Zhubnou nebo bídně zhynou.
-
-
ked uz tam aj Armu2 dali tak ako sa soferuje auto na tom? to musi vyzerat jak u flinstonovcou :D alebo ako sa na tom riadi helikoptera ? :D
-
Já jsem si zase říkal, že takhle neproběhnu kampaň za 4 hodiny. *1*
-
To je dobrý. Pokud bude někdy OR hratelný, tak si to bez toho neumím představit.
-
To bude infarktů :D
-
Martínek objevil Ameriku! No ty woe! To je tak k *1* popukání. *3*
-
-
tvoje ignorace k popukání moc není, já to teda viděl poprvé a určitě nejsem sám, taky bych tě mohl utřít tím že nevíš že vědci nedávno objevily rychlejší balistický přenos informací pomocí grafenových pruhů
-
-
Za to tvoje ignoraNce k popukání je ty utěrko! Pruhy, zase deset let pozadu.
-
-
Ingorace je správně ignorance znamená nevědomost kdežto ignorace vědomé pomíjení. Tvoje druhá věta je teprve ignorance protože využití grafenových pruhů pro balistický přenos informací je nápad letošní, nebo možná to je ignorace=tento fakt víš ale za búhvíjakým účelem ho popíráš, nicméně mým účelem není prokázat tvoje znalosti nanotechnologií či češtiny ale fakt že jsi jen obyčejný trol s ne moc nápaditou formulí jak zahájit flame
-
-
No tys tomu ale taky moc nedal :)
-
Faktem je, že ty jsi takový geniální pruh a flamuješ jak ignorant! Tomu já říkám ignorace.
-
-
-
-
třeba to ještě někdo neviděl, jako já donedávna
-
-
-
Už aby byly nějaký "holo" místnosti jako ve Star Treku
-
Nechápu proč netestují War Thunder, tam to maká na 100%. Lítat s tím ze stíhačkou musí být ohromná výhoda.
-
-
Výhoda v čem, třeba oproti TIR?
-
-
Nemusíš škúliť na monitor, pravda taktická výhoda asi žiadna, nanajvýš možno trochu lepšia orientácia v situácií okolo. Ale v takej sranda-arkáde je to fuk, lepšie to bude až v poriadnych simoch *5*
-
-
To si právě nejsem jistý ani u "pořádných" simulátorů. Podle mně bude sice zážitek z letu bezkonkurenčně epesní, o tom žádná, ale orientace v prostoru bude u OR dělat spoustě lidí problém, nemluvě o konkurenční výhodě těch, kdo v multiplayeru používají Track IR/Freetrack.
-
-
o to přeci jde, o ten zážitek
-
-
Ori entace v prostoru podle mne bezkonkurenční.
-
No ale ty si psal o nějaké výhodě... *3*
-
-
-
-
-
Ano! To je horror jak hov*do! Nikdo neříká, že to není asi nejlepší zároveň se závodními tituly (a jiné "statické" hry). Možná kdyby jste trochu vy lidi i přemýšleli .. *11*
-
Tak to je pro Pavla jako stvořený, ještě by mohl vyzkoušet nějakou simulaci akrobatického létání *15*
-
Nikdo neříká, že na to nedojde.
-
Koukám ,že paka bez představivosti už dávají mínusy.
http://www.youtube.com/watch?v=cFyAgRtToL4 -
-
Minus znamena nesouhlas. Pokud nejsi schopny unest jiny nazor, vypovida to o tve nedospelosti.
-
-
než natukávat nesouhlasné znaménka je dobrá třeba přezentovat vlastní názor, proč zrovna tak a ne onak.
-
-
To jako ze by se mel kazdy ke vsemu vyjadrovat? To snad ne.
-
-
-
Bezna vec, potom nad tym onanuju ze kolkych zase odcitali.
Pritom simulatory na OR pasuju zrejme najviac - mas Joystick alebo volant urcite davaju lepsi feeling.
-
-
-
v Oculu by měl být zakomponován také nějaký pohybový senzor nato, aby když cukne hlava uskočila i postava, protože takhle to je hrozně neintuitivní, když mi doma ucukneme a postava nic, takže teprve pak člověka napadne, použít klávesy.
-
-
Detekci v prostoru bude konečná verze mít.
-
-
Ale len kompletný pohyb hlavy, žiadne ucukávanie postavy (konina) *3*
BTW, má to už súčasný prototyp, Crystal Cove. -
-
Co je na tom kravina? Ty ten pohyb děláš za účelem, aby jsi se dostal z ohroženého prostoru. Ve hře chybí reakce postavy na hráče. Tvůj out-zoom zní spíš jako kravina. Přemýšlej nad herníma mechanikama, než začneš diskutovat o něčem, čemu nerozumíš.
-
-
Co to plácáš? Snad píšu, že na to použijes ovladač. Mlel jsi něco o uskakování hlavou, což je nesmysl. Maximálně jí uhneš, nebo se nakloníš, což tohle vše OR umí. Ujasni si prosimtě o čem mluvíš. To co popisuješ dál, tak to je těžce individuální. Ne každej sebou cuká tak, že by poposkočil. Většína lidí ti pohne jen hlavou, takže to zas až tak nehroť.
-
Aby si se dostal z "ohroženého prostoru", tak snad použiješ nohy ne! :) Hlavou samozřejmě maximálně uhneš, což s OR jde tak jako ve skutečnosti, stejně tak jako se naklánět. Takže nahrazuješ jenom pohyb a to klasickýma ovladačema, klávesnicí atd.. Těžce tady tomu nerozumíš ty.
-
-
Takže utečeš od počítače? Máš pravdu těžce ti nerozumím. Jak jsem řekl ve hře bude vždy nanejvýš implementována hlava. Koulemi a jinými periferiemi ji zřejmě dlouho ovládat nebudeš. Na tom, že postava ucukne dozadu při prudkém trhnuti hlavou samozřejmě nic ne reálného není a na tak blízkém zprostředkování reality u HORORU , kde samozřejmě první vykriknete, poté ucuknete hlavou/tělem a až potom si vás mozek vzpomene, že má použít herní periferie, není nic nesmyslneho, ale byl by to zcela přirozený reflex a naopak prudké odzoomovani s následným návratem by bylo zcela bezúčelné. občas vážně zvažují, jestli na některé dementy reagovat, protože mi připadá, že svůj mozek bud vůbec nepoužívají, nebo nic nevědí a chtějí se jen hádat. Nicméně tohle není reakce přímo na toho nademnou, to by nemělo cenu.
-
-
všetko. Na tento účel máš klávesnicu alebo gamepad. V realite sa cuknutím hlavy tiež nikam nedostaneš.
-
-
1. by to lidi zneužívali a 2. je to nesmysl. I v reálu cukněs hlavou i tělem, ale nepohnou se ti nohy, ty snad musíš použít sám :D
A to, že cukněs hlavou a pohne se tělo, nebo se aspoň nakloní jde lehce implementovat. Dáš tam nějaké zábrany, aby ses nenakláněl furt, a pokud tuto zábranu projdeš, začne se hráč naklánět. -
V mém případě pokaždé, když by na mě něco skočilo. *3*
-
Ale to není intuitivní ovládání. Budeš cukat hlavou pokaždé, když budeš chtít ukročit?
-
Ono je těžké do té hry taky vecpat víc než hlavu.
-
-
Tak to udělej ne, když tomu tak rozumíš.
-
Dáku tu stovku hodín som už s TrackIRom za tie roky nahral, tak si nemyslím, že by som tomu nerozumel. Ale zbytočná diskusia, OR bude mať len klasický headracking, podobný ako TIR.
Peace *3*
-
-
-
-
-
Riftovací kýbl v akci ^_^.
Můžu se prosím zeptat, když zobrazujete dělenou obrazovku "co vidí hráč Oculi riftu", je to parallel nebo crosseye zobrazení?
Dokážu sledovat crosseye stereoskopické filmy i bez spec. brýlí, ale u vašich záběrů nějak nedovedu vycítit, jestli má obraz hloubku nebo ne. -
-
Ak to chápem správne, nejedná sa o klasickú stereoskopiu, prelínaním obrazov. Sú tam dve šošovky (pre každé oko jedna) s voči sebe posunutým záberom na obraz, takže dojem priestoru vzniká veľmi podobne, ako v reále.
-
-
Ano, to je princip stařičké steroskopické fotografie, právě proto byla položena otázka ^_^.
Pokud je ve videozáznamu ukázán obraz pro každé oko tam kde má být v O.R. (obraz pro levé oko na levé straně), tak je to parallel zobrazení a proto při použití mojí oční techniky nevidím ve virtuálním obrazu hloubku - jelikož jsem krátkozraký, tak mi dělá potíže zaostřit "do nekonečna", což je technika, kterou parallel fotky (potažmo filmy) vyžadují. -
-
Zde to tak "bohužel" je s tím ostřením do nekonečna.
-
-
-
-
nekterym by stacilo i tohle v oculusu
http://www.youtube.com/watch?v=gLDYtH1RH-U -
-
Já jsem i bez Oculu málem spadl do monitoru, když se jeden ten šílenec nahoře na tom ramenu postavil a podíval dolů. Velikost jejich koulí by zabila nosorožce.
Na tom oculu by mně to taky vystrašilo 1000x víc, než ty "lekačky" ve tmě :) -
tak tohle by byl horor pro mě :D, jen koukáním na video se mi zvýšil tlak :D
-
-
kurna me tak bavi sledovat tyhle videjjja:-D
-
Je na to nějaké technologické demo které vypadá opravdu graficky dobře? Co zde bylo, tak to jsou takové věci, které nejsou nic extra.
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=hvER763cPWQ odkaz přímo na video. Pavle tohle vyzkoušej ;P
-
http://redframe-game.com/blog/redframe-oculus-rift-demo/
-