Přejít na výpis diskuzí

They Are Billions po stížnostech hráčů snižuje obtížnost

24.6.2019 16:31
Šárka Tmějová 5 příspěvků

Futuristická strategie They Are Billions se minulý týden konečně přehoupla z early accessu do své plné verze. Ne všem fanouškům ale udělala radost nově přidaná příběhová kampaň a spousta z nich po stovkách hodin v survival módu změnila na Steamu své hodnocení z palce nahoru na ten dolů. Tvůrci jejich...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JohnyTheZik

    Jak mam tu normalni hru rad a ta klasicka strategie (vcetne kampane) je super, tak ty hero mise si mohli odpustit. Oproti treba SC2 hero misim je to nuda, protoze hrdina je jen silnejsi jednotka bez jakychkoliv schopnosti (krom obcasnejch granatu). A sbirani vsech "predmetu" neni nic nez zdlouhavej pain.


    Cekal jsem trochu vic v tomhle ohledu, ale jinak bych rekl solid 7/10.

    • chargeBR

      Taky me napadlo srovnani se SC2 :D a je to opravdu docela zbytecne...kdyby to alespon prohlubovalo nakej pribeh ve forme utrzku novin a nakych textu s NPC....a ne jen max novinovej clanek na konci mise. Proste opruz no, ale pritom ta grafika je dost pekna, aby to primitivnimu RPG nahravalo

  • chargeBR

    Jako jo, hral sem prvni misi asi 4x :D ale to sem se ucil mechanismy a doplacel na nepozornost, neopatrnost a greedy roztahovani po mape, pac me stresoval limit :D Ta zmena se tedy tyka toho ze zmenili challenging na acessible - cili si to muzu prepnout sam? I kdzy ty limity a poblikavani predmetu by taky slo. Nadruhou stranu me to prijde jako typ challenging hry, neco jako napriklad Majesty 2 coz bylo docela HC :)

    • Derp_1337

      Ta možnost změny obtížnosti tam byla vždycky, ale bylo to malým písmem a snadno se to dalo přehlédnout, takže většina lidí o tom neví.

      Navíc z principu spousta hráčů hraje hry na "Defaultní" obtížnost, kterou tam nechali vývojáři a počítají s tím, že to vývojáři mají otestované a je to taková "střední" obtížnost. Je to pak trochu šok, když první misi prohraješ 4x v řadě.

      • chargeBR

        Ja o te moznosti zmeny obtiznosti vedel, proste sem si proklikal vse podezrele na obrazovce mapy :) ale prislo mi ponizujci hned v prvni misi snizovat obtiznost :D  Navic mam dojem ze je u ni 100procent - tedy ta spravna stredni obitznost bez vytacek. Podle me neni treba sniyovat obtiznost, jen upravit ty casove limity - u slozitejsi hry je prece jen lepsi dostatek casu a vic prostoru (ano o pauze vim), aby se zbytecne umele nezvysovala obtiznost. Jako treba u XCOM 2, kde to bylo vyslovene otravne (a po vypnuti hra mnohem lepsi, klidne na vysi obtiznost pro kompenzaci)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit