Přejít na výpis diskuzí

The Division 2 – recenze

21.3.2019 19:24
Jan Olejník 27 příspěvků

Sedm měsíců po propuknutí epidemie černých neštovic, která zdecimovala Spojené státy, jste jako agent Strategic Homeland Division stále v akci, snažíte se ve všudypřítomném chaosu nacházet přeživší a pomáhat, kde jen to jde. Nyní vás povinnost volá do Washingtonu, kde budete dál pokračovat v tom, co...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdyby nekdo chtel jet raid apod., pridejte si mne na Uplay - kodijack81_cz. (Je nas vic...)

    • Jack1947

      Hmm snad je tam nějaký matchmaking ( mám pocit že bejt měl)

  • Jack1947

    Herní doba i se všema nepovinejma úkolama blbostma okolo 49hodin ! a Endgame dalších 20? no neberte to, a to jsem většinu misí dojel sám, jen jednu nebo dvě ( jednu omylem)

    Baví mě to ale je to cellkem vysilující, ale zase je pocit z dobře odvedené práce po dopaření obtížné mise které mají i skoro hodinu... I když je pravda že ten loot z bosů co se týče zbraní nestojí za řeč, ze začátku má fůru zeleného harampádí ( předtím bez barvého) potom fialov=ého a ted žluté tedy elitní, jinak se nehraje konflikt. To mě trochu mrzí byt ai Matchmaking bude hrozný.

  • Jack1947

    Heh neodolal jsem a musel pořídit, páč první díl jsem měl taky kolem +- vydání. Co je pecka že Day one patch chce 46gb !! Tak doufám, že ta instalace na SSD bude stát za to.

    • Jack1947

      No tak omliuva to je jen pro instalaci jinak to má tradičních 46gb to není tak hrozné, jde spíše o to že ta hra toho na hráče hází ze začátku docela dost.

      No prostě to nerad řikám ale je tam větší grind než byl v jedničce, neřikám že mě postranní mise nebaví ale rád bych si dal nejdříve příběh :D , jenže ouha další mise sou v oblastech kde ještě nemůžu páč mě zabijí cestou na jednu ránu. Jinak se mi to líbí prostě lepší vvětší Division1. To co jsem očekával jsem dostal účel splnilo holt to budu hrát déle ale nevadí( skoro se mi chce odinstalovat původní Division nevím proč bych se vracel lol)

      • Jack1947

        Hustá je ta náročnost dal jsem si Benchmark - Vytížení GPU: 92% to mě docela překvapilo!

        • Jack1947

          Mrzí mě trochu že je tam větší důraz na grind kdy v podstatě po pár misích se musí plnit ty nepovinné abych se nalevelil a pak měl větší Level atp.. co bych ubral zbraně na každém rohu a ty batohy, tašky to je psycho. Nevím s kterou zbraní střílet když ještě za levelování mám taky jednu zbran :D

          Jinak mě to baví a doufám že DLC budou příběhová ale občas mi ten enormní spawn protivníků ( hlavně u bossů je to nářez) ale dost si vyhrvám s modfifikacemi zbraní a těmi udělátky které se trochu rozrostli. temnou zonu jsem ještě zatím nenavštívil nechávám na jindy.

          Venku se mi zachvilku zaplní ramka, takže se to docela drsně začne sekat ( skoro první hra kde to chce snad minimálně těch 16gb nebo kolik!) Dám i to PVP později jedničku jsem prakticky celou dohrál i s nepovinýma úkolama a vybral všechno peroto mě mrzelo že jsem čekal příbwhové dlc a nakonec to nechali utlé a tady to tolik asi nnavazuje i když uvidíme zatím asi 35% ze hry.

          To dynamické střídání počasí a dne v noci je taky kruté grafika je zase o chlup lepší a co se týče efektů.

  • Jen bych jeste doplnil, ze je komplet prekopany system modifikaci zbrani, kdy jednotlive modifikace na zbrane nenachazite na mape, ale odemykate pri vylepsovani postavy. V jednicce, kdyz jste nasli modifikaci, tak jste ji mihli mit naistalovanou jen na jedne zbrani. Ve dvojce, kdyz modifikaci odemknete, tak ji muzete mit ba vice zbranich soucasne. Jinak ale se mi vic libil ten zimni New York, byl takovy spravne depresivni. Dvojka je uz takova veselejsi a moc mi nesedi, ale treba se to casem zmeni. 

    • Veskoslav

      Veselejší? Ty jo, nový výraz pro veselejší:-D zrovna procházím kolem "střelnice", kdy si z civilistů udělali terče. A to nemluvím, že když prší, je to depresivní až moc:)

      • Je to takove barevnejsi. 

        • Jack1947

          jen tím že to je ve slunném Washingtonu.

  • Hrál jsem jedničku, bavila mě a tak jsem koupil i dvojku. Proti betě mi nepřátelé příjdou méně tuzí (zatím), jen bossové někdy dají zabrat. Po cca 10h pohodového hraní jsem na levelu 10 (není moc čas, práce, rodina atd.) a zatím max. spokojenost. Pěkná mapa, grafika, hafo misi a schopností, pomalu a jistě vylepšuju maníka (vlastně "agenta") a jeho zbraně a skilly, postupuju mapou a nechvátám. za mě se to nedá hrát třeba 4h v kuse, je to pak už stereotyp, ale na můj styl hraní hodinku dvě denně mi to vyhovuje. není to ani moc lehký, ani noc těžký, hezká grafika, co chtít víc, věřím že u toho pár set hodin postupně strávim...

    Musím pochválit i umělou inteligenci, několikrát se mi stalo, že mě enemáci obklíčili, nebo na mě šli nečekaně třeba 2-3 zezadu a zbytek se přestřeloval čelně, takže i Ai super. Jen toho lootu je nějak moc, pomalu co 10m leží truhla/batoh, ale no neber to:D

    Za mě pěkný pokračování.



  • Grifus

    Rozhodně se musí Ubisoft pochválit že se snažili uspokojit komunitu a udělat spoustu věcí co hráči navrhovali.

    Velký palec nahoru za živoucí svět. Oproti jedničce je plný sebemenších detailů, fauny, flóry a objevujících se událostí (které se ale samozřejmě začnou po pár hodinách tak nějak stereotypně opakovat). Hrozně fajn nápad je zavolat si agenta (jiného hráče) "o pomoc", blbý je že mě volají třeba z druhého konce mapy kam jít nechci.

    Fajn je systém pasivních skillů kdy se body dají získat hledáním truhly, levelovaním a plněním misí. Škoda že mě jich připadne celkem málo aby se dala udělat vyloženě v něčem extra specializace. Základní skilly jsou hezky různorodý ikdyž už se ukazuje že většina je pro mě k ničemu (možná v klanové fázi budou mít využití). To samý systém "osad" kde se dají zabrat a dodáním zdrojů posílit je dobrý, ale nedotáhnutý do konce.

    Na jednu stranu je taky super jak se pernamentně obnovuje loot v bednách / batozích / kufrech, na druhou to je takový vlastně úplně neskutečně moc divný. Asi sem ještě ve hře nepostoupil tolik abych pochopil k čemu mi jsou "zápalky, malý diamant, náramek, medvídek" a podobný sereptičky. Ale je fajn že sehnat lepší vybavení je trošku těžší, pak je vážně radost po patnácti hodinách mít dvě fialový.

    Systém klanu mám ošahaný zatím trochu, to samý dark zonu. Rozhodně to není dokonalý ale je to posun. Jsem zvědavej na klanové bossi a další aktivity a jak bude vypadat slibovaný end game kterej rozhodne o bytí a nebytí celé hry.

    Za mě sto pro koupi doporučuju, hru si užijete sólo ale v partě o to víc. Celkově je vidět posun dopředu, snaha vyslyšet komunitu. Ale pořád je co zlepšovat a hlavně ty nový nápady vylepšovat. Tak nebo tak, čekal sem prů*er a jsem mile překvapenej. Hlavně jsem nenarazil na mraky bugů jako v prvním dílu, maximálně co se mi stalo že občas nejde přejít hromada bordelu.



    • Hidden

      Ty cetky se daji prodat nebo obcas u patrol vymenit za nejaky material nebo tak. Celkem blbinka, ale proc ne. Snad treba casem bude mit i nejake jine vyuziti, treba v projektech, neskodilo by to trochu rozvest... :)

      • Knifer

        Mě by se líbil nějaký systém na morálku ty cetky by šlo smysluplně použít

  • Ve světle 4/10 Anthem je hodnocení The Divison přepálené. Obě hry sem měl možnost zkusit a že by s toho Ubisoft vyšel dvakrát lépe nemůže být ani řeč. Příběhově jsou průšvih obě, stejně tak mají obě hafo generické a repetetivní náplně. The Division se sice chlubí masivním end game obsahem ale představa dělaní toho samého jen proti novým protivníkům kteří se příhodně a zcela neoriginálně zjeví mi nepřijde dvakrát oslńující. PVP mě nezajímá a i když Massive nelze upřít že se z jedničky v mnohém poučili vidím to max. na sedmičku.

    Co se týče AI vynášené do nebes, "Hyena" s obuškem v ruce ženoucí se na mě půl bloku čelním útokem inteligencí rozhodně neoplývá, stejně tak bossové kteří i poté co je "odstrojíte" ze zbroje nijak nemění své chování. AI často staví účel pro který byla stvořena nad pud sebezáchovy a soudnosti.  Co nemá v ruce střelnou zbrań je blbé jako šumící trává a otravné jako hmyz a v normální střílečce by nepřežilo ani pět vteřit.  Jen zde vás dva zásahy obuškem stojí život. Nepřátelé prostě jen těží s toho že se každému jednotlivci musíte věnovat násobně déle. Jinde by jste místnost vyčistili za třicet vteřin, tady musíte provádět tanečky jako ve StarDance, bohužel při sólo hraní je to nejmarkantnější. 

    Způsob jakým hra generuje loot považuji za vyloženě demotivující, nevěřím že se to proti betě zásadně změnilo, tam to bylo vyloženě k na.rání. Mraky nepotřebného harampádí na jeden, dva kousky které seděli mému hernímu stylu a o které sem stál. Koncept prolézání každého kumbálu abych našel o fous lepší gear nebo zbraň kterou za deset minut vyměním za tu samou jen s o fous lepšími statistikami považuji za ztrátu času.

    Až do D.C. přijede Ghost Recon tak si rád stoupnu do frotny.

    • Ghost47

      Hyena s obuškem se chová realisticky jako zfetovanej magor... vždyť se tím jejich zeleným svinstvem sjede i těsně před útokem 😉 A kamikaze za Outcasts... no ten kdo si vezme na sebe vestičku s C4, ten asi taky při smyslech nebude...

    • TheSuffering

      Mám koupené oba tituly a můžu ti říct, že Anthem si o herní náplni může leda tak nechat zdát. Grafika je nádherná u obou, byť Division jasně vede v detailech. A takhle bych mohl pokračovat donekonečna. Loadingy, interface, inventář, zbraně atd. Ve všem Division vede o dva parníky.

    • Jack1947

      To je klasické nebo by sis představoval LOOT že ty hned hodí nějakou legendárku a ty to projdeš s prstem v nose/puse? heh tohle by ani mě nebavilo.

      • Stejně pitomě ses mě na to ptal už v dojmech z bety, takže podruhé ti to vysvětlovat nebudu.  O legendárních zbraních nepadlo ani slovo. Nemůžu za to že ti dělá potíž pochopení psaného slova.

        • Jack1947

          Jo to si byl ty aha, tak je jasné že když napíšeš docela blábol tak odpověd bude následovat stejná a ne opravdu se nezastavám takového systému natož pak Ubisoftu jen hráči so ufufrlaný jiné je když nedmáš šanci dostat něco lepšího než stejnou flintu po deseti kusech Common značky to trochu naštve, nicméně stále je to o grindu a ne opravdu není zábavné mít silnější zbran než AI proč bych to hrál ? dávát každého moba na jednu ráno to jako vážně. neurážej se o tom že neumíš rozlišit  psané slovo od nepsaného 😉


          Bud rád že tu nejsou už mínusy to by sis solidně vyžral ale podle mšě to až tak nevadí kritika a lepší může být i v reakcích😎

          Jo a než se zeptáš, docela se bavím.

    • Veskoslav

      Takže jsi akorát hrál Betu a nikoliv plnou hru, chápu správně? Mimochodem pokud si stěžuješ na lootshooter hru, tak nevím, co v ní děláš. A pokud porovnám loot v Anthemu a tady, tak je to naprosto, ale naprosto o něčem jiném. Od systému zbraní, úrovní, skillů či typů. K tomu X aktivních schopností, kde mají další podtřídy. Navíc Division vypadá mnohem lépe než Anthem, který prostě je jenom vylepšený poslední Mass Effect. A k tomu se dá připočíst i pro lidi cizího jazyka neznalé kompletní přeložení do češtiny. Což je jedna z věcí za kterou Ubi pravidelně podpořím koupí hry.

  • Jack1947

    8/10 chválím za spravedlivé hodnocení🙂Tak nějak jsem to čekal.

  • Na tuhle hru sedi ciselne hodnoceni 8 naprosto presne.

  • Veskoslav

    Zatím se dost bavím. Systém AI podle mě taktéž docela "dospěl". Ano není to třeba jako ve Fear či živý hráč, ale není to už takové, že by NPC na Vás bezmyšlenkovitě nabíhaly. Občas se mi stalo, že mě dostaly do křížové palby, aniž bych se o tom snažil.


    Hra jako taková vypadá fakt krásně. Největší výhodu vidím zejména v rozlišném prostředí. U 1. dílu byl nádherný exteriér, ale nepřátelé a interiér budov byl naprosto nudný. 


    Přikládám galerii pro obrázek.


    Celkově je pro mě hra příjemných překvapením. Po dlouhé době hra, která mi běží dobře (3krát pád hry za 13 hodin hraní), loot funguje, mise fungují, úkoly na mapě fungují. Jak píše Honza, hezká 8 hra prozatím:)

    • FEAR měl fakt super AI, ale do koridorů a budov.. v širším koridoru co nabízí division 2 by to  začalo hodně pokulhávat..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit