Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No tak super, máme úplně stejný názor. Konečně někdo, kdo říká "pravdu" (to je relativní pojem). Já například jsem to viděl u strategií. Chtěl jsem nějakou super diplomatickou strategii, pak jsem něco našel a chvíli hrál. Byla ale tak realistická, že tam bylo tisíce ukazatelů a nešlo se v tom vyznat. Tak mě to hned přestalo bavit. Rozdíl Kingdom je že je moc detailní a rozvleklý, což někoho může bavit, ale třeba Skyrim je sice nedetailní, ale aspoň akční, kdy během jedné úvodní půl hodinky jdete bojovat hnedle s drakem, což bylo i na mě moc, ale budiž. Ideální pro mě RPG je KOTOR 1,2.

  • twicer

    Děláš jako by Vávra stál u stavidel s penězi, vtomhle bude jen malý pán. Takže se ztoho snad poučíš spíš ty a nebudeš tu psát příště takové vemínkoviny.

  • sukovf

    Řekl bych, že v minulosti zaznělo už několikrát, že se ty odměny už víc řešit nebudou.

  • sukovf

    Tak tohle je smutný. Když si vzpomenu, jak po odprodeji dopadla OFP či Mafia, je mi na zvracení. Rozumím ale Bakalovi, že se téhle investice zbavil, protože si dovedu představit, že výnos zdaleka nedosahoval úrovně, na jakou je zvyklej z jiných kšeftů. Nebyl sice tratnej, ale zlatej důl to tak nebyl. Ten chlap je businessman, ne mecenáš.

  • KronosDeret

    uff, super lesy, hezká simulace středověkých osad a měst, docela nápaditý questy ALE: je to přeplácaná nuda. Všechno trvá hodiny, QTE souboje jsou bolestivý, střílení z luku bez mířidla na 2D monitoru je absurdní, vrstvení 60 kusů oblečení a vymodelovaná alchimie je super na poprvý, jako herní mechanika je to nemotorné a pomalé, neexistujou presety brnění a tak je hráč furt slíká a oblíká, jakože hardcore systém savů je při stabilitě hry agonie navíc. engine hry se topí pod mechanikama, cryengine prostě není na otevřený RPGčka. Začít RPG s neschopným vesničanem je hezky řečeno odvážné. Hry mě většinou přenáší do světů kde jsem někým jiným. Tohle je vyloženě jako kdybych vylez u nás z domu a šel do lesa pod hrad na výlet. Jsem rád že ta hra existuje a aj že někoho fakt baví, ale je super že je na čem ukázat staré dobré moudro, že přílišná realističnost je nudná. 

  • Jack1947

    Bohužel, tomuhle se zabránit prostě nedalo bud to nebo by asi Warhorse nemoghlo produkovat hry... pokud to znamená dobré hry do budoucna tím lépe( dovyprávění KD C)

  • Carnage666

    Dobrej joke 😂 na nějaký backery podle mě už dávno zapomněl. Dokonce si myslím že on se v těch odměnách atd. ani pořádně neangažoval. Moc se to neřeší a nikde se o tom skoro nepíše ten hejt na nedodaný odměny už odvál takže tohle on podle mě řešit nemusí a asi ani nechce.

  • kokocz

    A tak končí další krásná hra jako ostatní! Prodat vše někomu a máme tu další konec jako OFP, mafia atd :D Se divím že se pan Vávra už nepoučil ale prachy dělaj vše chápeme :D

  • Mě se proti jiným pořádným RPG - KOTOR 1,2 apod. na youtube filmech nelíbil Kingdom Come. Přijde mi to rozvleklé a táhnoucí se jak špageta. Samé filmy.

  • Mart9

    Mně se Kingdom Come velice líbilo. Je to jediná hra z žánru RPG, která mě bavila. Například Skyrim jsem musel vypnout po třech hodinách.

  • Je tady někdo, komu se líbilo Kingdom Come? :-) Mě teda ne.

  • ringmancz

    a hlavně "THQ Nordic získala 100% podíl"

  • ringmancz

    Akorát že THQ a Koch jsou dvě různý firmy, což se ukázalo na vydání Metra, víš? lol

  • dworkin

    Je to pěkná kořist a teď už Vávrovi skutečně nic nebrání, aby backerům alespoň dodatečně dodal všechno, co jim nasliboval. A tím myslím bez keců dodal, ne že to s nima zkusí nějak uhrát a bude spekulovat na to, že většina nad tím mávne rukou.

    Vávra má teď unikátní příležitost předvést, že jeho slovo skutečně platí a že co slíbí, to dodrží.

    Tož jsem na něj zvědavý.

  • Tož to by chtělo oslavit... třeba českým dabingem😇.

  • x_ander

    Srovnávat tržby a hodnotu obchodních podílů fakt nejde. To jsou neporovnatelné věci. Ze samotných prodejů hry Vávra osobně jistě neměl málo peněz, ale ani zdaleka stovky (či jen desítky) milionů. Vem si, jaké brutální náklady výroba (+propagace) takové hry musí stát. Doteď společnost dluží pár set milionů, jak se píše v článku.

    A jinak je to diskutabilní. Samozřejmě můžeš mít pravdu, dvojka se může povést, výroba může být levnější (s ohledem na to, že už mají komplet technologie atp.) a může se jí prodat 2x tolik. A hodnota společnosti by mohla být ne miliarda, ale třeba tři miliardy.

    Ale taky to může být naopak, vývoj nepůjde, hra se nepovede a výdělky zůstanou daleko za očekáváním. A celé to půjde do kytek. To je zkrátka podnikání.

    Z pohledu Vávry (a dalších společníků) to byl nejlepší možný krok. Vydělali stovky milionů a jsou zajištění do konce života. S tím, že si studio po kreativní stránce povedou dál. A pokud by se cokoliv podělalo, tak se na to Vávra může kdykoliv vykašlat a s těma prachama si založit nové nezávislé studio a kuchtit si jinou hru.

  • Llour

    Doporučuji, jsou zde hooodně zajímavá čísla http://www.thqnordic-investors.com/app/uploads/2019/02/Investor-presentation-THQ-Nordic-AB-acquires-Warhorse-Studios-FINAL-1.pdf

  • Mart9

    Vynásob si dva miliony prodaných kusů i třeba malou cenou 800 Kč. Tato nabídka se rozhodně odmítnout dala. THQ se povedl majstrštyk vzhledem k tomu, že druhý díl prodá minimálně podobné množství.

  • x_ander

    Warhorse není akciovka...

  • KrPa

    No, vzhledem k tomu, ze vetsinovy akcionar je Bakala, tak to neni treba komentovat, snad jen doufat, ze pak nebudou exklusivky na epic launcher 😉

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit