Přejít na výpis diskuzí
The Elder Scrolls Online přijde s first-person pohledem
20.3.2013 | Petr Poláček
79 příspěvků
-
Hra z Prvniho pohledu vice pripominala klasicke TES tituly, zejmena Skyrim... No svaty Sheoghorathe. Skyrim je opravdu klasika, vsak uz je skoro 4 leta stara, ze pane Voltaire?
-
Ehm ... kdyz to latence dovoli CODu, BFku .... proc by TOTEZ nedovolila cemukoli jinymu? Ve vetsine MMO sem vzivote nevidel pohromade vic nez par deistek lidi, stovku naprosto vyjimecne. Samo, ti s horsi latenci jsou pak v nevyhode, coz se da castecne kompenzovat, ale to palti pro libovonou online hru.
-
Tys nehral lotro ze? Zadny oddelovani netreba.
-
P2P a potom B2P chces povedat ? dufam ze s toho neurobia f2p uplne pre kazdeho.... ches hrat, zaplat spon raz...
-
Už sem to tu v diskuzi popisoval ... snad to je srozumitelné. Pokud by nebylo tak co bude potřeba vyjasním.
-
Mohl by mi.někdo vysvětlit, jak ten soubojový systém bude fungovat?
-
Pavouci sou nádherní. Hlavně ti velcí chupatí. Roztomilé zvířátka nechápu co se ti na nich nelíbí.
-
Tak zrovna planetside ukazuje, že už začínají být problémy s lagem ... a ne co masivní bitvy? Je to MMO, to má massive přímo v názvu. EvE mělo bitvy, kde na každé straně je 1K hráčů. Bez takových bitev nemá MMO smysl. To už můžou udělat nové GW1 nebo přímo hru na styl war of the roses ...
Ale když se podíváš, jak je ten soubojový systém popsaný tak se Zeni snaží hodně přiblížit k soubojovému systému ze skyrimu ... akorát právě přidali kompenzaci lagu. -
No asi mě ostatní ukamenují, ale ja jsem na TESO docela zvědav a zatím ho přijímám s otevřenou náručí. Hned řeknu proč. Skyrim považuji za velmi špatné RPG (a teď do mě), ale na druhou stranu je to výborný sandbox. Od TESO si slibuji, že mi opravdoví hráči nahradí to co mi ve skyrimu chybí - život ve městech a interakci s někým kdo působí živě (dialogy ve skyrimu jsou hrozné, stejně tak postavy) a hlavně, že nebudu, jako hráč, chodící bůh. Jen by se mohli vrátit ke questům z Oblivionu. Ty ve Skyrimu mě totiž fakt neoslovily.
-
Pořád pavouci, případně drideři, nebo dreughové, proč musí neustále všude cpát nějaký osminohý, kusadlovitý hnusáky? *9* A teď se ještě dozvím, že mi budou zase skákat přímo do obličeje. *1*
-
Podívej se právě na ten Planetside. Jasně, občas slušný lagy a mají stále nemalé technické problémy, ale přesto se to dá. Já si nemyslím, že by to byl takový problém implementovat bojový systém ze Skyrimu do MMO. I když co si tak vzpomínám, tento bojový systém tu mnozí proklínali. *1*
A upřímně: Masivní bitvy? K čemu? Já bych bral raději komplexní boj v menších skupinách než zergování po mapě. Co je tak super na masivních bitvách? Já bych dokonce vůbec nepotřeboval nějakou válku v Cyrodiil a úplně bohatě by mi stačily arény. Další prvek z GW2, který narvali do TESO a podle mě docela zbytečně. Ale to je věc názoru a preferencí. -
Počkej si na výsledek. Třeba to nebude tak hrozný. A když jo, pošli je někam a máš to.
Co zatím vím, některé věci v TESO mi příjdou dobré, jiné jdou úplně proti duchu TES. Např. v podstatě faction lock na území je doslova rouhání proti TES.
Jo a v TESO prý nebudou raidy.. tedy aspoň zatím ne. *1* -
Bohuzel je to nejspise tak, po dlouhych letech s TES prichazi MMO verze, po ktere jsme dlouha leta volali a za kterou jsme pachtili. Ano, pak jsme si rekli, ze pokud by mel byt TES zmrven jako pouhy klon WoW a jeho ruznych odnozi, pak radeji at pocka na dobu, kdy bude ke zkopirovani dokonalejsi kontext kvuli nemuz nemusi hrat prijit o svuj temer sanboxovy status. Bohuzel, tak se stane, dychtivost (ne hrace), nybrz zbrkleho vyvojare rozhodla pripravit nas o sen hrat jednou dokonalou MMO pro narocne, kterou muze uskutecnit jen jeden kral RPG a to prave TES.
Nic z toho nebude, misto toho klasicky concept- leveluj jak divej do 50ky, pak si dej nejaky ten trapny Pvp, rozjed znovu linearni mis-mas za konkurecni frakci (jak duchaplne) a pak uz nezbyva nez se nudit a cekat na nejaky ten expansion. Sbohem TES0. Skyrim multiplayer mod FTW (doufam, ze jej potka osud DayZ a vznikne z nej alternativni. A to uz jsem si rikal, ze Secret world snad prisel se zpusobem (ne-levelovani),ktery by prave TESO mohl nadherne adaptovat k tomu soubojovy system ala Conan...ale ne, proste ne. Damn you Zenimax/Bethesda. -
No já nevím, ale pár MMO už sem hrál a pokaždé byla latence velice důležitá. Pokud budeš mít klasický boj (myslím klasický FPS boj) tak taková hra potom s pingem kolem 200ms bude totálně nehratelná. Jinak největší bitvy co sem v MMOFPS viděl má myslím asi Planetside2 a někdy už sem měl s latencí problémy.
Jinak rád bych se nechal vyvést z omylu ... pokud teda máš nějaké důkazy, že je to jen mýtus tak je rád uvidím, Já se neberu jako vševědoucí a rád se poučím. -
"Prorože pokud máš mít v MMO kolem sebe třeba 200+ hráčů tak by byl klasicky boj nemyslitelný. "
*3*
Ale jo, já ti to neberu. Papouškovat známé mýty je normální. -
Nehrál jsem MMO, kde by na skillu hráče nezáleželo.
-
No to je samozřejmé ... než si to zkusím já nebo nějaký herní žurnalista na vlastní pěst v betě tak ale jsou informace od vývojářů to jediné co můžu poskytnout. To že nám vyvojáři s přehledem kecají už nám pár MMO ukázalo.
-
Kdyžtak je to ESO (či TESO) ty chytrolíne. Nauč se skloňovat, když tu někomu kážeš.
Redakce sleduje desítky až stovky her a ne jen jednu. Chyby se stát můžou, tak normálně upozorním, nebo sepíšu opravu a dám do fora. Hotovo. -
On je problem, ze vyvojari vzdy reknou, ze zalezi na skillu hrace a ne na jeho equipu. Otazka je, kde je pravda.
-
Taky bych tipoval P2P a později přechod na F2P. Bohužel samozřejmě...