Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dishonored byla dobrá hra, ale stealth složka byla mizerná. Prvně jsem hrál stealth, protože k tomu hra neustále vybízela a byl jsem hodně zklamaný. Blink a vidění zkrz stěny způsobilo, že stealth styl byl extrémě repetetivní a nudný. A bez používání Blinku to zase nešlo hrát. Často nešlo s určitostí říci, jestli jste vidět nebo ne. Až když se člověk odprostí od stealth hraní, začne být gameplay Dishonored opravdu zábavnej.

    Od Thiefa si narozdíl od Dishonored slibuji zábavnej stealth. Doufám, že mise budou hodně otevřené s hodně možnostmi jak je projít (jako v prvních dvou dílech, hlavně dvojce). Tento trailer podle mě o gameplayi nic nevypovídá. Pár "předskriptovaných" příběhových scén, kdy je třeba utéci z místa činu mi vadit nebude, ale jsem přesvědčen, že o tom hra nebude.

    Jen ten "focus" mě zatim fakt štve. Myslím, že by ve hře neměl být vůbec. Rozumim, že tim směřují hru na širší trh, ale jsem přesvědčen, že "focus" totálně podkopává hlavní vizi celé hry. Na thiefovi bylo vždy nejdůležitější a nejzábavnější prozkoumávat a objevovat. O tom hra přece vždycky byla. Focus toto odstraňuje a tudíž se ze hry stává více hra o procházení podle vyznačené cesty (stejně tak prý provazové šípy půjde střelit pouze do vyznačených míst, grrr). Ještěže půjde focus vypnout.

    Takže na nového Thiefa se sice dost těšim, ale obávám se výsledku. Snad to bude zábava. Doufám, že Eidos ví, co dělá, ale vzhledem k tomu, co člověk občas zahlédne/zaslechne o novém thiefovi si tím nejsem příliš jistý.
    • C-BEAM
      to je to čo písem dávno, ludia často argumentuju tym, že ved focus a ine pomôcky môže človek vypnút takže nie je problem. Lenže to je ku*evsky omyl. Treba si uvedomit, že samotný navrh, dizajn tej hry je na tieto mechaniky stavaný a že gro snahy autorov bolo sustredené na ich využívaní a nie na tvorbu hry BEZ týchto mechaník.
      • Naprostý souhlas! Obavy jsou naprosto opodstatněné. Z gameplay videí jde vidět, že se s focusem počítá jako s deafault možností, což muselo ovlivnit design misí, AI atd. Bojím se, aby kvůli mechanismu focusu hra nepromrhala svůj potenciál a doufám, že mile překvapí.
  • verim ze to bude lepšie jak nudny Dishonored, druha polovica hry isla uplne doriti :)
    • KIMCID
      troll
  • Tak jako první video z této hry, který se mi opravdu líbí. Hlavně ten začátek odkazující na předchozí díly...Trailer samozřejmě nic nznamená. Asi bude ve hře dost naskriptovaných scén, ale to nemusí být vždy nutně na škodu.
    Zážitek z hraní to může zintenzivnit. Jen toho tam nesmí být moc, to pak snižuje motivaci zahrát si to znovu. Nejsem úplně fanda tzv.Wow efektů. To raději atmosféru demon nebo dark souls.Ty pocity z jedničky kdy jsem někde skrčenej seděl v temným koutě a doufal, že stráž přejde okolo. Někdy jsem ani nedejchal, aby si mě nevšimli. Jó kde že loňské sněhy jsou...bojím se, že tam bude malá volnost v pohybu. Takovej koridor, kterým projdete a proběhnete a cestou si budete pakovat kapsy ... jako fanda série se samozřejmě musím těšit, ale nedšenej asi nebudu, stejně jako jsem nebyl příliš odvařenej z trojky.... Jo ale viděl jsem tam svítící houbičky. Ty já tůůůze rád... *1*
    • teď jsem na to koukal znova a oni to nejsou houbičky ale ňejaký makovičky... no nic, beru. Taky dobrý... *3*
  • Tak to si nejsem uplně jistej zda to je trailer na týpka kterej se má plížit ve stínech nebo na park hour akčního maniaka. No zatim z toho ta atmosféra trojky nedejchá, zdaleka ne.
  • Thiefa som nikdy nehral a tento trailer ma zatial vobec neoslovil
  • Tak po pár hodinách testů na xbox, hra nic moc a zlatý Thief ze starých dob. Tohle už nemá tu atmošku, koridory o ničem, grafika opět Unreal Engine. No nevím, na mne to působí jako tuctovka. Bohužel *9*
  • michaliuz18
    laka ma to dokonca viac nez dishonored ktory som presiel nasilu
  • Ja bych doplnil ten popis Ai v Crysis jeste o poznatky z Crysis 3: pokud jste v neviditelnosti tesne za nepritelem a pohnete se, uslysi vas, pokud jste v neviditelnosti a PREHODITE si nebo PREBIJETE zbran, uslysi vas. Chcete obejit hlidku potokem v neviditelnosti? Smula, detekuji spawnovani kruhu na vode od hrace. Nicmene, AI v C3 mela dost veci povypinanych a uz i podvadela - napr snipnete vojaka na 100 s tlumicem, v neviditelnoti se premistite ale AI jde prohledavat mapu po vasi "pachove" stope aniz by mela duvod tam jit. Detekuji mrtva tela a zabodle sipy do zeme. Thief nedetekuje nic.
  • Všechno se mění, tak to prostě je. Pro starou atmošku hraju na experta předchozí díly. Teď mám, rozjetýho T1 v high res. Věřím, že T4 nezklame a najde si fanoušky. 8 dní a jde se na to *1*. Nemá cenu se hádat. Kvalita/nekvalita se projeví po vydání a pak nastane čas kritizovat nebo chválit. Takže bych počkal s verdiktem *3* . Lupu zdar *1*
    • C-BEAM
      ked pojdes na T2 stiahni si toto : http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=141621
      • Díky.
  • Ach jo, to je zas diskuse, toto . . . Lidi, nezlobte se na mě, ale už mám fakt pocit, že jsem asi jediný, kdo nového Thiefa ještě nehrál . . . podle mě, kdo nevyzkoušel na vlastní kůži, neměl by soudit předčasně a jsem opravdu velmi, ale VELMI zvědavý na ty commenty tady až ta hra konečně vyjde. Ačkoliv to může znít jakkoli naivně, troufám si tvrdit, že leckterý ,,předčasný pesimista,, , nebo ,,hardcore hráč,, jak se tady tomu nesmyslu říká, se ještě v duchu rád omluví. Až to vyjde, tak pak si kritizujte, jak chcete, ale do té doby . . . bože, ať už přijde ten pátek . . .
    • C-BEAM
      ludia sa tu vyjadruju k tomu čo je o hre zname a na tom sa zahranim nic moc nezmeni. Ziadne vynasanie sudov nad samotnou hrou som tu necital.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit