Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Naopak myš držíš v ruce,ale klávesnici jsem pořešil vytrháním tlačítek okolo a tak tam mám jen ty na hry a nemůžu zmáčknout vedle.Gamepad je asi lepší jenže s ním nezamíříš.
  • Mnno,ale Vietnam na to potřebuješ Oculu abys mohl kosit žlutý se musíš rozhlížet džunglí,ale fakt je,že 1080p což je kvalita Oculus R je málo chtělo by to alespon 4K nebo 8K pro detail té džungle.Pokud se dá kosit s helmou a ta by běhala rychlostí blesku při otáčení tak by to mělo smysl.
    Pokud helma běhá pomalu při otáčení a dělá se člověku blbě je to špatně.
  • nezlob se na mě ale jestli tě z tohohle bolí hlava tak seš prostě lama..
  • Zahodit všechny myši, joysticky a klávesnice k oculusu...myslím, že novým ideálním ovladačem bude toto:
    http://www.ted.com/talks/tan_le_a_headset_that_reads_your_brainwaves.html
    *5* *5*
  • Ono sa tam hlavne človek vidí v kokpite, takže mozog nie je tak moc popletený :)

    Ale inak by som to s nevoľnosťou nejak tragicky nevidel, jednak final verzia na tom bude určite o moc lepšie (už Crystal Cove je na tom vraj podstatne lepšie), a jednak toto čo tu "testujú", sorry ale to sú fakt capiny... Duke Nukem? V dobe, z ktorej tá hra pochádza, absolútne neriešili veci, ako korektný FOV, atd... To sa potom netreba diviť, že im je z toho blbo.
  • tonnymontana
    pavle dotaz jelikoz vim ze na tom existuje UDK editor tak by me zajimalo zda se pri vytvareni modelu muzes orientovat oculusem a zda ano jestli by jsi nam to neukazal:) UDK je zdarma a urcite najdes v redakci grafika co ti nejakej ten model nahraje nebo tak myslim si ze by to zajimalo nemalou cast procent divaku kteri maji vyvojarske ambice nebo jen zvedavost
  • tonnymontana
    moc nechapu vyznam techhle videjek od pavla, uplne by stacilo jedno jako ukazka aktualni verze dev KITU. finalni produkt bude na mile vzdalenej od toho co ma pavel na hlave a kdyz kazdy tyden ukazuje hry kde je celej zelenej jen to lidi odrazuje a hodnota informaci o zarizeni je nulova, vzdyt se tam bude menit milion veci a dokonce i ty hry s jejich enginy jsou v podstate ve vetsine pripadu nevhodne viz ten duke nukem na OR. Pokud uz ma pavel potrebu se u vseho vyzvracet tak aby to melo nejakou hodnotu bylo by fajn poridit si dalsi verzi dev kitu az po final a porovnavat zazitky na stejnych titulech i stejnem prostredi:) jinak snaha se ceni a je mi pavla lito ze se "sproste slvo" s dev kitem urcenym vyvojarum a ne hracum:)
  • jasne kdyz tak se to svede na ten let letadlem, tam by mu bylo spatne i v realu takze, kdyz se z toho pobleje jen se potvrdi, ze je to kvalitni simulator *3*
  • Myslim, ze nakonec se bude OR pouzivat jen na zavodni/letecke hry. Z toho cloveku tak blujno urcite nebude.
  • Problém je že održení pohybu obrazu od pohybu hlavy způsobuje mnoha lidem nevolnost *1* .
  • Zapomel jsem jeste na jednu obrovskou vyhodu - moznost hrat v jakekoliv poloze, coz snad vyresi muj problem se zatuhavajici krcni pateri a nutnosti se neustale naklanet k monitoru.
  • Takze jestli jsem to spravne pochopil tak problem je v rozhlizeni se pohybem hlavy, takze kdyz tuhle zbytecnost vypnu, tak doufam ze dostanu nahradu dnesnich 3D zatmivacich bryli. Akorat se spoustou vyhod jako jsou - nebudu muset kupovat druhy monitor s odpadovym TN jen kvuli 3D (mam ips), zadne stmavovani obrazu (a opticke zmenseni obrazu), zadné odpoledni slunce na monitoru, nepotreba mit grafiku co zvlada 120fps, opticky pocit z podstatne vetsi plochy obrazu nez je 24 monitor, moznost divat se na 3D filmy, odstraneni vlivu okoli a vetsi zazitek pri hrani. Opravte mi pripadne nespravne dojmy pokud neco z toho neni pravda. Otaceni hlavou povazuji za klad maximalne tak v rozhlizeni po kabine v leteckych simulatorech, nebo pokud dojde k renesanci filmovych adventur z 90. let, kde se vam nacte misto cinu a budete hledat v zapadle ulicce dukazy. Jedine ceho se obavam je wireless - jestli to ti tupci udelaji bezdratove a nebude s sehnani dratova varianta, tak to pekne podelaji.
  • ja na klavesnici hraji taky v 90% po tme a nemam s tim problem je totiz svitici *1*
  • wenceslaus
    Další developer kit má VR tracking. Na klávesnici i joysticku hraju i v naprostý tmě... je to jen o zvyku. Naučit se s myší je těžší.
  • Proste bez dalsiho zarizeni, ktery by davalo zpetnou odezvu, je to fajn jen na velmi specificky vyuziti, ale nikoli na stadardni hrani. V tomhle clovek nevidi na klavesnici ... takze moznosti ovladani cehokoli jsou velmi omezeny (a to samo i v pripade vyuziti joisticku/gamepadu/...)
  • Jojo nech si to potentovat! Si opravdu genitální! Hotová levoluce toto. *3* *15*
  • no tak na OR jsem hrál skoro všechno a třeba HL2 patří mezi ty nejlepší tituly. feeling při hraní je úžasnej, ale je fakt, že asi jen tak cca 20 minut. poté přechází euforie do pocitu těžkosti a blujna. (dáno hlavně tím, že tam akcelerujete z nuly na X skokově, ne spojitě)
  • Ruku na srdce, tahle komunita OR nespasí, nehledě na to, že u moderních simů potřebuješ vidět na klávesnici, protože ani HOTAS všechno nepobere. Navíc to, kromě samotného intenzivnějšího zážitku, příliš výhod oproti TIR/Freetrack, nepřináší.
  • tak tak oculus rift vs. 2D monitor to je neco jako trackball vs. mys par lidem na urcitej specifickej a hodne uzce zamerenej ucel trackball hodi, ale mys to nikdy nenahradi
  • Já jsem nenapsal, že by to mělo být "oculusu". Jen jsem poznamenal, že "oculi" je latinský tvar, a čeština má vlastní pravidla skloňování jmen přejatých z latiny. Konkrétně pro slovo "oculus" je možná dokonce nejkorektnější neskloňovat. Opravdu neexistuje opodstanění, proč v českém textu cokoliv skloňovat podle cizích pravidel. To bychom potom museli třeba halušky skloňovat slovensky, takže genitiv plurál by byl halušk. Používáte takový tvar?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit