Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dají se poplatky platit také v českých korunách?
    Předem dik.
  • Všichni tady řeší měsíční poplatek a jestli je to pro člověka moc, nebo jestli je to přiměřený.. Je jasný že pro cizince je 13e či 15doll něco jinýho než pro nás 330Kč...

    Ale vemte si to globálně..! WOWko momentálně hraje cca 7,7 mil lidí. Podle vlatního úsudku, kolik lidí cca bude hrát TESO s jeho reklamou a mediální propagandou .... a vynásobte si to těma 330,- korunama měsíčně(plus koupení hry). . . .

    zajímavé...
    • Tilwaen
      Co s tím má WoW co dočinění? Navíc asi nikdo nedokáže dopředu odhadnout počet hráčů TESO při startu, navíc po půl roce.
      • Tss to nepochopil, wowko je jen jako příklad kolik lidí hraje podobné hry, on poukazuje na to, že řikaj že poplatky jsou aby zaplatili ty náklady na udaty a platy těch několik lidí co se o to bude starat atd. Ale ta suma co vyždímají z lidí je někde uplně jinde.
  • Jack1947
    "Farewell Elder, farewell ...in the hell¸¸.
  • Klid, stačí rok počkat a bude to taky free to play.
  • Abiczko
    mě by měsíční poplatky neodradily,naopak lepší než F2P a postupné solení peněz z kapsy... Bojím se jen že časem na F2P model stejně přejdou a všichni co to do té doby budou hrát tak budou pěkně naštvaní a myslím že po právu... A druhou obavu mám z toho jak se vývojáři poperou s repetetivností úkolů a neodvratným nástupem stereotypu, je hezké že je tam dvacet druhů skřetů i když se liší jen barvou a statistikami, ale když 100 hodin jen mlátíš a mlátíš tak to dřív nebo později omrzí... Držím palce a doufám jen v to nejlepší, i když možná dost naivně *4*
  • poplatky smysl maji, odfiltruji decka a retardy. jakozto clovek co hraje mmo 15 let me neskutecne vadi posledni roky ten casual dav, se kterym clovek ani nemuze vlezt do dungu jak jsou neschopni. zlate casy ac ci eq1.
    • Soucitim s tebou. Nejdriv si ale v hlave utrid myslenky.*

      * poplatky smysl maji, odfiltruji decka a retardy, se kterym(y) clovek ani nemuze vlezt do dungu jak jsou neschopni.

      = Jak krasne to ted maji vyfiltrovane ve wowku co....
      • Nejen ve wovku ... kupodivu nejvetsi retardi vetsinou utracej za hru v jakymkoli modelu zdaleka nejvic ... protoze to neumej hrat, tak se bez vsemoznych boostpacku neobejdou.
  • Jsem pro měsíční poplatky, a nechápu proč se tomu začalo říkat "starý" platební systém? Jen protože to posledních pár let vývojáři a vydavatelé dělají špatně? Měsíční poplatky tu budou pořád, teď nemluvím o placení inkasa ale o softwaru včetně her, příjde mi OK když budu měsíčně platit 15 dollarů a nemusím se již o nic starat, každej si bude sám sobě rovný, nikdo jen díky tomu že má prachy nebude mít něco víc nebo něco rychleji než ten který ty prachy nemá, ve hře se nebudou rozdělovat hráči na desítky typů, kde ten může tohle, tamten tamto a tak, např. aktuální systém SWTOR mě příjde jako jeden velkej "joke", kde je kolik těch typů účtů? 4? 5? už to nějak nesleduju, ale tohle je právě něco, co konkrétně mě okamžitě od té hry odradí, na tohle se tím pádem těším ještě víc. Hold 15 dollarů nebo teda 13 euro může být pro někoho dost, já dokázal jako student na střední škole živit WoW 4 roky z kapesnýho, a co si budem říkat, vždy byla případně i jiná cesta i když né úplně legální, sem tam nějakej kamarád potřeboval goldy, tak se dalo jednoduše domluvit, prepaid za ně a bylo to.

    Nikdo už samozřejmně nemůže počítat s tím, že ta hra si získá i desítku milionů předplatitelů jak se to podařilo WoW - ta doba už je dávno pryč, dnes už je tu mnoho jiných MMO, celá ta svéra hráčů se rozdelila všude možně, ale řekl bych že pokud to bude kvalitní MMO a nějak to nepodělaj, tak i třeba dva až tři miliony předplatitelů by jim mělo bohatě stačit, a tím pádem doufám že nikdy nepřejdou na nějakej F2P model, teda alespoň do doby, než to bude nezbytně nutné.
    • Takhle funguje komunismus,akorat ze v nem je tohle vsechno zdarma.....jo a taky ho nikdo nikde nevidel.

      Ale chapu tvoje rozcarovani. Nicmene bohuzel,subscription v takovy podobe v jaky ho zname dnes NENI V ZADNEM PRIPADE ZARUKOU USPECHU a tveho klidneho spanku:( A to je treba si uvedomit. Bylo by na tom svete hezky...
  • Bohemund
    Může mi někdo prosím vás připomenout, čím bude tato hra tak strašně cool? Já jsem fanoušek Elder scrolls sérií, ale to jen díky té modovatelnosti... nyní chtějí přijít s MMO titulem, který jisto jistě zabil všechny možné další pokračování TES singlovek a jediné, co jsem z videí vypozoroval je, že se kasají tím, jak budou v PvPčku střílet katapulty, bude tam miliarda hráčů (16vs16) a plno dalších fajnových PvP pecek... ach jo, neříkám, že to nevyzkouším, ale jsem velice skeptický k tomuto dílu
    • Jak to myslíš, že jsi fanoušek Elder Scrolls "jen kvůli modovatelnosti"? To jako hraješ jen mody a nehraješ ty samotné hry? Nebo ti nedochází, že když hraješ Oblivion s modem, tak pořád je tam 90% made in Bethesda a 10% je mod?
      • Jenže ty modifikace právě dolaďují detaily a detaily jsou právě to, co dělá hru lepší. Třeba u toho Oblivionu modifikace mohly změnit fakt hodně. Samotný Oblivion byl spíše lehce nadprůměrnou hrou, ale s modifikacemi se stal velmi nadprůměrnou hrou. Tak je to i u Skyrimu a podle mě i u Morrowindu.
        • Souhlasím s tím, že Bethesda některé věci nedomyslela a mody je řeší (např. rychlost levelování v Oblivionu, level-scaling u NPC atd.). Taky je pravda, že spousta modů hry hodně vylepšuje - hezčí inventáře, různé utility atd. Ale to všechno by bylo k ničemu, kdyby tam nebyla ta hra samotná od Bethesdy nebo kdyby byla nezajímavá (questy, vývoj postavy, prozkoumávání světa atd.). Mody jsou super, ale podle mě spíš optimalizují to, co tam je od Bethesdy. Umožňují si to co nejlíp užít.
          • Naopak, specielne v pripade Oblivionu mody udelaj z nehratelny sragory hratelnou hru.
    • TESO singlovky určitě nezabije. Já bych řekl že právě naopak. Morrowind hrálo dost lidí, ale nemělo to na komunitu Oblivionu. Oblivion hrálo dost lidí, ale Skyrim hrálo daleko více lidí. Troufnu si říci, že Skyrim byl první opravdu známým dílem TES - prvním skutečně masivně hraným dílem TES. TESO pokud nebude vyloženě propadák, tak udělá další reklamu TES sérii a přiláká další hráče k SP TES.
    • walltar
      Nevím proč by zabil další pokračování singlovek ... je potvrzené, že další TES bude a tohle MMO ho nijak neovlivní. Pracuje na něm totiž jiné studio, než na SP TES sérii. Dokonce se i odehrává dlouho před sérií TES aby neovlivnil právě ty SP pokračování.

      Na 16v16 taky nevím kde si přišel ... spíš počítej 100v100. Je to MMO a MMO bez PvP je asi tak stejně dobré jako auto bez kol. Je tam i hodně PvE a pokud nechceš PvP hrát tak tě nikdo nenutí.
      • Bohemund
        100v100 bude bez lagu běžet až tak za tři měsíce ostrého běhu hry, nedělám si iluze, že by to bylo ok hned od začátku, ještě jsem nezažil MMORPG, ve kterém by na tohle byli připraveni.

        Jasně, že PvP je součástí každého MMO, o tom to v podstatě (přímo či nepřímo) celé je :) Jde mi ale o to, že udělat hezké arény, kde se bude bezmyšlenkovitě látat, pořád dokola o jeden a ten samý hrad, 200 hráčů, je jednoduché, otřepané a je to VŠUDE! TES bylo vždycky sadnbox, měli by to tomu uzpůsobit a já těm jejich kecům, že jednání hráčů bude mít dopad na herní svět, nevěřím. Říkají to totiž všichni a nikdy to nakonec není pravda.

        Takže mám pořád pocit, že to bude prostě další mmo z mnoha a proto mě pořád zajímá, čím teda bude tak výjimečné.
        • pvp - myslim realny, openworld pvp, bylo naposledy snad v ultime ... od ty doby vsichni delaj areny ... aby deticky nedej boze neprisly k ujme ...

          Nebal bych se toho, ze tu to bude jinak, natoz ze by smrt znamenala libovolny postih nebo ze by dokonce slo souperovi uzmout vybaveni.
        • walltar
          Tak ono to bude další MMO z mnoha ... bude to další lehká evoluce. Přece jenom MMO sou dělané pro lidi, kteří mají rádi MMO a tak se ten žánr nepředělává s každou další hrou.

          Už jenom bojový systém zaručí to, že to bude lepší, než většina starých MMO a ten svět TES by nám mohl zaručit, že to bude lepší, než součastné MMO, ale prostě pokud nemáš rád MMO jako takové, tak asi bude lepší počkat na další SP TES.

          Od velkých projektů člověk nikdy nemůže čekat změnu ... ti lidi co to řídí hrajou na jistotu a zajímá je hlavně návratnost. Na PR kecy taky není radno hledět ... já počítám, že to bude GW2 s možná lepším světem a lepším bojovým systémem. A to mě od takového AAA MMO stačí ...
          • No a prave proto je to dycky prusr ... jak po ekonomicky strance, tak po herni strance. Protoze jestli o neco hraci vazne nestojej, tak je 158ej pokus jako udelat dalsi wow.
          • Bohemund
            Na tom, co říkáš, něco bude.

            Stejně si ale myslím, že momentální doba a vývojová fáze MMOček je přímo stvořená na nějaký originální, prudce revoluční projekt. Průměrným výrobkem, který nijak nevybočuje z řady se nikdy nevydělají velké peníze, velké peníze vydělá výrobek, který přijde s něčím novým, nasadí nové standardy, rozšíří obzory apod... jasně, že to je risk, ale v byznysu je potřeba občas zariskovat. Bohužel mám ale pocit, že to žádná větší firma, co dělá AAA MMOčka, nechce zkusit. :/
            • walltar
              No proto já čekám na star citizena ... to vypadá jako revoluční MMOSIM, ale není to holt pro lidi co mají rádi hlavě fantasy ...
  • Pokud bude poplatek znamenat, že hra si uchová (v rámci možností) vážný charakter a autoři se o ní budou starat, rád ty tři stovky měsíčně zaplatím. S F2P zpravidla přicházejí zla jako item shop, válečníci v bikinách, desítky nevkusných petů, prdění a další blbosti, které mají mazlíčci rádi a které otráví každou MMO. Čím déle si ESO zachová seriózní vzhled, tím líp.
    • Platební model nemá nic společného se stylem hry. Znám řadu F2P, kde žádní nevkusní peti atd. nejsou. Ingame shop je ale ovšem nutností, to je jasné. Doufám, že v TESO ingame shop nebude. Ale podle mě tam bude.
  • Tady je krasne videt, jak vidina rychleho zbohatnuti jim zatemnila mozky a logicke rozhodovani, nevim jakove si delaji pruzkumy u hracu, ale mnozina hracu, ktera je ochotna plati za hru, je porad stejna a 99% z nich uz si stejne svou hru hraje a plati, a zcela jiste nebude platit dalsi hru.

    Ja to vidim tak, ze po monstroznim naminstrovanem zacatku, kdy se po radnem hypu, bude chtit kazdy podivat do nove hry, tak po nekolika mesicich se cislo zastavi na par set-tisic jedincu, vetsina se vrati ke svym starym hram a najednou zacne byt problem a urychlene se bude prechazet na F2P model.

    No uprimne je mi to naprosto ukradene, jelikoz uz mi jedno MMO-RPG v zivote stacilo a zcela jiste vim, ze zadne dalsi MMO jiz za ten cas traveny ve hre,opravdu nestoji.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit