Přejít na výpis diskuzí
The Trench vás zažene do zákopů 1. světové
9.7.2012 | Petr Poláček
111 příspěvků
-
Francouzký zákop? To někdo dělá simulátor vzdávání se? *1*
Ale takovouhle hru si rád zahraju. -
-
to je spise ceska zalezitost....
-
-
Sebemrskačství? *4*
-
Myslíš třeba legionaře, kteří se probili přes celé rusko i pres zoufalou a marnou snahu komancu je zastavit?:) Zas cechy moc nepodcenuj.
-
-
Snaha byla zoufalá a marná to ano. Je si třeba uvědomit, že se probíjeli přes nevyzbrojené, nevycvičené, nevystrojené a často i hladové ((zpráva J. Haška z května 1918 o situaci v Samře) oddíly vznikající Rudé armády, rudých gard a internacionalistů (upozornil bych na rudé Čechy a Slováky v Penze, u Lipjag, u Buzuluku, ve Vladivostoku). V 19. roce se situace změnila.
Nehledě na to, že z Ukrajiny ustupovali s heslem nevměšování se do vnitřních záležitostí Ruska, nakonec se zamotali až hanba. (Obvzlášť Čeljabinský incident, kdy vzali město útokem, aby osvobodili vrahy Uhra/Slováka Málika)
-
-
-
Zrovna na velkou válku je mimo tohle říkat. *4*
-
-
Vlastně krmili německý kulomety ještě když se Britově snažili alespoň nějakej expediční sbor složit
-
-
Tak frantíci zase nebyli až takový jelita
-
-
Konečně déšť po 15 letech sucha? Už se těším! Doufám, že budou i bajonety
-
-
Jestli se nepletu, tak oni používali víc lopatky protože bajonet tě znevýhodnil při útoku na více lidí.
-
-
Nesmíš tomu Remarqueovi tolik věřit. Lopatky se používaly, to jo, ale krom toho taky různý bijáky, palcáty, tlouky a zákopové nože. Problém pušky s bodákem byl ten, že se ve stísněných prostorách zákopů nedala pořádně použít. na volnym prostranství pak naopak bylo dvoumetrové kopí (puška s bodlem) mnohem lepší než celej vagón lopatek
-
-
-
Konečně!!! Už mě to věčné používání afghanistánů, iráků a jiných podobných současných destinací blízkého východu přestává bavit (respektive už po 1253. hře s tímto tématem mě to dávno přestalo bavit :D )
Nechápu jak může být první světová a válka severu proti jihu tak přehlížená, přitom je to tak atraktivní období a hlavně až neuvěřitelně neokoukané ve hrách. Pochopil bych, kdyby se takové hry objevili jednou za čas, jenže ony se neobjeví takřka vůbec.
Jsem rád a dost se těším. -
-
V 90. letech byl Sever proti jihu docela adaptován do herní podoby ve formě strategií. Problém s 1. sv a SxJ je v tom, jak se válka vedla a jaké zbraně se používali. Nevím jestli by tě bavilo o hodinu stát ve formaci jak se bojovalo v Americe. Případně sedět v zákopu a doufat, že tě nedostane ostřelovač nebo bombardování jak se válčilo v Evropě. Moderní konflikty jsou mnohem akčnější, vojíci mobilnější a bitevní prostředí pestřejší. Proto je to pro tvůrce akčních her lákavější.
-
-
No já nevím, hry z WW2 či modern worféry té realitě také přece poplatné nejsou, ty bitvy přece vypadaly/vypadají úplně jinak.
Tady jde hlavně o prostředí a zasazení do něj. Herní mechanismy se samozřejmě tou skutečností mohou inspirovat, ale je přece logické, že nebudou skutečnost kopírovat. -
No, pestřejší prostředí... Byla to SVĚTOVÁ válka. Že se bojovalo jen v zákopech v severní Francii je právě ten stereotyp, pod kterým si většina lidí WW1 představuje. Bohužel, mrakodrapy by tam nepadaly asi nikde, takže i tak to bude pro vývojáře navždy nudné prostředí. *3*
-
-
jo udělat to v stylu původních CoD a přidat to dobré z nových. Začít třeba v Balkánských válkách, pak se vtělit do Gavrila Principa. Ani by tu nemuseli už existovat předsudky, tak proč si nestřihnout Německý postup Francií. Nechat odehrát jednu, dvě mise v zákopech u Verdunu (případně hrdinu zabít/zmrzačit), skočit na východ a Brusilovku (nebo nechat hráče zažít první nasazení plynu v Bolimowě), slézat Alpy na italské frontě, pak do potyček v Africe (možná přijde i cpt. Price :) ) a vrátit se do Fr. na to úplně stejné místo změněné k nepoznání... Pro více WOW efektů klidně přidat zadního střelce v bombardéru, sestřelení Richthofena, (zromantizovaný) útok na zimní palác, nějakou tu jízdu tankem, obrněným vlakem...
Bohužel tenhle přístup by chtěl invenci a toho se asi nedočkáme :( -
-
áno ale skôr v štýle MoH:AA alebo BiA:rth30 *3*
-
-
COD už bolo megalomanstvo na efekt, ako keby MOH režíroval Bay ... a toho už mám trochu po krk. Nebol by najmepší problém urobiť komornejšiu hru z WW1 kde by hráč nebol priamo účasný veľkých frontových bojov ale bol by súčasťou menšej špeciálne skupiny ktorá by plnila rôznu diverznú činnosť, špionáž, atentáty atď... nejaká tá misia by mohla byť trochu v dobrodružnejšom duchu mladého Indiana Jonesa a hráč by si vyskúšal aké to bolo byť kuriérom za WW1 *3*
-
RTH30 nevím nevím, on staví dost na prožívání jednoho konkrétního osudu a to by při skákání nefungovalo a AA pokud si dobře pamatuju, tak taky byl jen za jendu postavu. (Nehledě na to, že osobně vnímám CoD jako vylepšeného nástupce)
-
-
Naprostý souhlas, souhlasím, že by se z WW1 dalo opravdu vytřískat hodně a není to tak nezrealizovatelné období pro herní průmysl, jak někteří tvrdí a skvělá hra zasazená do tohoto období by šla udělat, stačilo by chtít a nebát se udělat něco jiného.
-
-
Zákopová válka vedená na polích bylo to, co drželo tu válku pohromadě. Málokdy se válčilo jinak, střety ve městech a podobně. Sever proti Jihu byl ještě horší. Obojí byly poziční války s krátkýma intermezzama bojů, kdy se přeběhlo z místa A do místa B, které vypadalo jako místo A. Po dvou minutách gameplaye bych si jako vývojář vyslechnul od hráčů na fóru, jak je to na nic :)
-
Tak to já vím ale uhodil jsi hřebík na hlavičku. Holt tam asi bylo moc málo explozí.
-
-
Byli tanky, letadla, chemický zbraně, kulomety... Nějaká legrace by se z toho určitě udělat dala. A mít za úkol dostat se z bodu A do bodu B, zatímco je hráčova skupina bombardována dělostřelectvem by taky mohl být slušný adrenalin.
-
-
Dobře ale to už pak je prakticky CoD nebo MoH jenom s pomaleji střílející zbraní a jinou texturou.
-
-
-
-
A nemyslis si, ze treba hrat treba za udernou corpse skupinu, ktera mela za ukol nicit cile v radach nepratel a rozsevala strach a hruzu v radach nepritele mnohdy na pokraji vlastniho obetovani by bylo malo akcni ?
-
-
A co takhle do toho zapojit pořádnou porci vtipu? Právě ta série Černý Zmije ze zákopů první světový je fakt famózní! Jít kreslit zákopy protivníka do země nikoho s dvěma pitocema, zatímco kolem vás vlastní dělostřelectvo střílí světlice, aby jste na kreslení dobře viděli...
"Vy chcete abych dřepěl v zemi nikoho a kreslil obrázky germánů?" -
ne, že by ne, ale když si představíš klasický střih "o rok později" a na to se objevíš v zákopu, který je o dvacet metrů jinde než ten předešlý....
-
-
-
-
No jo, jenže dětičky tohle nebudou chtít hrát, protože si z útoku na bodáky nadělají do kalhot.
Doufám, že tvůrci zohlední vysokou úmrtnost. Prostě by se mělo třeba dvakrát ze tří případů stát, že na hráče spadne granát, plyn, nebo mu odněkud přiletí náhodná kulka. Pokud tahle hra bude dostatečně těžká a frustrující, může se stát legendou. Ale prodávat se to ani tak nebude. -
-
pokud by to mělo splňovat moji představu hralo by to kvuli obtížnosti asi 9% hraču co to zkusí :)) tudíž nečekám pokud se to bude hodně prodávat že to bude hra dle mého gusta *2*
-
neviem či si nadelají do kalhot ale súhlasím, že predávať sa to nebude. A pritom by sa z toho dala urobiť tak ku*evsky depresívna, autentická, daždivá, brutálne a atmosferická hra akú si všetci ktorí sme už niečo odohrali želáme.
-
-
Na západní frontě klid? *15*
-
Vypadá to zajímavě. Po dlouhé době zase nějaká WW1 hra. Těším se na útoky yperitem. *15*
-
-
třídenní čekání na správný vítr a pak rozptýlit chlor ::rock!
-
-
a pak ti jej stejně rozfoukal vítr anebo v "lepším" případě začalo foukat do vašich zákopů *15*
-
Kdyby to bylo ve stylu ARMA, tak jo, ale Battlefieldu taky nemusíš vědět nic o trajektorii střely, aby ses trefil sniperkou. *15*
-
-
-
Konečně s tím někdo přišel. Nechápu proč se 1. světový všichni tak vyhejbali. Přitom nabízí tolik prostoru. Snad to nezůstane jenom nápadem a dotáhne se to do konce.
-
Musím říct, že to velice lahodí mému sluchu, na 1. světovou ve hrách příliš nenarazíme... Navíc, francouze mám docela rád. *4*
-
Trošku se bojím, že to bude jako Mount and Blade, originální ale nedotažené do konce a s docela mizernou grafikou. Je mě záhadou jak je možné, že si velké firmy nechávají takhle originální nápady protéct mezi prsty. Vždycky si říkám, že je škoda když se nespojí originalita s pěkným grafickým kabátkem a propracovaným systémem hry.
-
-
Páč velké firmy sázejí na profláklou jistotu a cítění široké audience a té moc tématika WW1 nevoní, protože má zkreslenou představu, jak to všechno za Velké války nesedělo na zadku a tím vytváří auru " nezábavy ". Každopádně první světová je na zpracování stále hodně velkým ořechem. Osobně se však domnívám, že ony "velké firmy" neumí dodnes udělat pořádně ani titul kolem WW2, natož aby se chopily něčeho takovýho jako byla první válka.
-
-
V podstatě každá válečná hra se zvrhne ve střílení stovek vojáků na jednu misi. Dokud se budou hry tímhle stereotypem řídit, tak něčeho kvalitativně lepšího v tomhle herním žánru asi nedočkáme.
-
-
dovolím si připomenout Vietcong, zrovna minulý týden jsme ho znovu nainsatloval a bohužel mi padá při prvním autosavu :(, ale tu atmosféru z toho cítit je. Např. v poslední misi hráč musí zabít asi 5-7 NVA vojáků a zlikvidovat tank- na normal ohromně těžké- takže zabere tak půl hodiny, odehrává se celá na asi 250 m2 a zábavné. Mise v džungli azse pěstují napětí a strach z okolí.
Popravdě hlavní důvod proč jsou ty staré hry pocitově tak dobré a napínavé jsou různě omezené lékarničky. -
První COD byla pecka do 2. dílu, pak to šlo dolu, problém je v tom že studia už nemaj kreativní lidi, co pro ně udělaj něco fakt zajímavýho a jen dělaj remaky sra*ek. To samý MOH kterej pro mě byl zajímavej asi do Airborne, kde to s každym dalším dílem šlo dolu. Chce to přestat čumět na prachy a tvořit... Jinak se žádná ze stran (tedy hlavně ta pro kterou to je) nedoká ničeho převratnýho.
-
-
Tohle není o kreativitě lidí :) Hráči chtějí to, co se vydává... Pár lidí, co kafrá na diskuzích a kteří si koupí kolik, dvě, tři, čtyři hry? Ale "hráč" je ten, kdo to koupí, ta většina chce něco jiného.
A představa, že na misi nezabiju 100 vojáků, ale bude to cool realita, tak OKi... Budeš tři hodiny ležet na místě, za tu dobu proletí vzduchem tak deset kulek a pak zavoláš black hawk, aby to vyřešil za tebe, protože to nechceš koupit... Tohle je to, jak vypadá afghánistán... Budeš tohle hrát? :) Představa hráčů naráží na limitovaný úhel pohledu.
-
-
-
-
Originalita nevydělává dostatečné množství peněz.
-
-
Jo tohle si myslí ty nahoře, ale ti spotřebitelé po tom prahnou !!
-
-
Jo prahnou ale čím víc je hra originální tím osloví menší okruh lidí ... každý totiž chce aby byla originální podle jeho gusta. Takže originální hra vydělá míň peněz. Prostě originální hry nejsou pro studia které problémy řeší tak že do vývoje nasypou víc peněz a udělají větší reklamní kampaň.
-
-
-
-
Doufám, že se z toho nevyklube další střílečka typu Call of duty.
-
-
Pokud to bude styl COD1-2 tak je to v suchu
-