Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • co to meles? wow snad nema fishing?
  • Fantasy MMORPG s historií, stojící na poctivých pevných základech vybudovaných offline tituly a s početnou fandovskou základnou. Z těchhle podmínek se už jedna nejhranější MMORPG zrodila. Pokud to kluci z Bethesdy neposerou, mohl by hru čekat stejný osud *4*
    • Mno ... ja bych tomu moc neveril ... ta serie jde totiz pekne do kopru, verze od verze stejny bugy ... a jako bonus novy. Nedelal bych si iluze, ze to v MMO bude jinak. A to, co v singlu muze byt vopruz, kterej se da pripadne prehlizet nebo polecit cheatem ... to je v MMO neskutecnej prser.

      Navic .. ukaz mi jedno aspon trochu originalni MMO ... kde nejsou zony pro lv10, 20, 30 ... kde maj remesla smysl ... a nejsou tam jen proto aby tam byly (nac vyrabet cokoli, kdyz z potvor padaj lepsi veci), kde to neni o tupym mackani abilit dle naucenyho poradi (pripadne o napsanym makru ...) .
  • Málem jsem čekal výbušné barely.
  • osobne jeste trochu offtopic. dlouho jsem zkousel ruzna mmo at placena nebo zdarma a az v posledni dobe amm pocit ze si muzu z neceho vybrat. Pokud jsem fanda fantasy zvolim NWN a kdyz chci trosku toho realismu pujdo do The secret world online mno a pokud chci FPS ale ne pouhy multak tak zahraju planetside 2 :) a to nejlepsi na zaver vse zminovane je zdarma akorat TSWO musite vlastnit originalku, coz vlastnim od launche. Jo a jednu dobu me docela dlouho bavil rift (pro me takova ideova konkurence wowku ktere se specializuje na mladsi hrace naproti tomu rift je takovej dospelejsi ale to je pouze muj dojem chapu ze na obou stranach se najdou vyjimky) mno a konec koncu rift uz je take zadarmo:D takze pro me jako mmo hrace je prave rok 2013 zlatym vekem:) a to sem nezminil EVE online ktere zase zaujme jinou kategorii lidi. snad to nekomu pomuze pri vyberu hry:)
  • Mě ten systém lootování naopak mile překvapuje, protože toto je běžné možná v normálních RPG hrách, ale v MMO? Hrál jsem jich už za ty roky hodně, ale už všech byl loot maximálně z poražených nepřátel, sem tam nějaké té truhly, a v některých člověk občas mohl sebrat nějakou tu květinu apod. Tady to opravdu vypadá jako v normální TES hře, kdy člověk může sebrat opravdu takřka cokoliv ho napadne odkudkoliv ho napadne a ještě bude vše svým způsobem použitelné. Vypadá to zatím dost zajímavě.

    A co se týče Neverwinter online, přídávám se k těm, kteří chválí a doporučují. Takhle mě už dlouho žádné MMO nechytlo. Skvělý a zábavný soubojový systém, který opravdu vyniká oproti ostatním MMO. Visualně, zvukově, příběhově taky povedené. Dobře vybalancované i přesto že je to zatím beta no a na závěr podle mě revoluční Foundry Questy dělané komunitou, které jsou perfektní a je mnohdy skvělé sledovat (a hlavně hrát) co dokáží šikovní lidi vytvořit.
    • Myslis ty hromady veci nanic, ktery v normalni TES serii sice muzes sebrat, ale to je tak vsechno co snima muzes delat? Jo, jeste je muzes strelit ... a pak to vypada tak, ze 10x jedes do vyhlazenyho dungu, abys odvez vechno co z potvor vypadalo ... a v pulce hry je z tebe miliardar, kterej nevi co s prachama, protoze stejne neni nic, co by si za ne moh koupit.

      Fakt me bavej mmo, kde z potvor padaj predmety, ktery jde jen prodat vendorovi ... to si dycky rikam ... proc z toho nepadaj rovnou prachy? Jo aha ... to bych nemusel jak chuj porad s plnym baglem behat do mesta, a misto za mesic bych dodohral za tejden.

      Takze bych si nedelal iluze, ze tady to bude jiny.
    • Nelootovatelní PVP protivníci a nelootovatelné předměty z containerů jsou wowkostyl. Ultima Online to měla před cca 15 lety. Co nebylo zamčeno na klíč v truhle nebo s newbie tagem to jsi mohl ukrást.
      • Netvrdím, že objevili ameriky a dělají něco nového. Ano ultima online toto svým způsobem dávno měla, i jiné další skvělé prvky, ale Ultimu bych do toho teď netahal. I když to byla a je skvělá hra na kterou mám spoustu vzpomínek, tak jsem mluvil o současné generaci MMO her z posledních X let. A tam něco takového chybí.
        • *ameriku
      • Rybaření mimochodem měla taky :P. Takže to není, že by TES objevilo Ameriku, jen vrací do MMO zpátky pár věcí, co se do klasického "wow clonningu" nevešlo.
  • Jak som videl ze bere te itemy zo stolu, a prtom ten zvku "ššššlup", upne som dostal flashbacky ako naky veteran z vietnamu, ked som v morovinde takto "vysával" itemy vsade kde sa dalo a hordil to na kopy. ... ahhhh stare dobre casy.
    Urcite si hru skusim, teraz hram neverwinter a prijemne ma to prekvapilo ake je to cele oukej, tak dufam ze aj toto dopadne fajn.
  • oni nas važne chtejí nalákat na sudy s jabkama, rybarení a nejakou zamknutou truhlu? *8* LOL další mrtvé mmo a pro tyhle veci mam cit ktery me zatím ješte nesklamal
  • Magister_Peditum
    Co se stane, když na někoho zakouzlím Soul trap a pak ho zabiju? Smaže mu to postavu? *1*
    • Neblazni ... neco takovyho by decisky neudejchaly ... Kdys naposled videl MMO, kde smrt = alespon nejaky postih? Kdy naposled si videl MMO, kde slo obrat mrtvolu o veci? ... to by sis to musel napsat sam.
    • Ne 24 hodin za tebe bude muset rybařit.
  • Jako vypada to hezky, ale obavam se, ze jim to zase nevyjde, jako vsem ostatnim. Pokud bude zalagovane mass PvP, tak to odmitam hrat... A po zkusenostech vim, ze zcela jsite bude.
    • Obavam se, ze nejsi daleko od pravdy ...
    • Presne tak, PvP do MMORPG nepatri , blbecci at se mlatej po hlave v battlefieldu...pribeh, volnost, raidy...to je dulezity
      • Doufám, že to je myšleno ironicky :)
  • Khanemis
    Já si nemůžu pomoct, ale ty animace postav mi v tomhle videu vnukly dojem, že sleduju datadisk k The Sims. Ale jinak to vypadá pěkně:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit