Přejít na výpis diskuzí
Theatre of War rozšíří nabídku misí v Company of Heroes 2
29.4.2013 | Petr Poláček
118 příspěvků
-
Tak jsem koukal na krasne 1 hod. videjko z uzavrene bety a musim konstatovat toto.
1. Graficky kabat (des -takrka stejna jako 1 dil mozna je tam o 5 polygonu vice :-) )
2. Anglicky dabing s rusko-nemeckym akcentem uplny nefalsovany humus.
3. Umela inteligence a boj samotny, tak tohle je uplna katastrofa, chapu ze realne RTS z tehle hry nikdy nebude, ale kdyz jsem videl chovani vozidel potazmo pechoty v akci, tak nevim zda se smat ci brecet. ( uvedu jeden priklad - tank PzIV strilel ze zadu na ruske delo, vystrelil 3-4 rany vse vedle, kdyz to rusove po 2 min zjistili, ze je na ne soustredena palba, tak delo suverenne otocili a tank zneskodnil no comment) Tak samo chovani pechoty v boji, vojaci stoji 2 metry od sebe, strili po sobe a nikdo neni mrtev ... jenom zbesile pobihaji po bojisti a neco neustale rvou... ale vzdyt tihle vojaci jsou prece urceni na niceni jinych cilu a ne zrovna na ty co jsou vedle nich... smesne fakt.
4. Kazdych par minut boure tzv. blizzard na bojisti je videt uplne ho*no , chapu ze to muze byt chvili zabava ,ale kdyz vam to za hodinu probehne 10 x tak to jiz zacina pomalu otravovat.
5. Jedine pozitivum je hudba a nektere modely tanku se fakt povedly obzvlaste po povyseni, ale to set-sakramensky malo, aby to zachranilo celou hru.
6. Uzavrel bych to takhle - osobne si myslim ,ze CoH2 je jen obrovska nafuknuta prehypovana bublina, kde soudruzi vyvojari za malo penez, chteji hodne moc muziky, aneb jako datadisk k prvnumu dilu beru, ale jako plnohodnotny 2 dil ani omylem. -
-
Totální souhlas, už ani na arkádu to nestačí...nevim, jestli je to 2 rokama hraní (skoro perfektně realistického) MoW AS, ale aby po sobě vojáci stříleli z metru a nic, nebo aby těžkej kulomet jen "lechtal" pěchotu a držel jí na zemi a lehce jim ubíral HP...nebo aby IS2ka nezničila 2 panthery, když na ně střílí z 20ti metru z boku (který mají sakra slabý), ale oni (protože sou prostě 2 na jednoho) IS2ku "utloukly"...to fakt ne...aby potřebovalo ruské AT dělo ZIS3 5 ran z 25ti metrů, aby zničilo Pz 4G (který na bojištích skapal z 2km), to už nějak ne a ne překousnout...grafika stejná jako v CoH1, přesto ale asi 3x náročnější (testoval sem benchmark), místy dokonce ošklivější (snad kromě tanků)...čekal sem opravdu větší evoluci, nebo aspoň něco od CoH1, který kdyby bylo dobrý...
P.S. Je vidět, jak tahle hra "opisovala" od konkurence - Datadisk Tales of Valor přinesl "přímou kontrolu" tanku Tiger I, což odkoukali od série "Soldiers:Heroes of World War II" a od "Men of War", a teď dokonce opisují "Theatre of War" od stejnojmené hry, která reálně (asi nejvíce ze všech ww2 strategií) mapuje bitvy z ww2...
Podtrženo a sečteno: Levná kopie jedničky s trochou obsahu navíc, bez inovací a nápadu - za 50e (1250,-), přitom zmiňovaný Men of War Assault Squad (s lepší grafikou, animacemi, fyzikou, efekty, detaily, počasím, mnohem více jednotkamy, 5ti národy a přímou kontrolou všechn jednotek) za 25e (625,-), nebo v Collectors Pack za 48e (1200,-) obsahující původní hru Men of War, datadisky Condamned Heroes, Red Tide, Vietnam a asi 8 DLC ke hře... no comment *15* -
-
nechapem preco ludia porovnavaju coh s mow je to asi to iste ako ich porovnat s SCII su to strategie 1. menovane dokonca z 2sv ale uplne ine coh je skor arcade rts rpg kde vsetko ma % sance atd ...ale uznavam nic nemeni na fakte ze coh2 zatial neponuka/neukazuje nic len dlc za 50e...
-
-
Jde tam právě o to, co "vše" to nabízí za 50e, a jak ta hra jen "opisuje" od konkurence...
-
-
-
dokonce si betu muzes i zahrat, kdyz lajknes jednu stranku na facebooku (odkaz uz nemam, staci googlit).
Jinak s nazory plne souhlasim, nejak podobne to vidim a ackoli jsem velky fanousek CoH 1, tak na tohle jim pekne s*ru... -
-
Ámen...
-
Díky za tip ,ale hrát to opravdu nebudu, snad někdy v budoucnu s blizz modem, jak zde již na diskuzi někdo psal.
-
-
Uzavírej si co chceš, ale jestli si viděl hoďku hry tak tvoje hodnocení má asi takovou váhu jako výstup Klause na mezinárodní debatě o klimatických změnách... Směšnou.
Adorace Men of war je tady fakt vtipná. Jo tu hru jsem měl taky rád, ale upřímně - každá hra se soustředí na úplně jiné prvky. Mně ve výsledku více vyhovují Cohy speciálně Cohy + blitzkrieg mod. Ale proti gustu.... -
-
I za hodinu se dá pochytit hodně ze hry...její arkádovost je prostě ještě horší jak u CoH1 (a to sem jí měl rád)...beru jestli se ti líbí CoH, proti gustu...ale nediv se že nesouhlasíme s 50e za tohle...vždyť to je CoH1 s pár novýma jednotkama (P.S. zhruba stejný počet jednotek dostal Men of War loni -zdarma- v patchi...), pár mapama a vánicí...o to jde... vývojáři spoléhají právě na to, že hodně hráčí nedokáže opravdu objektivně hru zhodnotit a tak utrácejí dál za předražené tituly...viz CoD za 45e, apod...
-
-
Len neviem čo máš s tými 50€. Prečítal som celú diskusiu a ty si tú cenu napísal skoro do každého príspevku. To by nebol problém, vypisuj si čo chceš, ale nechápem z kade si ju zobral
keďže sa dá objednať za 30€. *1* -
No o to recyklaci bych pomlčel... Men of War se taky s přibývajícími díly moc nemění a poslední Condemned Heroes vypadá více méně jako první díl...
Já tady nehodlám vynášet soudy dokud je pár videí z bety a pár rozhořčených komentářů adorujících pořád dokola MoW . Počkám si na pár recenzi a pak podle toho se budu rozhodovat...
S tím co jsem zatím viděl a co vím mi to zlý nepřipadá... -
-
jedine prave men of war o kterem se tu vsichni bavi je Men of war assault squad od digitalmindsoftu... ostatni novejsi mowka (vietnam a condemned heroes) delali jini lide a jsou to vesmes spatne singleplayerove sragory
-
-
-
Jistě, že každému vyhovuje něco jiného, ale CoH2 se tváří jako plnohodnotný 2 díl, což v žádném případě není, tak proto jsem zde hodil své poznatky a tobě se mé poznatky mohou a nemusejí líbit a s tím nic nenaděláš. :)
-
-
Hele ty troubo uvědomuješ si co to je BETA ? A že ta hra vychází až v červnu ??? Demence fakt....
-
-
Trubka si ty když nevidíš herní mechanismy - totální nereálnost bitev a přestřelek, mizerná grafika (těžko jí posunou o 2 generace za 2 měsíce *1* ), krutě špatná optimalizace (která se ale dá spravit, to je ale asi to jediný...), pak slabý výběr jednotek, fyzika, efekty....to nejsou věci, který se spravěj...prostě za 50e je to výsměch...za 25e jako Datadisk k jedničce...proč ne...
-
Je květen a velic pochybuji, že za měsíc komplexně překopají systém boje ve hře a vše co jsem zde připomínkoval, tak nevím kdo je tady trouba.
-
-
-
CoH 2 mě bude zajímat v případě, že Xalibur a spol. udělají blitzkrieg mod i na dvojku. Jedničku už několik let hraju jenom s tímto módem a když sem zkusil jednou vanilku, tak sem to musel okamžitě vypnout. Sám se divím, že se vývojáři s nimi nespojili, ale na druhou stranu spoustu hráčů odrazuje náročnost toho módu. Ono nahnat pěšáky pod kulomet a sledovat, jak se běhěm pár sekund všichni válí na zemi v křeči, to může hráče vanilky nepříjemně zaskočit ( (:
-
-
můžu se prosím zeptat co je to ta vanilka ?už jsem na to několikrát narazil a nechápu to
-
-
Nejlepší příchuť zmrzliny.
-
vanilla je "původní" nebo "základní hra"...takže žádný druhý díl ani datadisk ;)
-
-
Ja nevim jestli do CoH2 pujdu, jelikoz pratele se kterymi hraji maji XP a v brzke dobe (tedy tak rok) neplanuji kupovat nove pocitace, takze CoH2 nerozjedou.
-
CoH2 je maximálně pro bitkaře, každý aspoŇ trochu znalý ww2 to musí zahodit...hlavně za tuhle cenu...
-
-
Cti a pak sud ... mluvi o modu pro CoH1 ;)
-
-
Já nesoudim, ale přitakávám...vanilla CoH1/2 se fakt hrát nedá, na to se nedá kouket když víš aspoň trochu o ww2...s tim módem to už jde...
-
-
No hrat se to da, ale uprimne tam chyby jednotky ktere mi blitz nabizi. Takze napriklad ve vanille za Panzers Elite mam leda pechotu a v Blitzu si za PE postavim tankovou brigadu :D
-
-
-
-
-
MP v CoH 1 trpěl "drop hackem" a ani po posledním datadisku nebyl opraven. *9*
Výpadky friend listu, malé mapy, nemožnost přejet pěchotu vozidlem kde díky tomu AT pěchota rushovala tanky ani nezmiňuji . Je ovšem pravda že jsem CoH strávil dost času.
Jestli někdo chce pořádnou RTS lepší jak WiC, Wargame AB můžu vřele doporučit. *4* -
-
No nevim ... prejizdet pechotu se dalo uz od nejake verze 2.2 minimalne (ted je verze 2.7) A proti AT pechote stacilo mit pobliz jednu jednotku pechoty vlastni .
-
-
Už si bohužel nepamatuji jaká verze hry byla když na CoH vyšel poslední datadisk každopádně v té době přejíždět nešla a já pák přestal hrát. Jinak je pravda že jsem se u tanků snažil mít pěchotu, tank bez pěchoty toho moc nedá.:-)
-
-
První Company of Heroes byly pro mě naprostá pecka, ale narozdíl od World in Conflict, jsem u multiplayeru v CoH nevydržel tak dlouho, kdežto WiC hraji stále. Pokud druhý díl CoH v MP nenabídne nic extra, tak pro mě ztrácí nějak smysl, jako v pozdější fázi u jedničky. Věřím ale v povedenou kampaň. Kdyby záleželo jen na mě, přál bych si více pokračování právě World in Conflict než Company of Heroes, i když je to skvělá hra.
-
-
WiC ešte niekto hráva? Posledne, čo som hral, tak tam bola len hŕstka ľudí oproti tomu, čo bolo pri releasu. Ale súhlasím, skvelá hra.
-
-
JJ WiC se hraje pořád, i když offic. servery jsou zaplněné tak 3 (dle seznamu serverů při logování)
-
-
-
-
Hrál jsem rád CoH1, svého času asi nejlepší strategii z ww2...ale co sem zkusil Men Of War, a později MoW Assault Squad, tak už nikdy zpět...zkusil sem i CoH2, ale ne...v MoW AS je lepší: grafika, efekty, fyzika, modely vozidel i pěchoty, větší počet zbraní, lepší bitvy (pro až 8v8), více map, skirmish mod/coop, 5 Národů, nejen dva - USA, Britové, Rusové, Němci a Japonci + mise pro každý národ, reálné chování pancíře a hlavně Direct control (přímě ovládání vozidel/pěchoty, což je tepr něco! *5* )...a co je lepší v CoH2? Hmm....možná audio a hudba...možná... prostě je to nereálná arkádička s jakžtakž líbivím kabátkem...
Pro všechny nadšence ww2 tudíž doporučuju Men of War Assault Squad....aktuálně nej strategie z ww2, o míle vepředu před konkurencí...a za (po 2 letech) mnooohem nižší cenu než bude CoH2 *3* -
-
Company of Heroes nikdy nebyla hra snažící se o reálnost, ale soustředila se narozdíl od MoV na gameplay. MoW je absolutně přehnaný co se týče ovládání jednotek (hlídat munici, přilby jednotlivých vojáků a opravy tanků je v multi fakt vopruz). CoH1 i MoW mám nahráno celkem dost a nedají se navzájem porovnat. V MoW mě bavilo si hrát na komando s maximálně 10 vojáky, kteří mohli cokoliv v CoH zas bitevní vřavy.
-
-
MoW má mulťák skvělej, ale je to prostě o gustu... *4* Spíš mi šlo o to, že ta hra nemá hodnotu 50e (a je nás víc, co se na tom shodlo...)...když to vezmu jako "arkádového a akčního bráchu MoW", tak by to mělo mít cca stejnou hodnotu - tudíž cca 25e...prostě vývojáři zkouší, jestli mají hráči přehled nebo ne...a daří se jim to očividně, třeba jako u posledních dílů CoD, kde se "vyhodí" 45e za nastavenou kaši...
-
No jo ale pokud by AI v MoW spawnovalo jednotky jako v CoH, tak si taky nezahrajes :D
-
-
Zahraješ, když víš, jak MoW hrát *3* v MoW Assault Squad máš právě skirmishe, kde dobíváš mapu s obrouvským počtem nepřátel...i v coop...a právě díky originálnímu zpracování MoW a "přímé kontrole jednotek" si opravdu zabojuješ *3*
-
-
Ehmmm, nope? Nevim jak by se ti libilo ze pocitac je schopen pouzivat xy utoku z ruznych stran zaraz ...
A ja MoWAS hral a dohral ... i multak jsem hral, ale radsi si zahraji CoH Blitz, jelikoz tam je ten multiplayer sviznejsi. A direct control je krasnej ale nepouzitejnel jelikoz zatimco ty si ridis jeden tank, tak ti AI obsadi pulku mapy (coz je zaklad hratelnosti v CoH - bez uzemi nemas zdroje ani populacni limit)
-
-
-
-
Zahrej si Blitzkrieg mod pro CoH1 ... nahrej si tam HD textury a Assault Squad se muze jit zahrabat a direct control je pekna vec ale v multaku uplne nepouzitelna
-
-
Nevíš o čem mluvíš, v MP je to skoro zásadní a bezkonkurenční věc...často tak šikovně ovládaný tank dokáže zničit ze spravného úhlu a pozice lepší a dražší tank...nebo sniper se zaměří v "direktu" jen na určité cíle apod...nebo namíříš s AT dělem proti nejslabšímu místu v pancíři, nebo schválně trefíš věž, abys demobilizoval tank, který bys normálně neprostřelil apod apod...nejdřív si to chvíli zahrej, pak hodnoť *3* Já hrál oboje a CoH2 za ty prachy už fakt nestojí...slabota...a čekat až to parta moderů teprve jakžtakž "zlepší", to fakt ne...
-
-
Ja hral i MoWAS i CoH (mam celkem asi pres 600 bitev). U CoH 2 si pockam na plnou a upgrade PC (moc mi to nefacha).
Jinak direct control je v pripade CoH nepouzitelnej, jelikoz se vse toci okolo uzemi a pokud si nehlidas frontovou linii, tak jsi dohral (nemas zdroje, nemas populacni limit).
Proto muzu souhlasit s tim ze v MoWAS muze byt fajn, ale tam nemas takovou zavislost na uzemi.
-
-
To jsem hrál stejně bych to neporovnával s Mow. Není tam předělá fyzika jako u MoW a stejně to není tak věrohodné.
Prostě CoH je jiná hra a není co řešit. Taky nikdo neřeší hloupost, že v Generasl anebo ve Starcraftu vojáci přeběhnou pod palbou pole.
-
-
prime ovladani a vybavovani jednotek v strategii? podle me blbost, ktera v strategii nema co delat. a navic jako bonus starforce
-
-
Zkus si někdy Men of War a pochopíš... AI ještě dlouho nebude tak propracovaná, aby sama řídila tank a propočítávala jeho pancéřování na bocích a předku a podle toho reagovala na nepřítele...takýe "direct" je v tomhle super...navíc, je to jen bonus, můžeš odehrát vše na "klik-útok", ale si párkrát zamanévruješ s tankem opatrně mezi budovama, nastavíš šikovně šikmo pancíř a v pravou chvíli zničíš lepší nepřátelský tank, pochopíš... *3* , tak stejně jako míření s protitankovým dělet, nebo ovládání snipera v křoví, kdy přesně zaměříš na jednotky, které potřebuješ, nebo odstřelíš posádku kulometu apod...bezkonkurenční...
-
vyzkousej si a uvidis jaka je to bomba
starforce v mowas nikdy nebyla -
-
V ruske verzi je Starforce.
-
mozna jsem si to spletl s wargame
-
-
ani ve wargame nikdy nebyla starforce
-
-
-
-
Přesně, MoWAS rulez ! *5* Hraju už 2 roky, a nemá konkurenci ! :)
-
Souhlas *4*
-
-
Zatím spíš zklamání. Počkám si na Wargame Airland Battle, kde si navíc budu moci zahrát za naše. *4*
-
-
nepovídej, hlavne že se ve wargame dají stavet budovy a zakladna *7*
-
-
Až si budu chtít ve strategii stavět baráčky, tak si zahraju Pharaoh. Tohle po válečné strategii opravdu nevyžaduju.
-
hlavne ze v coh2 se da stavet zakladna... ty dva a pul domecku jsou dost vtip...
wg je zamerena na frontovy boj a frontovou logistiku... o pater se clovek nestara...
-
-
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/866092117726415029/8D873CE42D069172F9AF62EBF29A33D75BA8A327/
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/866092117763097533/DA591BF065E23D1D48544B6481432A00033FFB86/ -
-
Hele ksaar žije ! *15*
-
-
na tebe a na ksaara si taky pamatuju (rumcajs)
-
-
Zdarec *4*
-
-
-
-
w:airland battles muzu jedine doporucit... lepsi strategii nenajdes
-
-
Total war nade vše...
-
Najdeš *3* Men of War Assault Squad *3* *5*
-
-
pidi hra s hromadou jednotek na minimape, kde není místo pro žádnou taktiku ani strategii. Kde techniku stejně ovládáš sám, jinak o ni přijdeš, kde jsou "neviditelná" děla, kde bojišti dominuje minomet a rychlopalnej kanon :-/ a to nemluvím o totálně tupý AI pešáků
hrál jsem MoW dost, bavilo mě, ale má hodně nedostatků, promila spíš díky tomu, že podobná hra prostě není.
Wargame je zatím králem. Hlavně systémem odměnování za zničené jednotky, dobývání území je jen vedlejší a mnohkrát pro škodu (jednotky vám začnou přicházet ze směrů, které nemáte pokryté a tak je likviduje protivník rovnou na spawnu -
-
Jinými slovy...MoW byla na tebe příliš náročná ;) víš ono ani v reálu voják nevidí 10km přes lesy a města na nepřátelskou artilérii...a techniku sám ovládat nemusíš, většinou si poradí sama, ale sou situace, kde je to opravdu výhodnější jí kontrolovat...s tou AI máš pravdu, nicméně v takovýhle hře se dělá dost těžko, když tam máš tolik aspektů (krytí, rozdílné pancéřování, úhly atd...)
Z her z ww2 co sem hrál, je určitě nejpropracovanější...a ano, právě proto je tak oblíbená, protože prostě žádná podobně dobrá hra neni *1* *3* -
-
hlavně mi zas nezapomen dát mínus a sobě plus *3*
Realita jednotek je tu sci-fi, samozřejmě kvůli balanci v MP, to se dá pochopit
Mapy sice s počtem hráčů rostou, ale jen proto, že každý tam má ten svůj pruh, v kterém žene všechno co má kupředu a snaží se utlouct protivníka.
Takže nikdy nevyužiješ rychlosti lehkých tanků (tanky stejně střílej příliš rychle a přesně), pořád se v mapách bojuje (PŘETAHUJE) na stejných místech. A nemluvil jsem o houfnicích a artilerii ale o AT dělech. To že když ti leží pešák v křoví a nepřítel ho neobjeví, dokud o něj nezakopne je OK, ale že to platí i pro děla je pořádná blbost.
Navíc to je hra, kde hráči stejně jenom pořád šetří na jedno a to samí. Já měl za němce vždycky největší úspěch už jenom díky Goliáši, tak co je to potom za hru? *7*
Hra je to zábavná a dobrá. Fyzika tam má skutečně co do sebe i zásahový zony. Ale srovnávat to s hrama jmenovanými výše je nesmysl, ty jsou i svym potenciálem daleko dál. -
Jo, hrál sem vše co si tu zmínil, takže vim že tohle pro tebe asi nebude, jinak bys tu nepsal hraní na minimapě (mapa 8v8 nebo 6v6 v MoW mi opravdu malá nepřipadá na mechanismy hry *7* ), vzhledem k tomu, jak je fyzika a chování jednotek složitý, se nediv, že má direct control svoje výhody; rychlopalnej kanón a minomet vede jen tehdy, když jim to svojí netečností dovolíš a neviditelná děla? No promiň, ale voják asi těžko uvidí skrz město a 2 kopce, kde pálí dělostřelectvo... muže to poznat jen podle sluchu - což se dá ve hře velice snadno + padající nábojnice + zvýrazněné trajektorie střel na minimapě (bylo to v patchi, který si už asi nepotkal, pokud si zkončil brzo)...víc potřeba neni...a AI?
A nediv se, z toho, co si psal v prvnim komentu, to vypadalo, že tě hra nebavila, protože ti nešla...tak příště podle toho piš *3* -
nejdřív si zahraj Combat Mission, Close combaty, Steel Panthers a pak si můžem povídat o tom, jestli je pro mě něco těžké. Asi špatně čteš. Párkrát jsem si mapy zahrál a nemají už mi, co víc nabídnout. Pořád to samé dokola. Třeba u CS mi to přijde zábavné, tady mě to prostě omrzelo.
Ještě nějaký připomínky, inteligentní supergenerále? -
Hele kluci nahoňte si tady ego (nějaký klan, jeden člověk nebo komunita kolem MoW) a zase zchladněte... Pořád se debata točí okolo - porovnáváme si pindíky. "MoW je to lepší, na vás je to moc náročný" atd. Jestli máte MoW pořád chuť glorifikovat dokola tak máte příležitost v tématech o té hře...
A s tou oblíbeností bych to zas tak nepřeháněl. V USA podle mne ani nevědí, že nějaký MoW existuje...
-
-
-
tak samozrejme... mowko je porad vyborna zalezitost)
-
-
-
-
me se coh2 taky nelíbí ale proč ten hate? relic zatim vydaval same kvalitní hry a prinaší inovace do žanru. Pod tohle se nejspíš podepsali ty jejich finanční potíže a zmena vlastniku, kdovi
a taky nechápu proč se reší realnost o tomhle prece tahle hra nikdy nebyla. ve starcraftu taky neresite ze pechota sunda tank nebo battlecruiser.
jestli jste hrali dawn of war 1 tak vite že akorat prenesli ty mechanismy do realii druhe svetove -
-
1) druhá světová by prostě neměla být sci-fi
2) ten hejt je hlavně kvůli královské ceně, která neodpovídá obsahu...ani z poloviny...
jinak proti CoH2 nic, je to prostě arkáda *4* -
-
*7* Zase irelevantní příspěvek...
-
1) Nikde tam sci-fi nevidim .. odpovida to realiim
2) Cena odpovida obsahu, mas kampan o 15 misich a dve frakce. Tedy to same co jsi dostal kdyz jsi si koupil puvodni CoH. Tedy stoji 899 korun, stejne jako puvodni dil. -
-
1) Realie a realism jsou dve odlisne veci. Realiim to odpovida ale realism uz to nema (porad se hazou kostky na pozadi).
2) Jak se snazim pocitat tak 50E vychazi proste na 1289Kc -
-
1) V tom pripade by se nejednalo o hru ale o simulator a i tam se hazou kostky, navic ja reagoval na to ze rikal ze je CoH sci-fi, coz neni
2) Kup si krabicovku, stoji 899 korun ;) -
-
A nebo maj spíš podobnej názor ne... *6*
-
Gamer, Anonym a Opavius je stejný člověk
-
1) Přesně tak, reáliím (zasazení, vzhled jednotek,...) to odpovidá, ale realitě...asi tolik co párek masu...jestli chceš realitu, tak Men of War nebo Theatre of war...a to "sci-fi" se používá tehdy, když je něco prostě...nerealistické...ne ve smyslu, že tam létají ufoni se světelnými meči, ale že tam do sebe střílí vojíci z 5ti metrů a způsobují si 1/100 damage... a neřikej mi, že Partizáni mají mosin flusající vodu a Red Guardi zase mosin co střílí .50 cal munici *15* to je ta nom to "sci-fi"...v jiných hrách je to řešené tak, že levnější pěchota má horší přesnost, pomaleji dobíjí a má méně munice/vybavení jako elitní pěchota - i když mají obě stejné zbraně - to je realističnost...
2) a ano i 900,- je přehnaně za 15 misí a 2 národy, když například Men of War Assault Squad před 2 lety stál 750,- (krabice) a měl (a stále má) lepší grafiku, více detailů, více jednotek (asi tak 10x), 5 národů, lepší fyziku, reálné pancéřování a dpřímou kontrolu jednotek... *2*
3) nemysli si, nemám nic proti, je to prostě "arkádový a jednodušší brácha MoW serie", nechápu ale cenu, která je hodně přehnaná vzhledem k obsahu hry (více méně CoH 1 s novýma mapama a pár jednotkama - to samý - obsahově - jsme dostali loni jako patch pro Men of War AS zdarma *1* )... o to jde *3* *15*
-
-
-
-
-
Souhlas. Ikdyz musim uznat ze DoW 2 pro mne bylo zklamanim, jelikoz mi chybeli ty epicke bitvy. Ale jak se rika, nelibi, nekupuj :)
-
-
ja mam v dow 2 odehrano spoustu hodin, sice to byla takova odreagovavačka a žadna extra strategicka hloubka ale bavilo to. proste tohle se mi na relicu libi že se neboji experimentovat a zrušili zakladnu a dali menší mapy.
pak rikali že se v dow 3 vrati ke konceptu z jedničky, už si nepamatuju ten članek ale znelo to hodne zajimave. ovšem otazka je jestli ty plany ted nešli k ledu -
-
Jo to jsem taky cetl ... no kazdopadne nez vydaji CoH2, tak se minimalne do vanoc nic o DoW3 nedozvime :)
-
-
-
-
Mam odohranych niekolko hier v CoH2 bete, zo zaciatku som mal tiez zmiesane pocity, ale teraz mam z toho dobry pocit a dobre sa mi to hraje. Paci sa mi Audio - vizualne spracovanie, vpliv zimy na pechotu, stopy po vojakoch a technike v snehu (hlavne v tom hlbokom), praskanie a prepadavanie ladu a jeho nasledne znovuzamrznutie, meniacie sa pocasie a vpliv blizzard na vojakov. "Realne" videnie vojakov je tiez super. V neposlednom rade aj soundtrack ktory umocnuje epicke bitky, a mnoho ineho...
podla mna je CoH2 minimalne tak dobre ked nie lepsie ako CcoH1.
osobne myslim ze CoH2 nesklame, ma dobru hratelnost a bavi ma. -
Musím povedať, že ten boj pechoty tvárou v tvár už u mňa prekročuje pomyselnú hranicu retardovanosti a tým pádom mi to kazí zážitok z celej hry.
Zaujímalo by ma, koĽko na hodinu berie, gamedisgner ktorý toto vymyslel.
Inak pred ním kolbúk dolu, vytvárať takýto lunt a ešte za to brať prachy, tomu hovorím úpech.
Ten dabing to už je len čerešnička na torte. Opať sa mi len potvrdzuje to, že hry v dnešnej dobe robia ľuďia , ktorí ak by pracovali na filmoch tak by vyrábali nie béčkové ale céčkové filmy a ešte k tomu jedny z tých najhorších. -
-
a v starcraftu ti nevadí že pechota bojuje tvari v tvar? navic ty ovladas ty jednotky, takže jim mužes prikazat aby šli do krytu nebo do budovy.
kdo čeka od coh realnost je hloupej o tomhle tato hra nikdy nebyla, spíš prenesla mechanismy z dawn of war do realii 2. svetove -
Boj tvari tvar u pechoty je z toho duvodu ze takhle funguji herni mechaniky. Vem si ze kdyby se jednotky strileli pres dve obrazovky, tak je to sice realne, ale neni to takova zabava. Navic mas rozdeleni jednotek podle zbrani na blizkou (MP40, Thompson), stredni (MP44) a dalekou (G93) vzdalenost (za spojence moc nehraji, tak nevim jaky zbrane pouzivaji).
Kdyz k tomu pripocitas ze cekas i pres dve minuty nez nasetris na jednu jednotku pechoty, tak by jsi nemel rados, kdyby ti je nekdo zabil dve obrazovky daleko a ty by jsi vlastne skoncil, takhle jim zavelis ustup a mas sanci je vylecit a doplnit stavy. -
-
O reálném dostřelu tu nudko nemluví (ten je snad jen ve hře Theatre of War - snad 100pro reálná hra z ww2), ale nějaký ten rozumný kompromis by tam měl být... stačilo by třeba na 50 metrů, to na jedné obrazovce vidíš snadno...alespoň bys musel trochu použít hlavu a jednotky krýt, a ne jak v COH se "pošťuchovat" puškama na 5 metrů na otevřenym prostraneství...na to se fakt koukat nedá...to je jak pro děti...Prostě i arkáda by měla mít určitou hodnotu...
-
-
No ja pouzivam granatniky s G93 z dalky (obrazovka) a MP44 na blizko. Zkus si zahrat s nekym zkusenym. To te to postuchovani puskama prijde draho, navic jednotky musi pouzivat kryt jelikoz kdyz ja budu mit jednotky v krytu a ty ne, tak jsi dopostuchoval :D
Ale jestli vetsi realismus ... no nevi, nevim. To by jsi musel prekopat kompletne celej system na kterym je ta hra zalozena (ceny jednotek, doba stavby, atd...) a z valecne vravy (stabilne v jedne bitve jdou ztraty pechoty do tisicu a tanku do desitek) by se stala vyckavaci akce kde budes cekat az nekdo udela chybu. -
-
Stačí se podívat na některé mody k CoH (1). Hoši zapracovali a jednotky pak pálí na výrazně delší vzdálenost a padají po 1-2 zásazích. To samé tanky při průbojném zásahu. Na Theatre of War to samozřejmě nemá, ale zase je to akčnější a zajímavější. Rozhodně lepší oproti původní verzi, kdy po sobě 2 skupinky pálily 5 minut z několika metrů a nikdo nic netrefil.
-
-
...i arkáda by měla mít své "meze"...
-
ámen...
-
-
-
CoH je něco jako Warcraft z druhé světové, prostě arkádová RTS. Kdo od toho čeká nějakou reálnost, pláče na špatném hrobě.
-
-
kvalitní blabol *7* co to je arkadova rts a kdo by čekal realnost od sci fi strategie *7*
-
-
Kde píšu o sci-fi strategii? A arkádou jsem to nazval, abych to nějak odlišil od strategií typu MoW a Wargame, které snaží být "realistické". *1*
-
-
Spíš se divim na cenou za tuhle nastavenou kaši *2* ... 50e ...
-
-
-
-
...jenže vem si, že to dělají schálně, když vidí, že někteří hráčí za to ty peníze stejně utratí...vic CoD - dokud se bude tak krutě dobře prodávat, nebudou mít vývojáři sebemenší důvod "hnout prstem" a udělat lepší a kvalitnější hru... no neber takovou práci...
-
-
Hral som betu a musim povedat ze momentalne to ma cenu 10e. Mody a mapy tomu nepomozu je tam strasne malo jednotiek oproti coh 1 balanc nerozoberam je to beta ale preco preboha su tam len 2 strany a este s osekanym mnozstvom jednotiek??? akoze je sice pekne ze malo jednotiek lepsi balanc(co zatial neni)+ vyuzitie ale nech pridaju ine strany toto sa strasne rychlo zunuje uz vlasne po 20h nemam preco hrat a v momentalnom stadiiu je pouzitelnych z toho mala tak 5 jednotiek...za nemcov stug, ostwind, armored car su totalne nepouzitelne a zbytocne ked mam jednotky co robia ich pracu lepsie za rusov zas nechapem zmysel tankov jedine t34 a su85 ostatne je nepouzitelne a vlastne aj t34 proti panterovy ich clovek moze mat aj 10 z predu mu robia 0dmg a zo zadu to tiez neni slava..
-
-
Ta hra za to (50e) fakt nestojí...na arkádovej datadisk s tak málo obsahem by se slušelo dát tak 10/15e...taky sem se na to těšil, ale vzhledem k Men of War Assault Squad to nemá šanci konkurovat ani z vlaku.. (podle mých propočtů - kvalita hry/obsah/cena - je to tak cca 3,5x předražené...)
-
-
kdy ta beta konci nejde mi to spustit :(