Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dungeon musí mít malebnou vizuální stránku, zajímavý lore a pěknou hudbu. Vyvážená obtížnost atd. to jsou standardní požadavky pro všechny hry. Pokud to nemá tyto vlastnosti, tak nevím proč vůbec dělat dungeon. Je zde mnoho jiných herních formátů. Pro mě je vzor ideálního dungeonu první půlka Lands of Lore. Jen ze screenshotů je zřejmé že tohle si nezaslouží 7 ani kdyby to vyšlo před 20 lety. Tohle vypadá na hru co někdo udělal, protože naprogramovat dungeon je relativně snadné.
  • snorgrind
    No rekneme ze ten posledni patch to podstatne vylepsil, i kdyz je tam ted jen minimalni zpozdeni ktery uz je vpohode tak to ten problem neresi a to z toho duvodu ze ted to beha kolem 180 fps a kdyz to omezim na 60 tak je to stejny. To znamena ze lidi s podstatne slabsim hw kterym to nebude litat jak me ten problem budou mit porad. Takze za me ok, jak to maji ostatni lidi tezko rict.
  • maros.goc
    už na 3DS to bola priemerná hra, PC verziu vynechávam
  • Jakákoliv indie hra dneska prodá jednotky tisíc (Dark Train např.) Stovky tisíc jsou výjimka u všech žánrů, v dnešní době přehlceného trhu.
  • eb42
    diky za video s kurzorem, update v1.043.070327 to snad finalne resi
  • Widl_CZ
    Chce to jenom trochu cviku. Ze začátku jsem po enemácích taky házel věci z inventáře *1*
  • Widl_CZ
    Já mám zatím trošku problém s obtížností, chtělo by to trošku těžší hádanky a trochu tužší nepřátele. Hádanky jsou opravdu jednoduché a všichni nepřátelé se dají jednoduše "uchodit". Ale třeba ještě přituhne, zatím jsem na 8. podlaží, dávám si jedno patro každý večer místo večerníčku :) Jinak je to fajn jednohubka.
  • nightborne
    Mhm, můžeš přetahovat normálně i "na nepříteli" v okně, ne přes mřížku. Ale nutno poznamenat, že přes mřížku je to stále o dost pohodlnější, protože třeba strefit v okně kombo (nebo si při zuřivějším boji nevyházet polovinu lektvarů z inventáře na zem) mi přišlo skoro nemožný.
  • Widl_CZ
    Útočit můžeš i normálně v okně, němusíš přes tu mřížku.
  • A já si říkal, že to ovládání soubojů a kouzlení je nějaké zvláštní a ono je to z 3DS. Lepší by mi to přišlo převedením toho pohybu myši přímo do hlavního okna než na nějakou mřížku vedle a ještě ten kuror by se ohl hýbat ryhleji, resp. být citlivější. Ale možná jde jenom o zvyk a při delším hraní to bude v pohodě. Zkusil jsem jenom demo a je to takový průměr, moc mě to nebavilo.
  • Jestli si chcete zahrát solidní oldschool dungeon zkuste v Grimrock2 mod The Butcher of Many. Je to českej mod od Zdenka Houba, kterej je autorem Posla smrti u nás. Je to hodně dobrej a dlouhej mod, sice anglicky, ale zadarmo kdo má hru.
  • Taká trapošina česká ako všetky čské hry :D *6*
  • flash789
    JJ Elminage Gothic je moc hardcore, malokdo to dohraje vcetne nepovinneho ,,dvacetipatraku,,
    Ja v tom utopil uz asi 110 hodin a porad jsem to nedohral:)
  • elminage gothic jsem kdysi zkusil, ale jediny k cemu to bylo, ze jsem dostal chut zahrat si wizardry 7

    nejsem narocnej, ale vizualne je to fakt bida a herne zadnej zazrak
  • flash789
    Nenajdes jo?
    https://www.youtube.com/watch?v=ge6jPbuhomI&index=17&list=PL5dr1EHvfwpM_vXaHbGA0G0P8afS6kZTC

    https://www.youtube.com/watch?v=GYKk3TKpyng&index=1&list=PLrBE-lUUdKuFBaR1yK65HanF0M3giQOkr
  • zaty
    No prostě nejsou. Hraju rpg od doby, kdy byl DM novinka a fakt nenajdu dungeon, který bych nehral. A i když je aktuálně nových RPG dostatek, tak slušný dungeon je něco, co si vždy rád střihnu.
  • Tak to je mimo muj region znalosti sry :D Ale tak gg :D
  • Sorry, to jsou kecy. Ja mam na konte pres 90 dohranych RPG a stale je spousta starsich her na ktere nezbyl cas a jsou lepsi a kvalitnejsi nez toto
  • Paulcz
    tenhle rozdíl je snad v každé hře :) I když možná ne tolik teda no
  • snorgrind
    Schvalne sem to nahral na youtube, vytvoril sem pruhledny "on top" okno pro srovnani s normalnim kurzorem.
    https://www.youtube.com/watch?v=08t52iOEZR0

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit