Přejít na výpis diskuzí
The Elder Scrolls Online přijde s first-person pohledem
20.3.2013 | Petr Poláček
79 příspěvků
-
No asi mě ostatní ukamenují, ale ja jsem na TESO docela zvědav a zatím ho přijímám s otevřenou náručí. Hned řeknu proč. Skyrim považuji za velmi špatné RPG (a teď do mě), ale na druhou stranu je to výborný sandbox. Od TESO si slibuji, že mi opravdoví hráči nahradí to co mi ve skyrimu chybí - život ve městech a interakci s někým kdo působí živě (dialogy ve skyrimu jsou hrozné, stejně tak postavy) a hlavně, že nebudu, jako hráč, chodící bůh. Jen by se mohli vrátit ke questům z Oblivionu. Ty ve Skyrimu mě totiž fakt neoslovily.
-
To by mě právě zrovna zajímalo proč by MMO hra nemohla mít souboje jako normální hry.. Proč by ten Skyrim MMO nemohl mít souboje jako normální Skyrim.. to je nesmysl.. všichni jsou přesvědčeni že MMO musí bejt jen klikačka dokud jednomu z hráčů nedojde dřív život.. To ale přece neni pravda.. MMO může mít soubojový systém jako normální hry.. například jako všechny hry které mají multiplayer... To co jde v multiplayeru jako souboj může být v MMO také jako souboj... To vše se dá implementovat.. a některé MMO dokonce implementují soubojové systémy normálních her.. bohužel jsou tato MMO v jiných ohledech třeba nedokonalá ale drží si svou základnu práve díky soubojům, které jsou jako u normálních her... třeba MMO darkfall je oblíbené prývě díky normálnímu stylu soubojů... Nebo třeba Vindictus, který adoptoval klasický styl Asijských rubaček.. Nechápu proč těm MMO hrám trvá tak dlouho se odprostit od toho zaběhnutého klikacího stylu... Je směšně jak se pomaloučku od toho oddalujou a prohlašujou to za něco revolučního... udělaj mini krůček a hned je to revoluční soubojový systém. místo toho aby prostě implementovali akční a oblíbené soubojové systémy z normálních her... Už mě nebaví souboje typu "označ a klikej na skilly dokud jeden z vás nezemře"... Už je načase s tim trochu pohnout a udělat to akční...
-
-
Prorože pokud máš mít v MMO kolem sebe třeba 200+ hráčů tak by byl klasicky boj nemyslitelný. Latence ti to nedovolí ... musíš nějak omezit množství dat, které se přenáší. A pokud nebudeš mít moc lidí kolem sebe a uzavřeš je na malé mapy tak už to nebude MMO.
Jinak ale ESO nebude mít souboje typu označ a klikej ... budeš mít normální zaměřovač a budeš útočit kliknutím na myši. Plus na myši bude ještě blok. A k tomu bude pár abilit, které taky budeš muset zaměřit myší. Žádné lockování nebude. -
-
Ehm ... kdyz to latence dovoli CODu, BFku .... proc by TOTEZ nedovolila cemukoli jinymu? Ve vetsine MMO sem vzivote nevidel pohromade vic nez par deistek lidi, stovku naprosto vyjimecne. Samo, ti s horsi latenci jsou pak v nevyhode, coz se da castecne kompenzovat, ale to palti pro libovonou online hru.
-
To samozřejmě vůbec není pravda. To je jen obecně rozšířený mýtus...
-
-
Co? Že latence ovlivňuje souboj? *8*
-
-
"Prorože pokud máš mít v MMO kolem sebe třeba 200+ hráčů tak by byl klasicky boj nemyslitelný. "
*3*
Ale jo, já ti to neberu. Papouškovat známé mýty je normální. -
-
Tak zrovna planetside ukazuje, že už začínají být problémy s lagem ... a ne co masivní bitvy? Je to MMO, to má massive přímo v názvu. EvE mělo bitvy, kde na každé straně je 1K hráčů. Bez takových bitev nemá MMO smysl. To už můžou udělat nové GW1 nebo přímo hru na styl war of the roses ...
Ale když se podíváš, jak je ten soubojový systém popsaný tak se Zeni snaží hodně přiblížit k soubojovému systému ze skyrimu ... akorát právě přidali kompenzaci lagu. -
Podívej se právě na ten Planetside. Jasně, občas slušný lagy a mají stále nemalé technické problémy, ale přesto se to dá. Já si nemyslím, že by to byl takový problém implementovat bojový systém ze Skyrimu do MMO. I když co si tak vzpomínám, tento bojový systém tu mnozí proklínali. *1*
A upřímně: Masivní bitvy? K čemu? Já bych bral raději komplexní boj v menších skupinách než zergování po mapě. Co je tak super na masivních bitvách? Já bych dokonce vůbec nepotřeboval nějakou válku v Cyrodiil a úplně bohatě by mi stačily arény. Další prvek z GW2, který narvali do TESO a podle mě docela zbytečně. Ale to je věc názoru a preferencí. -
No já nevím, ale pár MMO už sem hrál a pokaždé byla latence velice důležitá. Pokud budeš mít klasický boj (myslím klasický FPS boj) tak taková hra potom s pingem kolem 200ms bude totálně nehratelná. Jinak největší bitvy co sem v MMOFPS viděl má myslím asi Planetside2 a někdy už sem měl s latencí problémy.
Jinak rád bych se nechal vyvést z omylu ... pokud teda máš nějaké důkazy, že je to jen mýtus tak je rád uvidím, Já se neberu jako vševědoucí a rád se poučím.
-
-
-
-
Zalez do díry, šmejde. Asi jsi nikdy nehrál multiplayer Jedi Academy. Omezená datová propustnost je problém poskytovatelů připojení, lobby a tržní monopolizace, obhajuješ je všechny a zároveň podrážíš nohy možnostem HW PC. Kup si konzoli a běž mlátit v koridoru hlavou do přímky v nekonečnu.
-
-
Hošku tak ty mě nestojíš ani za to abych tě tu urážel ...
-
-
TY, bys mě měl říkat "Pane", nebo ještě lépe "Vaše veličenstvo".
-
-
-
Tjn ale většinou nemá hráč kolem sebe 200+ dalších hráčů.. nebo alespoň já sem to nikdy nezažil.. možná kdysi v Lineage 2 ale jinak nikde.. ani v GW2 sem nikdy nezažil tak velké množství hráčů... Ale stejně... jsou MMO, které to mají a operují s tim...
No tak potom to je skoro jako Skyrim ne? Nebo tam se snad boj ovládal něčim víc než myší? Nebo v čem je tedy potom rozdíl mezi ESO a Skyrimem? Myslim jako že tento článek uvádí že boj nebude jako Skyrim... -
-
Úplně stejné jako ve skyrimu to nebude ... Na levém tlačítku myši máš základní útok (když ho potržíš dýl uděláš silnější útok), na pravém tlačítku myši máš blok ... to je prakticky to samé jako měl skyrim. Ale přidali ještě dalších 6 abilit. 3budou od zbraně (každá zbraň bude mít hodně abilit, které si můžeš vybrat) dvě ability budou od clasy (clasa má taky hodně abilit) a jena je ultimátka. Cooldowny nejsou, ale sbility spotřebovávají manu nebo staminu, takže když je vypráskáš na začátku boje tak ti zůstane jen základní útok.
Všechno ovládáš pomocí zaměřovače. Musíš mířit na nepřítele, aby ho tvoje abilita zasáhla, ale napřiíklad šípy budou mírně zatáčet protože bez toho by při pingu třeba 200ms žádný archer nikdy netrefil cíl. Plus si můžeš lockmout target ale i když máš locknutý target pořád na něj musíš mířit ... to locknutí je spíš jako pomocník, aby člověk věděl na koho útočit a pokud je velký chuml mobů tak aby sis mohl vybrat na koho půjdou tvoje útoky.
Takže i když se snaží napodobit souboje ze skyrimu museli přidat opatření kvůli lagu. Bez toho prostě MMO nemůže fungovat. To, že si zatím nepotkal 200hráčú zároveň neznamená, že se to nestává ... vždy musíš engine navrhoat na nejhorší možnost jinak budeš mít problémy. -
-
No já stejně proti locku nic nemám.. když je ale rozumný.. Já osobně miluji soubojový systém Rise of the Argonouts kde se postava lockuje na nepřítele tak že v podstatě jakkoliv se hráč pohybuje tak postava se pořád snaží držet lock na nepřítele... Myslím že to trošku dává prostor pro soustředění se na boj samotný... protože bez locku to pak může u MMO vypadat tim sytlem že boj se zvrhne v takové to zběsilé pobýhání dokolečka a vyhraje ten komu to bude méně lagovat... to už sem u MMO zažil... To ani nemusí jít o akční prvky...
Hm celé to zní velice dobře... To s těma abilitama mě hodně zajímá... To se bude jednat o nějaké speciální útoky? Jako nadstandard? Já sem kdysi přemýšlel nad koncepcí boje, kde sem však vycházel z Rise of the Argonauts boje s tím že postava si přepíná mezi volnou pozicí a obrannou pozicí pomocí mezerníku. Nejedná se o aktivní krytí ale o pasivní... nic méně myš měla sloužit jako údery lehké a silné v klasickém hack and slash provedení komba několika úderů (které se také dají modifikovat).. plus sem zamýšlel 5 speciálních útoků na tlačítkách QE123... Speciální útoky by byli různého druhu podle skillu se zbraní a v podstatě by fungovali jako jeden úder. Například podříznutí šlachy za kolenem (klasický výpad ve starověku), či výpad štítem s tím že úder musí být použit ve správnou chvíli aby se stal účinným a nepřítel jej neodkryl... Se těšim na ESO abych mohl pěkně prozkoumat tu mechaniku soubojového systému... -
-
jo tak to zní dost zajímavě.. to se mi líbí kam s tim ESO míří... Doufam že to bude pak nastavovat nové standardy pro soubojové systémy v MMO...
-
Těch abili t bude hodně a budou hodně různorodé ... třeba jedna co jsme viděli je, postava vystřelí nějaký řetěz a přitáhne si nepřítele k sobě, potom tady taky budou kouzla ... jeden ze zbraňových typů budou kouzelné hole. Takže třeba taková restoration staff bude mít na výběr kouzla z restorační školy. Každý typ zbraně se ti bude podle používání levelovat a tím budeš ve stomě otevírat nové ability, ktré budeš moct použít. Ale taky ty class ability můžou být kouzla ... třeba takový sorcerer class může držet meč, může nést těžké brnění, ale dvě ability bude mít svoje class a jakožto sorcerer to asi budou kouzla takže potom člověk může mít klasického battlemága. Samozřejmě půjde v boji přepínat mezi svěma zbraněma takže můžeš mít destruction staffku a meč a přepínat posle toho jestli dojuješ na dálku nebo na blízko.
Jinak k té modifikaci ... ty ability asi taky půjde modifikovat. Můžeš jim zvyšovat damage, přidat AOE, heal a podobně. To by se mělo dělat pomocí pasivů a ještě pomocí morphing systému, ale to je celkem staré info takže nevím jestli se to nezměnilo.
-
-
-
-
To neni opodstatnění, proč by nemohl být souboj z pohledu první osoby v originálním stylu Skyrim.
Soubojový systém Skyrim není nijak masivní, aby ho nezvládlo implementovat MMORPG. -
-
Tak tady bude hodně podobný soubojový systém jak ve skyrimu ... jenom ta hra bude mít soft lock, který kompenzuje latenci. Jinak já sem skyrim hrál vždycky ze třetí osoby ...
-
-
No jestli ten rozdíl je jen v soft locku tak to není tak moc... jako hlavní je ten přechod na to aktivní ovládání boje.. na to aktivní podílení se na souboji.. jde o tu kontrolu nad svou postavou během boje.. možnost úhybného manévru nebo krytí a tak... To jsou věci, které normálně v MMO vůbec nezáleží na hráči ale pouze na statusu... To totiž rozděluje zrno od plev... je něco jiného míst statusy a něco jiného bý schopný boje, umět si načasovat krytí, úskoky a útoky...
-
Kacíř! *1*
Ale nechapu co ma byt ten soft lock? Buď miřim myší a musím se trefit ala FPS, nebo je tam nějak uzamčený target a fireball na něj letí, ikdyž koukám do země, ale tohle se teda asi nazývá hard lock. Jak to ma fungovat? Nedokažu si představit něco mezi tim. -
-
Sem to popsal níž ... pokud ještě něco nechápete tak já to klidně popíšu ještě líp.
http://elderscrolls-online.cz/system_zamerovani_v_elder_scrolls_online.php já sem tady překládal článek o zaměřování v ESO ... je to z té první hands-on takže je možné, že se něco změnilo, ale neřekl bych.
-
-
-
-
-
-
Já osobně nevidím uplně zádrhel soubojových systému v locku nebo něčem takové... Pro mě jde u realtime akčních soubojů spíš o samotné ovládání jednotlivých úderů a obrany. Možnost vykrýt útok či uskočit stranou. Možnost vyčkávat na výpad a podobně.. to vše neexistuje v klasických MMO, kde jde o bytvu statusů. Stačí být v určité blízkosti nepřítele a pak už je to njen na tom komu dřív dojdou životy... Myslím že lock může být dobrou pomůckou v chaosu boje... Lock nahrazuje to co máme v realitě ale ne ve hře... a to je určitá orientace v prostoru... Hra nám nabízí pouze omezený výhled, bez jakýchkoliv pocitů a je lehké tento výhled zmást.. ve skutečnosti máme orientaci v prostoru a tak lock nepotřebujeme... Dokážeme dokonale ovládat sami sebev prostoru a dokážeme také senzorovat naše okolí, máme širší viditělnost než nám nabízí FP view.. máme také smysli, které nám pomáhají se orientovat, máme pocity, které nám říkají, že někdo stojí za námi nebo vedle nás.. ve hře to nejde... ve hře se těžko orientujeme v tom co se děle v prostoru mimo obrazovku, protože to necítíme, jen tušíme co se děje. Snažíme se to odhadovat na základě různých informací a očekávání. Proto pro mě lock není moc omezení bojového systému. Naopak si myslím že zrovvna ve FP view je lock celkem důležitý, protože se celý souboj lehce může zvrtnout na pobíhání dokolečka a sekání a ten kdo dřív ztratí orientaci tak ten zemře... Takhel sem již viděl bojovat v MMO.. a moc mě to tak nebaví.. rači se utkám s nepřítelem férově tváří v tvář než abych kolem něj pobíhal do kolečka a čekal až bude mít lag a já ho seknu... Co je pro mě důležité je mít pohyblivost.. možnost uskočit úderu nepřítele, či možnost jej vykrýt.. a třeba se správným vykrytím dostat malou skulinku času na rychlí protiúder.. Tak abych měl pocit že s nepřítelem bojuji a ne že ho obíham jak střelená husa... takže se těšim na ESO souboje...
-
Číst něco o ESU na českých stránkách jinde, než na fansite: http://www.elderscrolls-online.cz/
je blbost. V tomhle článku jsem našel tolik chyb, že i troll by se musel stydět za špatné info. -
-
Kdyžtak je to ESO (či TESO) ty chytrolíne. Nauč se skloňovat, když tu někomu kážeš.
Redakce sleduje desítky až stovky her a ne jen jednu. Chyby se stát můžou, tak normálně upozorním, nebo sepíšu opravu a dám do fora. Hotovo. -
Buď konkrétní, ať to můžeme opravit, nebo to budu považovat za dosti nevhodný způsob propagování vlastní fanstránky. Děkuju.
-
-
Pak bude možné se stejnou postavou hrát v upraveném/obtížnějším módu za jinou frakci. No a TESO nabídne ještě třetí, závěrečný mód, respektive část vaší cesty hrou, ve kterém pojedete za vámi zvolenou frakci a čekají vás obtížnější úkoly i souboje, než v předchozích dvou fázích.
Ziadne fazy, proste hrac vyexpi lvl 50 na uzemi svojej frakcie, a po dokonceni uzemia svojej frakcie si moze vybrat uzemie druhej alebo tretiej frakcie na splnenie, tie uz budu ale obtaznejsie a vsetky lokacie budu na lvl 50. Ta vasa tretie zaverecna faza bola v preview myslena ako zona poslednej, tretiej frakcie, ktora uz bude hraca odmenovat lepsim lootom. -
-
Taktéž díky za upřesnění.
-
-
Dobrá, omlouvám se. Jsem už prostě jen alergický na věci, co píšou česká hráčská média.
Všechny nedostatky už tu napsal Walltar, takže problém už není :-)
-
-
-
Můj post ... tam je napsaná jedna věc ...
Bez ohledu na to, kterou ze dvou frakcí, co budou dostupné při spuštění ... btw tady máte chybu frakce budou tři. Aldmeri Dominion, Daggerfall Covenant a Ebonheart pact ..
Ale máte to s těma frakcema nějaké popletené ... gildy mágů a bojovníků nemají s frakcema nic společného sou to jenom dalši quest linky co má člověk k dispozici a pokud vím může dělat jak mágy (sbírání knížek) tak bojovníky (zavírání dark anchorů). Imho to je celkem zásadní chyba, kterou by bylo potřeba opravit.
Já sem to jenom tak rychle prolítnul ... takže jestli je tam toho víc nevím. Jinak jak to tady je s propagováním fanstránek? Pokud by to vadilo tak já s tím přestanu. A jinak Pel s tou fanstránkou nemá nic společného (já taky né) jsme jenom členové ... -
-
S propagací fanstránek problém není, vůbec žádný. Jen bych byl rád, kdyby se lidé drželi tvého příkladu a když vidí, že je něco špatně, tak napsali, co konkrétně je špatně. Abychom to mohli opravit. Čili díky ti.
-
-
Ok, není zač, já sem hlavně rád, že jste ochotní opravovat takové věci protože některé jiné CZ herní weby už napsali o ESO hodně volovin a když je někdo z nás upozornil tak se nic nestalo. Díky tomu je v CZ hodně pokřivéný názor na ESO ... jinak on se nám pelargius asi trošku utrhnul ze řetězu. My si příště líp přivážem. *1*
-
-
-
-
-
First-person by potěšil, pokud je však na třetí osobu hra zaměřená od začátku vývoje tak mě to zas tolik nevadí. V singleplayerech TES totiž animace v třetí osobě občas vypadali dost k smíchu a bylo vidět že se autoři víc zaměřili na fp. K bojům, dává to smysl, že nebudou stejné jako ve skyrimu, to by pak hra byla spíš něco jako chivalry, těžko říct jak by to fungovalo v pve i pvp. Každopadně jestli nebude stealth lučištník plnohodnotná classa jako je v ostatních mmo zažitá mage nebo warrior nebo rogue, tak mě tam neuvidí.
-
-
Těžko říct jak by vypadalo PvP, kdyby to bylo 1st person asi jako Chivalry?
Třeba... jako v Chivalry? Ktere funguje celkem dobře, ne? -
-
To funguje.. ale v malicke mapicce
-
-
Lučištník je snad plnohodnotná classa ve všech MMO, co jsem kdy hrál. Proč by tomu tady bylo jinak? *6*
-
-
No mě de o tu specifickou kombinaci kterou hraju i v singlu tj. bosmer s lukem ve stealthu kterej projde celou hru aniz by si ho nekdo vsimnul, coz v mmo pude zreplikovat těžko. Máš buď rogua se stealthem zaměřenýho na dýky apod, nebo rangera/huntera s nějakým zvířetem. U většiny mmo máš autoattack a skilly. Teru jsem nehrál, takže nemám moc velkou představu o tom, jak to funguje tady třeba s range útokama, jestli míříš sám, nebo jestli je tam nějakej lock system a podobne.
-
-
To nebude v ESO problém ... každé povolání může používat jakoukuliv zbraň a zbroj a každé povolání může používat stealth. Takže si vezmeš například nightbladea a k němu luk.
Autoatack taky nebude .. útočit se má levým tlačítkem myši plus budeš mít další ability na číslech. Míříš víceméně sám ... je tam softlock kvůli latenci takže pokud máš křížek nad targetem tak ho trefíš i když uhne. -
V TESO by snad měly být classy stavěny jinak. Já sám nemám rád classy rozvržené tak, jak je tomu ve většině MMO a jak to tu popisuješ - tj. stealth rogue, který má většinou dýky, pistole apod. a hunter/ranger/archer, který sebou tahá zvíře. Údajně bude mít hráč více možností, jak si sám postaví classu.
Hráč by měl mířit sám - pokud to tak bude, je pro mě stejná classa, jakou si chceš zvolit ty, jasnou volbou. Jen budu mít dunmera. *3*
-
-
-
-
Na tuto MMO se tesim konecne budu mit moznost hrat na summerset isle za Altmery a dat co proto Emperiu :-)
-
-
Summerset isles nebudou při startu hry přístupné ... počítá se s nima asi pro adventure zónu (Level 50+ mass PvE obsah)
-
-
Tak tim me naserou, proc to nedaj na Cyrodil kdyz vsechny 3 frakce nane utocej.
-
-
Tak Cyrodiil je zase mass PvP obsah .. i když v něm bude nějaké PvE.
-
Co na ně nedají? PvE zónu? Protože to bude obrovská PvP zóna s quetama, dungeonama (kde budou na sebe útočit všechny tři alliance, no to bude maso). A navíc, mass PvE zón na lvl 50+ bude mnoho :-)
-
-
-
-
Musím říct, že pojetí soubojů mě celkem přitahuje. Souboje statistik z většiny MMOček mi lezou krkem, nějaká hra sázející na hráčův skill by mi určitě bodla (Chivalry se rychle okouká)...
Jestli ta hra 1) bude bez měsíčních poplatků 2) bude postavená tak, že PvP nebude ze 100% záležet na equipu, možná bych do toho i šel... -
-
Tak o finančním modelu se zatím nic neví, ale některé indície nasvědčují, že hra bude P2P. (ale nic oficiálního)
A podle vývojářů, než o eqip půjde v PVP spíš o skill hráče. Do pvp oblasti člověk může už na levelu 10 a hra mu propujčí level 50 ( funguje to vlastně stejně jako v GW2). Při PVP veskupině by mělo jít hodně o využívání synergií, což sou vlastně takové komba. A kdo bude líp využívat bloky, úskoky a synergie (blokovat a uskakovat může každý) by měl mít celkem zásadní výhodu. -
-
On je problem, ze vyvojari vzdy reknou, ze zalezi na skillu hrace a ne na jeho equipu. Otazka je, kde je pravda.
-
-
Nehrál jsem MMO, kde by na skillu hráče nezáleželo.
-
No to je samozřejmé ... než si to zkusím já nebo nějaký herní žurnalista na vlastní pěst v betě tak ale jsou informace od vývojářů to jediné co můžu poskytnout. To že nám vyvojáři s přehledem kecají už nám pár MMO ukázalo.
-
-
Taky bych tipoval P2P a později přechod na F2P. Bohužel samozřejmě...
-
-
P2P a potom B2P chces povedat ? dufam ze s toho neurobia f2p uplne pre kazdeho.... ches hrat, zaplat spon raz...
-
-
-
-
Ajta, absence FPP byla jedna z věcí, na kterou jsem se chtěl vymlouvat, proč si hru nepořídit. Copak mi to děláte, vývojáři zatracení *1*.
Jsem zvědavej, jakej převlek budu mít, abych nepozorovaně vniknul se svým dvoumetrovým orkem do tábora bosmerů *15* -
Bohuzel je to nejspise tak, po dlouhych letech s TES prichazi MMO verze, po ktere jsme dlouha leta volali a za kterou jsme pachtili. Ano, pak jsme si rekli, ze pokud by mel byt TES zmrven jako pouhy klon WoW a jeho ruznych odnozi, pak radeji at pocka na dobu, kdy bude ke zkopirovani dokonalejsi kontext kvuli nemuz nemusi hrat prijit o svuj temer sanboxovy status. Bohuzel, tak se stane, dychtivost (ne hrace), nybrz zbrkleho vyvojare rozhodla pripravit nas o sen hrat jednou dokonalou MMO pro narocne, kterou muze uskutecnit jen jeden kral RPG a to prave TES.
Nic z toho nebude, misto toho klasicky concept- leveluj jak divej do 50ky, pak si dej nejaky ten trapny Pvp, rozjed znovu linearni mis-mas za konkurecni frakci (jak duchaplne) a pak uz nezbyva nez se nudit a cekat na nejaky ten expansion. Sbohem TES0. Skyrim multiplayer mod FTW (doufam, ze jej potka osud DayZ a vznikne z nej alternativni. A to uz jsem si rikal, ze Secret world snad prisel se zpusobem (ne-levelovani),ktery by prave TESO mohl nadherne adaptovat k tomu soubojovy system ala Conan...ale ne, proste ne. Damn you Zenimax/Bethesda. -
-
Počkej si na výsledek. Třeba to nebude tak hrozný. A když jo, pošli je někam a máš to.
Co zatím vím, některé věci v TESO mi příjdou dobré, jiné jdou úplně proti duchu TES. Např. v podstatě faction lock na území je doslova rouhání proti TES.
Jo a v TESO prý nebudou raidy.. tedy aspoň zatím ne. *1*
-
-
teraz by sa mohli zamerat na to, ako urobit poriadny content pre hracov SP serie, ALE AJ PRE HC MMO HRACOV ! inak hra skonci presne ako SWTOR...V ESO to bude problem, pretoze vidno, ako tym explorovanim a questami a pribehom sa prisposobudu SP fanusikom, pokial do hry nepridaju poriadne endgame pvp a raid pve (cital som ze tam raidy byt nemaju, ale nieco ine, nieco ako velka adventure zona, do ktorej sa moze ist aj solo,ale aj s velkou partou, loot, obtiaznost a velkost zony sa bude zvysovat podla poctu hracov, co moze byt zaujimave)
- Pockam si par mesiacov na gameplaye,prezentacie a viac infa a samozrejme na open betu, aby som hru zhodnotil, ci mi stoji za kupu, ci nie, hypovat sa urcite nebudem, pretoze pred relasom je kazde mmo top1. -
-
ano myslím, že to je také jeden ze systémů, který by viditělně pomohl, ale z nějakého důvodu se k němu MMO hry plížej jak ochrnutý... Uzavření určitých lokací a korekce obsahu podle počtu hráčů.. Nechápu že to neni běžnou praxí už... Total open world jako WoW je fajn.. ale je potřeba to trošku pohnout už.. uzavírat lokace nebo eventy tak, že se s nimi pak bude dát manipulovat... Když je nějaká jeskyně součástí světa tak je nemožné ji modifikovat podle počtu hráčů nebo nijak jinak.. pokud však jeskyni uzavřeme vchodem a oddělíme ji herně od zbytku tak je možné s tím prostorem manipulovat podle individuáních potřeb.. to znamená, že do takové jeskyně může přijít pouze jeden hráč a tak se obsah pří tomu že je jeden a možná i tomu na jaké je úrovni.. pokud jde skupinka hráčů tak se obsah přizpůsobí pro skupinku hráčů a třeba jejich průměrnému levelu... S uzavřenou lokací se dá dělat mnohem více věcí.. dá se zde zasadit více SP obsah... K otevřeným rozsáhlím lokacím se nedá tak přistupovat lehce, protože musí určitým způsobem reflektovat všechny hráče... ale uzavřená lokace může reflektovat jednoho, či skupinku... podle potřeby... MMO s tim tak trochu operujou už, ale myslím že ne dostatečně... Myslím že by neměl být celý svět open world ale měli by být více SP a více online lokace tak, aby se skloubilo online hraní s SP prvky jako je příběh a tak dále... V uzavřené lokaci se dá například dále předejít oživování mobů a dalším věcem, které jsou online prvky narušující SP prvky... V otevřené lokaci musí bejt oživování, ale v uzavřené lokaci být nemusí třeba za účelem lepšího prožití SP sekvence hry, kdy hráč zabije netvora, kterému šel 10 qusetů po krku.. tak to ztrácí trochu effekt když tu potvoru vidíte oživit 1 minutu po tom co jí zabijete... A do SP lokací si hráč může brát sebou přátele taky... jde jen o to že se to nechová jako čistě online lokace ale jako SP nebo multiplayer lokace... To se hodí pro účely příbehu a tak dále... Uzavřené lokace se třeba také dají nechat uplně zmizet pro hráče a tim mít dopad na příběh nebo se naopak mohou otevřít pouze pro některého hráče... Tím se utváří ten SP level online her, který chybí.. ten pocit individálního příběhu v online hře....
-
-
Tys nehral lotro ze? Zadny oddelovani netreba.
-
-