Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Staromilci mají samozřejmě pořád smůlu, protože... se přešlo od “stealth” na “action stealth”, což bylo nezbytné vzhledem k hardcorovosti původních Thiefů. Taková hratelnost by dnes už jen tak neprošla a hlavně by to většinu lidí asi ani nebavilo" Toto je vec, ktoré ma na hrách neskutočne serie, a to až do bodu, že ma ich pomaly prestáva baviť hrať. Ja nie som žiadny pamätník a staromilec, hry som začal hrať až v roku 2005, kedy som dostal prvý počítač, a teda staršie hry až na pár výnimiek nepoznám a ani Thiefov som nikdy nehral. Ale to vodenie za ručičku, ktoré majú dnešné hry mi príde ubíjajúce a otravné. Ja si chcem veci zistiť sám, chcem objavovať a skúšať. A nie robiť presne to, čo mi hra ukáže, že môžem práve spraviť. Navyše tá hra má rating 17+ a nie 7+, tak načo to zjednodušovanie? Ale aj tak stále dúfam, že sa hra podarí, lebo stealth ma baví.
    • naprostý souhlas
  • těšim se jak malej kluk
  • To jede na starym UE3 aby to stary konzole utáhly ne? Vypadá to fakt nic moc, staře. Ty textury rozplizly hnusny, snad na PC udělají aspoň pořádný AA a stíny.
    • to je motion blur *1*
    • Taky se mi ta grafika už tolik nepozadává jako když jsem viděl první screen před rokem.
      Každopádně doufejme, že příběh a vše kolem bude stát za to .. grafika si myslím, že bude přinejhorším/přinejlepším na dnešní dobu alespoň průměrná.
  • jonatan.hanzlik
    Dotaz:
    "Staromilci mají samozřejmě pořád smůlu (...) Taková hratelnost by dnes už jen tak neprošla a hlavně by to většinu lidí asi ani nebavilo (...)které v první řadě reprezentuje systém focus, vypnout."

    Tento odstavec je váš nebo vývojářů (zní celkem dost jako PR)? O tom že by hardcore Thief dneska většinu lidí nebavil? Protože se mi to zdá zvláštní. Nejsem žádný úžasný jedinec, ale Thiefa pařim od 12 let a je to pro mě jedna z nejlepších herních zkušeností.
    • taky by mne zajímalo kdo je autorem tohoto žbleptu
    • C-BEAM
      lebo je to žial pravda, väčšinu by to fakt nebavilo, štruktúra hráčov sa zmenila a zmenili sa i hry ktorými vývojári (aj z ekonomických dôvodov) naučili hráčov využívať barličky a hry si uľahčovať až do takej miery že je pohľad cez stenu chápaný ako štandardná výbava a nikto sa už nad tým nepozastavuje. A samozrejme ten kto je proti tejto debilizácii je hysterický skeptík... naštastie všetko sa môže časom zmeniť, dokonca aj nároky masy.
      • jonatan.hanzlik
        Jak je možný, že jeden z nejsledovanějších herních kanálů na youtube je TotalBiscit, Cynical Brit? Je to někdo kdo má všech pět pohromadě, má dobrý názory a slušnej herní vkus. Spíš bych ho přirovnal ke starší generaci hráčů. Jak to že je tak oblíbený? Protože se spousta lidí ztotožňuje s jeho názory...na Twitchi je teď velmi oblíbenej kanál, kde se hrajou staré hry. Nejočekávanější věc ve WoW je Corecraft (Burning Crusade, žádný berličky který přišly později) A taky (docela slušně hardcore) DayZ. LIDI POŘÁD BAVÍ hry s komplikovanějšími koncepty.

        Sorry...to je jen takový postesknutí.
  • Square je muj nejoblíbenější vydavatel, tak snad to nebude uplne spatny.
  • misho8723
    Vyzerá dobre? Hej? Isto?.. stačí si prečítať toto preview: http://www.eurogamer.net/articles/2014-01-24-how-thief-has-changed-for-better-and-for-worse

    Áno, dobrá hra možno pre moderné hlúpe publikum .. nie pre fanúšikov Thief série.. malé levely, hlúpa AI, nízka obtiažnosť, (to, že si hru sťažím tak, že jedno moje odhalenie = koniec hry, alebo žiadne checkpointy počas misií, to je mi u prdele, keď AI bude stále rovnako slepá a hluchá - to rovno si môžem hru sťažiť tak, že si sadnem na horiace uhlíky - ten istý účinok).. ak sa nič oproti preview verziám nezmení, tak fakt tá hra skončí ako len AC hra vo first person pohľade - a tak si hru zo série Thief nepredstavujem.. nech je to reboot, pre mňa za mňa, ale nech sa drží základných princípov, vďaka ktorým séria dosiahla úspech u ľudí a kritikov a stala sa legendárnou

    P.S. a tento úsek z toho preview je čistá retardácia zo strany vývojárov (aj ak ide o tutorial) : "For example, at one point a climb up an outside wall had the camera switch to a third-person view, with the route I needed to take subtly highlighted in blue. It was almost impossible to fall and when I tried avoiding the window entry to which this route lead, instead trying a short drop to the ground to see if I could scuttle up a nearby alleyway, the game immediately told me I was dead. I didn't even get to see how this might have happened. "
  • Ale jo, snad to půjde, pořád tak nějak věřím. Vzpomeňte si co bylo řečí kolem deadly shadows a přestože ta trojka nedosahovala určitých parametrů svých předchůdců, pořád to byla paráda. Tak snad to bude aspoň tak dobré. No a když budu mít po hodině pocit, že je to pro mě málo "hc" tak si na chvilku střihnu demon's souls, nechám se párkrát picnout a zpátky do thiefa :)
  • Tilwaen
    Čím novější zprávy, tím to vypadá lépe, ale pre-order je zřejmě stále dost riskantní.
    • C-BEAM
      mne sa skôr potvrdzujú moje najhoršie obavy :

      text z preview: "I wasn't presented with a large building that might offer multiple routes of entry depending on the tools I used, but instead I found myself first navigating through a distinct entrance area, before then moving through different parts of the interior, one after another, in a manner that felt much more guided and, at times, even dictated.

      For example, at one point a climb up an outside wall had the camera switch to a third-person view, with the route I needed to take subtly highlighted in blue. It was almost impossible to fall and when I tried avoiding the window entry to which this route lead, instead trying a short drop to the ground to see if I could scuttle up a nearby alleyway, the game immediately told me I was dead. "
      • Výborný....tak holt budeme do zblbnutí hrát první dva díly.
        Když se řekně Thief, stejně tak se mi nějak vybavuje i Riddick, ač lineární taky má co nabídnout. Alespon je co hrát.
      • Třaba díky ultravýkonému hardwaru konzolí nové generace budeme moci na u zem jednou seskočit! ... oh,wait.
    • not sure if troll
  • co takhle napsat vlastni nazor a neodvolavat se na nazor zahranicnich novinaru? nebo jestli je vas nazor to že milovnici puvodni hratelnosti jsou hardcore staromilci, tak potom no comment
    • Fakt by me zajimalo, co to bylo za trola, ktery zacal pouzivat slovo "staromilsky".
    • Treba nemeli moznost to otestovat? Nedavaj to kazdymu kdo si o to rekne prekvapive.
    • Muj nazor je, ze to bude dalsi wannabe AAA konzolova onebutton kravina. *3*
  • Zklamanie roku 2014? *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit