Tak dohráno a s přehledem můžu tu recenzi označit za nejvíc mimo za posledních pět let. Ta hra je naprosto unikátní a obstojí i v současné době. Popravdě ta grafika je parádní a tvorba těch levelů musela být strašně náročná, jak jsou detailní. Stejně ty herní mechaniky. Pochybuju, že si na něco podobného jen tak někdo ještě troufne. A jinak super, jak hra vůbec nevodí za ruku a člověk prostě funguje v daném světě. Škoda, že tyhle věci recenzent neviděl.

Určitá negativa se samozřejmě najdou, ovládání je občas trochu zbrklé a některé skoky proto malinko adrenalinové, ale celkově nad tím má člověk celkem kontrolu. Jediný zásek jsem měl, že se mi Trico nechtěl v jedné části potopit, přestože jsem věděl, že se potopit musí. Google poradil a zafungovalo. Za sebe bych dal buď 7/10 nebo 8/10. Byl to fakt super zážitek.

• Koupit tohleto nebo Rime nebo obojí , po Mafia 3 potřebuju změnu..
  • Mohu se zeptat, jestli tato hra půjde někdy hrát i na počítači / notebooku? Pro mě by to bylo splnění jednoho snu, protože PlayStation 4 nemáme a nemáme na něj ani televizi a bohužel zrovna teď na televizi nemáme a novou budeme kupovat asi za rok, možná i víc než za rok. Ta hra mě velice zaujala a na první pohled jsem se do ní zamilovala a strašně moc bych si jí chtěla zahrát, jenže nemůžu. A tak bych se chtěla zeptat, jestli autoři této hry nemají někdy v blízké době plán jí převést i na počítač / notebook. Byla bych moc ráda kdyby mi někdo odpověděl, prosím. :)
      Nebude na PC, je to PS exkluzivita. Můžeš se na ni maximálně podívat, třeba tady.
  • no nic moc recenze.
  • Je úplná pravda to, že jde o top PS3 titul, u něhož bylo jasné, že se dokončí až v době kdy už bude naplno rozjetá konzole PS4. Proto dostáváme v podstatě REMASTR této hry na čtyřku až nyní. Přesto hra vypadá nádherně, stylizace a epické pojetí je mistrovské. Hlavně však pan recenzant nepochopil geniální technologii hry (resp. AI Trica) která má navodit pocit, že se člověk domlouvá se zvířetem, které jedná na základě instinktu a svého menšího rozumu a tudíž neposlouchá hned na první dobrou (resp. zmáčknutí příslušné tlačítkové kombinace). Tento fakt dělá ze hry "The Last Guardia" od Fumita Uedy jeho nejsilnějším počinem! Je třeba doufat, že hra po první unáhlené negativní vlně dojde k brzkému docenění. Vícemémě souhlasím s komentářem Predator2. Hodnocení 5/10 je tak trochu ignorantské. Za mě 10/10.
    • Vůbec způsob jak AI Trica postupně zapíná další mechaniky a jak na vaši postavu víc a víc reaguje, podle toho co zažíváte, jaké úkoly řešíte a jak se celkové poznáváte je dech beroucí.
  • Hru jsem již dohrál, a sice je dobrá, ale ICO a SOTC byli o něco lepší. Tady už bohužel ta atmosféra, na které si původní dvě hry hodně kladli, byla o něco slabší. Většinu hry člověk zde tráví na hřbetě Trica, a čeká až skočí na evidentně jisté místo, a to chvílema mi přišlo jako šikana. To mi přišlo úplně zbytečné. Ovládání jsem sice neměl problém přetrpět, ale za těch 10 let se to mohlo někam posunout. Příběh sice na mě docela emociálně zapůsobil, ovšem zatímco v SOTC to bylo poctivě, tady mi ty vyvolané emoce přišli trochu umělé, asi tak jako ve filmu Titanik. Takže jsem spokojen, ale tohle byla jediná hra, na kterou jsem se pár let před vydáním těšil, takže ted jsou moje pocity spíše smíšené.
  • Jako sorry, ale pokud Trico půl hodiny čumí na sloup a mně to přesto nedojde a hodinu poskakuju jinde, jsem asi trochu natvrdlej. Tolik k recenzi. Ta hra má své chyby, ale je natolik unikátní a jiná, že si zaslouží veškerou pozornost.
  • Právě jsem to dohrál. Autorovi recenze: Ivánku, Ivánku, nic jsi nepochopil. Vrať se k jednoduchým střílečkám, děláš sobě i Games jenom ostudu... *9*
    • Na českém eurogameru zrecenzovali TLG podobným způsobem jako tady. Naštěstí za pár dnů zveřejnili druhou stranu mince, ze které vyplývá, že se jedná o skvělou hru, jen někteří recenzenti nepochopili základní herní mechaniky, například že musíte o Trica pečovat, jinak vás moc neposlouchá... *2*
      • tamagotchi frcelo mezi detmi tak v roce 97, jsme o 20 let dal, kolego
        • Tak mechaniky typu sbírání jídla nebo ošetření zranění se ve hrách běžně využívají dodnes.
  • Tak se to povedlo stejně jako u Oriho nebo Brothers: A Tale of Two Sons a odpouštím jí všechny technické nedostatky, které ta hra má. Ano kamera je občas podivná, animace chlapce někdy působí jako nadržený králík při sexu a se srovnáním s Tricem a okolním prostředím působí, jako když dáte dohromady dvě odlišné hry. Hra se na PS4 i při použití patchů někde trochu seká. Ale s tím jaký příběh se odehrál a jak dojemné to bylo, jsou to jen malicherné detaily. Je jasné že, kdo doma tahá kočku za ocas, psa má jen jako nástroj na hlídání baráku a zvířata bere jako podřadný druh, si tuhle hru nikdy nezamiluje. Moje hodnocení: 9/10
  • ta hra ma dusi me se libila moc