Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ja bych se ho zeptal co mysli tou novou generaci hráču? Nejakých nových prvku bych se nebál ale co mi hrozne z videí vadí je jak je všechno malé a stísnené - prostory interieru i ulice. Pres tohle se asi neprenesu. Taky level dizajn vypada neprirozene. To jsou btw pro mne zasadni veci na kterych hra stoji i pada.
    • C-BEAM
      nová generácia hráčov = masy. Najlepšie misie boli v thief2 typu Life of the Party, kde sa hráč pohyboval po strechách cez mesto aby nakoniec prišiel k obrovskej Angelwatch a to sa misia vlastne iba začala *1* , vždy sa tam pred ňou chvílu zastavím (na múriku za tým ožralom) a počúvam závijanie vetra a snažím sa precítiť tú skvelú atmosféru.
  • bojim sa ze to tolko krat prerabali az z toho vznikne uplny odpad..(dufam ze sa mylim)
  • V nekterych pripadech je mi zahadou, proc se vyvojari/vydavatel nezamyslel nad jinym nazvem - nezklamal by priznivce puvodni "znacky" a mel by daleko vetsi volnost pri vymysleni celeho konceptu. Priznivce by si to naslo tak jako tak (za predpokladu, ze by to melo co nabidnout), jen by to neprudilo fanousky povodni hry/serie. Takhle to prilis zavani parazitovanim na slave......
    • Robi sa to prave koli znacke.
    • dneska se ve jmenu penez zneuzije cokoliv, podobny je to treba i u filmovych remaku (ostatne uz jsou i herni remaky parazitujici na nostalgii)

      pirates creed by taky prodal joudum min kousku nez ac4
  • http://www.youtube.com/watch?v=pGRVuWpZ9lE
  • ..... VIDEO
  • MickeyMutant
    Ohnivé šípy, vodní šípy, šípy s lanem, light gem s indikací světla, vyklánění zpoza rohů, několik cest k cíli? Tomu se ani nechce věřit. Co všechno ještě bude v roce 2014 možné?
    • C-BEAM
      aby tých niekoľko ciest k cielu nebolo ako v ich Deux Ex HR kde boli levely vpodstate priamočiare a alternatívne cesty zabezpečovali hlavne klimatizačné šachty. V tomto bol HR velmi slabý.
    • Mozno sa bude dat schovat v tieni *1*
      • MickeyMutant
        To je blbost. Víš, kolik výpočetního výkonu by vyžadovala kalkulace všech zdrojů světla a jejich vzájemného překrývání v určitém konkrétním místě? Musela by se brát v úvahu síla světelného zdroje, Garrettova vzdálenost od něj, tvar překážky, za kterou se schovává a třeba i zorné pole procházejících stráží.

        To je bohužel dnes ještě nereálné. Nejdřív možná za pár let třeba na příští generaci hardwaru.
        • Tak ti nevím,ale v předchozích dílech to zvládli s docela šikovně. Ale v dnešní době by to asi nebylo úplně cool a uber a next.
        • Zato všichni majitelé kinectu budou moci zavřít oči a nikdo je tak ve hře neuvidí.
  • oktavius66
    Jak už jsem kdysi psal: ani jednoho Thiefa jsem nehrál... a byla to asi očividně velká chyba. Nový THIEF na mě působí hodně zvláštně. Sám nevím co si mám o něm vlastně myslet. Každý trailer je o něčem jiném. Jednou ukazují že ta hra je hra na tichošlápka, který jde ukrást nějaké řetízky a podruhé je to zase jinak. Ono to vypadá jako takový jiný DISHONORED. Ten mě zrovna moc nebavil, ale dal jsem mu aspoň šanci. U takových her mě strašně baví začátek ale jakmile vylezu z úvodní části hry, tak mě to nějak přestane bavit... Vzhledem že jsem žádného THIEFA nehrál a ani vlastně nevím o čem ta hra je, tak tomu dám šanci na 100%. bud to bude propadák ( trošku ho tam vidím a cítím ) a nebo to bude milé překvapení. Každý si musí udělat vlastní obrázek...
    • chod na gog, a thiefa si kup
  • Mahcake
    Zase jen nadávání...hlavně, že se u toho budete pak rochnit štěstím. *7*
  • Ja som pôvodneho Tiefa nehar ani neplanujem ...vôbec ma to nechytilo -ale na toto sa tešim ako decko na ježiška- prečo až unoooor *1*
    • jj, decko
  • tak zrovna tihle hoši mají na triku Human revolution cehož se lidi taky báli že to znásilní značku.takže u mně jsou sance tak 50:50 takže byl bych opatrnéj ale nepanikaříl bych Eidos není ea.
    • Fakt?? ty isty?? omg to je v pcku, JR bola traposina
    • Já jim věřím, Deus Ex HR jsem si velmi oblíbil, hra je to skvělá, takže se nebojím, že to nějak pokazí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit