Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak chyby hned pri vytvareni accountu, docela solidni trapas. zaprve to chce ode me mít kartu nebo zvolit metodu placení, ale k čemu když jsem si hru koupil a mam 30 dní volno? zadruhe tam je moznost pri platbe kartou zaškrtnout že osobni udaje jsou stejne jako pri hernim učtu, ale stejne to nefunguje a musíte je vypsat ručne.
    tak se desim jake bugy budou ve hre když podelali tak zasadni vec jako log in *11*
  • Presne tak od EA nebrat nic. Hral jsem battle forge kdysi mel jsem karty tak za 15 000 vykradli mi account a do dnesnniho dne to proste EA neresi, jsou to spiny.
    • walltar
      Akorát tahle hra je od Fujcomu ....
  • Vypada to moc hezky ale nekoupim si to kvuli EA ktera svym chamtivym marketingem jednoduse nici dobre hry ... a taky Guild Wars 2 je za dverma :D koho by zajimalo conanowowko kteremu jen zmenili textury ... *7*
  • walltar
    Hmm tak s postupem času přibývá pokažených questů ... v druhé mapě to je ta s tím hořícím motelem ... sem ji už napočítal 5

    A musím říct že mě to dost vadí ... nesnáším nedokončené questy.
  • Vím, že toto téma patří The secret world. Nicméně díky této hře jsem si připomněl age of conan, který jsem hrál kdysi když vyšrel a nestálo to za moc. Nicméně, teď je to jedna z nejlepších MMORPG co jsem hrál, co se atmosféry týče, grafiky, propracvování, hudby atd... Mohlo by to být ještě hodně vylepšený o tom žádná, takže doufám, že se Funcom nezaměří pouze na Secret World. Age of conan všem vřele doporučuju.
    • jo jenže jsou tam i hráči? protože mmo bez hráču neni ono i když to muže byt skvela hra
      • No zatím si nemůžu stěžovat na nedostatek hráčů, ale mám teprv 40 lvl z 80, takže uvidíme co dál... :)
  • Funcom je továrna na MMO a to je důvod, proč Funcomu moc nevěřím. Pokud udělám dobré MMO, měl bych se ho držet a veškeré síly investovat do něj. Funcom umí udělat DOCELA dobrá MMO, ale žádná revoluce ani evoluce se prostě nekoná. Naštěstí tu bude za pár týdnů GW2, které je aspoň jiné.
    • Treba takovou Anarchy Online povazuji za vubec nejlepsi MMORPG. A evoluce se rozhodne kona a to ve vsech jejich hrach,i kdyz ne ve vsech aspektech. jako jedna z mala firem se neboji novych veci(tak to bylo puvodne i v AOC) a ja doufam ze jim to vydrzi a nesklouznou k tuctovym vecem.
      Jedine co bych FUNCOMU skutecne vytknul je to,ze nikdy nic nedotahnou do konce(u MMO her-u ''offline '' her to neplati)
      • walltar
        Tak za mě AOC mělo jedno nej ... MMO co mě přestalo nejdřív bavit. *1*
  • sankuri
    Mno tak jsem neodolal a poridil abych zabil ty dva mesice nez vyjdou GW2:-). Musim rict ze ne zrovna vydarene bete jsem toho moc necekal, takze jsem byl docela mile prekvapen contentem.
    Na grafiku i na max detaily je si treba zvyknout, osobne mam rad barvy a tady je jich kriticky nedostatek, ale je to spise vec vkusu. Animace nema smysl hodnotit (spis se jim smat ze) hold ne kazdy ma po ruce monition capture.
    Ustredni motor tehle hry jsou az maniakalne do detailu provedene questy ktere mi jeden za druhym vyrazi dech.
    Co se zbytku tyce.. Mno stejne jako u SWTORu by mi bylo uplne fuk kdyby to nebylo mmo, navic bojovy system se od bety nezmenil - tzn je porad stejne tragicky, takze si nedovedu predstavit nejake pvp na urovni, stejne tak je z mnoha mist citit nevyuzity potencial, ale to se muze zmenit s nejakym patchem (nerikame si toto vzdycky?)

    Za me osobne co se tyce hry jako celku tak 6/10, pokud bych hodnotil jen questy a atmosferu tak 10/10.
    • Knifer
      Naprosto s tebou souhlasí hlavně animace skákaní je k pokakání . Co se bojového systému tak se toho ani moc nezmění je to hol traget systém kdyby to bylo ražení spíše v FPS stylu mělo by to mnohem lepší odezvu
    • Questy a atmosfera vetsinou ''delaji'' celou hru. Ale budiz,je to tvuj nazor.
      A zda se mi ze s temi animacemi vsichni trochu prehanite. Ano,nejsou spickove,ale zase to nevypada uplne jako od amateru.
      • To teda nedělají. Co umělá inteligence? Co interface? Co bojový systém? Grafický styl? atd.
        • AI,boj,grafika-to vsechno spada do atmosfery. Jak by taky proboha mohla byt nejaka pro tebe oskliva hra atmosfericka? Asi nijak.
          Interface? Za cely svuj zivot jsem zazil hodne spatnych interface u her,ale snad jenom u jedne dvou her to bylo tak hrozne,ze mito zkazilo hru. V TSW je ovladani hry vselijake a ne moc dobre,ale da se na nej zvyknout a po dvou trech hodinkach hrani mi to uz tak hrozne neprislo.
      • sankuri
        Souhlasil bych s tebou pokud by neslo o mmo
      • walltar
        Podle mě celá hra dělá celou hru ... pokud je v jedné části nedostatek tak to questy a atmosfera nezachrání. Soubojový systém mohl být o hodně lepší a akčnější. A ty animace sou prostě hrozné .... na to se nadá nic jiného říct. Pro mě hra jako celek není špatná ale prostě věnovali se questům a na ostatní trochu zapoměli.
  • radši nudnej trailer a dobrá hra než naopak *3* to jsou zas kommenty mein gott *1* nechme se překvapit..mutanty mám rád *1*
  • no, vypadá to hodně dobře, ale počkám si až bude nějakej testing weekend nebo něco takovýho, abych si to ozkoušel...
  • pry tam nejsou ani levely ani tridy docela by me zajimalo jak to funguje, pvp tam asi taky nebude co?
    • PvP tam je - existuje několik PVP oblastí, některé jsou persistentní a některé se resetují. Navíc podle toho, kolik oblastí vaše frakce ovládá, tím vyšší máte bonusy ke zdraví, XP atd. Plus je za PvP samozřejmě plno různých odměn, především mincí, za které si můžete dokoupit jinak nedostupnou zbroj. To s absencí levelování a tříd není tak úplně pravda. Spíš jde o to, že je k dispozici 525 abilit a ty si můžete libovolně odemknout. Není to totiž o tom, že si na začátku řeknete "No tak si vyberu Paladina" a pak není jiná možnost než udělat si novou postavu, když chcete zkusit něco jiného. V TSW třídy jsou, ale jsou volitelné. Vůbec je nemusíte využít, ale klidně si můžete sestavit jakou postavu chcete. Kombinace brokovnice + hasičská sekyra? Není problém. Elementální magie + útočné pušky? Jasně! Prostě veliká svoboda.
      • konečně zase nějaké mmo, kde se nejede na levely a předem nastavené šablony :D jupíjej
      • Tak tak. Po dosazeni urciteho poctu xp bodu dostanes Ability point a Skill point a dal uz je na tobe co si kam naklikas muzes si odemknout jeden z 11 prednastavenych kombinaci abilit (tzv .decks, pro kazdou frakci je 11 unikatnich decku) coz ti odemkne charakter rewardy. Nebo si muzes poskladat deck vlastni a nakombinovat ability do bonusu (ability synergies). Kazdopadne neni problem zmeny kdyz prestane bavit assault rifle+sword nasoupat nasbirany bodiky nekam jinam a zacit treba hrotit bouchacky nebo nakou magii. Jo a neni tu zadny reset bodu. Jinak persistentni Pvp zona Fushang project funguje na principu world domination. Hraje se na obsazeni 4 factory. Za kazdou obsazenou factorku je bonus +xp,+dmg,+heal a nevim co vsechno pro celou frakci v celym hernim svete. A ty bitky frakce vs frakce vs frakce docela rezba:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit