Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Thorar
    Poukazoval jsem na nesmyslnost Tvého příspěvku. Je irelevantní kdo to tam napsal, nesmysl jsi napsal ty.
  • Řekni mi co má co multiplayer a pro-gaming dělat s obtížností hry. Raději si ještě jednou přečti co jsem napsal a až pak reaguj, ať to dává smysl. Nebyla to narážka proti PC. Já sám Q3A věnoval tunu času. Na PC i na konzolích hraju od poloviny 90tek a jsem v tomhle ohledu naprosto nestranný ( hraju na PC/PS4/WiiU a 3DS) a můžu říct, že některé tituly na konzolích v té době byly prostě o něco složitější (hlavně v puzzlech). O pro-gamingu a skillcapu tady nebyla žádná řeč, takže prosím nemíchat jabka a hrušky. *2*
  • Tak v tom pripade sa obavam, ze si ziadnu bojovku na vysokej urovni nikdy nehral. Ten skill co do toho ide je bez akychkolvek problemov porovnatelny s tymi FPSkami ako Unreal ci Quake. Samozrejme skill-based FPS na konzolach byt nemozu, ale ako hovorim, fighting games sa im bez problemov vyrovnaju.

    No a co sa tych Ultim ci Wizardry tyka - Xenosaga? Suikoden? Tactics Ogre? V podstate lubovolne Final Fantasy (hlavne post-game content v mainline, specialnu zmienku zasluzi FF Tactics)? Co takto stare Fire Emblem hry? Dragon Questy? Wild Arms? Shin Megami Tensei od Nocturne cez Digital Devil Sagu az po Raidou Kuzonoha seriu? A tak dalej a tak dalej... JRPG boli v tej dobe prepracovanejsie a komplexnejsie nez takmer lubovolne PC RPG a hlavne ich bolo viac.
  • del0
    Ukaž mi z dob PS1/PS2 komplexnější hru, než třeba Ultima 7, Ultima Online, Wizardry 7, Everquest.

    Ukaž mi na konzolích víc skill-based FPS, než UT nebo Q3. Bojovky jsou fakt slabý odvar proti multiplayerovým FPS/RTS.

    "fighting games (tiez komplexny zaner)"

    Očividně máš trochu deformovaný pohled na pojem "komplexní".
  • milos.bohonek
    Díky za upomínku, byť se s tím nedovedu ztotožnit. Chápu, že každý má práh toho, co považuje už považuje za spoiler, posunutý jinam, ale pokud ti vadí i tyhle věci, možná by bylo lepší recenze titulů, o něž se zajímáš, radši vůbec nečíst.

    Zaprvé, element tří dnů zbývajících do konce světa je naprosto zásadní pro celou hru - a to nejen z hlediska příběhu, ale také (resp. hlavně) z hlediska hratelnosti. Těžko o Majora's Mask mluvit a tři dny do apokalypsy nezmínit. Vždyť jde o základní premisu.

    Zadruhé, je to 15 let stará hra. Zmiňovaný sidequest se za tu dobu už stal kultovním a běžně ho znají i lidé, kteří nikdy žádnou Zeldu nehráli.
  • hmm, to by som netvrdil. Hlavne za doby (S)NES, PS1 a ciastocne aj PS2 boli na konzolach jednoznacne komplexnejsie hry ako na PC. Teda nie vsetky samozrejme, ale vseobecne ich tam bolo viac. Momentalne si myslim konzolovi a PC hraci nemaju co vycitat - vychadza v podstate vsetko vsade. Moze sa argumentovat tym, ze na PC vychadzaju strategie (coz je komplexny zaner) a nejake simulacie (ci uz FM alebo vseliake tie lietadielka atp), ktore na akonzolach nie su - ale zas tam je kopa fighting games (tiez komplexny zaner) a kopa exkluzivit (hlavne od Nintenda).
  • del0
    Vzhledem k tomu, že na PC byly vždy komplexnější hry (a hlavně víc multiplayeru + pro-gaming), než na konzolích, tak Shertyho pokus je opravdu slušným trollingem.
  • Obyvatelé Terminy se mezi sebou dohadují, zda měsíc skutečně spadne, nebo ne, a jestli mají zůstat na plánovaný karneval, nebo radši vzít roha. Jeden z nejsložitějších (vedlejších) questů končí sotva dvě hodiny před pádem měsíce, když se vám po třídenní práci konečně povede sjednotit zamilované snoubence. Město se tou dobou už otřásá v základech, ale oni jsou konečně svoji a vy jste dotáhli jeden z nejdojemnějších úkolů v historii Zeldy.

    Za tři dny jí spadne na hlavu děsivě se smějící měsíc, a je na hrdinném Linkovi, aby s tím něco udělal. Což se v takto šibeničním termínu samozřejmě nedá stihnout. Apokalypsa se nezastavitelně blíží, obloha rudne, lidé utíkají, hudba zrychluje, hráč zmateně pobíhá po světě a měsíc se nakonec zakusuje do povrchu zemského. Život končí, Link se vrací na začátek třídenního cyklu, přichází o všechen postup a jede nanovo. Co to sakra je?

    Tu poslední větu si hráč asi těžko řekne, když mu pan recenzent vše prozradil...
    A ještě se na Twitteru diví, že neví jaké spoilery prozradil. Pokud to bez nich neumí, tak by bylo dobré se zamyslet, zda má hry vůbec recenzovat, když nepozná co je spoiler. *13*
  • Podání, atmosféra, skrytá témata zpracovaná v sidequestech...
    Dungeony mi přišly zajímavé díky používání masek. Stejně tak i ten časový limit a možnosti které poskytoval mi přišel hodně unikátní a zajímavý zážitek

    Ocarína je sice mechanicky výborná, ale pro mě jí chyběla jedinečná atmosféra. Kromě princezny Ruto mě tam neoslovila žádná z postav a i ta docela lezla na nervy. Prostředí a hudba byly špičkové, ale...

    Majora mě zvládla zaujmout nejen hratelností, ale i postavami a příběhy které v tom světě vyprávěly (Tatl měla narozdíl od Navi charakter a podílela se na ději, Mikau měl nádherně tragický příběh, na Kafei & Anju sidequest nikdy nezapomenu, a Skullkid mi přijde jako jeden z nejzajímavějších antagonistů, které jsem ve hrách viděl...), tak tím světem samotným...

    elite:
    Jinak Wind Waker jsem samozřejmě hrál a asi bych ho umístil na druhé místo v mém žebříčku oblíbených Zeld...
    Jediné Zeldy, které jsem dosud nedohrál jsou Minish Cap (který v brzké době plánuju) a Four Sword Adventures.
  • Asi nehral Wind Waker a povodne 2 z 8bit NES, to boli najlepsie zeldy. Co sa MM tyka, moc som ju chcel mat rad ale podobne ako autor recenzie uvadza, i pre mna bol time limit problem.
  • Také potbrzuji. Malé 3DS má mnohem lepší obraz.
  • maros.goc
    takze predsa je len na XL horsi obraz? ja mam tiez povodne XL no aj ked som obraz na mensom 3DSku nikdy nevidel, stojim si za tym ze grafika je na XL proste strasne zubata ...takze konecne sa nasiel clovek ktory by moju teoriu potvrdil?

    co sa tyka new 3DS, jednoznacne idem do tej mensej verzie
  • maros.goc
    len 4 dungeony z ktorych prve 2 su lahke, masky na jedno pouzitie a jedina odmena za tie sidequesty su bud prazdne flase alebo kus srdca, co z toho robi prosim ta Majoras Mask najlepsiu Zeldu pod Slnkom? :)
  • maros.goc
    no ake ze spoilery tam autor prezradil? :)
  • A tak taky půjdu teda do té menší :)
  • ja som si kupil nove 3DS bol k nemu Skull kid soška a aj hra na cartridge. ALe nie XL - aj tak je tam potom horší obraz. Mam staré 3DS xl *7*
  • Až na to že sklapni.
  • Ubohá recenze s kupou spoilerů. Oproti recenzi na Hrej je to hodně slabé. že jsem to vůbec četl...
  • Vogon
    Už se zase válím po zemi smíchy, dík, žes mi rozradostnil den.
    A věř mi, že bych si přál, abych PS4 neměl, jelikož za ten rok+ co tu je, na něj vyšla pouze jedna jediná hra, která je "OK" a zároveň si ji na PC nezahraješ, každá jiná, která na něj vyšla, byla buďto nuda, nebo se hraje o dost lépe na PC. Fakt dobře utracených 12 tisíc, to ti povím.
    EDIT: A vážně o něčem svědčí, že jsem tento a minulý rok více zábavy strávil v nedokončené originální kreslené hře s malým rozpočtem za přibližně 600kč, kterou jsem hrál na mém starém low-end noťasu(mluvím samozřejmě o Darkest Dungeon), než v jakékoli gigantické hnědé AAA hře, které stojí v den vydání 1000+kč a mají rozpočet, který by utáhl malý africký stát. Čestnou vyjímkou je nový Wolfenstein.
  • Jack1947
    Až na to že jsem to nenapsal já. Jinak ok. A jeje rozumbrada ten dole *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit