Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Stovky hodin hratelnosti, obrovská hloubka a spousta obsahu, profesionální zákaznická podpora a závazek pro neustálé aktualizování obsahu na pravidelné bázi i po vydání,” tieto PR keci som uz pocul tolko x, pri tolkych MMOckach :D (Korot, Warhammer , Tera .... )

    Realita na PC: Pri launchy naval ze im nebudu stihat servery, tak budu pridava dalsie, po 3 mesiacoch razantny pokles a pomale merge, po 6 -9 mesiacoch zacnu uvazovat aky model free2play spravia. Jedine co ich ako tak moze drzat nad vodou ze to vyde aj na Xboxe.
    • za mesic dohrana pribehova linie, mesic grindu dungu, mesic doufani, ze se stane zazrak a bude to zase zabava...odchod...f2p
      • za mesic nemas sanci dohrat ani u skyrima vsechny questy a pprojit veskere lokace.
        Uz pul roku delam vsechyn questy a cistim dungeony.V zakladnim skyrimu a dawnguardu
        mas 191 dungu,ktere jdou vycistit http://www.uesp.net/wiki/Category:Skyrim-Places-Clearable
        u dragonbornu jdou temer vsechny o poctu questu nemluve a zkus to hrat jeste na legendarni obtiznost.

        Hlavni pribeh dohrajes za hodinu,ale vsechny questy a lokace budes davat pul roku.
        A online ma byt mnohem vetsi.
        • Von_Ljonborg
          Ty seš pyča *1* *1*
          • *1* *1* *1*
        • Ale zabudas ze 90% ludi sa v MMO zene za max levelom a endgame, maximalne sa spravy pribehovka a vedlajsaky s navacsim pomerom rychlosti a XP/odmeny. na zvysok sa ti vacsina vykasle a mozu byt sebelepsie, a to este nehovorim ze vacsina ich je prines/odnes/najdy/zaby.
          • to je sice pravda,ale v tomhle ma byt tes jine,nema to byt wowko,ale tes s moznosti coopu a pvp.
          • Tilwaen
            Tak svým způsobem je to potom problém samotných lidí, že si postup danou hrou nedokáží užít. Nadruhou stranu už snad musí být vydavatelům jasné, že musí end-game content vydat co nejdříve - byli by hloupí, kdyby se nepoučili od SW tORu.
            • To je omyl, to je predevsim chyba vyvojaru, ze to takto hrat lze. Hraci vzdy hrajou jen podle pravidel, ktere jim hra predhodi. Pokud jim pravidla dovoli hru dokoncit za 10minut, tak to udelaji.

              Kuprikladu pokud ti postavim do cesty potvoru, na kterou budes mit az posbiras 100kXP ... tak ti proste nezbude, nez tech 100k XP nekde ziskat ... a pokud postavim system tak, ze XP sou jen za Qsty, tak ti nezbude, nez chodit i vedlejsaky a samo tim travit herni cas.
      • barinator
        jo tak by se daly popsat moje zkusenosti s MMO *1* i kdyz je fakt, ze proste WoW dokaze porad zabavit
  • Viktor_H
    Měsíční poplatky?! *7* Hm, tak hodně štěstí...
    • pokud to bude kvalitni jako wow v zacatku nemam nic proti tomudle modelu :)
      • Jestli to bude stejne kvalitni jako wowko po vydani, tak to nepujde ani spustit. ... jj, lidi radi zapominaj.
  • Tak konečně můžeme začít tipovat, kdy budou donuceni přejít na F2P, dal bych jim tak rok, max. rok a půl. Člověk by řekl, že po SW:TOR už všem dojde, že i přes slavnou značku a samotnou slušnou hru je tenhle model už prostě mrtvej a stěží ty hry uživí, natož aby vydělával.... Ale co, třeba se pletu a fanoušci Skyrimu budou fanatičtější než ti od Star Wars a nebo to prostě bude jenom lepší hra a dokáže si ty lidi udržet.... uvidíme ;)
    • hehe tak u tech zbyvajicich se to vedelo rok predem.. tady je jasne, ze k tomu nedojde.. a muzete byt skodolibi jak chcete ;)
      • Tilwaen
        Jako že je jasné, že k přestupu na F2P u TESO nedojde? A kde bereš tu jistotu, prosím? *4*
        • Z toho ze je fanousek
  • Blbost najlepsi system je Secret world , Guildwars . Zaplatis za hru a mas do nej pristup na vzdy. Je tam nejaky ingame shop s oblecenim, petmy a v urcitych intervaloch do hry pridavate platene DLC a vseci su spokojny.
    • Placene DLC nemam rad :) To vetsinou zavani tim, ze si koupis virtualni vec a nebo malou skupinku questu treba. Ale datadisk, to byl vzdycky hezky nazev a pridaval dostatecne velky obsah do dane hry.
  • Pro mě celkem zklamání a to z jednoho prostého důvodu - kvůli práci nemám na hraní až tolik času a tak budu muset pravidelně platit přičemž si reálně třeba budu moci zahrát jen pár hodinek měsíčně.
    Navíc někdo tady psal, že pro "normálního" člověka 330 Kč měsíčně nic neznamená, no divili byste se, ale žiju z jednoho platu (a ne extra vysokého) a musím i takovéto částky řešit.
    • Nechci působit jako nějaký zm*d, ale pokud se řeší hodně částka 330, nevidím smysl v kupování hry za 1000+ a jakékoliv následné hraní a placení, stejně jako shánět počítač, který to všechno rozjíždí aspoň hratelným a pěkně vypadajícím způsobem
      • Pocitac i hra je jednorazova castka ... kdezto jakekoli mesicni poplatek je neco uplne jinyho ... Slusnej HW vpohode vydrzi 5+ let.
    • Tak mozna nejaky kid, nebo clovek co ma stesti a nemusi resit 330 korun tohle nepochopi. Ale pokud pro nekoho je 330 hodne, ma docela problem s veskerou zabavou obecne. Tech 330 je rekneme jedno a pul kina, coz mi da o hodne mensi zazitek, pokud ale nemas cas tak se to hodinove muze vyrovnat. Dal muze 330 byt jeden lepsi obed, 5 navstev hospody kde si das dva kousky cehokoliv k piti atd.
      Ty p2p mmo nijak cenove nevybocujou, mozna kvuli tomu (ze kdyz mas cas samozrejme) ze muzes smazit nonstop mesic tak vychazi jako jeden z nejlevnejsich druhu zabavy.
      • neni treba se hadat chapu obe strany. Kdo nema moc penez tak at hraje treba dotu2 ktera je zdarma a nemusi si platit MMO protoze i tech par stovek je skoda utracet za hrani kdyz je spousta dobrych her zdarma. A pro ty kdo nejaky penize maji tak chapu ze dat 300 kc mesicne nic moc neresi protoze jak rika kolega vejs tak 300 kc utratime za "blbosti" ani nevime.
      • 330Kc jsou obedy na tejden ... pri vareni doma pak klidne i pro celou rodinu.
  • Já bych si teda daleko raději místo za měsíc hraní platil za hodiny hraní. Třeba 100 hodin za x dolarů apod. Nechce se mi platit dopředu, když nevím, kolik času ve hře nakonec strávím. Nechce se mi platit za pouhý vstup do hry, ale chtěl bych platit za skutečné hraní. A autoři by aspoň byli motivováni dělat lepší obsah, aby hráči skutečně hráli a ne jen kontrolovali jednou za měsíc stav hry.
    • O tom to prave je. Nevydelali by zdaleka tolik, kdyby to udelali tak fer, jak pises, kdyz uz teda platit mesicni poplatky za hru, kterou si nejdriv musim koupit za ne zrovna maly penize.
      • proč by taky dělali fér model, když mnozí hráči doslova brečí, aby byl P2P model přesně takový, jaký ho známe třeba z WoW.

        Já osobně si myslím, že dříve či později bude platební model změnen či doplněn. Nedivil bych se, kdyby to za rok, dva od vydání přešlo na F2P, nebo to dostalo nějaký typ trialu apod.

        Wowku se daří držet si svůj model, který mimochodem taky prošel řadou změn, dost možná hlavně díky tomu, že šlo o první opravdu masivní MMO a že si to lidi platili a hráli už jen ze zvyku. Dnes je situace jiná - zajímavých MMO je daleko více než v dobách začátků WoW a tlak na trhu bude mít svůj vliv. A je zcela zřejmé, že se modelem P2P připraví o obrovské množství hráčů.

        Kdyby to aspoň byl model: Stáhnu hru zcela zdarma - tj. nemusím dávat 1000-1500 Kč za hru - a pak prostě měsíčně platím za vše 15 USD včetně všech datadisků. To by bylo výhodné pro hráče. Současný P2P model je ovšem výhodný pouze pro vydavatele her a nikoli pro hráče. Jenže hráči si to neuvědomují a platí. A samozřejmě velký trh mají rozvinutější země s lepšími platy, kde je 15 USD měsíčně téměř nic (v ČR to není zase tak málo).
        • Sak i wowko uz muzes do lv20 hrat gratis.
        • Bohuzel je to tak, s poslednim odstavcem souhlasim, aspon kdyby to bylo tak. WoW se za doby mene MMO her chytlo a do ted je to takova, jak to nazvat, asi "legendarni" hra. Sam jsem teda WoW hral a moc se mi libilo, takovou atmosferu a strach z nepratelskyho uzemi jsem jeste nikde jinde nezazil. Jenze platit za kazdej mesic se mozna nezda dost*, dokud si to clovek nesecte a nevidi konecnou sumu, kolik za to utratil. me osobne se libi model GW1 a 2, mam vsechny dily, jednicka byla lepsi, ale dvojka neni vubec spatna a Arenanet ukazali vsem, ze jde udrzovat velkou dobrou hru bez mesicnich poplatku. Mesicni poplatky a to ze te a one hre vyhovuji jsou jen vymluvy, nevyhovuji hre, ale vyvojarum a provozovatelum. A o tom, ze TES online prejde na model F2P vubec nepochybuju, u SWTOR taky kazdej tvrdil, ze nikdy a najednou neuplynul ani rok a bylo to tady.
  • Dávám jim rok, maximálně dva *3*.
    • Já 11 měsíců, jako u TOR.
  • Bohemund
    Může mi někdo prosím vás připomenout, čím bude tato hra tak strašně cool? Já jsem fanoušek Elder scrolls sérií, ale to jen díky té modovatelnosti... nyní chtějí přijít s MMO titulem, který jisto jistě zabil všechny možné další pokračování TES singlovek a jediné, co jsem z videí vypozoroval je, že se kasají tím, jak budou v PvPčku střílet katapulty, bude tam miliarda hráčů (16vs16) a plno dalších fajnových PvP pecek... ach jo, neříkám, že to nevyzkouším, ale jsem velice skeptický k tomuto dílu
    • Jak to myslíš, že jsi fanoušek Elder Scrolls "jen kvůli modovatelnosti"? To jako hraješ jen mody a nehraješ ty samotné hry? Nebo ti nedochází, že když hraješ Oblivion s modem, tak pořád je tam 90% made in Bethesda a 10% je mod?
      • Jenže ty modifikace právě dolaďují detaily a detaily jsou právě to, co dělá hru lepší. Třeba u toho Oblivionu modifikace mohly změnit fakt hodně. Samotný Oblivion byl spíše lehce nadprůměrnou hrou, ale s modifikacemi se stal velmi nadprůměrnou hrou. Tak je to i u Skyrimu a podle mě i u Morrowindu.
        • Souhlasím s tím, že Bethesda některé věci nedomyslela a mody je řeší (např. rychlost levelování v Oblivionu, level-scaling u NPC atd.). Taky je pravda, že spousta modů hry hodně vylepšuje - hezčí inventáře, různé utility atd. Ale to všechno by bylo k ničemu, kdyby tam nebyla ta hra samotná od Bethesdy nebo kdyby byla nezajímavá (questy, vývoj postavy, prozkoumávání světa atd.). Mody jsou super, ale podle mě spíš optimalizují to, co tam je od Bethesdy. Umožňují si to co nejlíp užít.
          • Naopak, specielne v pripade Oblivionu mody udelaj z nehratelny sragory hratelnou hru.
    • TESO singlovky určitě nezabije. Já bych řekl že právě naopak. Morrowind hrálo dost lidí, ale nemělo to na komunitu Oblivionu. Oblivion hrálo dost lidí, ale Skyrim hrálo daleko více lidí. Troufnu si říci, že Skyrim byl první opravdu známým dílem TES - prvním skutečně masivně hraným dílem TES. TESO pokud nebude vyloženě propadák, tak udělá další reklamu TES sérii a přiláká další hráče k SP TES.
    • walltar
      Nevím proč by zabil další pokračování singlovek ... je potvrzené, že další TES bude a tohle MMO ho nijak neovlivní. Pracuje na něm totiž jiné studio, než na SP TES sérii. Dokonce se i odehrává dlouho před sérií TES aby neovlivnil právě ty SP pokračování.

      Na 16v16 taky nevím kde si přišel ... spíš počítej 100v100. Je to MMO a MMO bez PvP je asi tak stejně dobré jako auto bez kol. Je tam i hodně PvE a pokud nechceš PvP hrát tak tě nikdo nenutí.
      • Bohemund
        100v100 bude bez lagu běžet až tak za tři měsíce ostrého běhu hry, nedělám si iluze, že by to bylo ok hned od začátku, ještě jsem nezažil MMORPG, ve kterém by na tohle byli připraveni.

        Jasně, že PvP je součástí každého MMO, o tom to v podstatě (přímo či nepřímo) celé je :) Jde mi ale o to, že udělat hezké arény, kde se bude bezmyšlenkovitě látat, pořád dokola o jeden a ten samý hrad, 200 hráčů, je jednoduché, otřepané a je to VŠUDE! TES bylo vždycky sadnbox, měli by to tomu uzpůsobit a já těm jejich kecům, že jednání hráčů bude mít dopad na herní svět, nevěřím. Říkají to totiž všichni a nikdy to nakonec není pravda.

        Takže mám pořád pocit, že to bude prostě další mmo z mnoha a proto mě pořád zajímá, čím teda bude tak výjimečné.
        • pvp - myslim realny, openworld pvp, bylo naposledy snad v ultime ... od ty doby vsichni delaj areny ... aby deticky nedej boze neprisly k ujme ...

          Nebal bych se toho, ze tu to bude jinak, natoz ze by smrt znamenala libovolny postih nebo ze by dokonce slo souperovi uzmout vybaveni.
        • walltar
          Tak ono to bude další MMO z mnoha ... bude to další lehká evoluce. Přece jenom MMO sou dělané pro lidi, kteří mají rádi MMO a tak se ten žánr nepředělává s každou další hrou.

          Už jenom bojový systém zaručí to, že to bude lepší, než většina starých MMO a ten svět TES by nám mohl zaručit, že to bude lepší, než součastné MMO, ale prostě pokud nemáš rád MMO jako takové, tak asi bude lepší počkat na další SP TES.

          Od velkých projektů člověk nikdy nemůže čekat změnu ... ti lidi co to řídí hrajou na jistotu a zajímá je hlavně návratnost. Na PR kecy taky není radno hledět ... já počítám, že to bude GW2 s možná lepším světem a lepším bojovým systémem. A to mě od takového AAA MMO stačí ...
          • No a prave proto je to dycky prusr ... jak po ekonomicky strance, tak po herni strance. Protoze jestli o neco hraci vazne nestojej, tak je 158ej pokus jako udelat dalsi wow.
          • Bohemund
            Na tom, co říkáš, něco bude.

            Stejně si ale myslím, že momentální doba a vývojová fáze MMOček je přímo stvořená na nějaký originální, prudce revoluční projekt. Průměrným výrobkem, který nijak nevybočuje z řady se nikdy nevydělají velké peníze, velké peníze vydělá výrobek, který přijde s něčím novým, nasadí nové standardy, rozšíří obzory apod... jasně, že to je risk, ale v byznysu je potřeba občas zariskovat. Bohužel mám ale pocit, že to žádná větší firma, co dělá AAA MMOčka, nechce zkusit. :/
            • walltar
              No proto já čekám na star citizena ... to vypadá jako revoluční MMOSIM, ale není to holt pro lidi co mají rádi hlavě fantasy ...
  • Stačí si počkať rok na F2P
    • Tilwaen
      Přesně tak. Ono je to vlastně paradoxně smutné, že zpočátku poplatky vyrýžují na fanoušcích a fanboyích, na kterých by jim mělo nejvíce záležet *2*
      • walltar
        Tak já si třeba ty poplatky rád zaplatím ... když to bude znamenat, že si zahraju hru ve které nebude f2p odpad. Jak přejdou na F2P tak se hrou končím ... ty poplatky to nic není, sem dneska dal víc za oběd.
        • Black_Hand
          to mas z toho, ze si dneska vzal na obed pritelkyni.
          • Tak víš jak, záleží kdy a proč tam jdeš (jakože poseldní dobou jsem tak obědval asi 4x, a taky to jde na financích pěkně znát), taky bych si chtěl žít jak walltar pokud takhle obědvá každý den *13* *1*
            • Black_Hand
              tak tak :). obcas taky lehce pritlacim, ale chce to prilezitost.
          • walltar
            Já byl na obědě sám ...
            • Black_Hand
              no normalne se najim tak do 130,- i s polivkou. typicky trochu min. a pivko si v pracovni dobe nedavam :).
            • Pořádný 250g grilovaný steak = 200,-, příloha 30,-, omáčka speciální/tatarka/atp 15,-, pivko 2x25,-, dýško, a máš 300,- i víc *4* Co tam jíš v té praze, já tam měl jednou plněné kuřecí rulky za 150,- a bylo to jak pro vrabce, k tomu na mega talíři. sic s přílohou k tomu ale nic moc taky *1*
            • Black_Hand
              *8* *8* *8* *8* *8*
            • walltar
              Vidíš a to já bydlím na moravě, v malém městě ... je tu jedna dobrá restaurace italská a není extra levná. 255,- za jídlo a zbytek do 300,- spropitné.
            • Black_Hand
              tak v tom pripade nechapu, ze co si utratil 250 korun (300 pokud vezmeme eura) :). kde prosimte obedvas. ja jsem prazak a pracuju v centru, ale tolik neplatim.
        • souhlasim lepsi platit mesicne par e nez F2P kdy za mesic tam utratim i 50e,aby se to dalo hrat,jinak zadara budu dost omezeny.
          • Tilwaen
            Kvalitní F2P model by měl nabízet takový cash shop, abys do té hry nemusel vrazit ani korunu - maximálně více svého času. Což je rozumný kompromis.
        • Tilwaen
          Je pravdou, že jsou měsíční poplatky téměř zárukou (alespoň papírově) vyspělejší komunity, ale i tak mi přijde mnohem lepší systém, co má GW2 - koupíš hru a dál už se o žádné poplatky nestaráš. Prakticky to vyjde nastejno s tím rozdílem, že Ty ušetříš, hraješ-li to pár měsíců (což by kvalitní MMO mělo nabízet, nejsi-li rusher).
          • Jo a platis za sloty na chary. Ne diky. *7*
            • resshi
              No tak pokud má člověk 5 zaplněných slotů, tak určitě nebude vyloženě casual, takže goldy minimálně na 1 slot bude mít. Celé je to o tom, jestli si člověk svůj volnej čas váží, nebo ne. Pokud chci ten slot ihned, tak si zaplatím. Pokud nechci zaplatit, tak zaplatím ingame měnou. Goldy nemusím vyloženě farmit, stačí jen hrát. :)
            • Cas ma taky nejakou hodnotu a "staci farmit" znamena taky platit. *3*
            • resshi
              Nemusíš platit. Stačí nafarmit ingame měnu.
            • Tilwaen
              Tak zrovna třeba GW2 jich má defaultně 5 - to je tak málo? *4*

              Jinak např. dokud bylo LotRO ještě na měsíčních poplatcích, tak jsi také platil za sloty pro charaktery, pokud se nepletu. Žádnou jinou MMO s měsíčními poplatky aktuálně nehraji, tak nemůžu srovnávat.
      • Tak musi z toho udelat poradny p2w, pak budou ryzovat na wallet warriorech.
    • dost mozna i min nez rok... dyt krom WoWka uz snad nikdo mesicni poplatky nevede...
      • Akoze nikto? Moja mama odomna bere 50eur mesacne za byvanie... :(
        • Ty vole 50 eur co to je, ja davam trikrat tolik
          • vies ako :D ja mam dobru mamicku
        • Tilwaen
          Nedej se! Je na čase jí ukázat, že takto tedy ne, a postavit se na své vlastní nohy.
  • Nejlepsi platebni model ma The Secret World-koupis si hru(za par kacek) a vse mas zcela zdarma bez jakehokoliv omezeni. Zady hloupy F2P model.
    Dokupujes si jen pripadne nove DLC,kde se ceny pohybuji v radu stokoruny.
    • Secret world taky začínalo na měsíčních poplatcích, nemýlím-li se
      • Neni dulezite jak zacinali. Dulezite je,ze nepodlehli F2P manii. Alespon by to pto hrace melo byt dulezite. Kazdy rozumny clovek totiz musi videt,ze v 90% F2P titulu platis za plnohodnotne hrani vice penez,nez pri placeni mesicnich poplatku
        • Navyse co sa musi Secret worldu uznat je praca s komunitou, teraz je sutaz o navrhnutie vlastneho oufitu ktory sa objavy v hre, predtym to bola nieco podobne s hudbou, ARG atd...
      • Zacinalo ale docela rychle pochopily ze tadial cesta nevedie, teraz mas kazdy tyzden v shope nejake nove handry, cca kazde 2 mesiace pribehove dlc a chysta sa nova zona Tokio, inak nove eventy, lairy su pre vsetkych zdarma
    • model sice fajn, ale na te hre je pak videt, ze penez je malo
      • ?
        Nejoriginalnejsi MMORPG za poslednich cca 10 let. FUNCOM se jako jedni z mala neboji novych veci. Na te hre je toho videt hodne,ale malo penez urcite ne.
        A samozrejme ze to neni hra pro kazdeho. A nejspise ani pro masy. Ale co ma byt?
        • to ze ma spoustu novych veci a ze je originalni, nijak nesouvisi s tim, ze je na ni videt mnohem nizsi rozpocet oproti ostatnim rekneme AAA titulum
          • Tilwaen
            Kde jde vidět málo peněz např. na GW2, které má stejný model jako výše zmiňovaný Secret World?
            • Tilwaen
              Tak mohu jen doporučit, abys to napravil - poznáš pak, že ne vždy je to, cos napsal, pravdou *3*
            • nevim, gw2 jsem nehral
    • Veskoslav
      První s tím ale přišlo GW.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit