Přejít na výpis diskuzí

The Crew 2 – recenze

9.7.2018 19:16
Pavel Skoták 36 příspěvků

Půl hodiny a možná pár minut k tomu. Takhle dlouho trval asi můj nejlepší zážitek z The Crew 2, a nebyl to žádný z plejády dostupných závodů, ale pouhá cesta ze západního pobřeží Spojených států na východ. Člověku po chvíli hraní velice snadno učaruje překrásně zpracovaný svět, který stojí za to procestovat...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • anal.lover.1979
    já a moje kru to sou kluci šikovný kouřej píchaj jak je libo 
  • Lukass
    Klasicke  AAA   odpad dnesni doby.  Vic nema cenu hru rozebirat.  
    • Jack1947
      Přesně radši si dám první The crew a počkám až to do dvou let dají free 😎
  • Za me velke zklamani, spis bych to videl tak na 5-6/10.


    30/60 FPS lock na PC :-(. Grafika prumer - panoramata a vyhledy super, detaily nic moc a z modelu aut rozhodne nejsem unesen. Nektere detaily jsou dost strasne, Forza mnohem lepsi. Nevyuziti potencialu open world. Predstava, ze brazdim celou Ameriku je super, ale k cemu to je, kdyz je tam vlastne jen par signature mest a zbytek jenom vata a prazdnota. Customizace aut (ne ta kosmeticka cast) mi prijde jen jako grind, kdy ani nemam pocit, ze ten loot (lepsi dily) ma nejaky vliv na vykonnost / ovladani / atd... Pribeh a follower system je cliche na druhou, ale to jsem schopen ignorovat. Arkadovy model mi nevadi, ani mi tolik nevadi, ze neni moc poznat rozdil mezi jizdou v Audi, nebo Ferrari - koupil jsem si to proste jako arkadove zavody pro odreagovani a jak moc je to realisticke neresim. Co mi ale vadi hodne a je pro me nepochopitelne, ze nemuzu zavodit proti ostatnim hracum - ta hra je open world, vyzaduje pripojeni, delaji z toho jakesi zavodni MMO a nejde tam PvP? WTF???


    Celkove nemam pocit, ze bych za tu cenu dostal odpovidajici hodnotu, takze momentalne nemuzu doporucit.

  • Nevím, kolik hráčů s tím má reálně problém, ... to jako vážně někoho baví řadit? OMG
    • LV426
      Ty nemáš řidičák nebo tě nebaví auta, žejo. Protože koho auta baví, tak toho nebaví neřadit. Sportovní auto s automatem je jak sex s nafukovací pannou.
      • Hanzales
        Tady ti musím dát čeče za pravdu. 

        Nicméně :) Jsou závodní tituly, kde jde řadit jak na páčkách, tak s Hčkem. Tam i auta se sekvenčním řazením řadím radši Hčkem. Pak jsou takové, které ti umožní řazení podle reálu, tzn. auto s pádlama Hčkem neovládneš a naopak.

        Pak samo myslím záleží na autě. Do některých bestií se na zakázku Hčko namontovat dá, ale třeba do takového Ferrari FXX K by ti to asi už ani za velký příplatek nenamontovali ;o)

        PS: Řazení je dříve nebo později samozřejmě nutnost, o tom žádná. A lépe s tím začít dříve, nežli později. Jednak člověk získá lepší kontrolu (celkově) nad situací a jednak není nic horšího, než když vám to nečekaně v zatáčce samo podřadí, nebo naopak před zatáčkou nepodřadí...

        • LV426
          Jojo, je to mimo jiné i o té naprosté kontrole nejen nad autem, ale i nad situací, to auto nevidí, že tu trojku budeš chtít podržet i za apexem třeba.

          Hele měl jsem třeba půjčenou novou Cupru (Leona) a to jak s manuálem, tak s DSG , takže naprosto stejné auto pro srovnání a s manuálem jsem si ji prostě užil víc :) Nehledě na to, jak mě irituje ten prdící zvuk při řazení u koncernových DSGček, to je něco strašnýho.. vrrrm prd vrrrrm prd .... aby se člověk styděl co za hnusný zvuky mu jde z výfuku při přeřazení :(
          • Hanzales
            Já akorát nedávno jsem měl možnost řídit něco silnějšího (350z) a bez Hčka bych si to nedokázal představit. To samé ta M3 (E30). Naopak takové LaFerrari, nebo Koenigsegg si asi nezařídím nikdy a tam věřím, že bych pádla naopak ocenil :)

            V simech mám ale taky radši starší "analogové" auta, jako Lambo Countach. Čím starší a výkonější, tím větší radost to řídit.

            Docela se bojím doby (+35 let), kdy bude všechno tak autonomní, že závodní i silniční vehikly budeš ovládat tak, že budeš dávat jako ve stíhačce informace počítači jak rychle a kam chceš jet a počítač to po zhodnocení a úpravě řekne autu. A staré analogové auta se bude smět řídit jen na vyhrazených okruzích a na komunikacích budou banned, protože nepůjdou centrálním systémem anti-nehod: A.C.C.S (Anti-Crash Central System) ovládat.

            A člověk už si nikde na silnici s F40kou nezablbne, což by bylo na jednu stranu dobře pro bezpečnost, na druhou stranu katastrofa pro lidstvo :D

            • Jack1947
              Autonomní vozidla budou lahoda, až se jim zblázní počítač... vlastně wait oh ono se to už děje a ještě bude dít!😉
            • LV426
              V 350Z jsem jel pouze jako spolujezdec a to auto hrozně trpí na svoji přehnanou váhu, být to  tak o 200kg nebo víc lehčí ....

              35 let? Já myslím, že to bude mnohem dřív.. stačí se podívat, co udělali třeba z F1 už teď a bude hůř. Rok od roku mizí skvělá auta a motory...  :/

              A to počkej až někoho napadne omezit rychlost přes GPS. Vyjedeš s novým sporťákem ze salonu a auto se ti automaticky blokne na 50/90/130 a pouze na okruhu s licencí se ti odblokuje :D
              • Hanzales

                Reakce na příspěvek:

                35 let s nadsázkou. Beru v potaz spoustu lidí, kteří jsou k rychlosti vývoje skeptičtější. Ale těch 35 let, to už by mohla ta vize klidně být se vším všudy v plném proudu. Já právě taky spíše věřím v mnohem rychlejší pokrok (pokud se nevyhubíme) :D

                Jednak ta technologická vývojová křivka je jak známo parabolická a taky i když narazíme na limity minimalismu (procesory), nějaká hlava koumavá objeví zase něco nového, co nás posune o kus dál. 

                Taky jak jde člověk s dobou dejme tomu za posledních 25 let, moc si to neuvědomuje. Ale zkuste vzít nějaké dnešní hi-tech hračky klidně 15 let nazpět a nikdo to nepochopí ;o) A 25 let a už pro lidi bude úplné sci-fi, že si něco natáčíte v obrazové kvalitě nepochopitelně dokonalejší tak malinkatou krabičkou bez kabelů :)

                • LV426

                  Reakce na příspěvek:

                  Jo, je to tak, jde to abnormálně rychle dopředu a lidi si to často málo uvědomují.  Akorát na ten Turing a PS5 se jaksi dlouho čeká :D
      • ja_nic_nevim
        U Ferrari už bys to asi nestíhal, ale řídit znamená znát výkonnostní křivku motoru, o tom žádná. 
        • Hanzales
          No dlouho jsem si toho nebyl vědom (řadil jsem sotva jsem řadítko do ruky dostal). Většina závodních aut má indikátor, ale až časem jsem si všiml těch křivek a zjistil, že s nějakým autem je dobré řadit dříve a s jiným později, potažmo vědět na kolika otáčkách ideálně přeřadit :)
        • LV426
          Nestíhal co, pádla pod volantem?

          https://www.youtube.com/watch?v=2qmjyG3yNN8  

          A proč bys neměl? Vždyť řazení je ta nejlepší zábava, když si vzpomenu na ZF převodovku co teď dávají do Rkovýho Civica, když jsem s tím jel, tak byl zážitek řazení samo o sobě a to jsem jel třeba pomalu po městě, řadil jsem i když jsem nemusel, protože mě to strašně bavilo. To je uplně něco jinýho, než v běžným autě, kdo nezažil, nepochopí :)
          • ja_nic_nevim
            Řazení pod volantem... já zůstal ještě v době kamenný. To už máš ale poloautomat bez seslapavani spojky jako u vojenský techniky, ne?


            Civik se mi vždycky líbil, ale naposledy jsem slyšel, že tam nejsilnější motor dávají 1,4 ccm, jestli je to pravda, tak je to hrozná degradace sportovního ducha. Pitomý emise a čím dál přísnější normy.... 

            • LV426
              Ja dlouhe roky lital v upravenem 91' 1.6vtec 150ps v zakladu, pak se delaly vticka 1.6 160ps, tyhle motory mely omezovac v 8200ot, takovy motor uz ti dnes nikdo nepostavi samozrejme, S2k stejne jako TypeR 7gen mely dvoulitry, 9gen viz obrazek kterym jsem jezdil a o kterem jsem mluvil


               https://imgur.com/a/vdgczDL  


              a nejnovejsi 10gen Rko ma 2.0T 300+hp (ale hlavne naprosto fantasticky podvozek a rizeni) a to jsou vazne top hot hatche sveta. Bezny Civic ma trivalec 1.0T 130hp, s tim jsem jezdil, asi nej trojhrnek, ktery jsem ridil a 1.5T 180hp.

              Jinak ja padla u supersportu jeste beru, furt si radis sam a urcujes autu kdy a jak ma jet podle potreby a zabavy.

              Hele a pokud si myslis, ze by neslo zvladnout manual, rika ti neco treba Skupina B? :)

              Emise a cela EU k*rvici vse na co sahne bez komentare.

              • ja_nic_nevim

                Reakce na příspěvek:

                1,6ccm už beru jako normální obsah. Pořád je ale otazka kolik ty malý kubatury musí točit ot/min.


                Kolik km ti trivalec vydrží? Osobně si myslím že je lepší cesta brát motor kolem 2,0ccm, predimenzovany materiál a raději připlatí za to, že si papne nějaký litr na 100km navíc, ale nebudu muset po 150 tis. km resit nic jinyho než běžný servis (filtry, ventily, rozvody...). 

                A litrovy motory, to je dneska fakt výsměch. To mám v motorce, ta neveze nikdy víc jak 300kg... jak dlouho asi vydrží tahat auta... 


                Já mámv autě 1,9ccm. Není moc silnej, ale na kroutak nedam dopustit. Dneska mě víc mrzí, že jsem nevzal nějaký 2,5ccm peti/sesti válec od audiny (taková audi 100 kolem roku 95-2004)

                • LV426

                  Reakce na příspěvek:

                  Jak se říká obsah ničím nenahradíš, což není teda až tak pravda, turbem (kompresorem), otáčkama ano, ale.. má to svá ale. Tyhle tříválce a downsizing to je zlo, sice v laboratoři v tunelu za ideálně nastavených podmínek to hodí trochu lepší spotřebu, ale realita bývá uplně jiná. Nová auta jsou čím dál těžší, tam kde Felda měla 930kg, tak Fabia má třeba 1200kg a tahej to takovým H*vno To Pojede mrzákem. Nedejbože to naložit dalšíma lidma nebo něčím a končíš. Další věc je, že to nejede, takže pokud chceš jet aspoň trošku svižně, musíš tomu šlapat a po pohádkové spotřebě z laborky ani stopy a běžně se tak stává, že takové auto s tříhrnkem jede za 8,9 litrů a potom vedle toho postavíš normální motor viz třeba nová Mazda 3 2.0 160koní se kterou jsem ve třech lidech jel za 7,2. Hrubá čísla, ale pointa je snad jasná.

                  Další věc je ta životnost no, když připočteš jak se lidi neumí často o auta starat, jak s nima zachází - viděl jsem magora co nastartoval a hned studený motor tomu začal dávat nebo naopak když vidíš jak to dusí a podtáčí, uff... chudák motor, jasně, když je to nový, má to najetých pár km, snese to všechno, ale pak mu to ve 150tis zaklepe a diví se proč ...

                  Ono se to začíná pomalu ukazovat už teď, když se podíváš na bazary, třeba na Fabie, je tam plno 1,2 , které se časem ukázaly jako motory o ničem, žerou, nespolehlivé, lidi se toho zbavují nejvíc, kdysi jsem tím jel na jednu služebku, brrr... strašný charakter motoru, výkonová křivka, zvuk, vibrace.... katastrofa.

                  Na druhou stranu doba postoupila, třeba ta Honda, jo je to tříválec 1.0T vyhnaný na 130 koní, ale jelo to fakt pěkně, dvoustovku to dalo hodně pěkně na takový 1350-1400kg ? těžký auto, ten podvozek byl fakt skvělý, brzy jakbysmet, celkově špica auto, obecně mám rád japonská auta, motor tichoučký, bez vibrací (při klidné jízdě - udržování rychlosti - jsi ho vůbec neslyšel), takže je možnost, že když se o něj bude člověk dobře starat, pravidelně měnit olej, protahovat pouze za tepla atd., tak mu třeba vydrží hodně dlouho, ale kdybych takové auto kupoval a měl prachy, tak bych stejně tříválec nevzal ani náhodou :)

                  V mini autech typu Kia Pikanto apod. co neváží ani tunu, tam ještě budiž, ale v autech střední třídy mít takový motor... wtf :D

  • Veskoslav
    Překrásnou hru? Zejména města jsou jak z roku 2010. Je jedno jaké auto (kromě speciálů) se ovládá naprosto stejně. Hlavní vyzdvihovaná část multiplayer je naprosto tragická a to, že si to chtělo hrát na "MMO" ukazuje mrtvý svět. Ježdění po světě přestane bavit tak po 30 minutách hraní. Příběh je tak stupidní, že nové NFS i naprosto náhodně vybrané p*rno na internetu má lepší příběh.

    Letecké závody jsou také "lahůdka". Člověk zjistí, že je jedno jaké má letadlo. Jestli to nejlepší nebo to, co dostane hned na začátku. Jediný rozdíl je v ceně.

    Je to stejně mizerná hra jako předchozí hra. Po pár hodinách to člověk vypne a už nezapne. Kdo chce kvalitní arkádové závody, sáhne po 2 roky staré Forze. The Crew II je naprostá nouzovka, pokud člověk neví, co s prachama nebo neví, že existují i jiné hry. Naprostý průměr za nadprůměrnou cenu.
  • jack
    Díky za pěknou recenzi. Potvrzuje i dojmy ostatních.

    Jen prosím, zkuste alespoň v psaném projevu používat česká slova, kde ekvivalentní jsou. “polovina oponentů” je prostě divné a dle mého zbytečné.

    • krom toho bych se rád omluvil panu Skotákovi, že jsem ho do dneška četl jako " Skoťák" 😬
  • tak nějak mi chybí dobrá arkádová závodní hra na pc. zkoušel jsem steep a chvíli mě to bavilo, ale po nějaké době prostě nemám potřebu se zpátky vrátit.
    • Ristoro
      Forza Horizon 3. Lepší arkádu jsem nehrál. Obrovský počet aut, super fyzika aut, krásná grafika a skvělý obsah i multiplayer. Horizon nemá mezi arkádami konkurenci.
    • jindra.veliky
      vsak na pc mate Forzu, zadna jina dobra zavodni arkada ani dneska nevychazi
    • Co třeba nejnovější Trackmanie? Ačkoliv závodní hry nehraju skoro vůbec, tak tohle mě na Xboxu celkem chytlo. Nebo serie forza Horizon (trojka je i na PC)?
  • Kravicka
    Free content a patche to jeste vylepsi nebo spis dofixnou. :)
  • Jack1947
    Dobrá recenze, víceméně to co jsem čekal se potvrdilo je to jen o trochu vylepšená jednička s tím že tam je i pár blbostí navíc, hlavně prázdnota pro jistotu zůstala.
  • LV426
    Recenzi jsem nečetl, ale předpokládám, že autor klasiky neumí napsat na čem hrál a jak hra běží (pokud ano, tak se omlouvám), tak tady pro představu + jak je vidět, je to stejně hloupě omezeno na 60fps jako jednička, Ubi se nepoučil. 

    https://pclab.pl/art78298-5.html
    • Stejně bys to nehrál, alespoň soudě z tvých ubrečených příspěvků na steam forech, takže to je jedno, ne?
    • Jack1947
      Lepší 60 než rovnou 30😉
      • LV426
        Ano Jacku lepší dostat 10 ran bičem, než 20. Ale proč by jsi měl dostat, když jsi nevinný.
        • Jack1947
          Je to divné to jo, mohli tam dát lock až na 120-160.
          • Nekde jsem cetl, ze ten engine je tak debilne nastavenej, ze fyzikalni model je nejakym zpusobem vypocitavan a nalinkovan na FPS. Kdyby tam tedy dali vyssi, nebo dokonce variabilni, zrejme by to totalne rozhazelo fyzikalni model. No proste debilni design enginu, ktery muze fungovat akorat tak pro konzole.
            • Jack1947
              Hlavně je jen trochu upravenej to samé z The crew defakto.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit