Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • S touhle recenzi mam nekolik problemu, a to ciselne hodnoceni je az posledni z nich:
    1) Ceske preklady tradicnich nazvu opravdu nemuzu vystat. Pro ty, co Zeldu hraji od zacatku jsou cechismy jako "Trojimoc" opravdu jako tahani za usi. Copak je tak tezke pouzivat anglicke nazvy v cele recenzi.
    2) Jak uz tu bylo receno, hra vyuziva WiiMotionPlus, takze zadny infracerveny senzor. WMP je zalozeno na bazi gyroskopu, takze zadny infracerveny senzor. Cekal bych, ze kdyz nekdo pise recenze, tak si alespon zjisti informace o dane hre.
    3) Pripada mi, ze recenzent ovlada hru stylem Twilight Princess. Tzn. trese s ovladacem stejne jako to delal jeden nejmenovany recenzent na Gamestopu. Skyward Sword se da ovladat dlouhymi pohyby zcela bez problemu. Zadne klepani netreba.
    4) "Akorát se pak vkrádá myšlenka, z pohledu Nintenda pochopitelně hloupá, zdali by se nová Zelda nehrála na klávesnici a myši o poznání lépe? Mount & Blade se z povzdálí řehtá." Tady je jasne, jake preference nas recenzent ma. Mozna mu krivdim, ale nebylo by od veci nechat konzolovou hru recenzovat nekoho, kdo ma rad konzole a odpusti si stupidni flame primo v recenzi? Ze pan recenzent videl Wii letos asi jen parkrat a k tomu z rychliku asi nemusim pripominat.
    5) Zaverem ... vzhledem k tomu ze hry jako AC, CoD a BF dostavaji vysoke znamky, presto ze jsou prakticky bez inovaci (ano, i jako AC fanda priznam ze nam serviruji furt to same, ale proc ne, kdyz je to tak dobre), proc The Legend of Zelda musi byt sestrelena za to, ze je nedostatecne "inovativni?" Skyrim je stary dobry bugfest, ale to nicemu nebrani, dejme 10. Co by pan recenzent chtel? Predelat to na Skyrim Sword? A uplne nejlip na klavesnici a mys? Co se treba hru napred *naucit* ovladat?

    Kvuli pribehu, hudbe, kouzelnemu grafickemu zpracovani, fungujicimu svetu, kde nic neni "navic," a z meho pohledu vybornemu ovladani bych hre dal alespon 8, kdyz uz ne 9.
    • WOSHOST
      jen jedno slovo: OKAMI *5*
      • Okami? Hral jsem jak na PS2 tak na Wii, a stale musim priznat, ze PS2 verze byla lepsi, predevsim kvuli tomu ze WiiMote moc dobre neregistroval. Skyward je v tomhle mnohem citlivejsi, bych rekl. Ale to je otazka vkusu. Take by mne zajimalo, jestli WiiMote Plus nejak vylepsuje ovladani Okami ... A zaverem Okamiden je pravedpodobne nejlepsi verze :)
        • Ne, pokud hra není pro WM+ stavěná, tak jí nijak nepomůže, takže na Okami to nemá vliv. Mně se víc líbila ta Wii verze, ovládání mi i přes nedostatky sedělo víc než na PS2.
        • http://i42.tinypic.com/25f7gcx.jpg

          (Sorry za kvalitu, je to mobilem.)
          • Ty si megapyča!!! *14*
    • JohnyTheZik
      jeste bych si dovolil zkopirovat hracskou recenzi na metacritic, na kterej tady nekdo odkazoval..

      "After waiting so many months Skyward Sword Zelda, after reading so many articles, see movies and read rumors, even I would give this game 10/10. Then he came out, I bought and tried and it is at this point that came the disappointment. I quickly realized that so much praise, so many high scores were just advertising. I am an expert player of Zelda, I played three times and finished Zelda Twilight Princess and I would have expected much more from Skyward Sword. Grainy graphics, controller goes crazy when you look off the field, the controller is not precise, enemies in spite of the above the new Motion Plus controller, are killed simply shaking the controller. And then the most important thing, the story,missing the magic, the soul is lacking, there is no involvement, few dialogues. It looks like a game made in a hurry to go to meet business needs, putting together the pieces of the previous Zelda,yet they have had 5 years of time. I've played now for 20 hours since I hope that going forward you change something..."

      A to, ze hra ma 95 a od hracu 8 (nemyslim si, ze to je prace hateru) a objevujou se tam hodne 7-10 taky vetsinou znamena, ze nekoho to nadchlo a jiny trochu zklamalo :)..
      100 lidi, 100 chuti
      • "I am an expert player of Zelda, I played three times and finished Zelda Twilight Princess" Eh ... tohle je docela divny. Nekdo je expert na Zeldu potom, co trikrat dohral Twilight Princess? *7*
        Problem opet vidim v tom, ze lide co hrali TP si mysli ze ovladani je naprosto identicke a snazi se "vyhrat" trepanim ovaldacem. Na to uz mam jen jedinou odpoved: http://www.halolz.com/wp-content/uploads/2008/08/wrong.jpg
        Stezovat si ze hra nema dialogy ... tak nevim. Link prece nikdy nemluvi! Proto tam nemuzou byt dialogy. Link je tak trochu jako Gordon Freeman. Hrac si ma domyslet, co by Link rekl v situacich kdy s nim mluvi ostatni postavy.

        Ale asi mas pravdu 100 lidi bude vzdycky mit 100 chuti.
        • Pokud je skutečně expert, tak by měl napsat, že hrál spousty dílů, ne 3x Twilight Princess, to znamená prd.
          • Na to presne jsem narazel tim *7* smajlikem.
    • http://29.media.tumblr.com/tumblr_l7n418DNCP1qb00y6o1_500.jpg
    • JohnyTheZik
      Ale MW3 prave i za to opakovani dostalo 7. BF3 sam sebe rozhodne nekopiruje, vicemene taky proto, ze takovahle poradna sp kampan je v ramci klasicke BF serie poprve.. A narazka na Skyrim? No, tak to netreba komentovat..

      1-4 nekomentuju, moc me Wii nezajima, takze o tom taky nic moc nevim :)...
      • Pokud vim, tak MultiPlayer, coz je zakladni duvod proc hry jako BF3 nekdo kupuje, je prakticky stejny jako v minulych hrach, jen s tim rozdilem ze je to v lepsi grafice a je tam Frostbyte kvuli destrukci. Jinak je to pry dokonce i v nekterych ohledech horsi nez BF2. Tak nevim.

        Narazka na Skyrim byla k veci, alespon proto, ze podle meho nazoru neni ve Skyrimu moc zmen oproti Oblivionu nebo Morrowindu. Opet je to open world, a vsichni jsou z nej uneseni. Neberu Skyrimu, ze je to dobra hra. Ale vzhledem k tomu, ze se ve svem zakladu prakticky nelisi od predchozich TES her, rozhodne to neni "perfektni" hra (o bugfestu ani nemluve, ale to casem opravi patche).
        • Jenže pokud se skutečně bavíme o recenzích, tak dojde na základní dilema o osobnosti recenzenta. Komu to dát? Fanoušek nadhodnotí, někdo jiný podhodnotí...

          Lukáš Grygar opakovaně naznačoval, že je hotovka z TES série, takže desítka pro Skyrim tam byla jasná i přes bugy a nedodělky atd.

          Marek Král asi nebude Wii hráč a fanoušek Zeldy a tak má problémy s ovládáním a nechytá ho magie Zeldy. A tak je tam sedm. Fanoušek Zeldy by zase dal nejmíň devět.

          Každopádně nad touto recenzí bych se nezlobil - protože stejně sama o sobě nemá význam.
          Fanouškům Zeldy může jedna sedmička být volná - hru už si dávno užívají.
          Haterům Zeldy by oči neotevřela ani desítka od Games.cz.
          A lidi s neutrálním názorem se přece nebudou o hře rozhodovat na základě jedné recenze, ale spíše si zformují vlastí názor na základě spousty zdrojů. Tedy ti chytří neutrální lidé, ti blbí vidí jednu sedmičku a Zeldu zatratí.
          • janchor
            Jen technická: ne, ta desítka nebyla jasná, ani omylem. Jak by ti potvrdilo hned několik kolegů, rozhodoval jsem se dlouze a složitě a k finálnímu číslu dospěl těsně před vydáním textu.

            Skutečnej fanoušek je naopak ke svý oblíbený značce extra kritickej.
            • jednoduše napsáno Váš web je těžce neprofesionální stoka, ve kterém naprosto neschopná individua recenzují hru jež neumí ani ovládat a fanboys nekriticky recenzují zabugovanou betu, a tento brak je akceptován Metacritics.
            • Hmm, dobrá tedy. Ale stejně, ten pocit jsem mohl získat. Několikrát jsi zminoval, že TES je pro tebe oblíbená série... takže jen předpokládám, že se to do hodnocení nějak promítlo. A předpokládám pozitivně. Kolem Skyrimu už byla taková atmosféra, že velký hodnocení bylo jasný. Byla to otázka jestli devět nebo deset. A jelikož jsi fanoušek TES, tak jsem byl přesvědčenej o desítce.

              >Skutečnej fanoušek je naopak ke svý oblíbený značce extra kritickej.
              No ano, asi ano. Měl, ale často nebude.

              Ale je tu rozdíl v recenzi Skyrimu a Skyward Swordu.
              V recenzi Skyrimu jmenuješ jeho chyby, ale na konci je stejně desítka. Možná by bylo vhodnější dát osm a do textu napsat "ale pro mě je to stejně desítka".
              Skyward Sword má sedm, ale v textu je napsáno, že fanoušci kiksy přehlídnou.
              Cry, cry, proč z toho Skyrim vyšel lépe, když je to vlastně stejný případ, kde fanoušci odpouští chyby? Ne, dělám si s cry cry srandu, určitě se nechci hádat přímo o samotné číslo, proti tomu jsem se tu už vyjadřoval. Jen na to poukazuju.
          • hele sorry, ale jaci hateri zeldy..? Na me ta hra ze screenu a z videa pusobi celkem roztomile, verim, ze se u ni bavi cela rodina (i ty americky maminy co zminujes) a asi bych se bavil i ja. 7 je nadprumerne hodnoceni, a nikde tady v diskuzi nevidim vykriky typu ze si to zaslouzi 0 nebo 4ku.. A svoji hysterickou reakci dojem nezlepsis...
            • OT: Hatem? Ne, to určitě ne. Já pouze hatuju zblázněný fanoušky Skyrimu, co tapetují diskuze svou oddaností Skyrimu... tak jsem jako parodii takových jeblých fanoušků tapetoval jednu stránku diskuzí až moc oddanými komenty na Skyrim.

              Ale ty jsi to asi pochopil jako hate samotného Skyrimu a neustál jsi to, co...
            • Jaká hysterická reakce?

              Vždyť nijak nenadávám a nic.

              Hateři jsou jinde po světových fórech... ano, díky bohu, že ne i tady.
            • OT: nejsi ty ten d.bil co tu kazdou diskuzi tapetoval hatem o skyrimu?
          • Mas asi pravdu. V tomto pripade mne ale nejvic vyprovokovalo to, ze recenzent ocividne nevedel jak hru spravne ovladat, a nevedel ani ze hra nevyuziva IR ale gyroskop. Protoze ovladat Skyward Sword jako Twilight Princess je zoufale nefektivni. No nic. Ja jdu po praci. Jinak, mel bych pro tebe docela zajimavou malou gamesu kterou jsem nedavno nahodou objevil: http://www.kongregate.com/games/xdanond/rpg-shooter-starwish?acomplete=rpg
        • JohnyTheZik
          BF3 ma podobnej feeling z mp jako v BF2, ale ta hra obrovsky pokrocila.. Nejen kvuli Frostbitu 2.0. A navic srovnavas nesrovnatelny.. Pokud vim, tak novej zelda na wii nevypada nejak extra odlisne od predchoziho dilu. Neni to masove hranej multiplayer, kterej se jednou za cas musi predelat, pridat novy veci, zlepsit grafiku, vylepsit uzivatelsky rozhrani apod. veci, ktery jsou treba k mp only hram.. I CS ted budou 3 hry.. vykradaj se? Ani bych nerek, o hru treba trochu upada zajem, tak to oprasej, vylepsej a vydaj dalsi dil.. v tom nevidim rozhodne problem.

          Ve skyrimu neni moc zmen oproti minulejm dilum? Ted mi prijde, ze vidis bud jen grafiku, nebo ty hry moc neznas.. Ve svem zakladu se prakticky nelisi, to je fajn, ale kdyby se lisila, tak udelaj jinou serii :).. Ne, skyrim s tim prosim te nesrovnavej..
          • Z TES jsem hral asi 20 hodin na Morrowindu a 10 hodin Oblivionu. Skyrim jsem si vyzkousel u kamarada. Jak si z tohoto rozboru muzes rict, TES mne moc nechytil. Opravdu jsem se snazil, aby se mi hra libila. Ale proste to nefungovalo. Nejak mi v ni chybi neco, co by mne chytilo, jak se rika.
            Grafiku nevidim jako hlavni vec, to mi prosim nepredhazuj. Jde mi o to, ze TES je vzdy open world RPG, kde jsou mozna zmeny v pribehu, ale pokazde to je "jen" o open world. Zkoumani, hledani pokladu v kobkach, ...

            Jak rikas: "Ve svem zakladu se prakticky nelisi, to je fajn, ale kdyby se lisila, tak udelaj jinou serii." Neplati to same pro Zeldu?
          • Skyward Sword má podobnej feeling jako v Twilight Princess, ale ta hra obrovsky pokročila.. Nejen kvůli využití Motion Plus. A navíc srovnávás nesrovnatelný.. Pokud vim, tak nová Zelda na Wii vypadá úplně jinak než Twilight Princess, protože přidává prvky grafiky z Wind Wakeru. Není to jen masově hraná adventure a tak se jednou za čas musí přidat nové prvky do hádanek, vylepšit ovládání a přidat nový gadgety pro Linka a další věci typický pro Zeldu. I Zelda určitě budou další hry... vykrádaj se? Neřekl bych, dokud je zájem tak budou vycházet pořád nový Zeldy, kde opráší, vylepší a přidají herní prvky.

            Jo btw... děláš tady obrovský haló jak je BF3 pokročilejší od BF2... tak minimálně stejně, ne-li více, je Skyward Sword pokroilejší od jiných Zeld.
    • Opravdu vyčerpávající duševní striptýz... Stačilo jen napsat, že ovládání není až tak úplně sux, a netapetovat tady půl diskuze.
  • Vskutku děsivá racenze, škoda. *9*
    Ono méně je někdy více, recenze je útvar, kde je slohová exhibice spíše na druhém místě, takže je sice hrozně cool, že autor zná několik slov v cizím jazyce, ale upřímně řečeno, mne zaujalo mnohem víc, že nepochopil, co recenzuje, a že neumí hrát. Jak říkám: primárně je to škoda, protože mám tenhle web celkem rád. Nemám problém s tím, když dá někdo Zeldě 7/10, mám problém s tím, že jí to dá z naprosto nesmyslných důvodů, které dokazují pouze to, na co tady upozorňuje každý druhý - tedy že autor hrál špatně a polovinu věcí nepochopil. Doporučil bych znovu a lépe, můžete třeba říct, že ta recenze je "nedorozumění". *3*
  • recenzent nepochopil že ta hra nepoužívá infračervené čidlo k ovládání, identický omyl jehož se (nejspíš zcela záměrně) dopustil jeden hlupák na gamespotu, ta hra používá WM+, infračervené čidlo k zaměřování používá TP, to ovládání funguje bezvadně (osobní zkušenost), neexistuje žádný problém

    http://www.youtube.com/watch?v=QEge_2Vuft0

    ta hra vůbec nevyžaduje rychlé máchání to je naprostý omyl, špatně tu hru ovládáte
    • frag.ment
      To je hovadina na entou už jen podle toho videa..
      • *7*
    • No ano, GameSpot tak dal sedm za ovládání atd.

      Pak v rozhovoru s recenzentem vyšlo najevo, že hru ovládal špatně.
  • Ano, takhle se na Zeldu taky můžete dívat.

    Ale Zelda není CoD. Není tu každý rok, není jen překopírovaná, ale vypadá pokaždé jinak. V MW3 se poházely killstreaky a trochu změnilo levelování v multiplayeru. V Zeldě je obrovský nový svět, nové gadgety, nové ovládání, nový grafický styl atd. V Zeldě jde vidět pět let práce a respektu ke svému dílu. V CoDu jde vidět jeden rok touhy po penězích.

    Já říkám 10, protože jsem fanda série.

    Pokud vy nejste, tak je 7 pochopitelných. Ne úplně přijatelných, ale pochopitelných.

    A co si budeme povídat... toto je hodně menšinová recenze... svět říká deset. *5*
  • Ta hra si zaslouží vyšší hodnocení. Už jen kvůli tomu, že tu dostávají každý týden, naprosto průměrné hry, osmičky.
  • autor a games.cz v této recenzi fatálně selhali, autor jemuž byla přidělena recenze nejen že neumí ovládat hru, což je stejné jako kdyby recenzent automobilu neuměl řídit, navíc jeho nesmyslné a hloupé poznámky dokazují že autor hru ohodnotil dávno před tím než vůbec začal hru hrát.

    tato recenze je krajně hloupá a vysoce neprofesionální.
    • Problém je že hráči Zeldy zdegenerovali zhruba stejně jako hráči MW3 - ti mají taky v hlavě plno vystříkaného semena, které jim neumpožňuje vidět realitu a tak ať už je hra sebehloupější (tím neříkám že Zelda je hloupá) a bez jakékoliv inovace, tak ji stejně jdou houfně kupovat a ještě ostatním hráčům před obchodem nabízejí anální sex zdarma, protože jak vidí logo té své milované hry tak jdou všechny zábrany stranou...
      • Tohle je hodně mimo mísu.
      • co tohle má být za nesmyslnou reakci, vy jste tu hru hrál?

        recenzent neumí ovládat hru kterou recenzuje, to je mimořádně neprofesionální jednání
        • Co tohle má bžýt za nesmyslnou reakci?

          Vidíte snad že se bych se vyjadřoval k této hře? Já měl na mysli sérii jako takovou, ne konrétně tento díl...
          • ta série je excelentní pokud vezmu hry které jsem hrál tj. vše retailové na domácích konzolích od ALttP po Skyward Sword ta série je bezdiskuze excelentní, možná to někoho trápí 25 let produkovat vysoce nadprůměrné hry to je obdivuhodné.

            V případě recenzenta a redakce webu Games.cz bych spíše napsal záviděníhodné což je důvod pro tak nízké score, Nintendo nikdy nebylo v ČR populární, spíše naopak, nejsem tak nízkým score překvapen, překvapen jsem tak primitivním ospravedlněním pro ono score.
  • Vám to už čo v tej hlave ?
    EDGE 10/10
    IGN 10
    FAMITSU 40/40
    Eurogamer 10/10
    • hmmm podla EDGE je aj CoD najlepsia FPS tohot roka.... takze to aj svadci o hodnoteni 10/10 zeldy....
      • No jo, dali Battlefieldu 3 jenom 8/10 a Mafii 2 a Zaklínači 2 jen 4/10.

        Tím urazili naši, polskou a EA státnost a logicky jsou všechna jejich hodnocení automaticky anulována.
        • Tak za Mafii 2 se jim absolutne nedivim. To byl vskutku sileny propadak.
          • No, jak to říct kulantně... nebyla tak úžasná jak měla být.

            Určitě to bylo velké zklamání pro spoustu lidí tady, zvláště protože Mafia 1 je tady brána jako jedna z nejlepších her.
  • Číselné hodnocení by mohlo být být adekvátní, z určitého úhlu pohledu SKyward Sword opravdu zaslouží 7. Hodnocení je nicméně podloženo argumenty, které jsou u jiných zde recenzovaných titulů mlčky přecházeny, připadně zhodnoceny jako drobné a nepodstatné.

    Portál Games.cz má možnost dávat hodnocení hrám na Metacritic, sami jste to ohlásili. Gratuluji vám k takovému úspěchu, nicméně ruku v ruce s tím je od vašeho portálu očekávána jistá porce objektivity.

    Naneštěstí je i zde přítomen klasický alibismus (ale ten je možno vidět i na jiných portálech): jisté tituly dostávají velmi vysoká ohodnocení a když se čtenáři cítí dotčeni, tak je pro "uklidnění" předložena velmi přísná recenze jiné hry, ale většinou takové, která by buď naopak zasloužila vyzdvihnout nebo je minimálně kvalitativně srovnatelná s již nadhodnocenými tituly. Tímto je nadhodnocený titul z morálního hlediska ještě více nadhodnocen a portál má alibi - vždyť jenom vyhověl čtenářům a začal posuzovat přísněji.
  • Peppa
    Recenze pro nefanoušky. Tady je jedna pro ty, kteří Nintendo nezavrhují: http://angryplayer.blogspot.com/2011/11/legend-of-zelda-skyward-sword.html

    Číselné hodnocení je mi docela lhostejné, ale opravdu je v Zeldě stejná míra invence a hratelnosti jako u MW3? To ať si každý rozhodne sám...
    • Asi tak nějak. V době, kdy se tady vydávají pravidelné série založené na mírné evoluci v mezích zákona je recenzentova prostě nepochopitelná. Kdo vedle sebá dá Skyward a Twilight, tak tomu musí být jasné, co se od minule změnilo. A přestože některé mechanismy si Zelda nese už 25 let, rozhodně komě těchto nosných prvků je zde spousta vylepšení a novinek.
      Zajímavé, že třeba Assassin's Creed Revelations podle náznaků bude defakto potřetí totéž, ale nikomu to nevadí a nikdo to nekritizuje. Tím neříkám, že je to u AC chyba, patřím mezi ty, kterým to nevadí.
  • Nikdy moc nechapu flame v komentech mezi fanousky a hatery :). Fanousci vedi jaka hra je a hateri nikdy (ci zridkakdy) tu onu hru hrali, takze jsou spise samisobe pro smich, ale budiz :P. K recenzi bych jen rekl, ze to je adekvatni hodnoceni pokud vam opravdu zalezi na inovaci a to, ze kazdy dalsi dil serie musi byt jiny (coz potom nechapu hodnoceni MW3 ac nic proti te hre nemam). Presto, chteli bysme jinou Zeldu :)? Pravda, stejny koncept se muze casem zajidat, ale prave u Zeldy je ta hratelnost tak pestra, ze se to proste neprehoupne do steretypu a bavi porad dal a dal.... aspon si to myslim :P. Kdyby ted vysel Zelda v podobe jako Skyrim, uz by to proste nebyla Zelda. Samozrejme, to same se muze rici o serii CoD, ale rozdil mezi Zeldou a CoD je to, ze Zelda je opravdu Hra, ktera kombinuje mnoho zanru (ci spise hernich mechanik) a CoD je jen strelnice. To samozrejme nerikam, ze CoD je spatna hra, ma i sve prednosti, jen rychleji podleha casokazu :). Pokud mate jiny nazor, je to dobre, kazdy ma rad neco jineho, ale ja si jdu ted uzivat Zeldu... Haters gonna hate :P
    • "Nikdy moc nechapu flame v komentech mezi fanousky a hatery :). Fanousci vedi jaka hra je a hateri nikdy (ci zridkakdy) tu onu hru hrali, takze jsou spise samisobe pro smich, ale budiz."

      Víš svět není černobílý.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit