Přejít na výpis diskuzí
The Elder Scrolls Online bude mít barely, krabice i rybaření
17.5.2013 | Adam Homola
82 příspěvků
-
Jen na ty záchody se pořád nějak zapomíná.
-
-
Naštěstí jsou i jiné hry: http://www.youtube.com/watch?v=wo9wm_9Cx6k
-
Jake porad zachody amg? Je to jako ve stredoveku, potreba se udela do hrnce a ten se pak vylije z okna... Zvlast ve Skyrimu kde jsou drsni severani ne? ;-)
-
A z čeho myslíš, že ve TES V:skyrim byly ty hory?
-
skyrim dlc downguard ked pojdes do drogoveho doupe (červena skuma) tak tam za rohom su handry a tam 2 kyble
-
Souhlas.
-
-
/facepalm
-
-
Holt budem zase chodit sr.t do lesa.
-
-
To zas bude kecov a vo finále to bude rovnaké ako všetky ostatné MMORPG. *7*
-
-
Jop, obavam se, ze spis jeste horsi ... cim vic kecu, tim hur.
-
-
Já si nemůžu pomoct, ale ty animace postav mi v tomhle videu vnukly dojem, že sleduju datadisk k The Sims. Ale jinak to vypadá pěkně:)
-
A co takhle MMORPG ze Zeměplochy? To vážně nikdo nechce zpracovat? *14*
-
-
Tve ... takovou tezkou klasickou literaturu bys tahal do MMO ? Ti neco spadlo na hlavu ? Dyk by se u toho musela pouzivat ta jedna pilina ...
-
No ať se picnu!
To je boží nápad. -
Sem pro všemi deseti!
-
jakoukoli hru ze zeměplochy!
-
-
a co je to vlastně ta zeměplocha?
-
-
Styď se, že neznáš Terryho ! *1*
-
-
-
-
Toto je to MMO, kvôli ktorému si stále hovorím: Má vôbec cenu pri nedostatku času teraz skúšať Neverwinter, expiť v SWTOR, alebo radšej počkať ako dopadne Elder scrolls a nadobro potom zakotviť tam
-
-
Osobně považuju MMO jako žánr za strašný sranec, ale kamarád mě překecal, ať zkusím Neverwinter a byl jsem příjemně překvapenej. Po hodně dlouhé době to je MMO, co mě baví.
-
No na neverwinter bych určitě nekašlal, protože ten už skvěle dopadl a navíc pokud nemáš moc času tak je ideální, protože tam nejsou žádné prvky , které by tě nutilli tam denně chodit nebo nějak zdlouhavě farmit. (Alespoň prozatim mam teprve lvl 34 :))
-
-
Jo no, ale jak dosahnes na 60ku tak uz tam nic extra teoreticky neni, a prijde ti to jako dost uzavreny svet. Je to zase reseny hodne instancove, takze to neni o tom, ze by clovek chodil po danych lokalitach jako je wow nebo TES, ale spis tunnel party.
Dojedes na konec expici lokac a pak pokud nemas teleport, tak holt pesky. Je to celkem slaby obsah kdyz se to tak vezme kolem a kolem :).
Na neverwintery jsem mel chut, ale uprimne je podle me lepsi si zahrat celou serii pro jednoho hrace nebo pripadne s kamosema nekde po netu nez MMO :)
Mozna az pridaji zajimavy content, tak to bude k necemu. Ale vzhledem k tomu, ze je to vlastne kopie Star Treku prevedena do NW sveta, tak je to porad to same :) Ted to jeste hraji a sem tam se mi to stale libi, ale vadi me jak je to prilis striktni a prilis stanovene, co muzes a co nemuzes. Dyt ani cleric nema palici a stit, mec ktery je pro guardiana vlastne nemuze pouzivat great weapon fighter, nebo i blbou dyku pouziva pouze roguna a pritom v DnD pravidlech dyku muze pouzivat skoro kazda postava. :) -
-
No ono to už tak nějak vyplívá z toho jak jsou udělaný povolání, že každý může používat jen zbraně jemu určené. Takovej válečník specializovaný na boj s obourčními zbraněmi(Great weapon fighter) by působil při nejmenším komicky s dýkou zejména když vemu že většina jeho schopností je šítá na míru velkým zbraním.
A to že je něco uděláno ve stejném enginu neznamená vůbec nic, jen tak mezi námi. -
-
on nemluvi o enginu, ale o "pravidlech" ke kterym se ta hra hlasi. A uprime... v tom nw online si nemyslim ze by tan nalepka DnD byla neco vic nez marketingovej tahak. Neni to spatna hra, docela me bavi. Ale nazivat to MMO je imho trochu mimo. Je to spis takovej singl kde se motaj i zivy hraci
-
-
No ted jsi trochu zmotal dvě věci dohromady. Jump tady tvrdil že hra je převlečený star trek online, což je nesmysl, jen běží na stejném enginu.
Co se pravidel dnd týče tak souhlasím že jde jen o reklamní nálepku, ale nadruhou stranu bych řekl že té hře odklon od těchto pravidel jen svěčí.
-
-
-
-
-
Kdybych neměl WoW, tak bych to viděl na Neverwintera zkoušel jsem a docela mě to i chytlo mám to pořád nainstalované uvidím možná to někdy rozjedu... a docela mi i vyhovoval ten systém soubojů
-
-
Ja na WoW nedam dopustiť, sam som ho hral fakt dlho, najprv, free potom ofik, jedna z najhratelnejších hier, len pandarfia mi zrovna nesedela, nie temou, ta bola naozaj spravne podaná, grafika je podla mňa pekná stále ale systém hry, hlvne nový systém talentov a uniormita (všetci sú rovnakí). Neverwinter ma zatial zaujal iba Súbojovým systémom, Swtor zasa tým že je to vlastne WoW s pôvodným systémom talentov a diverzity hráčov, ale v inej téme. Ak by ostali pôvodné talenty (aleb aj cata stále dobrý) tak z WoW nikdy neodídem. Teraz mi prišlo 7 dní zdarma tak zistím ako ma to pohltí zasa... keby tak bolo viac času
-
-
Fakt nerozumim tomu, co porad mate s tema talentama, talent tree nikdy nikde nefungoval, volbu mas jen pouze pokud jsi newbiek nebo lama, vsichni ostatni, zadnou volbu nemaji, nikdy nemeli a nikdy ji mit nebudou, je presne danej jeden build s nejvetsim dps. Navic si vem, ze v celem stromu, jsou maximalne tri aktivni skilly, ktere jsi mohl hrac malokdy dovolit, protoze + 1% dps byla lepsi volba. Zadna hra co ma telent tree, at uz je to RIFT, SWOTOR, ... tu vobu také nemá. RIFT talenty jsou aspon fine v tom, ze pri levelovani se snima da vyblbnou, v endgame uz ne. SWOTOR talenty jsou WOW 1.0 kopirka a jsou naprosto nudny.
Novej systém ve WOW neni dokonalej, ale konecne si muzes vybrat talenty, jake ti vyhovuji, ne to co si vzit musis. Dale mas tenhle system doplneny glyfy, takze WOW ma v soucasnosti daleko vetsi moznost customizace, nez kdy driv.
Nevyhoda tohohle systemu je, ze pri levelovani nic moc nedostanes, ale to je spíš problém v tom, že hra má už 90 levelů. -
-
v Age of Conan talent tree byl dost vyriabilni a malokdy se stalo ze to nekdo mel stejne..
-
Samozrejme v starom systeme talentov bol 1 dokonaly build a ten mali vsetci, mna ale bavilo vzdy viac experimentovat nez si dat to co ma uplne kazdy. Teraz zacne prispeok plny MMO hantyrky:
Talenty kde je sanca na proc si vacsina hracov vyberie jeden typ sance na proc tu da naplno, ja si radsej namiesto troch bodov na 10% u jedneho procu dam po jdnom na tri rozne veci po 3%, kazdy z nich v nejaku chvilu procne apod. Ja som sa jednoducho rad hral a nespokojil som sa s dokonalym buildom, vytvoril som si taky aby sa s nim dobre hralo mne.
Ale zasa ti musim dat zapravdu ze glyphmi sa da odlisit, nakolko vyrazne menia vlastnosti skillov od pandarie.
Pre mna su ale nove talenty dvojsecna zbran, vela veci sa stalo pasivnymi vlastnostami a tym padom je tu ta uniformita o ktorej hovorim, kazdy je v podstate rovnaky -
-
Ja mel puvodni talenty hodne rad, ale to bylo tenkrat, ve vanile jsem mel spoustu hybridnich buildu. Doba se ale zmenila a talenty ti (od dob BC) dnes nenabidnou customizaci, je to proste iluze. Blizz se to tri datadisky snazil zachranit a nepovedlo se. Nekdo argumentuje, ze se strasne tesil, az udela level a bude si moct dat jeden bodik nekam, jak moc je ale cool je talent s + 1% na crit, takvovej talent pri levelovani nepoznas.
Starej system mel max tri zajimavy aktivni talenty na strom a nejake ty utility pasivni, ted si muzes vybrat z 21 utility talentu a ty +dps, ktery jsi stejne musis vzit, dostanes automaticky.
V soucasne dobe by to hlavne chtelo nejaky lepsi system pro levelovani, nebo jeste jednu nastavbu ke glyfum a talentum.
-
-
-
S těmi talenty máš recht, ale stejně mě to pořád baví :)
-
-
Ved ja som sa dlho prehováral aby som odišiel, lebo okrem tých talentov je to fakt zábavné, viac menej som chcel aj skúsiť neičo iné, som zvedavý ako dopadne tých 7 dní zdarma, sa velmi bojím že vytiahnem kartu a zadám si predplatné :D :D :D
-
-
*15*
-
-
-
-
-
-
Jak som videl ze bere te itemy zo stolu, a prtom ten zvku "ššššlup", upne som dostal flashbacky ako naky veteran z vietnamu, ked som v morovinde takto "vysával" itemy vsade kde sa dalo a hordil to na kopy. ... ahhhh stare dobre casy.
Urcite si hru skusim, teraz hram neverwinter a prijemne ma to prekvapilo ake je to cele oukej, tak dufam ze aj toto dopadne fajn. -
Co se stane, když na někoho zakouzlím Soul trap a pak ho zabiju? Smaže mu to postavu? *1*
-
-
Neblazni ... neco takovyho by decisky neudejchaly ... Kdys naposled videl MMO, kde smrt = alespon nejaky postih? Kdy naposled si videl MMO, kde slo obrat mrtvolu o veci? ... to by sis to musel napsat sam.
-
Ne 24 hodin za tebe bude muset rybařit.
-
-
Mě ten systém lootování naopak mile překvapuje, protože toto je běžné možná v normálních RPG hrách, ale v MMO? Hrál jsem jich už za ty roky hodně, ale už všech byl loot maximálně z poražených nepřátel, sem tam nějaké té truhly, a v některých člověk občas mohl sebrat nějakou tu květinu apod. Tady to opravdu vypadá jako v normální TES hře, kdy člověk může sebrat opravdu takřka cokoliv ho napadne odkudkoliv ho napadne a ještě bude vše svým způsobem použitelné. Vypadá to zatím dost zajímavě.
A co se týče Neverwinter online, přídávám se k těm, kteří chválí a doporučují. Takhle mě už dlouho žádné MMO nechytlo. Skvělý a zábavný soubojový systém, který opravdu vyniká oproti ostatním MMO. Visualně, zvukově, příběhově taky povedené. Dobře vybalancované i přesto že je to zatím beta no a na závěr podle mě revoluční Foundry Questy dělané komunitou, které jsou perfektní a je mnohdy skvělé sledovat (a hlavně hrát) co dokáží šikovní lidi vytvořit. -
-
Myslis ty hromady veci nanic, ktery v normalni TES serii sice muzes sebrat, ale to je tak vsechno co snima muzes delat? Jo, jeste je muzes strelit ... a pak to vypada tak, ze 10x jedes do vyhlazenyho dungu, abys odvez vechno co z potvor vypadalo ... a v pulce hry je z tebe miliardar, kterej nevi co s prachama, protoze stejne neni nic, co by si za ne moh koupit.
Fakt me bavej mmo, kde z potvor padaj predmety, ktery jde jen prodat vendorovi ... to si dycky rikam ... proc z toho nepadaj rovnou prachy? Jo aha ... to bych nemusel jak chuj porad s plnym baglem behat do mesta, a misto za mesic bych dodohral za tejden.
Takze bych si nedelal iluze, ze tady to bude jiny. -
Nelootovatelní PVP protivníci a nelootovatelné předměty z containerů jsou wowkostyl. Ultima Online to měla před cca 15 lety. Co nebylo zamčeno na klíč v truhle nebo s newbie tagem to jsi mohl ukrást.
-
-
Netvrdím, že objevili ameriky a dělají něco nového. Ano ultima online toto svým způsobem dávno měla, i jiné další skvělé prvky, ale Ultimu bych do toho teď netahal. I když to byla a je skvělá hra na kterou mám spoustu vzpomínek, tak jsem mluvil o současné generaci MMO her z posledních X let. A tam něco takového chybí.
-
-
*ameriku
-
-
Rybaření mimochodem měla taky :P. Takže to není, že by TES objevilo Ameriku, jen vrací do MMO zpátky pár věcí, co se do klasického "wow clonningu" nevešlo.
-
-
-
Fantasy MMORPG s historií, stojící na poctivých pevných základech vybudovaných offline tituly a s početnou fandovskou základnou. Z těchhle podmínek se už jedna nejhranější MMORPG zrodila. Pokud to kluci z Bethesdy neposerou, mohl by hru čekat stejný osud *4*
-
-
Mno ... ja bych tomu moc neveril ... ta serie jde totiz pekne do kopru, verze od verze stejny bugy ... a jako bonus novy. Nedelal bych si iluze, ze to v MMO bude jinak. A to, co v singlu muze byt vopruz, kterej se da pripadne prehlizet nebo polecit cheatem ... to je v MMO neskutecnej prser.
Navic .. ukaz mi jedno aspon trochu originalni MMO ... kde nejsou zony pro lv10, 20, 30 ... kde maj remesla smysl ... a nejsou tam jen proto aby tam byly (nac vyrabet cokoli, kdyz z potvor padaj lepsi veci), kde to neni o tupym mackani abilit dle naucenyho poradi (pripadne o napsanym makru ...) .
-
-
to je teda novinka:D model ktery obsahuje loot.. to tu dlouho nebylo:D kazdopadne se tesim i kdyz me dost pohltil NWN jedine mmo kde rad posloucham a ctu dialogy. na betu je to v paradnim stavu vsem doporucuji.