Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Horst_Fuchs
    "hardcorovosti původních Thiefů"? Tak to jsem asi hrál jiný Thiefy.

    Narozdíl od některých moderních steathů (zkuste si takovej Velvet Assassin projít čistým stealthem, rozmlácená klávesnice zaručena) se to dalo celkem snadno projít potichu bez zabíjení. A hrát rambo stylem to taky šlo celkem jednoduše, dvě stráže najednou šlo umlátit mečem v prstem v nose, teprve tři najednou byly trochu problém. Takže jakej hardcore?

    Pravda, podíl na tom měla i ultrahardcoreretro fičura zvaná save, kterou nějakej ťulpas kdysi nahradil nasíracíma checkpointama. *7*
    • C-BEAM
      Obávam sa, že nevieš čo píšeš. Pôvodné thiefy hrať rambo štýlom nešlo keďže za zabitie sa hra ukončila (alebo si hral na nižších obtiažnostiach ? to by mnohé vysvetlovalo). A neviem teda či som ja ľavý (aj to je možné) ale vzhľadom na to, že stačia 3 údery meča a ideš k zemi a tvoj meč nemá veľký účinok tak mi robili dosť problém i 2 stráže... teraz som si to odskúšal. A pokial sa zapojí niekto s lukom tak som bez šance. Jediné čo ide je ich zabíjať lukom zdialky (ale=mission failed)

      čo sa týka pojmu hardcore tak sa neviaže iba na obtiažnosť, patria tam hry ktoré ti toho veľa nedajú zadarmo, kde musíš byť ty ten kto tvorí hru a kde ťa hra neťahá za ručičku ako retardované dieťa. V tomto smere Thief tento pojem naplnil.
      • Horst_Fuchs
        Ale moc dobře vím. Zabíjet se opravdu smělo jen na nižších obtížnostech a mám dojem že v některých misích bylo zabíjení i na těch nějak omezený.

        Jednou jsem si to z legrace zahrál pro změnu na nejlehčí a zabíjel kde to zrovna šlo. Sice Garrett mnoho nevydržel, jenže tam fungovalo i jakýsi základní krytí mečem a stráže byly nemotorný takže na otevřeným prostranství se dva dali zabít, na tři se už muselo opatrněji, nejlépe nalákat je do dveří nebo hodně úzké chodbičky a hned to šlo jak po másle, v nejhorším si vždycky člověk mohl taky pomoct flashbombou. *5*
  • těšim se jak malej kluk
  • těšim se jak malej kluk
  • Square je muj nejoblíbenější vydavatel, tak snad to nebude uplne spatny.
  • Zklamanie roku 2014? *15*
  • co takhle napsat vlastni nazor a neodvolavat se na nazor zahranicnich novinaru? nebo jestli je vas nazor to že milovnici puvodni hratelnosti jsou hardcore staromilci, tak potom no comment
    • Fakt by me zajimalo, co to bylo za trola, ktery zacal pouzivat slovo "staromilsky".
    • Treba nemeli moznost to otestovat? Nedavaj to kazdymu kdo si o to rekne prekvapive.
    • Muj nazor je, ze to bude dalsi wannabe AAA konzolova onebutton kravina. *3*
  • Tilwaen
    Čím novější zprávy, tím to vypadá lépe, ale pre-order je zřejmě stále dost riskantní.
    • C-BEAM
      mne sa skôr potvrdzujú moje najhoršie obavy :

      text z preview: "I wasn't presented with a large building that might offer multiple routes of entry depending on the tools I used, but instead I found myself first navigating through a distinct entrance area, before then moving through different parts of the interior, one after another, in a manner that felt much more guided and, at times, even dictated.

      For example, at one point a climb up an outside wall had the camera switch to a third-person view, with the route I needed to take subtly highlighted in blue. It was almost impossible to fall and when I tried avoiding the window entry to which this route lead, instead trying a short drop to the ground to see if I could scuttle up a nearby alleyway, the game immediately told me I was dead. "
      • Výborný....tak holt budeme do zblbnutí hrát první dva díly.
        Když se řekně Thief, stejně tak se mi nějak vybavuje i Riddick, ač lineární taky má co nabídnout. Alespon je co hrát.
      • Třaba díky ultravýkonému hardwaru konzolí nové generace budeme moci na u zem jednou seskočit! ... oh,wait.
    • not sure if troll
  • Nemozem sa dockat na noveho Thiefa. Inak mimo temy.. Celkom sa mi nepacil ten koment ze Tomb Raider bol len fajn??... Len tak som si pozrel recenziu a dali ste tomu 7 z 10? chcem sa spitat na com fical ten recenzent ???:D moj osobny nazor je a myslim ze aj vacsiny ked to malo mnoho nominaci na hru roka, ze sa im podaril restart Tomb Raidera asi najviac.
    • Fajn teda dokonale vystihuje muj názor. A myslim že i o většině ostatních her s hodnocením 7 bych řek že jsou prostě fajn. Nějak nevim na co si stěžuješ. A nejsem si vědomej že bych na hocicom fical *7*
    • jo bylo to fajn, resp. opravdu vydařené, každopádně doufám, že v Thiefovi nebude ta debilita, kterou dali do TB - která alespoň pro mě vždycky nějak zabije zážitek - procentuální vyjádření progresu. Já prostě NECHCI vědět, jak jsem daleko. Možná jsem ale divnej... :)
      • Janun
        Nejsi, já to taky nemám rád a kazí mi to zážitek.
  • Jack1947
    No co no, ten kdo ma zaryte v hlave ze byl vzdy Thief jen o jedne ceste ma smulu no bud se prizpusobi nebo si zahraje Dark mod a ostatni si radi zapari byt by to bylo treba jen neinteraktivni dobrodruzstvi no tak neco s Thiefa tam preci jenom bude nebo ne ? I kdyby obtiznosti souvisela jen s spawnujicimi se neprateli co jen narustaji v poctu a tlaci hrace ke zdi.
  • Ale jo, snad to půjde, pořád tak nějak věřím. Vzpomeňte si co bylo řečí kolem deadly shadows a přestože ta trojka nedosahovala určitých parametrů svých předchůdců, pořád to byla paráda. Tak snad to bude aspoň tak dobré. No a když budu mít po hodině pocit, že je to pro mě málo "hc" tak si na chvilku střihnu demon's souls, nechám se párkrát picnout a zpátky do thiefa :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit