Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JohnnyLegend

    Hele ta hra mela v mem pripade 35 hodin, z toho Ellie 21. To je mozna jeste vic nez byl gameplay time v prvnim dile. Ja si rozhodne nestezuju, ze jsem dostal vicemene DLCcko a jednu plnotucnou hru zdarma navic. Navic ke konci pak jeste hrajes za obe postavy dobry 4 hodiny, kdyz uz mas dojem, ze ta hra konci. Nelze se divit, ze to chteli tajit. Ja ocenuju, ze meli koule neco takovyho udelat. Mluvi se o tom a neco takovyho jeste nikdo nikdy neudelal. Za to maji muj respekt.

  • Recenze bez omezeni je ta, kde muzu mluvit o cem chci. To vsechny recenze pred relesem hry nebyly, meli limity na to, o cem muzou mluvit. Napriklad nesmeli ukazat nic z gameplaye za Abby, ani o tom mluvit.

    To samotne je zasadni problem herni zurnallistiky. A z recenzi po releasu jsem opravdu nevidel  zadnou, ktera by tomu dala aspon 8/10. A

  • Derp_1337

    "rozdíl mezi review bombingem Death Stranding a Last of Us 2. DS mělo ten bombing z random nicků bez historie s pořád opakujícími se slovy."

    Trololol

    Samozřejmě se vždycky najdou nějaká hodnocení hry od skutečných uživatelů, ale ty červené negativní hodnocení jsou v absolutní většině případů jenom review bombing. Udělal jsem si rychlý check na MetaCritic a z posledních 30 červených hodnocení The Last of Us 2 bylo 29 od anonymků s čerstvým účtem a jenom jednou jedinou recenzí. Prostě jasný review bombing.

  • Opravdu věříš, že můj komentář je jen o lidech tady? Že by snad čtenáři games měli největší zásluhu na rekordních prodejích? 😱

  • cNNk

    Obe jsou fajn lidi? Jediny co si obe na konci zaslouzili, aby prislo nejaky NPC a obe je zabilo. Obe diky svoji zvraceny logice pozabijeji behem par dni stovky lidi a nikde neni ani kousek nejaky vycitky ...to bych tam chtel videt, ze zabijet lidi neni snadny na to jak se hra snazi moralizovat..to snad i stroj na zabijeni Rambo mel.  Pribehova linka Abby je totalni nuda a jeji davkovani ve hre pusobi jako rana palici, ze ktery se dlouho dostavate. Ten pribeh mohl bejt o 10h kratsi a nic by se nestalo.  Co hodnotim kladne je technicke zpracovani, prostredi a souboje.  Tohle, ale opravdu desitkova hra neni.

  • Jasně. Dvojka je prostě o něčem jiném. Ale imho také zajímavém a stojí za to. Už jen kvůli tomu, že člověk nutí i k nějakým zamyšlením. ZBYTEK OBSAHUJE ASI VELKÉ SPOILERY

    Pro mě je TLoU v zásadě příběh o tom, jak dobro vs zlo není černobílé. Že i "záporňáci" jsou obyčejní lidi. A nutí člověka k zamyšlení nad tím, co je ještě v rámci nějaké pomsty v pořádku. Ta hra tě hezky navede k tomu, aby jsi v rámci pomsty šel někoho vyvraždit a měl pocit, že je to tak v pořádku. Pak ti ukáže i pohled z druhé strany a člověk se musí zeptat, jestli si to ty postavy opravdu zasloužili k čemuž tě žádná jiná hra s přístupem "musíš je zabít protože jsou červení na mapě" nepřiměje.

    Druhá věc k zamyšlení je tak, že v tý hře dostaneš dvě v zásadě úplně stejné postavy. Obě mají stejné backstory (zabili jim někoho blízkého), obě to jdo uřešit stejně (krvavá pomsta), obě jsou mimo to fajn lidi co žijí v komunitě, mají přátele, nemají touhu ubližovat a nejsou zlí. Jsou to copy+paste postavy.

    Přesto jedna z nich je milovaná hrdinka jejíž příběh lidé chtějí a kvůli kterému jdou koupit hru. Druhá je tak nenáviděná že to někteří považují za gamebreaking a dokonce mají potřebu to převádět do reálného světa (snaha poškodit prodeje, obtěžování herců na sociálních sítích). Není k zamyšlení proč? A myslím, že tuhle zkušenost a otázku není špatné si zkusit přenést i do reálného světa a zda stejně nesoudíme i reálné situace. (ale to už je diskuse na dýl a odbíháme od hry)

    Za mě má ta hra právě obrovské plus, že tohle téma vytáhla a dokázala zpracovat formou reálné ukázky, která funguje. V tý hře nejde mít rád všechny postavy. Jsou udělány tak, aby to normálnímu člověku nešlo. Je to cílem a je to dobře. Jen mám pocit, že někteří těm emocím podlehli až moc a neustály je :-D Byl to pro mě díky tomu mnohem zajímavější příběh a zážitek, než co nabízejí jiné hry.

  • Beep_Beep_I_am_Jeep

    Ten grain mi taky nešel přes oči, jaké bylo moje překvapení, že to nejde vypnout! Nebo jsem to alespoň nenašel.

    Jak řekl Joel v muzeu na Jurský park: "Je tu i sequel, ale už nebyl tak dobrý." Parádně vystihl i druhý díl TLoU.


  • :D grafika max filmic grain osekanina  , na ps5 to bude pekná podivaná ae je poznat jak to ošmudlaly aby to hw  ps4 zvladnul ta zrnitost mi připomína VHS dobu , příbeh má lepší  crash bandicoot nez todle , 3 prdlele zbytečných animací  spís jako omáčka kolem 20 h gameplaye , nejlepší sou samotný encoutry který o proti 1 dílu vyladily :D

    Nejlepší jak na začatku připomenou  ˇepickej ˇpříbeh prvníhí dílu aby si snim pak vytřely prd....:D

  • Sr_Lobo

    Nasprostý souhlas se vším! Tak jak jsem miloval jedničku, která pro mě je doteď jedna z nej her vůbec, tak dvojka je pro mě příběhově nesmírným zklamáním, z kterého se budu ještě dlouho oklepávat. Nechápu co všichni vychvalují na neotřelém originálním přístupu.

  • Beep_Beep_I_am_Jeep

    Abychom se pochopili, první díl jsem miloval kvůli komornímu vztahu mezi Ellie a Joelem. Ta hra nebyla o zombíkách, ani o nákaze jako takové,
    byl to příběh dvou lidí, kteří si k sobě hledali cestu. Lidé, kteří něco
    ztratili a nakonec nechtěli ztratit sami sebe. Proto se mi na druhém díle nejvíce líbili právě flashbacky.

    Já to srovnávám s prvním dílem (jinak bych dal hodnocení cca 6-7 z 10). Ohledně příběhu v jiných hrách, které jsou koridor, tak si za poslední rok vybavuji snad jen God of War a ten mne zaujal více, kvůli tomu vztahu se synem, což se umocnilo tím, že jsem již otcem.

    Dohrál jsem také Death Stranding. Ta hra není pro každého a spoustu lidí s ní bude nespokojeno. Ale příběh a celkově hra mi učarovala a nemohl jsem se od toho odtrhnout a příběh byl skvělý.

    Pokud vím, názor na hru je subjektivní záležitost, proto píši, že pro mne je příběh podprůměr. Jedna z hlavních postav Dina je absolutně nevýrazná, kdybych ji tam neměl, nepoznal bych to. Ale to neznamená, že někomu jinému se to líbit nemůže a je to špatná hra. Pro někoho pecka, pro někoho průměr. A tak to v herním světě zkrátka chodí :-)

  • Příběh úplně normální videoherní příběh. (na zombie hru bych řekl že i silný nadprůměr? :-D Oproti jednoduché road trip jedničce s nesmylným koncem to byl i posun dopředu). Zase se vraťme nohama na zem a zkusme to zhodnitit i podle stejných měřítek, podle kterých hodnotíme přiběhy ve všech ostatních hrách :-D

  • Beep_Beep_I_am_Jeep

    Také dohráno. Grafika parádní, zvuky též.

    Příběh těžký podprůměr. Ellie zabíjí na potkání muže, ženy, psy a netrápí ji to, ale pak je animace, kde má zabít nějakou významnější postavu a přemýšlí, brečí, trpí. Jako co?

    Nejlepší částí hry jsou bohužel flashbacky, ze kterých se mi vůbec nechtělo vracet. Zejména scéna v muzeu ukazuje, jak svkělá příběhová hra to mohla být.

    Za mne velká škoda.


  • Dobrý, dost věcí se dalo čekat..a ještě dost věcí čekám... Seattle, den třetí.... :)

  • ""Protože i ti lidi, kterým se to nelíbilo, si tu hru museli koupit."

    Opravdu věříš, že všichni kdo se tu o hře vyjadřují negativně ji vlastní?

  • Spíš se ukazuje to, že i když je někdo na internetu nejvíc slyšet, tak to z něj nedělá většinu :-D

  • Všechno není. Ale když by se smazaly review od hráčů, kteří to nehráli (a hodnotí jen zjednodušenou intepretaci příběhu od nějakého anonyma v diskusním fóru - což věřím že může být dost špatná kvalita :-D), tak by hodnocení bylo dost jiné ne?

  • Dohráno. A je to pecka. Hratelnost dobrá (špička stealth/survival žárnu kde počítáte každý náboj). Hodně podobná jedničce, ale s více typy nepřátel, o něco lepší umělou inteligencí a trošku odladěnější obtížností (takže nečekejte že to bude jiné, jen trošku lepší).

    Příběh fajn. ND měli koule a udělali věci, které si ostatní netroufnou, za což velké plus. Technická stránka luxusní. A násilí konečně podané jako že to není veselá kratochvíle, ale tak že člověku místy fakt ekluje.

  • spoock

    Novináři jsou známé persony u kterých znáš cca jejich standarty, pokud od nich čteš delší dobu. Když čtu recenzi některého hráče, jak mám vědět co hraje, co se mu líbí? Lidi co se trefují do vysokých známek a rozhlašují, že jsou novináři podplacení si už nevidí do huby.

  • Tady je to strašně smutný čtení. Chápu, že tohle je především PC web, takže se všem těm zhruba padesáti PC hráčům, co sem chodí,  jakákoliv špičková konzolová exkluzivní produkce prostě bude zajídat. Potom je úplně jedno, jaká hra je. I když má dobré recenze (takže jsou novinářští recenzenti podplacení nebo nesvéprávní) a obrovské prodeje (no to je kvůli tomu, že na konzolích stejně není co hrát), stejně se vždy hůl na psa najde že?

    Jak jsem psal, je to tady strašně smutný čtení plný zloby a nenávisti. Ještě že lidi nejsou blbí, rozhodují se podle sebe a nenechají se ovlivnit jakýmkoliv nesmyslným hejtováním nebo ještě nesmyslnějším review bombingem. Prostě si hru zahrají a užijí si ji se vším všudy, haterům navzdory. Protože přesně tohle si ta hra zaslouží.

    Běžte hrát a přestaňte tady závistivě chrchlat.

  • JohnnyLegend

    Jeste nedohrano, vysledne cislo se muze lisit. Ale uz jsem dost daleko.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit