Přejít na výpis diskuzí

The Council – recenze celé série

8.1.2019 22:22
Šárka Tmějová 5 příspěvků

Často ve hrách postrádám pocit, že respektují moji inteligenci. Nenechávají mě hledat místa, lidi ani předměty na vlastní pěst a radši na všechno nalepí ukazatele, případně mají potřebu vysvětlovat sebezřejmější popkulturní odkaz. Vývojáři zkrátka z dnešních hráčů mnohdy dělají tak trochu nesvéprávné...

• já jsem to zkoušel hrát s přítelkyní, že jako bude mystery a příběh, přišlo nám to po hodině hraní hloupý, tak jsem to vrátil.

• Pixie

No Šárka má všeobecně zajímavý styl hodnocení her (viz Vampyr atd..) . Nevím jaké hry se líbí jí, ale je to její pohled na hru a každý ho má jiný,tak má právo si dát číslo jaké chce. Mě spíš proto zajímají  jen pohledy a postřehy na hru recenzentu v článku a na jejich hodnocení se moc neohlížím.

• Nemyslim si, ze je problem v ciselnem hodnoceni, to je stejne dosti rozdilne od Metacritic, a stejne je vzdy silne subjektivni, Co mne spis na te recenzi zarazi je nedoporuceni hry jako takove, coz mi vzhledem k originalite The Council a jeho vyznamu pro zacinaji a dle meho i velmi nadejne vyvojarske studio, ktere ukazalo, ze ma vizi, prijde jako kudla do zad z prilis osobnich a neobjektivnich duvodu.

• Pixie

Máš pravdu, proto je lepší si vždy přečíst víc recenzí a nebo se podívat na videa a udělat si obrázek o hře z více zdroju. Podle tohoto článku bych si hru nekoupil, přitom je to zajímavá hra a byla by škoda ji minout.

• Absolutne nesouhlasim s touto recenzi. Krome spatneho technickeho stavu(ktery ,dle meho nazoru, musel spise souviset s nizkym budgetem hry) vyzniva i samotna recenze jako neco, co by mne maximalne navnadilo, kdybych byl hru uz sam s manzelkou pred mesicem nedohral. Ocividne Sarce nesedlo nadprirozeno, ktere pro mne bylo naopak skvelou gradaci, i kdyz pata episoda byla vskutku dosti kratka az mozna odflakla, ale pribehove naprosto uspokojujici (doporucuji na YT video se vsemi alternativami konce a budete zirat!). Uprimne Sarku a jeji hodnoceni nechapu - kdyz je jedno z povolani pro hlavni postavu okultista, tak se tim, mila Sarko nenaznacuje, ze ma bujici rakovinu streva a krvaci do stolice, nybrz, ze se bude jednat o demony, nadprirozene jevy apod., takze prekvapeni a zklamaniz z konce pribehu neni absolutne na miste.