Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Výtečný trailer na stealth hru - nějaké ty padající budovy, neustále se tříštící materiály, jojo, tichošlápek jako ulitý.
  • Ach jo, to je zas diskuse, toto . . . Lidi, nezlobte se na mě, ale už mám fakt pocit, že jsem asi jediný, kdo nového Thiefa ještě nehrál . . . podle mě, kdo nevyzkoušel na vlastní kůži, neměl by soudit předčasně a jsem opravdu velmi, ale VELMI zvědavý na ty commenty tady až ta hra konečně vyjde. Ačkoliv to může znít jakkoli naivně, troufám si tvrdit, že leckterý ,,předčasný pesimista,, , nebo ,,hardcore hráč,, jak se tady tomu nesmyslu říká, se ještě v duchu rád omluví. Až to vyjde, tak pak si kritizujte, jak chcete, ale do té doby . . . bože, ať už přijde ten pátek . . .
    • C-BEAM
      ludia sa tu vyjadruju k tomu čo je o hre zname a na tom sa zahranim nic moc nezmeni. Ziadne vynasanie sudov nad samotnou hrou som tu necital.
  • misho8723
    Už sú na svete prvé streamy celej hry, a napriek tomu, že je hra hraná väčšinou na Normal obtiažnosti, tak AI je katastrofálna.. ako je možné, že už v Thiefovi 3 z pred desiatich rokov si stráž všimla otvorených dverí, ktoré hráč otvoril alebo že si všimla chýbajúcich predmetov, ktoré hráč ukradol.. v tomto novom Thiefovi stráž pozerá do vitrínky, z ktorej hráč zobral všetky predmety a všetko je podľa nej v pohode.. alebo sa postava priamo pred očami stráže schová do skrine a žiadna reakcia stráže? čo to sakra je? .. hry sa nikde neposunú ak AI bude na takej istej úrovni ako spred 15 rokov.. ktorá FPS hra prekonala napríklad AI z FEARu, ktorý vyšiel v 2005 ? taktiež nereagujú na zvuky, ktoré vychádzajú z toho, po čom postava kráča, čo predstavovalo v minulých Thief hrách jeden z najdôležitejších znakov a prvkov... takisto strašne malé levely v novom Thiefovi, ktoré sú dokonca menšie ako v trojke, a o Dishonored nehovoriac.. strašne a nezaujímavé dialógy, ktoré sa veľmi rýchlo začínajú opakovať (to je v každej hre, ale takto rýchlo sa začať opakovať a to ešte v Thief hre?).. Deus EX HR je výborná hra (ešte viac vo vylepšenej verzii), ale tu vidno, že Thief mal počas vývoja veľké problémy a veľa ľudí sa pri ňom vystriedalo a robia na ňom iný ľudia ako na DEHR..
    strašne rád by som chcel, aby práve táto hra dopadla dobre, ale vďaka tým streamom, no, vyzerá to fakt hrozne.. fakt dúfam, že čím vyššia obtiažnosť, tak AI nedostane len pár čísiel naviac v zdraví, ale že sa jej zvýši a to dosť, IQ... veľa ľudí vďaka tým streamom zrušilo svoje predobjednávky, čo ma neprekvapuje, ale stále dúfam, že to aspoň dopadne dobre ako stealth hra, keď už nie ako Thief hra
    • Stream expert. Takové lidi by měli střílet... Takový spam a to jsi viděl jeden youtube letsplay
      • misho8723
        http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=772097.. tu je cez 400 príspevkov od ľudí čo videli rôzne streamy, a skoro ani jeden pozitívny príspevok ku hre.. a tú ich slávnu AI je pekne vidieť aj v ich oficiálnych videách... ja streamy vôbec nesledujem, ale Thiefa by som si chcel kúpiť, ak by dobre dopadol, ale tak radšej si pozriem ako hra skutočne vyzerá, a nie ako ju propagujú ľudia z PR, nie?
        • Jen blbec koupí zajíce v pytli. Něco na těch demech tenkrát bylo... To by mě zajímalo, jestli by na tohle šla uplatnit reklamace. Lživá reklama...
    • Ja jsem si rikal, ze je to jakesi divne, ze je Thief nejak moc hypovany, na to jake byly predchozi dily celkem hardcore kousky a ze snaha prodat to co nejvice hracum povede ke zjednoduseni az na nehratelnou uroven. Nu, tady to vidim na try before buy a pokud to AI bude mimo, moje penize neuvidi, dokud nevyjde nejaky patch, ktery to zasadne vylepsi.
  • MidnighT91
    Díval jsem se na gameplaye a nechápu, že se pod tohle někdo dobrovolně podepíše. Stráže už nemůžou bejt blbější. Sakra i Dark Mod dělanej pár lidma doma v garáži na unreal enginu je lepší nástupce než tenhle miliónovej AAA odpad. Hanba autorům za prznění značky...

    Btw: když řekl že byl duch celej život, tak to na mě zapůsobilo jako že autoři vůbec neměli tušení co by měli postavy říkat, tak tam dali tu největší kravinu co je napadla. Poprskal jsem si z té věty monitor písmenkama...
    • Jen tak pro doplnění ... Dark Mod není dělanej na unreal enginu, ale na Doom 3 enginu...
    • BoB.2
      Tet psaly na GAMES že "Vývojáři hry Thief museli snížit inteligenci nepřátel, aby proti nim hráči měli nějakou šanci."
  • Všechno se mění, tak to prostě je. Pro starou atmošku hraju na experta předchozí díly. Teď mám, rozjetýho T1 v high res. Věřím, že T4 nezklame a najde si fanoušky. 8 dní a jde se na to *1*. Nemá cenu se hádat. Kvalita/nekvalita se projeví po vydání a pak nastane čas kritizovat nebo chválit. Takže bych počkal s verdiktem *3* . Lupu zdar *1*
    • C-BEAM
      ked pojdes na T2 stiahni si toto : http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=141621
      • Díky.
  • Tak a ted' se všichni co mají o Thiefa zájem, podívejte do bleskovek na novou zprávu o něm *1* *1*
    • fallanga
      Taky jsem se divil *1*
      • Takže v Thiefovi to bude jako v pacmanovi...
  • Ja bych doplnil ten popis Ai v Crysis jeste o poznatky z Crysis 3: pokud jste v neviditelnosti tesne za nepritelem a pohnete se, uslysi vas, pokud jste v neviditelnosti a PREHODITE si nebo PREBIJETE zbran, uslysi vas. Chcete obejit hlidku potokem v neviditelnosti? Smula, detekuji spawnovani kruhu na vode od hrace. Nicmene, AI v C3 mela dost veci povypinanych a uz i podvadela - napr snipnete vojaka na 100 s tlumicem, v neviditelnoti se premistite ale AI jde prohledavat mapu po vasi "pachove" stope aniz by mela duvod tam jit. Detekuji mrtva tela a zabodle sipy do zeme. Thief nedetekuje nic.
  • Dishonored byla dobrá hra, ale stealth složka byla mizerná. Prvně jsem hrál stealth, protože k tomu hra neustále vybízela a byl jsem hodně zklamaný. Blink a vidění zkrz stěny způsobilo, že stealth styl byl extrémě repetetivní a nudný. A bez používání Blinku to zase nešlo hrát. Často nešlo s určitostí říci, jestli jste vidět nebo ne. Až když se člověk odprostí od stealth hraní, začne být gameplay Dishonored opravdu zábavnej.

    Od Thiefa si narozdíl od Dishonored slibuji zábavnej stealth. Doufám, že mise budou hodně otevřené s hodně možnostmi jak je projít (jako v prvních dvou dílech, hlavně dvojce). Tento trailer podle mě o gameplayi nic nevypovídá. Pár "předskriptovaných" příběhových scén, kdy je třeba utéci z místa činu mi vadit nebude, ale jsem přesvědčen, že o tom hra nebude.

    Jen ten "focus" mě zatim fakt štve. Myslím, že by ve hře neměl být vůbec. Rozumim, že tim směřují hru na širší trh, ale jsem přesvědčen, že "focus" totálně podkopává hlavní vizi celé hry. Na thiefovi bylo vždy nejdůležitější a nejzábavnější prozkoumávat a objevovat. O tom hra přece vždycky byla. Focus toto odstraňuje a tudíž se ze hry stává více hra o procházení podle vyznačené cesty (stejně tak prý provazové šípy půjde střelit pouze do vyznačených míst, grrr). Ještěže půjde focus vypnout.

    Takže na nového Thiefa se sice dost těšim, ale obávám se výsledku. Snad to bude zábava. Doufám, že Eidos ví, co dělá, ale vzhledem k tomu, co člověk občas zahlédne/zaslechne o novém thiefovi si tím nejsem příliš jistý.
    • C-BEAM
      to je to čo písem dávno, ludia často argumentuju tym, že ved focus a ine pomôcky môže človek vypnút takže nie je problem. Lenže to je ku*evsky omyl. Treba si uvedomit, že samotný navrh, dizajn tej hry je na tieto mechaniky stavaný a že gro snahy autorov bolo sustredené na ich využívaní a nie na tvorbu hry BEZ týchto mechaník.
      • Naprostý souhlas! Obavy jsou naprosto opodstatněné. Z gameplay videí jde vidět, že se s focusem počítá jako s deafault možností, což muselo ovlivnit design misí, AI atd. Bojím se, aby kvůli mechanismu focusu hra nepromrhala svůj potenciál a doufám, že mile překvapí.
  • Lukyz
    2:12 - Garrett jde jako první po Skynetu? *1*
  • Muze mi nekdo vysvetlit, v cem je tato hra tak hardcore a stealth, cim se odlisuje od tupych fpsek jako cod nebo od serie Asasinuv Creed? Nechci trollovat nebo hatovat ale podle ukazek je to primitivni pickpocketovani nelogicky umistenych pokladu s AI tupejsi nez mel Oblivion. Crysis 1 melo daleko lepsi a tezsi stealth akci, kde si clovek musel naplanovat kudy kam aby mu vystacila energie a jak oddelat hlidky, aby se nespustil alarm.

    Ja vidim jen straze, co na perfektne osvicene ulici neregistruji zadny periferni pohyb, truhlicka je uprostred namesti, vojak co hlida cennosti v dome a prohlizi si je ve vytrynach nevidi, ze tam uz zadne nejsou...jako ok ale trochu overhyped.
    • Hardcore a stealth su predchadzajuce diely, ako je na tom nastupca len uvidime.
    • Stillson
      Sranda jak lidi pořád omílají Crysis 1 jak byl otevřený a že AI byla lepší. Tím tě nechci shazovat, ale nenapsal si žádný příklad ohledně AI v Crysis. Já to dohrál 3x a můžu ti říct,že AI je tam stejně tupá jako jinde. Když zabiju vojáka v Thief,Splinter Cell atd atd. tak strážní maximálně běží podívají se a hledají tě nic víc. A jak ty píšeš,že jsi si musel naplánovat každý krok aby ti vystačila energie, tak to budeš mít i tady. Plížíš se stíny a využíváš svých schopností (nevím jak se bude doplňovat energie).Taky pokud budeš chtít hrát Stealth, tak si budeš muset čekat koukat jak stráže chodí a vyčkat na moment,kdy ho odděláš a uklidíš do stínu (stejně jako v Dishonored třeba).Když uděláš chybu, tak přijde více stráží (jako v Crysis). A stejně tak i v Crysis neměli vojáci skvělý perferní pohyb viděli v určitém 90° úhlu a to bylo vše :D a Já stál kus od něj a on mě neviděl.

      Jako to s vytrýnou máš pravdu. Když je ta hra o krádežích mohlo by to tam být a bylo by to super, ale bohužel. Jinak nepíšu to nějak ve zlém nebo jako nějaký extra fanoušek série. Ale podle mě ať ukážeš na jakoukoliv hru v historii, tak se na ní dají najít kraviny, ale to už je spíš rejpání nic víc.Samozřejmě pokud tě Thief neoslovil hrát to nemusíš.
      • C-BEAM
        AI je tupá všade ale Crysis mal jednoznačne nadpriemernú AI.
        • Stillson
          Ale čím? To pořád nedokážu pochopit...Jak píšu neber to z mé strany nějak zle nebo tak něco. Jem mi to pořád nedává smysl. Já ti napsal,že v Crysis 1 taky viděli v úhlu 90° jako u většiny her. To že se NPC otočí,když jsi za ním je taky skoro všude (pokud jdeš rychleji). To,že chodí k poslední tvojí pozici je taky skoro všude. Pokud myslíš tím,že když jsi byl ve stealthu, tak že tě hledali, tak to bude tady u Thiefa stejné. Prostě jim utečeš a schováš se někde do stínu,když tě uvidí do toho stínu vejít,tak se tam třeba podívají,ale když v tom stínu popoběhneš někam dál, tak se otočí a půjdou hledat jinam budou ve střehu jako tomu bylo v Crysis,Splinter Cell atd...
          • C-BEAM
            o AI v crysis toho už bolo popisane dost. čo sa tyka napr. zornehu uhla maloktovie že AI v crysis mala 2 zorne polia, jedno malo 80-90 (primarne) a druhe až 180 ktorým vnimali periferne pohyb (v ramci obtiažnosti to bolo samozrejme nastavene tak, že ta periferne videli iba ak si bežal - ale je to aspon nieco viac oproti konkurencii kde ta AI bud vidi alebo nie bezohladu na poziciu či pohyb). To podstatne na AI v C1 je že nepodvádza ako je to dnes bežné, riadi sa iba zrakom a sluchom, nevidí cez steny alebo hustu vegetaciu, hliadky su schopné vzájomne sa koordinovat, AI je rozdelená do niekolkych skupin s rôznym správanim sa, lider partie môže ostatnych komandovat, snažia sa hrača kropit palbou, strielaju i na slepo, pričom jeden či viacerí z nich majú tendenciu hrača obchádzat a napadnúť zo zadu, pri prehladavani terenu su schopni postupovat velmi systematicky. A potom su tu detaily ako ked do seba dvaja narazia tak spadnu atd.

            No ale toto je diskusia o Thiefovi nie Crysis, že ano ?
          • Nijak ničím. Vojáci v crysis byli hloupí jako skoro všude a uměli dělat neskutečné koniny. Na spoustu lidí zapůsobí, že se jakože umí leknout a podobný nesmysly. Je to fajn, člověk se zasměje, ale ve výsledku to AI na chytrosti moc nepřidá. Prohledávání okolí, kde byl hráč naposled spatřen, je také skoro všude.

            AI ve FEARu měla velkou výhodu, že se pohybovala na velmi malém prostoru (moc toho vymýšlet nemusela) + bez zpomalení času byla nesmírně tuhá.

            Pořád si myslím, že ve stealth hrách (zejména) musí být AI hloupá, jinak by hráč neměl šanci. Skoro nulové zorné pole, hluchota, závažné poruchy paměti... *15*
            Také mi přijde, že z těchto důvodů pak lidé více ocení ty drobnější detaily - v Metal gearech jsou schopni odhalit, že někdo chybí, v crysis pročesávají okolí nebo volají posily, tuším že v plešounech tajtrlíkům vadí, že někde zhasnuto, otevřeno (ale zase jim nevadí obrovský krvavý louže *15*).

            Také by se nemělo zapomínat, že není až takový problém udělat těžkou AI. Problém je ji udělat tak, aby byla náročná a zároveň fér. Raději hloupější AI než skoro cheatující AI. Toť můj názor.

            Off topic, proč mi uniknul soundtrack k Giana SIsters? *15*
      • Nejlespi AI ve hre sem zatim videl v FarCry1 a F.E.A.R.1.
        • a překvapivě RAGE
    • fallanga
      Nemyslím si, že je někdo kdo tvrdí, že je hardcore. Staré díly byly hardcore (nejtěžší byl asi první), ale tohle je spíše na pobavení a ne aby hráč házel s klávesnicí po pokoji.
    • Je úplně na tobě, zda budeš hrát více akčně, nebo jako duch. Crysis a Thief jsou dvě naprosto odlišné hry. Ale je fakt že tyhle trailery jsou dělány spíše v akčním duchu. Ale pokud si myslíš že Thief je nějaké tupé FPS, tak se velmi mýlíš. Ano, každá stealth hra má "úsměvné" momenty. AI nemůže být úplně dokonalá.
      • Ale Stealth hra by NEMĚLA jít projít akčně, tak jako Thief 1,2
      • Myslíš, že volba hráčova řešení situace ovlivní fakt, že AI charakter ve STEALTH hře (neřeknu v nějaké akci nebo akční adventuře), ve STEALTH hře tupě zírá na prázdnou vitrínu a nevadí mu, že v ní není to, co v ní bylo před pár minutami?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit