Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Horst_Fuchs
    Ale moc dobře vím. Zabíjet se opravdu smělo jen na nižších obtížnostech a mám dojem že v některých misích bylo zabíjení i na těch nějak omezený.

    Jednou jsem si to z legrace zahrál pro změnu na nejlehčí a zabíjel kde to zrovna šlo. Sice Garrett mnoho nevydržel, jenže tam fungovalo i jakýsi základní krytí mečem a stráže byly nemotorný takže na otevřeným prostranství se dva dali zabít, na tři se už muselo opatrněji, nejlépe nalákat je do dveří nebo hodně úzké chodbičky a hned to šlo jak po másle, v nejhorším si vždycky člověk mohl taky pomoct flashbombou. *5*
  • C-BEAM
    Obávam sa, že nevieš čo píšeš. Pôvodné thiefy hrať rambo štýlom nešlo keďže za zabitie sa hra ukončila (alebo si hral na nižších obtiažnostiach ? to by mnohé vysvetlovalo). A neviem teda či som ja ľavý (aj to je možné) ale vzhľadom na to, že stačia 3 údery meča a ideš k zemi a tvoj meč nemá veľký účinok tak mi robili dosť problém i 2 stráže... teraz som si to odskúšal. A pokial sa zapojí niekto s lukom tak som bez šance. Jediné čo ide je ich zabíjať lukom zdialky (ale=mission failed)

    čo sa týka pojmu hardcore tak sa neviaže iba na obtiažnosť, patria tam hry ktoré ti toho veľa nedajú zadarmo, kde musíš byť ty ten kto tvorí hru a kde ťa hra neťahá za ručičku ako retardované dieťa. V tomto smere Thief tento pojem naplnil.
  • Fakt by me zajimalo, co to bylo za trola, ktery zacal pouzivat slovo "staromilsky".
  • Horst_Fuchs
    "hardcorovosti původních Thiefů"? Tak to jsem asi hrál jiný Thiefy.

    Narozdíl od některých moderních steathů (zkuste si takovej Velvet Assassin projít čistým stealthem, rozmlácená klávesnice zaručena) se to dalo celkem snadno projít potichu bez zabíjení. A hrát rambo stylem to taky šlo celkem jednoduše, dvě stráže najednou šlo umlátit mečem v prstem v nose, teprve tři najednou byly trochu problém. Takže jakej hardcore?

    Pravda, podíl na tom měla i ultrahardcoreretro fičura zvaná save, kterou nějakej ťulpas kdysi nahradil nasíracíma checkpointama. *7*
  • Výborný....tak holt budeme do zblbnutí hrát první dva díly.
    Když se řekně Thief, stejně tak se mi nějak vybavuje i Riddick, ač lineární taky má co nabídnout. Alespon je co hrát.
  • Třaba díky ultravýkonému hardwaru konzolí nové generace budeme moci na u zem jednou seskočit! ... oh,wait.
  • C-BEAM
    mne sa skôr potvrdzujú moje najhoršie obavy :

    text z preview: "I wasn't presented with a large building that might offer multiple routes of entry depending on the tools I used, but instead I found myself first navigating through a distinct entrance area, before then moving through different parts of the interior, one after another, in a manner that felt much more guided and, at times, even dictated.

    For example, at one point a climb up an outside wall had the camera switch to a third-person view, with the route I needed to take subtly highlighted in blue. It was almost impossible to fall and when I tried avoiding the window entry to which this route lead, instead trying a short drop to the ground to see if I could scuttle up a nearby alleyway, the game immediately told me I was dead. "
  • těšim se jak malej kluk
  • těšim se jak malej kluk
  • Treba nemeli moznost to otestovat? Nedavaj to kazdymu kdo si o to rekne prekvapive.
  • Square je muj nejoblíbenější vydavatel, tak snad to nebude uplne spatny.
  • Fajn teda dokonale vystihuje muj názor. A myslim že i o většině ostatních her s hodnocením 7 bych řek že jsou prostě fajn. Nějak nevim na co si stěžuješ. A nejsem si vědomej že bych na hocicom fical *7*
  • Zklamanie roku 2014? *15*
  • Tilwaen
    Skákání je kontextuální, tzn. skákat jde, ale jen tam, kde Ti to tvůrci hry dovolí. Chudák Garrett.
  • No ale ocividne nevrzou :D jinak nezarazilo vas ze hlidac absolutne ignoroval to, ze spadl lustr v hale? :D
  • Muj nazor je, ze to bude dalsi wannabe AAA konzolova onebutton kravina. *3*
  • not sure if troll
  • co takhle napsat vlastni nazor a neodvolavat se na nazor zahranicnich novinaru? nebo jestli je vas nazor to že milovnici puvodni hratelnosti jsou hardcore staromilci, tak potom no comment
  • taky by mne zajímalo kdo je autorem tohoto žbleptu
  • Janun
    Nejsi, já to taky nemám rád a kazí mi to zážitek.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit