Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • T.L. Blade...Nevidím důvod proč bych měl luštit angličtinu když žiju v Ćesku a zaplatím to v plné ceně.Mimo jiné -Nás nutili se učit ruštinu nedobrovolně a vy mladí lezete do pr...e Amíkům a Angličanům.Jste Ćeši a nebo sráčí?-Spíš to druhé. *10*
  • Aj mne sa tak zdalo ale potom ma napadlo... vacsinou byva ze hry su uz cele meisace hotove nez vyjdu do obchodov. Neni nezvykle ked trva i pol roka medzi mechanickym dokoncenim a tym kedy sa hra zacne doopravdy predavat. DA2 bude najskor hotove a v tejto chvili devs uz nemaju co na praci tak zacali s DLC. Z nasho pohladu to vypada inak, ale predsa by nezacali paralelene 2 projekt pred dokoncenim predosleho, to sa ani mne nezda.
  • To Cahir: no vystihl jsi to co jsem psal já, akurát jsi to ještě rozšířil, teď už můžu jen doplnit, otázku pro kolegu, který tu píše, že NWN2 nebyl lineární, tak jak je možné, že jsem od začátku hry s klišé hrdinou šel od bodu A do bodu B a jediné pěkné spestření bylo vylepšovat hrad, jo a ten soudní proces který se v té hře odehrál bych nazval tak trochu předchůdce pro DAO sněm :) Jinak se na mně nezlobte nikdo, NWN2 se ani omylem s DAO potažmo BG2 nedá srovnat.

    Jinak jedno musím dodat pro Cahira, chlape nesahej mi na Irenica to byl výborný záporák, absolutně chladný, jdoucí si za svým cílem neohlížející se doleva ani doprava možná že bez něj by dnes nebyl Loghain :) BG 2 s jeho postavami a světem je dodnes klasa.
  • Tak nejdriv prisla moda vydavata dodatecne DLC, ted uz tu mame modu dodelat DLC jeste pred dokoncenim puvodni hry? No pekne to smerujeme do perdele...
  • Tyto prispevky me pokazde dostavaji, muj kamarad, rodily skot, ma kolikrat taky problem s nekterymi texty v ruznych hrach, slang a rouzne spojeni delaji kolikrat divy. Ale to se tebe a podobnych chytraku netyka, vy rozumite vzdy, vsem, vsemu...
  • Tvoje arogance mě vyloženě rozesmála. Tvoje subjektivní názory, jimž přiřazuješ status kategorických imperativů jsou opravdu jen tvoje SUBJEKTIVNÍ názory. Nebo se máš kromě velkohubých prohlášení o co opřít? Takže abych ti odpověděl na tvoje otázky; je příběh lepší v DA než v BG? Ano. Charaktery? Ano. Hratelnost? Nastejno (BG možná vítězí díky odhaleným herním mechanismům, o čemž jsem psal předtím). Propracovanost? Ano. A všechno tohle platí dvojnásob, pokud si za BG dosadíš NWN 1 či 2. Takhle bychom se asi daleko nedostali, že?? Takže já se pokusím ta svá velkohubá prohlášení o něco opřít; příběh je naprosto subjektivní záležitost - mě se třeba ten v BG líbil míň, vadila mi celá ta záležitost okolo Bhaala a jeho potomků - překombinovaný vopruz. V DA navíc vítám možnost šesti odlišných začátků. Charaktery? Stejně jako u příběhu se prostě nemáš o co opřít, zase jde o subjektivní záležitost. Alistair a Morrigan byli podle mě napsáni perfektně, Loghain byl mnohem uvěřitelnější, lidštější a komplexnější záporák, než trapák Irenicus. Propracovanost: BG pracuje s již existujícím univerzem Forgotten Realms, kdežto scénaristé DA stvořili úplně nový svět, který je podle mě velmi propracovaný a detailní. Máš tam tuny kodexu, je vysvětlena magie, únik, politika, kultura, historie atd. Možná se mu nedá upřít neoriginalita, ale bylo snad BG a celé Forgotten Realms originální? Když uvaříš profláklé jídlo dobře, tak chutná...

    Teď k tomu tvému fiasku s Planescape Torment...Chtěl jsi říct, že TY považuješ MOB za nástupce PT, že? *3* MOB jsem dohrál a nesahá PT ani po kotníky. NWN 2 celkově nebylo špatné, ale ani nijak zvlášť dobré - bylo lieární, nepříliš zajímavé a hrozivě předvídatelné; v podstatě přesný opak DAO - opět nicneříkající velkohubá prohlášení...
  • Tak ta reakce byla od začátku mylná, protože jsem myslel, že dělá předčasné závěry ke dvojce. Hotovo.
  • Volíš špatné otázky, kdo se ptá na lepší? Otázkou je bavilo Tě? Pokud odpovědí je ne tak to prostě nehraj. Pokud jde o mně tak BG bylo také vyloženě lineární, projel jsem ho snad 10x a nevím o tom, že by se tam dalo nějak oddálit od hlavní dějové linie na to tu jsou MMORPG nebo hry typu Oblivion, či Fallouty. A nezlob se na mně ale Mask of Betrayer nemůže být ani blbým omylem považováno za nástupce Planescape Torment. Tato naprosto úžasná hra odehrávající se v jiné vesmírné planině zvané Sigil si takto hnusné osočení nezaslouží. Pokud vím, tak bylo až příliš málo názoru na to že se NWN2 potažmo jeho datadisky nějak extra povedly. Obsidian možná dělá dobré hry, ale jen dobré. Pointou zůstává, že diskuze typu je to horší nebo lepší nemají význam mně osobně bavil jak BG2, Planescape, Gothicy, Fallouty, a také DaO včetně Mass effectu2, na každé z těchto her jsem si našel to co se mi líbí. Proč jinak bych to já nebo kdokoli jiný hrál????
  • Je pravdou, že pokud si to s hraním hlavně RPG myslel kdykoli vážně, tak si se bez angličtiny neobešel. Češtiny dříve nikdo oficiálně nevydával a o všechno se museli postarat fanoušci... Nechápu, proč si všichni stěžujete, díky překladu se spoustu věcí ztratí, v případě dvojího (například Gothic) se toho teprve ztratí... Se raději ochudíte o zážitek, namísto, abyste se snažili naučit anglický jazyk a užili si hry v originále?
  • NWN2 Mask of Betrayer je považován za nástupce Planescape Torment. DAO je lineární nezajímavé a hrozivě předvídatelné, v podstatě přesný opak NWN2. Jestli Ti přijde DAO lepší než BG, tak to je potom hodně špatné. Co je v DAO lepší? Charaktery? Ne. Příněh? Ne. Hratelnost? Ne. Propracovanost? Ne. V komplexnosti? Ne. V čem je tedy lepší? Takže je očividné, že jsme hráli jiné hry...
  • A? Reagujeme na člověka, kterého zklamal, takže z jeho pohledu je pokračování naprosto zbytečné.
  • MrSanta
    Je smutnou pravdou, že pokud to s hraním hlavně RPG myslíš vážně, tak se v dnešní době bez angličtiny neobejdeš. Někteří vydavatelé na češtinu prdí. Vývojáři indie RPG na lokalizace nemají dukáty ani čas. O vše se musí postarat fanoušci sami. A u starých pecek se ani s tou fandovskou češtinou moc počítat nedá.
  • Buď vklidu kamaráde, tito týpci, kteří tu píšou, že to bude zklamání a oprus, apod., stejně tak brečeli než vyšel Mass effect 2 - akční blbost, žádné rpg, a kdesi cosi. Dnes Ti samí tady brečí, že Mass effect 2 nebyl na tiscali zvolen hrou roku :D Tak se v nich pak vyznej :D
  • Jestli se ti zdálo NWN 2 hlubší a propracovanější než DAO, tak jsme pravděpodobně oba hráli úplně jinou hru. A dokonce mi přijde DAO i lepší než BG2. Jediná věc, v které BG na plné čáře vítězí, je odhalení herních mechanismů hráčům - u DA hráči některé mechanismy zůstávají skryty, a tak do nich nemůže na 100% proniknout.
  • Jenže podle mě se povedl... *4*
  • Přesně tak, jde přeci o jiný příběh, nikoliv o vytrhnutí části příběhu z původní hry.
  • Očividně jsi absolutně přípěvek na který reaguješ nepochopil. Ono, když se první díl nepovede (a ten se nepovedl), tak je druhý díl zbytečný.
  • Já Vás nechápu, v dnešní době se člověk bez angličtiny téměř nikde neobejde a místo, abyste se pokusili ten jazyk naučit, tak si budete stěžovat na to, že ve hře není čeština.
  • Problém je, že DAO bylo obrovské zklamání. Prý "duchovní nástupce Baldur's Gate", pche. Ta hra byla nudná, nezajímavá, nesahající příběhem, komplexností či zábavou Neverwinter Nights 2 nebo Baldur's Gate ani po paty. Silná slova, slabé činy - žádně "oldschool RPG", ale obyčejná lineární nuda.

    Navíc člověk má právo vyjádřít svůj názor na hru, která má vyjít a pokud navíc nechce platit za DLC, tak by si ji musel objednat do určitého datumu. A ono, když tvůrci sami hrdě začali prohlašovat, že již tak ořezaná hra bude ořezána ještě více, tak snad čekáš, že to budou lidé vítat? Ne, nebudou.
  • Přestával jsem věřit, že se najde někdo, kdo sdílí můj názor...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit