Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Faeria je perfektní. Karty se jen sypou, nic mi nepřijde vůči hráči nefér, mechaniky jsou originální. Určitě si zaslouží mnohem víc pozornosti. HS mě osobně oproti tomu nikdy nechytlo, i když jsem opravdu chtěl té hře dát šanci. Vlastně jediná podobná hra, která mě kdy vážně bavila, byla Scrolls od Mojangu, ale ta dopadla tak, jak dopadla - tvrdě na ciferník. Faeria mi ji herně dost připomíná, takže doufám, že se od Mojangu "nepřiučí", jak dělat marketing. To by si ty hry mohly začít být podobné i ve svém osudu a pro mě by to asi znamenalo definitivní rozloučení s tímto žánrem...
  • Souhlas, když je nějakej "trend" tak je potřeba jej pořádně vyždímat. Taktéž už mi tento trend leze krkem.
  • Ty jsi vazne absolutne vylizanej...nejak takhle si predstavuji vyjadrovani cloveka po lobotomii.
  • Jack1947
    Proč bych měl no... "Boožže použij na nějakou nezajímavou p2w karta blbinu goggle"

    Tak je no no Bože bůže *7*
  • Pokemon!!!
  • Ale může a ještě pár let tě tu otom bude přesvědčovat..
  • Veskoslav
    Google, použij aspoň jednou v životě Google! Nikdo, opravdu nikdo, nemůže být tak hloupý...
  • Včera jsem hrál po delší době pár her, abych si to oživil pro účely reakce pod tuhle recenzi. Tempo hry, tempo buffování karet je úplně jinde. Neříkám, že toho mám nahráno nějak moc, jakože v TESL, ale rozdíly mezi tímhle a HS jsou dostatečně výrazný, aby se to nenazývalo kopírkou HS. Schopnosti karet sem vypisovat nehodlám, to má své místo v recenzi, případně v nějakém návodu. Kdo si to zahraje, dá šanci vlastnímu názoru, udělá dobře…
  • nekromant33
    CoD, BF by být nemuselo, ale hru s podobnými production values ale s tematikou Star Wars například bych líbit nechal
  • nightborne
    - Pit Lion mě prostě štval, mno =)
    - Žádná stížnost na 70 karet top neproběhla, byla to naopak forma komplimentu - že existuje tolik zajímavých karet, že si je má člověk chuť naklikat všechny ;). Že se to bude člověk snažit naopak držet na těch padesáti, aby to mělo nějakou formu, to je samozřejmě jasný =).
    - lajny a runy jsem chválil jako zajímavý mechaniky, to jsme se, myslím, shodli
    - kresby mi přijdou jako neslaný nemastný fantasy bez nápadu, kterejch najdeš všude mraky - ale jak říkáš, to je zásadně subjektivní záležitost
  • V TESL mám odehráno cca 2500 duelů (od srpna, kdy začala open beta), tak bych pár věcí dodal.
    - ano mnohé herní mechaniky jsou podobné HS, ale nevidím v tom žádný hmatatelný problém. Nač měnit to co funguje, bezúčelná inovativnost je často jen na škodu.
    - omezení dual/mono kombinace barev má své důvody, a není v tom žádný úmysl upírat hráči volbu, celá hra je na tomto pravidlu de facto postavena, každá z 10(+6) kombinací má vlastní unikátní herní styl a synergie, kterými ostatní classy nedisponují, rozšířením restrikce na 3 barvy by tahle unikátnost zanikla.
    - dalším důvodem je balance, není nutno to rozvádět, bez dual restrikce by většina karet potřebovala akutní rebalance, umím si naprosto živě představit jaké šílené OP combo decky by poté šly postavit.
    - mechanika 2 linií je ve výsledku velmi prospěšná, každý duel se vyvíjí odlišně a od hráče vyžaduje umět dynamicky reagovat + trochu pokročilejší "situational awareness".
    - argument o existenci nevyvážených karet nelze rozporovat, ale opravdu mezi ně nepatří zmiňovaný Pit Lion :D , nejsou to staty co dělá karty OP, ale konzistentnost, Lion ji nemá a proto ŽÁDNÝ top legend deck tuto kartu neobsahuje.
    - stížnost na limit decku 70 karet je k smíchu, každý člověk s elementární znalostí kombinatoriky by měl chápat, že jakýkoliv deck s počtem karet vyšším než standardních 50 je cesta špatným směrem.
    - runy a prophecy mají zjevný důvod - umožnit control deckům otočit hru, a v tomto ohledu fungují dostatečně dobře. Je to sice RNG, ale každý zkušenější hráč s rizikem prophecy karet počítá a přizpůsobuje tomu svoji hru.
    - kritika vizuální podoby je subjektivní, takže nemá smysl se o tom přít, ale artworky karet jsou podle mne velmi povedené (v high fantasy stylu), a nesrovnatelně atraktivnější než obludný vzhled HS karet.
  • Jack1947
    Heartstone je celé WOW jo ? jestli ano tak sry, jsem myslel něco jiného *3*
  • Vynášíš karty, to bude stejný asi v každý karetní hře. Jestli vidím rozdíl mezi tauntovací kartou a guard kartou? Nevidím, respektive jen v tom, že karta v HS je přehlednější a vymazlenější. Podstatný rozdíl vidím kombinacích, jednoduše absence další lajny v HS toho tolik neumožnuje. Například si na pidi taunt miniona sešleš z druhý lajny lethal (obdoba jedu v HS). Runy jako změnu připouštíš, hurá, ještě aby ne, když to může během chvilky změnit celej zápas. Jen tomu štěstíčku jít trochu naproti… Support karty? Ok, opět to můžeme přirovnávat k nasazení očarovaný zbraně. Zkrátka já to tak nevnímám, beru to jako jinou karetní hru, která možná není přechodem z Dooma na System Shock, ale rozhodně to není přesná kopírka Dooma v jiné grafice, jakože i kopírka může být skvělá hra. A teď to nejpodstatnější, game launcher: Blizzard ho má o dost víc do modra a nejspíš umí i něco navíc.
  • zaty
    Že to ještě nikoho nenapadlo, co?
  • nightborne
    Sakra, to je nápad!
  • zaty
    Jestli ony WoW karty už třeba nejsou? Oh, wait!
  • A proč ne? Mně ten jeho návrh nepřijde až tak blbej, ale radši bych viděl nějakou strategii ze světa World of Warcraft :)
  • WoW? Jako World of Warcraft karty? Vazne? Vazne jsi az takhle blbej, Jacku? :o
  • Kopie moc ne? Vzdyt to ma z 95% naprosto totoznou mechaniku jako HS, ktera je v podstate jen doplnena par originalnimi napady - rozdeleni na 2 casti, runy... Dokonce i blby Launcher vypada uplne stejne jako Battle.net Launcher.
  • Jack1947
    Těch karetních p2w her je málo, ještě by to chtělo aby svou troškou do mlýna přispěl COD,BF a další podobné třeba Halo karty by nebyli špatné... WOW karty atp v e fantazii v kartách se meze nekladou... *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit